ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Sabay News] - សហព័ន្ធឧស្សាហកម្មយានយន្តកម្ពុជា៖ រវាងរថយន្តថ្មី និងរថយន្តជជុះ ការអនុវត្តស្តង់ដារពុំទាន់បានស្មើភាពគ្នានៅឡើយ
2024-03-05
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Sabay News
នាយកប្រតិបត្តិសហព័ន្ធឧស្សាហកម្មយានយន្តកម្ពុជា (CAIF) លោក សឿន ដារ៉ា កាលពីសប្តាហ៍មុន បានដឹកនាំសមាជិក សមាជិការបស់សហព័ន្ធ ចូលរួមកិច្ចប្រជុំជាមួយវិទ្យាស្ថានស្តង់ដារកម្ពុជា (ISC) ដើម្បីពិនិត្យមើលអំពីវឌ្ឍនភាពនៃការអនុវត្ត “កម្មវិធីអនុវត្តស្តង់ដារបច្ចេកទេសក្នុងប្រកាសលេខ ១៥០MIH/២០១៦ សម្រាប់ផលិតផលយានយន្ត” ក្រោមអធិបតីភាពលោក ចាន់ សុផា អគ្គនាយកនៃវិទ្យាស្ថានស្តង់ដារកម្ពុជា (ISC) នៃក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍។ក្នុងកិច្ចប្រជុំនេះ សមាជិករបស់សហព័ន្ធបានលើកឡើងអំពីបញ្ហាប្រឈមនានាក្នុងការអនុវត្តស្តង់ដារយានយន្តនេះផងដែរ ដូចជា ការចំណាយខ្ពស់ក្នុងការធ្វើតេស្តរថយន្ត ការអនុវត្តពុំទាន់បានស្មើភាពគ្នានៅឡើយ ហើយការអនុវត្តធ្វើឡើងសម្រាប់តែក្រុមហ៊ុនចែកចាយរថយន្តថ្មី ដោយឡែករថយន្តជជុះនូវពុំទាន់មានបទដ្ឋានបច្ចេកទេសសម្រាប់អនុវត្តនៅឡើយ។ កត្តានេះ បាននាំឲ្យការប្រកួតប្រជែងមិនស្មើភាពគ្នានៅលើទីផ្សារ ដោយក្រុមហ៊ុនផ្លូវការត្រូវបន្ថែមនៅបន្ទុកលើការចំណាយទាំងធនធានថវិកា និងពេលវេលាដើម្បីចូលរួមអនុវត្ត ខណៈរថយន្តជជុះដែលកំពុងចរាចរណ៍លក់លើទីផ្សារពុំអនុលោមតាមបទដ្ឋានបច្ចេទេស ដែលបាននឹងកំពុងបង្កហានិភ័យដល់អ្នកប្រើប្រាស់។លោកអគ្គនាយក ក៏បានឆ្លើយតបផងដែរទៅនឹងកង្វល់របស់វិស័យឯកជន ដែលបានលើកឡើងនៅក្នុងអង្គប្រជុំ ដោយឯកឧត្តមជម្រាបអំពីគម្រោងក្នុងការជួបពិភាក្សាបន្ថែមជាមួយស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធរួមមាន ស្ថាប័នគយនិងរដ្ឋាករកម្ពុជា នៃក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ ក៏ដូចជាក្រសួងសាធារណៈការ និងដឹកជញ្ជូន ពាក់ព័ន្ធនឹង លក្ខខណ្ឌតម្រូវនានា ដោយតម្រូវឲ្យភ្ជាប់នូវឯកសារអនុម័តពីវិទ្យាស្តង់ដារកម្ពុជា មុនពេលអនុញ្ញាតឲ្យធ្វើការនាំចូល និងមុនពេលចុះបញ្ជីរថយន្តផងដែរ។ជាមួយគ្នានោះ តំណាងរបស់វិទ្យាស្ថានស្តង់ដារកម្ពុជា (ISC) នៃក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ បានរាយការណ៍អំពីវឌ្ឍនភាពនៃការអនុវត្តស្តង់ដារសម្រាប់ផលិតផលយានយន្ត ដែលបានចាប់ផ្តើមអនុវត្តតាំងពីឆ្នាំ ២០២០ មកដល់ពេលបច្ចុប្បន្ន ដោយវិទ្យាស្ថានបានចេញអជ្ញាបណ្ណសរុបចំនួន ៣៩៩ ក្នុងនោះរួមមាន ទោចក្រយានយន្តចំនួន៥១ រថយន្តចំនួន២៣១ និងគ្រឿងបន្លាស់ចំនួន១១៧ អជ្ញាប័ន។ បើគិតអំពីចំនួនក្រុមហ៊ុនចែកចាយរថយន្តផ្លូវការដែលបានចូលរួមអនុវត្ត សរុបមានចំនួន ២៣ ក្រុមហ៊ុន ដែលកំពុងចែកចាយរថយន្តប្រមាណ ៣៥ ម៉ាករថយន្ត ព្រមទាំងរោងចក្រដំឡើងផងដែរ ដោយបានដំឡើង និង នាំចូលរថយន្តថ្មីអនុលោមតាមស្តង់ដារជាតិត្រឹមត្រូវតាមស្តង់ដារសុវត្ថិភាព មុននឹងចរាចរណ៍លក់លើទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជា។សូមជម្រាបផងដែរថា កម្ពុជាជាម្ចាស់ហត្ថលេខីនៃកិច្ចព្រមព្រៀង ASEAN MRA (Mutual Recognition Arrangement) ក្នុងឆ្នាំ២០១៦ ដោយបានយល់ព្រមទទួលយកបទដ្ឋានបច្ចេកទេស ១៩ ចំណុច នៃបទបញ្ញត្តិគណកម្មការផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចនៃអង្គការសហប្រជាជាតិសំរាប់ទ្វីបអឺរ៉ុប (UNECE) យកមកអនុវត្តស្របគ្នាទៅនឹងបណ្តាប្រទេសក្នុងសមាគមអាស៊ាន និងបានចាប់ផ្តើមអនុវត្តចា់ពីថ្ងៃទី១ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០ មកម្ល៉េះ នេះបើយោងទៅលើសេចក្តីប្រកាសរបស់ក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ លេខ២៦៦ ចុះថ្ងៃទី៩ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ ស្តីពី "ការកំណត់កម្មវិធីអនុវត្តប្រកាសលេខ ១៥០MIH/២០១៦ សំរាប់ផលិតផលយានយន្ត”។ សម្រាប់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ ដែលនិយមប្រើប្រាស់រថយន្តថ្មី សូមពិនិត្យរកនិមិត្តសញ្ញាសុវត្ថិភាព “S” (Safety) នៅលើរថយន្តយន្តដើម្បីធានាថារថយន្តទាំងនោះ បានគោរពត្រឹមត្រូវតាមបទដ្ឋានបច្ចេកទេស និងធានាដល់សុខមាលភាព និងសុវត្ថិភាពរបស់លោកអ្នកគ្រប់ពេលបើកបរ៕
សហព័ន្ធឧស្សាហកម្មយានយន្តកម្ពុជា (CAIF)
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90