ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Angrut] - ប៉ូលិសចរាចរណ៍និងមន្រ្តីសាធារណការឆ្លើយដាក់គ្នារឿងភ្លើងស្តុប
2018-03-21
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Angrut
ភ្លើងស្តុបជារង្វង់មូលពណ៌ក្រហម អ្នកបើកបរនៅតែអាចបន្តយានថយន្តបត់ស្តាំបានប្រសិនបើពុំមានឧបសគ្គនៅពីមុខ។ តែមិនអាចបត់ស្តាំបានទេ ប្រសិនបើភ្លើងស្តុបនោះមានសញ្ញាព្រួញចង្អុលទិស។ជារឿយៗបង្ហាញទំនាស់រវាងអ្នកបើកបរនិងនគរបាល គឺមកពីភ្លើងស្តុប។ ទំនាស់ភ្លើងស្តុបរវាងនគរបាលចរាចរនិងអ្នកបើកបរ នៅក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញនារយៈពេលចុងក្រោយនេះកើតមានច្រើន ដោយសារម្នាក់ៗជជែកយកត្រូវរាងខ្លួនរហូតមានពេលខ្លះកើតមានអំពើហិង្សាឬជេប្រមាថគ្នា ដោយសារតែភ្លើងស្តុបថ្មីគ្មានសញ្ញាព្រួញ គ្មានរយៈពេលកំណត់ដូចភ្លើងស្តុបនាពេលមុន។ ភ្លើងស្តុបដែលដំឡើងថ្មីរាជធានីភ្នំពេញ ពោលទើបនឹងដាក់ចុងក្រោយនេះកន្លែងខ្លះគ្មានលេខកំណត់រយៈពេលទេ គឺពីខៀវទៅលឿងរួចក្រហមភ្លាមៗ។កន្លែងខ្លះសញ្ញាភ្លើងស្តុបពណ៌ក្រហមមានជារង្វង់មូល និង កន្លែងខ្លះទៀត មានជាសញ្ញាព្រួញចង្អុលប្រាប់ទិសត្រូវឈប់និងត្រូវទៅ។ នៅតាមភ្លើងស្តុបមានសញ្ញាព្រួញចង្អុលទិស បញ្ហាទំនាស់រវាងអ្នកបើកបរនិងនគរបាលចរាចរមិនសូវកើតមានទេតែនៅតាមគោលដៅស្តុបដែលភ្លើងក្រហមគ្មានសញ្ញាព្រួញ បញ្ហាបានកើតមានរាល់ថ្ងៃ។ ភាគច្រើនបង្កឡើងដោយនគរបាលចរាចរមួយចំនួនដែលមិនសូវយល់ពីច្បាប់ឬដឹងដែលតែបំពានច្បាប់ដោយឃាត់អ្នកបើកបរបត់ស្តាំដើម្បីទារប្រាក់។ សញ្ញាស្តុបពណ៌ក្រហមដែលគ្មានសញ្ញាព្រួញហាមបត់ស្តាំ មាននៅស្តុបជលផល, ណាជីន, សន្ធរមុក, រង្វង់មូលកាំកូស៊ីធី និង មាននៅកន្លែងផ្សេងទៀតជាច្រើនក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញដែលគេបានដាក់ដោយទំនងជាខ្វះការសិក្សា។ កន្លែងខ្លះដាក់ភ្លើងស្តុបមិនមែនជួយសម្រួលការកកស្ទះទេ តែបែរជាធ្វើឲ្យកកស្ទះលើសដើមទៅវិញក៏មាន។ លោក ព្រាប ចន្ទ័វិបុល អ្នកសម្របសម្រួលផ្នែកផ្សព្វផ្សាយច្បាប់ចរាចរផ្លូវគោកនៃគណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពផ្លូវគោកនិងជាអគ្គនាយករងនៃអគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹកក្រសួងសាធារណការបានប្រាប់រស្មីកម្ពុជានៅថ្ងៃទី២០ខែមីនាឆ្នាំ២០១៨ថា បើសិនសញ្ញាភ្លើងស្តុបជារង្វង់មូលពណ៌ក្រហម អ្នកបើកបរដែលត្រូវបត់ស្តាំនៅអាចបន្តដំណើរទៅបាននៅពេលគ្មានឧបសគ្គនៅពីមុខ។ លោក បញ្ជាក់ទៀតថា បើភ្លើងស្តុបមានសញ្ញាព្រួញចង្អុលទិសទៅមុខនិងបត់ស្តាំពេលសញ្ញានេះពណ៌ក្រហម អ្នកបើកបរមិនអាចបត់ស្តាំបានទេ។ នៅលើផ្លូវអក្សរតេ( T )បើសិនជាភ្លើងស្តុបពណ៌ក្រហមហើយ ទោះគ្មានអ្វីនៅពីមុខក៏អ្នកបើកបរនៅតែមិនអាចបញ្ជាយានទៅមុខបានដែរ។ លោកវរៈសេនីយ៍ឯក សែម គុន្ធា ប្រធានការិយាលយ័ចរាចរណ៍ជើងគោកនៃស្នងការនគរបាលរាជភ្នំពេញបានប្រាប់រស្មីកម្ពុជានៅថ្ងៃទី២០ខែមីនាថា ភ្លើងស្តុបដែលគ្មានសញ្ញាព្រួញចង្អុលទិស(ព្រួញ)អ្នកបើកបរដែលត្រូវបត់ស្តាំ នៅតែអាចបត់បានពេលគ្មានឧបស័គ្គពីមុខ ទោះបីជាភ្លើងពណ៌ក្រហមក៏ដោយ។ លោកប្រធានការិយាលយ័បានទទួលស្គាល់ថា កន្លងទៅនេះនគរបាលនៅតាមគោលដៅមួយចំនួនពិតជាបានបំពានក្នុងការហៅអ្នកបើកបរបត់ស្តាំបង្កឲ្យមានទំនាស់ ។ យើង(សែមគុន្ធា)បានធ្វើការអប់រំណែនាំដល់មន្ត្រីនគរបាល នៅតាមគោលដៅអំពីបញ្ហានេះរាល់ថ្ងៃតែបញ្ហានៅតែមានមិនចេះចប់។ចំពោះបញ្ហាភ្លើងស្តុបដែលបានដាក់ថ្មីដោយមន្ទីរសាធារណការរាជធានីភ្នំពេញសព្វថ្ងៃនេះ គឺពិតជាមិនបានសមស្របទេនៅកន្លែងខ្លះ ។ យើងបានលើកនៅក្នុងអង្គប្រជុំជាមួយអភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ ដោយបានឯកភាពគ្នាធ្វើការកែលម្អ តែខាងសាធារណការ ដូចជាមិនសូវចាប់អារម្មណ៍បញ្ហានេះទេ។ ភ្លើងស្តុបដើរមិនប្រក្រតី ភ្លើងស្តុបដាច់ ភ្លើងស្តុបគ្មានលេខកំណត់រយៈពេល គ្មានសញ្ញាព្រួញ សុទ្ធតែជាដើមហេតុនាំឲ្យមានទំនាស់រវាងអ្នកបើកបរនិងនគរបាលនៅតាមគោលដៅ៕
ច្បាប់ចរាចរណ៍
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90