ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Nokor Wat News] - រថយន្តអាចដឹកលើសទម្ងន់ មានចេតនាបំផ្លិចបំផ្លាញផ្លូវជាតិ ត្រូវបានគេបង្ហោះពេញ ហ្វេសប៊ុក ថ្ងៃនេះ !
2023-01-30
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Nokor Wat News
ខេត្តបាត់ដំបង ៖ រថយន្តខ្នាតយក្ស ប្រហែលជាដឹកអង្ករ ឬស្រូវ លើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ ៥ ឃើញថាផ្ទុកច្រើនបំផុត ស្ទើរធ្លាយទ្រូងរថយន្ត ស្រុតផ្លូវជាតិ ហើយអាចកែច្នៃទ្រុងវែងលើសពីការកំណត់ របស់ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន ផងក៏ថាបាន ។ អ្នកនិយមលេងតាមបណ្តាញទំនាក់ទំនងសង្គមហ្វេសប៊ុក បានបង្ហោះថា, ជញ្ជីងតាមផ្លូវបានថ្លឹងរួចហើយឃើញថាឡាននេះដឹកត្រូវតាមស្តង់ដាពិតប្រាកដមែនគ្មានលើសបន្តិចអីទេ។ ដោយគេបង្ហោះជាឃ្លា បញ្ឈឺថា, លើផ្លូវជាតិលេខ៥ ឃុំជ្រៃស្រុកថ្មគោល យើងហ្នឹង នៅថ្ងៃទី៣០ ខែមករា ឆ្នាំ២០២៣។ អ្នកខ្លះទៀតបង្ហោះ facebook ថា, ច្បាប់ បទបញ្ជា គោលការណ៍ មានអស់ហេីយ រឿងរឹតបន្តឹងរថយន្តដឹកទំនិញកែច្នៃទ្រុងខុសបច្ចេកទេស បង្កឱ្យមានគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ និង បង្កឱ្យខូចផ្លូវ ខូចស្ពាន ។ តែអស់លោកមន្ត្រីពាក់ព័ន្ធ ចេញប្រតិបត្តិការ អនុវត្តន៍របៀបភ្លេីងចំបេីងក៏ស្ងាត់ទៅ ។ ឬ គ្រាន់តែគោះទឹកបង្អេីលត្រី ឬកៀងត្រីឱ្យចូលស៊ង ? ។ សូមឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រី ក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន មេត្តាពិនិត្យមេីលករណីរថយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណៈបច្ចេកទេស និង រថយន្តដឹកលេីសទម្ងន់ផង។ ពាក់ព័ន្ធករណីនេះ លោក គង់ វិមាន អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន នៅរសៀលថ្ងៃទី៣០ ខែមករា ២០២៣ បានប្រាប់អង្គភាពមជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មាន”នគរវត្ត” តាមទូរស័ព្ទយ៉ាងដូច្នេះថា, ខ្ញុំបានទទួលព័ត៌មាននេះយូរហើយ ក្នុងនោះក៏បានចាត់ឱ្យក្រុមការងារចុះត្រួតពិនិត្យ ជាក់ស្ដែងនៅកន្លែងកើតហេតុ។ លោកបន្តថា, រថយន្តនេះដឹកជី ចេញពីស្រុកមង្គលបូរី ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ដើម្បីចែកចាយនៅក្នុងស្រុក ប៉ុន្តែមិនទាន់បានឆ្លងកាត់ទីតាំងស្ថានីយ៍ជញ្ជីងថ្លឹងរថយន្តនៅឡើយទេ។ រថយន្តនេះក៏មានបញ្ហា ទើបអ្នកដឹកជញ្ជូន រើជីនោះ ចេញបណ្ដើរៗ ប៉ុន្តែជាគោលការណ៍ក្រុមការងាររបស់មន្ទីរបានធ្វើកិច្ចការនេះ។ ទី១.ត្រូវអូសរថយន្តនេះ ទៅកាន់អង្គភាពមន្ទីរសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនខេត្ត ។ ទី២. ត្រូវត្រួតពិនិត្យថ្លឹងឲ្យបានត្រឹមត្រូវ បើផ្ទុកលើសទម្ងន់ចាប់ពី ២០% ត្រូវបង់ពិន័យទៅតាមផ្លូវច្បាប់ ដោយគ្មានការអនុគ្រោះ។ ទី៣. ខាងជំនាញត្រូវពិនិត្យលើបច្ចេកទេស មានន័យថាបើរថយន្តខាងលើនេះ មានករណីកែច្នៃទ្រុងខុសពីបច្ចេកទេស ត្រូវតែធ្វើការកាត់ទ្រុងនៅកន្លែងអង្គភាពមន្ទីរសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនខេត្តតែម្ដង ។ លោក គង់ វិមាន បានបន្តថា, ក្រុមការងារកំពុងតែធ្វើកិច្ចការនេះ យ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់បំផុត ៕
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
ច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តបាត់ដំបង
រថយន្តដឹកលើសទម្ងន់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90