• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ឋិត​ក្នុង​គម្រោង​សាងសង់ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង ខ្សែ​ទី​៣ សម្រេចបាន​ជាង ៩៧%

2021-07-04 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ភ្នំពេញ​: ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ឋិត​ក្នុង​គម្រោង​សាងសង់ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣ សម្រេចបាន ៩៧,២៥% ហើយ គិត​រហូត​មកទល់ពេលនេះ ក្នុងនោះ​៖ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៥,១០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់ នៅ​ខែតុលា ឆ្នាំ​២០២១ និង​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់ ទន្លេបាសាក់ ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៩,៤០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់ នៅ​ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០២១​។​ ​គម្រោង​សាងសង់ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង ខ្សែ​ទី​៣ (​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤-​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១) មាន​ប្រវែង​សរុប ៥២,៩៨៣ គីឡូ ម៉ែត្រ ក្នុងនោះ ផ្លូវ​មេ មាន​ប្រវែង ៤៧,៦០៨ គីឡូម៉ែត្រ ជា​ប្រភេទ​ផ្លូវ​ក្រាល​បេតុង ស៊ីម៉ង់ត៍​សរសៃដែក ទទឹង ២២​ម៉ែត្រ (៤​គន្លង​) និង​កម្រាស់ ២២ សង់ទីម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខ្នែង​ប្រវែង​៥,៣៧៥​គីឡូម៉ែត្រ ជា​ប្រភេទ​ផ្លូវ​ក្រាល បេតុង​កៅស៊ូ​(AC) ទទឹង ១០ ម៉ែត្រ លើ​តួ​ផ្លូវ ១២ ម៉ែត្រ កម្រាស់​បេតុង​កៅស៊ូ ៩ សង់ទីម៉ែត្រ កំណាត់​ផ្លូវ​មេ ក្នុង​ទីប្រជុំជន ២,៨០ គីឡូម៉ែត្រ មាន​ទទឹង​សរុប ២៧​ម៉ែត្រ កំណាត់​ផ្លូវ​មេ ក្រៅ​ទីប្រជុំជន ៤៤,៨០ គីឡូម៉ែត្រ មាន​ទទឹង​សរុប ២៥ ម៉ែត្រ ខ្សែ​ផ្លូវ​កាត់​ភូមិសាស្ត្រ រាជធានី ១៥,៤២ គីឡូម៉ែត្រ ខ្សែ​ផ្លូវ​កាត់​ភូមិសាស្ត្រ ខេត្តកណ្តាល ៣៧,៥៦ គីឡូម៉ែត្រ (​ផ្លូវ​មេ ៣២,១៩ គីឡូម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខ្នែង ៥,៣៧ គីឡូម៉ែត្រ​)​។​ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣​នេះ ត​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​ផ្លូវ​ទំនប់​កប់​ស្រូវ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ និង​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​ស្ពាន​ឈ្នះ​ឈ្នះ និង​មហាវិថី​ឈ្នះ​ឈ្នះ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៦ ដែល​នឹង​ប្រែក្លាយ ទៅជា​ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ដ៏​ធំ និង​ទំនើប​មួយ​បម្រើ ឱ្យ​ជា​ផ្លូវ​ដឹកជញ្ជូន​វាង រាជធានី​ភ្នំពេញ ត​ភ្ជាប់​ពី​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៦ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ ផ្លូវជាតិ លេខ​៣ ផ្លូវជាតិ​លេខ​២ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ (​ស្ពាន​ទន្លេបាសាក់ ខាងកើត និង​ខាងលិច កំពុង​សាងសង់​) ព្រមទាំង កោះអន្លង់ចិន និង​ត​ភ្ជាប់​ទៅនឹង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១ ពិសេស​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​ចំណត ផែ​កុង​តេ​ន័​រ​ថ្មី របស់​កំពង​ផែ​ស្វ័យ​ត​ភ្នំពេញ នៅ​ស្រុក​កៀនស្វាយ ក៏ដូចជា ការបំពេញ​ឱ្យ​ការតភ្ជាប់​ផ្លូវ អាស៊ាន​ហាយវ៉េ​យ (AH1 និង​AH11) និង​ផ្លូវ​របៀប​សំខាន់ៗ (​របៀង​កណ្តាល និង របៀង​សេដ្ឋកិច្ច ភាគខាងត្បូង​) របស់​មហា​អនុតំបន់​មេគង្គ​។​ ​គម្រោង​ផ្លូវ​នេះ ចាប់ផ្តើម​ពី​ចំណុច ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ (PK:១៤+១០៥) ស្ថិតក្នុង​ភូមិ​ជម្ពូ​វ័​ន្ត សង្កាត់​ចោមចៅ​៣ ខណ្ឌ​ពោធិ៍​សែន​ជ័យ រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​បញ្ចប់ នៅ​ចំណុច​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១ (PK២៤+៨៤០) ស្ថិត​ក្នុងភូមិ ស្តៅ​កន្លែង ឃុំ​ដីឥដ្ឋ ស្រុក​កៀនស្វាយ ខេត្តកណ្តាល (​ផ្លូវ​មេ​) និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១ (PK៣០+១៤០) ស្ថិត ក្នុងភូមិ​កណ្តាល​លើ ឃុំ​បន្ទាយដែក ស្រុក​កៀនស្វាយ ខេត្តកណ្តាល (​ផ្លូវ​ខ្នែង​)​។​ ​គម្រោង​ផ្លូវ​នេះ មាន​ស្ពាន​វែង ប្រវែង ៩៩៦ ម៉ែត្រ ក្នុងនោះ​រួមមាន​៖ ស្ពាន​បាសាក់​ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ ម៉ែត្រ ទទឹង ២៥ ម៉ែត្រ កម្ពស់​នាវា​អាច​ចរាចរណ៍​បាន ៤៥​ម៉ែត្រ គុណ​នឹង ៨​ម៉ែត្រ និង​ស្ពាន​បាសាក់​ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦​ម៉ែត្រ និង​ទទឹង​២៥​ម៉ែត្រ កម្ពស់​នាវា​អាច​ចរាចរណ៍​បាន ៣០​ម៉ែត្រ គុណ​នឹង​៥​ម៉ែត្រ និង​ស្ពាន​មធ្យម​និង ខ្លី មាន​ចំនួន ៦ កន្លែង ប្រវែង​សរុប ៤៨៨ ម៉ែត្រ ក្នុង​ផ្លូវ​មេ ៣៥៨ ម៉ែត្រ និង​ផ្លូវ​ខ្នែង ១៣០ ម៉ែត្រ ស្ពាន​រំលង​ប្តូរ ទិស​ចំនួន​ពីរ​ឋិត (Interchange) នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ២២០ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍ បាន ៣០ គុណ​នឹង ៥,៥ ម៉ែត្រ និង​ឋិត​នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៣ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ២២០ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍ បាន ៣០ គុណ​នឹង ៥,៥​ម៉ែត្រ និង​មាន​ស្ពាន​រំលង (Flyover) ចំនួន​ពីរ គឺ​ឋិត​នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ៣៤៤ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍​បាន ៣០​គុណ​នឹង​៥,៥​ម៉ែត្រ និង​ឋិត​នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២១ ប្រវែង​តួ​ស្ពាន ២២០ ម៉ែត្រ កម្ពស់​អាចធ្វើ​ចរាចរ​ណ៍​បាន ៣០ គុណ​នឹង ៥,៥​ម៉ែត្រ​។​ ​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ គ្រោង​ចំណាយ​ថវិកា សរុប​ប្រមាណ ២៦៧,៦៧ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្រោម ហិរញ្ញប្បទាន​សម្បទាន ពី​រដ្ឋាភិបាល នៃ​សាធារណរដ្ឋ​ប្រជាមានិត​ចិន និង​ថវិកាបដិភាគ​របស់ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា សម្រាប់​ការដោះស្រាយ ផលប៉ះពាល់ ការ​បោសសម្អាត​មីន និង​យុទ្ធ​ភ័​ណ្ឌ​មិនទាន់​ផ្ទុះ អនុវត្ត​ការសាងសង់ ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​សំណង់ Shanghai Construction Group Co., Ltd និង​តម្លៃ​ត្រួត ពិនិត្យ​គម្រោង ៥,៣៨ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ដោយ​ក្រុមហ៊ុន Guangzhou Wanan Construction Supervision Co., Ltd និង​ចំណាយ​រយៈពេល​សាងសង់ ចំនួន ៤២ ខែ ចាប់ពី​ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១៨ និង​បញ្ចប់​នៅ​ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០២១​។​ ​សូម​ជម្រាបជូន​ថា​៖ វឌ្ឍនភាព​ការងារ ដោយឡែក ទាក់ទង​នឹង​ការសាងសង់ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ឋិត ក្នុង​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣​នេះ សម្រេចបាន ៩៧,២៥% ហើយ គិត​រហូត​មកទល់ពេលនេះ ក្នុងនោះ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់ ទន្លេបាសាក់ ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៥,១០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់ នៅ​ខែតុលា ឆ្នាំ​២០២១ និង​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦ ម៉ែត្រ សម្រេចបាន ៩៩,៤០% គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់​នៅ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ​២០២១​។​ ​គួរ​កត់សម្គាល់ថា​៖ ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ខ្សែ​ទី​៣​នេះ មាន​អត្ថប្រយោជន៍ ជួយ​ដល់​ការចូលរួមចំណែក កាត់បន្ថយ ការកកស្ទះ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ ដែល​ធ្លាប់មាន​កន្លងមក និង​ជួយ​សម្រួល ដល់​ការធ្វើដំណើរ​របស់​បង ប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុង​រាជធានី​បន្ថែមទៀត ខណៈពេល ដែល​រាជធានី​ភ្នំពេញ កំពុង​ត្រូវបាន​ពង្រីក​កាន់តែ​ធំ​ទៅៗ ស្របតាម​កំណើនប្រជាជន និង​ការអភិវឌ្ឍ ដែល​ធ្វើឱ្យ​ចរាចរណ៍ យានយន្ត​គ្រប់​ប្រភេទ នៅតាម​ដងផ្លូវ ជួបប្រទះ​នូវ​ការកកស្ទះ ចរាចរណ៍ ជា​ញឹកញាប់​៕
វឌ្ឈភាពការងារសាងសង់ផ្លូវស្ពាន វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

អញ្ជើញមកចូលរួមស្តាប់ការចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់និស្សិតវិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ដែលបាន Exchange Program ទៅសិក្សានៅប្រទេសចិន
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១១ - ១៣ កក្កដា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ព្រះអាទិត្យរៀបលិចក្នុងទឹកដីក្រុងសែនមនោរម្យ ខេត្តមណ្ឌលគិរី ពិតជាស្រស់ស្អាតណាស់!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ នារសៀលថ្ងៃចន្ទ ទី១៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានអញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំរបស់លេខាធិការដ្ឋាន នៃគណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញការអនុវត្តវិធានការគន្លឹះក្នុងការកែទម្រង់រដ្ឋបាលសាធារណៈរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលនីតិកាលទី៧ នៃរដ្ឋសភា (គ.វ.រ) ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងមុខងារសាធារណៈ និងជាអនុប្រធានប្រចាំការនៃ គណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញការអនុវត្តវិធានការគន្លឹះក្នុងការកែទម្រង់រដ្ឋបាលសាធារណៈ របស់រាជរដ្ឋាភិបាលនីតិកាលទី៧ ន
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - មណ្ឌលគិរី នាពេលព្រះអាទិត្យបញ្ចេញពន្លឺពណ៌មាស
ក្រុមការងារត្រួតពិនិត្យយានយន្តចល័តក្រសួងបានពិន័យយានយន្តដឹកខ្សាច់លើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់ចំនួន០៣គ្រឿង
ថ្នាក់ដឹកនាំក្រសួងចុះត្រួតពិនិត្យវឌ្ឍនភាពគម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យខេត្តសៀមរាប
:::ដឹងទេថា លេខពិសេសផ្ទាល់ខ្លួន ដែលមានពាក្យ RAKSA.10 មានតម្លៃប៉ុន្មាន? (មើលតម្លៃ៖ https://vehicle.mpwt.gov.kh )

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90