• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ឋិត​ក្នុង​គម្រោង​សាងសង់ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង ខ្សែ​ទី​៣ សម្រេចបាន​ជាង ៩៧%

2021-07-04 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ភ្នំពេញ​: ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ឋិត​ក្នុង​គម្រោង​សាងសង់ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣ សម្រេចបាន ៩៧,២៥% ហើយ គិត​រហូត​មកទល់ពេលនេះ ក្នុងនោះ​៖ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៥,១០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់ នៅ​ខែតុលា ឆ្នាំ​២០២១ និង​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់ ទន្លេបាសាក់ ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៩,៤០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់ នៅ​ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០២១​។​ ​គម្រោង​សាងសង់ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង ខ្សែ​ទី​៣ (​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤-​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១) មាន​ប្រវែង​សរុប ៥២,៩៨៣ គីឡូ ម៉ែត្រ ក្នុងនោះ ផ្លូវ​មេ មាន​ប្រវែង ៤៧,៦០៨ គីឡូម៉ែត្រ ជា​ប្រភេទ​ផ្លូវ​ក្រាល​បេតុង ស៊ីម៉ង់ត៍​សរសៃដែក ទទឹង ២២​ម៉ែត្រ (៤​គន្លង​) និង​កម្រាស់ ២២ សង់ទីម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខ្នែង​ប្រវែង​៥,៣៧៥​គីឡូម៉ែត្រ ជា​ប្រភេទ​ផ្លូវ​ក្រាល បេតុង​កៅស៊ូ​(AC) ទទឹង ១០ ម៉ែត្រ លើ​តួ​ផ្លូវ ១២ ម៉ែត្រ កម្រាស់​បេតុង​កៅស៊ូ ៩ សង់ទីម៉ែត្រ កំណាត់​ផ្លូវ​មេ ក្នុង​ទីប្រជុំជន ២,៨០ គីឡូម៉ែត្រ មាន​ទទឹង​សរុប ២៧​ម៉ែត្រ កំណាត់​ផ្លូវ​មេ ក្រៅ​ទីប្រជុំជន ៤៤,៨០ គីឡូម៉ែត្រ មាន​ទទឹង​សរុប ២៥ ម៉ែត្រ ខ្សែ​ផ្លូវ​កាត់​ភូមិសាស្ត្រ រាជធានី ១៥,៤២ គីឡូម៉ែត្រ ខ្សែ​ផ្លូវ​កាត់​ភូមិសាស្ត្រ ខេត្តកណ្តាល ៣៧,៥៦ គីឡូម៉ែត្រ (​ផ្លូវ​មេ ៣២,១៩ គីឡូម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខ្នែង ៥,៣៧ គីឡូម៉ែត្រ​)​។​ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣​នេះ ត​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​ផ្លូវ​ទំនប់​កប់​ស្រូវ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ និង​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​ស្ពាន​ឈ្នះ​ឈ្នះ និង​មហាវិថី​ឈ្នះ​ឈ្នះ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៦ ដែល​នឹង​ប្រែក្លាយ ទៅជា​ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ដ៏​ធំ និង​ទំនើប​មួយ​បម្រើ ឱ្យ​ជា​ផ្លូវ​ដឹកជញ្ជូន​វាង រាជធានី​ភ្នំពេញ ត​ភ្ជាប់​ពី​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៦ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ ផ្លូវជាតិ លេខ​៣ ផ្លូវជាតិ​លេខ​២ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ (​ស្ពាន​ទន្លេបាសាក់ ខាងកើត និង​ខាងលិច កំពុង​សាងសង់​) ព្រមទាំង កោះអន្លង់ចិន និង​ត​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១ ពិសេស​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​ចំណត ផែ​កុង​តេ​ន័​រ​ថ្មី របស់​កំពង​ផែ​ស្វ័យ​ត​ភ្នំពេញ នៅ​ស្រុក​កៀនស្វាយ ក៏ដូចជា ការបំពេញ​ឱ្យ​ការតភ្ជាប់​ផ្លូវ អាស៊ាន​ហាយវ៉េ​យ (AH1 និង​AH11) និង​ផ្លូវ​របៀប​សំខាន់ៗ (​របៀង​កណ្តាល និង របៀង​សេដ្ឋកិច្ច ភាគខាងត្បូង​) របស់​មហា​អនុតំបន់​មេគង្គ​។​ ​គម្រោង​ផ្លូវ​នេះ ចាប់ផ្តើម​ពី​ចំណុច ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ (PK:១៤+១០៥) ស្ថិតក្នុង​ភូមិ​ជម្ពូ​វ័​ន្ត សង្កាត់​ចោមចៅ​៣ ខណ្ឌ​ពោធិ៍​សែន​ជ័យ រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​បញ្ចប់ នៅ​ចំណុច​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១ (PK២៤+៨៤០) ស្ថិត​ក្នុងភូមិ ស្តៅ​កន្លែង ឃុំ​ដីឥដ្ឋ ស្រុក​កៀនស្វាយ ខេត្តកណ្តាល (​ផ្លូវ​មេ​) និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១ (PK៣០+១៤០) ស្ថិត ក្នុងភូមិ​កណ្តាល​លើ ឃុំ​បន្ទាយដែក ស្រុក​កៀនស្វាយ ខេត្តកណ្តាល (​ផ្លូវ​ខ្នែង​)​។​ ​គម្រោង​ផ្លូវ​នេះ មាន​ស្ពាន​វែង ប្រវែង ៩៩៦ ម៉ែត្រ ក្នុងនោះ​រួមមាន​៖ ស្ពាន​បាសាក់​ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ ម៉ែត្រ ទទឹង ២៥ ម៉ែត្រ កម្ពស់​នាវា​អាច​ចរាចរណ៍​បាន ៤៥​ម៉ែត្រ គុណ​នឹង ៨​ម៉ែត្រ និង​ស្ពាន​បាសាក់​ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦​ម៉ែត្រ និង​ទទឹង​២៥​ម៉ែត្រ កម្ពស់​នាវា​អាច​ចរាចរណ៍​បាន ៣០​ម៉ែត្រ គុណ​នឹង​៥​ម៉ែត្រ និង​ស្ពាន​មធ្យម​និង ខ្លី មាន​ចំនួន ៦ កន្លែង ប្រវែង​សរុប ៤៨៨ ម៉ែត្រ ក្នុង​ផ្លូវ​មេ ៣៥៨ ម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខ្នែង ១៣០ ម៉ែត្រ ស្ពាន​រំលង​ប្តូរ ទិស​ចំនួន​ពីរ​ឋិត (Interchange) នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ២២០ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍ បាន ៣០ គុណ​នឹង ៥,៥ ម៉ែត្រ និង​ឋិត​នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៣ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ២២០ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍ បាន ៣០ គុណ​នឹង ៥,៥​ម៉ែត្រ និង​មាន​ស្ពាន​រំលង (Flyover) ចំនួន​ពីរ គឺ​ឋិត​នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ៣៤៤ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍​បាន ៣០​គុណ​នឹង​៥,៥​ម៉ែត្រ និង​ឋិត​នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ២២០ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍​បាន ៣០ គុណ​នឹង ៥,៥​ម៉ែត្រ​។​ ​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ គ្រោង​ចំណាយ​ថវិកា សរុប​ប្រមាណ ២៦៧,៦៧ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្រោម ហិរញ្ញប្បទាន​សម្បទាន ពី​រដ្ឋាភិបាល នៃ​សាធារណរដ្ឋ​ប្រជាមានិត​ចិន និង​ថវិកាបដិភាគ​របស់ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា សម្រាប់​ការដោះស្រាយ ផលប៉ះពាល់ ការ​បោសសម្អាត​មីន និង​យុទ្ធ​ភ័​ណ្ឌ​មិនទាន់​ផ្ទុះ អនុវត្ត​ការសាងសង់ ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​សំណង់ Shanghai Construction Group Co., Ltd និង​តម្លៃ​ត្រួត ពិនិត្យ​គម្រោង ៥,៣៨ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ដោយ​ក្រុមហ៊ុន Guangzhou Wanan Construction Supervision Co., Ltd និង​ចំណាយ​រយៈពេល​សាងសង់ ចំនួន ៤២ ខែ ចាប់ពី​ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១៨ និង​បញ្ចប់​នៅ​ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០២១​។​ ​សូម​ជម្រាបជូន​ថា​៖ វឌ្ឍនភាព​ការងារ ដោយឡែក ទាក់ទង​នឹង​ការសាងសង់ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ឋិត ក្នុង​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣​នេះ សម្រេចបាន ៩៧,២៥% ហើយ គិត​រហូត​មកទល់ពេលនេះ ក្នុងនោះ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់ ទន្លេបាសាក់ ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៥,១០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់ នៅ​ខែតុលា ឆ្នាំ​២០២១ និង​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៩,៤០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់​នៅ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០២១​។​ ​គួរ​កត់សម្គាល់ថា​៖ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣​នេះ មាន​អត្ថប្រយោជន៍ ជួយ​ដល់​ការចូលរួមចំណែក កាត់បន្ថយ ការកកស្ទះ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ ដែល​ធ្លាប់មាន​កន្លងមក និង​ជួយ​សម្រួល ដល់​ការធ្វើដំណើរ​របស់​បង ប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុង​រាជធានី​បន្ថែមទៀត ខណៈពេល ដែល​រាជធានី​ភ្នំពេញ កំពុង​ត្រូវបាន​ពង្រីក​កាន់តែ​ធំ​ទៅៗ ស្របតាម​កំណើនប្រជាជន និង​ការអភិវឌ្ឍ ដែល​ធ្វើឱ្យ​ចរាចរណ៍ យានយន្ត​គ្រប់​ប្រភេទ នៅតាម​ដងផ្លូវ ជួបប្រទះ​នូវ​ការកកស្ទះ ចរាចរណ៍ ជា​ញឹកញាប់​៕
វឌ្ឈភាពការងារសាងសង់ផ្លូវស្ពាន វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

កិច្ចប្រជុំចាប់ផ្ដើមគម្រោង"ការលើកកម្ពស់ភាពជាអ្នកដឹកនាំរបស់ស្ត្រីក្នុងអភិបាលកិច្ចនៃវិស័យដឹកជញ្ជូនកម្ពុជា ដំណាក់កាលទី២ Phase-II (Kick-off meeting) "
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១៦ - ១៧ កក្កដា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីការចូលរួមទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួប លោក Lucius Daniels នាយកប្រចាំតំបន់អាស៊ី The Report Company
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ត្រួតពិនិត្យមើលហ្វ្រាំងយានជំនិះឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីធានាបានសុវត្ថិភាពពេលធ្វើដំណើរ
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ខ្យល់ត្រជាក់ គ្មានផ្សែង គ្មានក្លិនថ្នាំបំពុលសត្វល្អិត គឺជាបរិយាកាស ដែលផ្តល់ឱ្យទាំងមនុស្ស សត្វ រុក្ខជាតិមានសុខភាពល្អ ទាំងផ្លូវកាយ ផ្លូវអារម្មណ៍ នេះជាមូលដ្ឋាននៃការដាំដុះ
វិមានសន្តិភាព៖ នាព្រឹកថ្ងៃសុក្រ ទី១៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានអញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំពេញអង្គគណៈរដ្ឋមន្ត្រី ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្រ្តី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដែលពិភាក្សា និងឆ្លងលើរបៀបវារៈចំនួន៤៖

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90