• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Koh Santepheap Daily] - គម្រោង​ព្រែកជីក​ហ្វូ​ណ​ន​តេ​ជោ អាច​ឲ្យ​កម្ពុជា​ចំណេញ​មហាសាល

2023-05-28 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap Daily
ព្រែកជីក​ហ្វូ​ណ​ន​តេ​ជោ តម្លៃ​១.៧០០​លាន​ដុល្លារ ចម្ងាយ​១៨០​គីឡូម៉ែត្រ​ចេញពី​ភ្នំពេញ​ឆ្លងកាត់​ខេត្តកណ្តាល ខេត្តតាកែវ ខេត្ត​កែប និង​ខេត្តកំពត ជា​គម្រោង​ថ្មី​មិន​ដែល​មាននៅ​ក្នុង​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​កម្ពុជា​។ វា​នឹង​ផ្តល់​ផល​ចំណេញ​មហាសាល​ទាំង​សេដ្ឋកិច្ច សង្គម បរិស្ថាន និង​កិត្យានុភាព​ជាតិ ។ គម្រោង​នេះ នៅ​មិន​ទាន់​អនុវត្ត​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​បាន​ចេញដំណើរ​ហើយ ក្រោយ​ពេល​ដែល​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​បាន​អនុម័ត​យល់ព្រម ដោយ​គណៈរដ្ឋមន្ត្រី​នៅ​សម័យប្រជុំ​កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​១៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ​២០២៣ ថ្មី​ៗ​កន្លង​ទៅ​នេះ ។ លោក ផៃ ស៊ី​ផា​ន អ្នកនាំពាក្យ​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា បាន​ថ្លែង​ក្រោយ​កិច្ចប្រជុំ​គណៈរដ្ឋមន្ត្រី​ថា គណៈរដ្ឋមន្ត្រី​បាន​ឯកភាព​លើ​គម្រោង​នេះ ហើយ​ក៏​បាន​ផ្ដល់​អនុសាសន៍​ណែនាំ​ឲ្យ​ធ្វើការ​សិក្សា​ឱ្យ​កាន់តែ​ស៊ីជម្រៅ​បន្ថែម​ទៀត ។ ក្រោយ​គណៈរដ្ឋមន្ត្រី​អនុម័ត នៅ​ពេល​នេះ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​ទន្លេមេគង្គ​កម្ពុជា កំពុង​តែ​រៀបចំ​ជូនដំណឹង​ទៅ​បណ្តា​ប្រទេស​ដែល​ជា​សមាជិក​គណៈកម្មការ​ធិ​ការ​ទន្លេមេគង្គ ពីព្រោះ កម្ពុជា​គឺជា​ប្រទេស​ហត្ថលេខី​មួយ​នៃ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ស្តី​ពី​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​សម្រាប់​ការ​អភិ​វ​ឌ្ឈ​ន៍​ប្រកបដោយ​ចីរភាព នៃ​តំបន់​អាង​ទន្លេមេគង្គ ពីព្រោះ​គម្រោង​នេះ ត្រូវ​ត​ភ្ជាប់​រវាង​ទន្លេបាសាក់​ដែល​ជា​ប្រព័ន្ធ​នៅ​ក្នុង​អាង​ទន្លេមេគង្គ​ចុះ​ទៅ​សមុទ្រ ។ ហើយដោយ​ឡែក​ក្រសួង​សេដ្ឋកិច្ច និង​ហិរញ្ញវត្ថុ​កំពុង​តែ​សហការ​ជាមួយនឹង​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​កំពុង រៀបចំ​គម្រោង​វិនិយោគ​លំអិត ។ គម្រោង​នេះ គឺជា​គម្រោង​ថ្មី​បំផុត​មិន​ដែល​មាននៅ​កម្ពុជា​ឡើយ ហើយ​ដើម្បី​អនុវត្ត​គម្រោង​នេះ វា​ជៀស​មិន​រួច​ពី​ផល​ប៉ះពាល់​ខ្លះ ជា​ពិសេស​គឺ​បញ្ហា​សង្គម​ជីវភាព ដីធ្លី អេកូឡូស៊ី និង​ធនធានធម្មជាតិ​ខ្លះ ប៉ុន្តែ​បើ​តាម​របាយការណ៍​ដែល​ក្រសួង​ស​ធា​រណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន ផល​ប៉ះពាល់​ទាំងនេះ គឺ​តិច​បំផុត​បើ​ធៀប​នឹង​គម្រោង​ផ្សេង​ៗ ។ ប្រភព​ដដែល​បាន​អះអាង​ថា គម្រោង​នេះ ស្រប​តាម​គោលនយោបាយ និង​ផែនការ​យុទ្ធសាស្ត្រ​អភិវឌ្ឍន៍​ជាតិ យុទ្ធសាស្ត្រ​ចតុកោណ និង​ចក្ខុវិស័យ​វែង​ឆ្ងាយ​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​។ មក​ដល់​ពេល​នេះ កម្ពុជា​កំពុង​តែ​អភិ​វ​ឌ្ឈ​ន៍​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្លូវគោក និង​អាកាស​យ៉ាង​ពេញទំហឹង ប៉ុន្តែ​កំពុង​តែ​គិតគូរ​លើ​ផ្លូវដែក និង​ផ្លូវទឹក​។ ទន្លេមេគង្គ​ជា​ផ្លូវទឹក​កម្ពុជា មាន​សក្តានុពល​ខ្លាំង​ចាប់ពី​ព្រំប្រទល់​ឡាវ ដល់​វៀតណាម នៅ​ចម្ងាយ​ប្រមាណ​ជា ៥០០ គីឡូម៉ែត្រ​កាត់​ខេត្តស្ទឹងត្រែង ក្រចេះ កំពង់ចាម រាជធានី​ភ្នំពេញ កណ្តាល និង​ព្រៃវែង​។ ទន្លេបាសាក់ ដែល​មាន​ប្រវែង ១៩០ គីឡូម៉ែត្រ កាត់​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង កណ្តាល​ចុះ​ទៅ​វៀតណាម ទន្លេសាប​មាន​ប្រវែង​ជាង ១០០ គីឡូម៉ែត្រ ហូរ​ចាក់​ទៅ​កំពង់ឆ្នាំង និង​បឹង​ទន្លេសាប ដែល​រួម​មាន ៖ កំពង់ឆ្នាំង ពោធិ៍សាត់ បាត់ដំបង សៀមរាប និង​កំពង់ធំ​ជាដើម​។ ផ្លូវទឹក​ទាំងនេះ គឺ​បន្ត​គ្នា ហើយ​សុទ្ធតែ​ឆ្លងកាត់​រាជធានី ដែល​ជា​មជ្ឈមណ្ឌល​សេដ្ឋកិច្ច​របស់ ប្រទេស​ទាំងអស់ ដែល​អាច​នឹង​សម្រួលការ​ដឹក​ជញ្ជូន​តាម​ផ្លូវទឹក ប៉ុន្តែ​នៅ​ពេល​នេះ មិន​ទាន់​សកម្ម​នៅ​ឡើយ ដូច្នេះ​ហើយ​ទើប​តម្លៃ​នៃ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​នៅ​ក្នុងស្រុក​យើង ហាក់​នៅ​ថ្លៃ ពីព្រោះ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ប្រហែលជា​លើស ៩០ ភាគរយ គឺ​តាម​ផ្លូវគោក ដែល​មាន​តម្លៃ​ខ្ពស់​។ ម្យ៉ាងវិញទៀត កម្ពុជា​ក៏​នៅ​មិន​ទាន់​មាន​ឯករាជ​ភាព​នៃ​វិស័យ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​ចេញ​ក្រៅ ប្រទេស​តាម​ផ្លូវទឹក​នៅឡើយ ដោយ​កម្ពុជា​ត្រូវ​ពឹង​ដង្ហើម​វៀតណាម ប៉ុន្តែ​ប្រសិនបើ​គម្រោង​នេះ​អនុវត្ត​នោះ ឯករាជ្យ​ភាព​នៃ​វិស័យ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្លូវទឹក​របស់​កម្ពុជា នឹង​មាន​ពេញទំហឹង​តែ​ម្តង​។ ទោះ​មិន​ទាន់​រីក​ចម្រើន​នៅ​ពេល​នេះ ប៉ុន្តែ​គេ​ដឹង​ថា វិស័យ​ដឹក​ជញ្ជូន​តាម​ផ្លូវទឹក គឺជា​វិស័យ​ដ៏​មាន​សារៈសំខាន់ និង​មាន​សក្តានុពល​ធំធេង​សម្រាប់​ជំរុញ​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ចជាតិ តាម​រយៈ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ថ្លៃដើម​នៃ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ និង​ទេសចរណ៍​ចុះ​កាន់តែ​ទាប កាត់​បន្ថយ​ការ​បំ​ភាយ​ផ្សែង​ពុល​ក្នុង​បរិស្ថាន និង​ងាយស្រួល​ត​ភ្ជាប់​ជាមួយ​ពហុ​មធ្យោបាយ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផ្សេង​ទៀត​នៅ​កម្ពុជា​។ តាម​ការ​សិក្សា​ព្រែកជីក​ហ្វូ​ណ​ន​តេ​ជោ​នេះ មាន​ប្រវែង​ប្រមាណ ១៨០​គីឡូម៉ែត្រ ចាប់ផ្តើម​ពី​ព្រែក​តាកែវ នៃ​ទន្លេមេគង្គ ឆ្លងកាត់​តាម​ព្រែក​តា​ឯក នៃ​ទន្លេបាសាក់ រួច​ចូល​តាម​ព្រែក​តា​ហ៊ីង នៃ​ទន្លេបាសាក់ ស្រុក​កោះធំ និង​បន្ត​រហូត​ដល់​សមុទ្រ​ខេត្ត​កែប ដោយ​ឆ្លងកាត់​ខេត្ត​ចំនួន​៤ រួម​មាន ៖ ខេត្តកណ្តាល ខេត្តតាកែវ ខេត្តកំពត និង​ខេត្ត​កែប ដែល​មាន​ប្រជាជន​សរុប​ប្រមាណ ១,៦​លាន​នាក់ រស់នៅ​អម​សងខាង​ផ្លូវទឹក​នេះ​។
គម្រោង​ព្រែកជីក​ហ្វូ​ណ​ន​តេ​ជោ វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
សារលិខិតចូលរួមរំលែកទុក្ខពី ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការ ជូនចំពោះ ឯកឧត្តម ប្រាជ្ញ សារ៉ាត ព្រមទាំងក្រុមគ្រួសារ ចំពោះមរណភាពរបស់ លោកជំទាវ នាយឧត្តមសេនីយ៍ ម៉ី មនដារី អគ្គមេបញ្ជាការរងនៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ ត្រូវជាឧត្តមភរិយា របស់ឯកឧត្តម បានទទួលមរណភាព កាលពីថ្ងៃពុធ ៥កើត ខែបុស្ស ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៤ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៥ វេលាម៉ោង ១២:១០នាទី រំលងអធ្រាត្រ ក្នុងជន្មាយុ ៦៩ឆ្នាំ ដោយរោគាពាធ។
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន សូមប្រកាសថ្កោលទោសយ៉ាងដាច់អហង្ការចំពោះទង្វើអមនុស្សធម៌ដ៏សាហាវឃោរឃៅរបស់យោធាថៃ ដែលបានឈ្លានពានមកលើអធិបតេយ្យភាពនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
ថ្នាក់ដឹកនាំក្រសួងចុះពិនិត្យស្ថានភាពផ្លូវជាតិលេខ៤៨-៥ និងផ្លូវខេត្តលេខ ១៤៨៥a ក្នុងខេត្តកោះកុង
កិច្ចប្រជុំប្រកាសសមាសភាពអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ៤៣ (ត្រែងត្រយឹង ផ្លូវជាតិលេខ៤-ទ្វារថ្មី ផ្លូវជាតិលេខ៣) ក្រោមក្របខ័ណ្ឌឥណទានសម្បទានពីមូលនិធិសាអូឌីតសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍ
[Fresh News] - បើកបរមិនត្រូវល្មើសល្បឿនកំណត់ ជាដាច់ខាត! ស្លាប់២នាក់ និងរបួស១៨នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី២៤ ខែធ្នូម្សិលមិញ
[Fresh News] - ក្រសួងសាធារណការ ប្រកាសចេញញត្តិថ្កោលទោស សង្គ្រាមឈ្លានពានរបស់ថៃមកលើអធិបតេយ្យភាព នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
[Kampucheathmey] - អាជ្ញាធរស្រុកស្រែអំបិល បំពេញបំណងពលរដ្ឋស្ថាបនាផ្លូវបេតុងប្រវែង៥៧០ម៉ែត្រនៅចំណុចផ្សារក្រោម

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90