• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[VOD] - ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៤​ នឹង​ចាប់​ផ្តើម​ពង្រីក​ទទឹង​ផ្លូវ​ពី​៧​ម៉ែត្រ​ទៅ​១០​ម៉ែត្រ​នៅ​ឆ្នាំ​២០២២​

2021-05-18 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង VOD
មន្រ្តីនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ឱ្យដឹងថា គម្រោងស្តារនិងស្ថាបនា​ផ្លូវជាតិលេខ៤ឡើងវិញ​ នឹងត្រូវប្រើពេលប្រមាណ២ឆ្នាំ ក្នុងការ​ពង្រីក​ផ្លូវ​កៅស៊ូមួយនេះឱ្យក្លាយជា​ផ្លូវដែល​មាន​​ភាពងាយ​ស្រួលទាំងការដឹកជញ្ជូននិងការធ្វើដំណើររបស់​សាធារណ​ជន។ អ្នក​នាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ ថ្លែងប្រាប់ វីអូឌី តាម​តេឡេក្រាម (Telegram) កាលពីថ្ងៃទី​១៧ ខែឧសភា ថាផ្លូវ​ជាតិ​លេខ៤ ដែល​ជា​ជំនួយ​​របស់​​សហរដ្ឋអាមេរិក​​ពីមុនមកនេះ នឹងត្រូវពង្រីកឱ្យធំជាង​​បច្ចុប្បន្ន ដោយគ្រោង​ចំណាយ​​​ថវិកា​​​​​​ប្រ​មាណ១០០​​លាន​ដុល្លារអាមេរិកដែលជា​កម្ចីហិរញ្ញប្បទានរបស់​ធនា​​គារ​​​​ពិភព​​លោក (WB)។ លោក​បន្តថា ផ្លូវជាតិលេខ៤នេះ គ្រោង​​​​ចាប់​​ផ្តើម​​​ពីឆ្នាំ២០២២ ដល់​​ឆ្នាំ​​២០២៣ ហើយ​​ក្រោយ​​ពីស្ថាបនារួចរាល់ នឹង​ត្រូវ​ការពេលដើម្បី​​​ថែ​​ទាំ​​ផ្លូវនេះប្រមាណ៤ឆ្នាំ (៥៤ខែ) ទៀត។ បើតាមលោក ហ៊ាង សុទ្ធា​​យុត្តិ ក្រសួង​​នឹងដាក់​​​​ឱ្យក្រុម​​ហ៊ុន​​ឯក​ជន​ទាំង​​អស់ចូលរួម​​ធ្វើ​​លទ្ធ​កម្មក្នុងការដេញថ្លៃ​​ធ្វើផ្លូវ​នេះ មុននឹងគម្រោង​​ត្រូវ​​ចាប់​​អនុវត្ត​ទៅ​​តាម​​ផែន​​ការ​​មេ​​​ដែល​បាន​គ្រោង​​​​​ទុក។ ផ្លូវជាតិលេខ៤ ពីរាជធានីភ្នំពេញ ទៅខេត្តព្រះសីហនុ មានចម្ងាយ​ប្រមាណ​ជាង២០០គីឡូម៉ែត្រ។ ស្ថានភាព​ជាក់​ស្តែងនៃផ្លូវជាតិ​នេះ បច្ចុប្បន្ន​ មានទំហំតូចនិង​មាន​ចំណុច​ខ្លះ​ត្រូវ​រង​ការ​ខូច​​​ខាតដោយការ​​ដឹក​លើស​​ចំណុះរបស់រថយន្តធុនធំនិងទឹកហូរ​កាត់ផ្លូវនៅរដូវ​វស្សា​។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ ​ឱ្យដឹងទៀត​ថា ផ្លូវជាតិ​​លេខ៤ ដែល​គ្រោងនឹងពង្រីកទំហំពី៧ទៅ១០ម៉ែត្រ​បន្ថែមទៀតនេះ នឹងត្រូវពង្រីកទាំងស្រុង លើក​​លែង​តែកន្លែងខ្លះបានពង្រីករួចហើយ ដូចជា នៅម្តុំខេត្តកំពង់ស្ពឺ និងខណ្ឌ​ចោមចៅ រាជធានីភ្នំពេញ​ ជាដើម​។ លោក លឹម ឡៃ រស់នៅជាប់ផ្លូវជាតិលេខ៤ ក្នុងខេត្តព្រះសីហនុ យល់ឃើញថា ប្រសិន​​បើ​​គម្រោងផ្លូវជាតិនេះពិតជា​ត្រូវ​បានពង្រីកដូចការគ្រោងទុកមែន នោះជាការប្រសើរ ព្រោះអាច​​កាត់​​​បន្ថយការកក​ស្ទះនិង​​គ្រោះ​​ថ្នាក់ដែលកើតឡើងដោយរថយន្ត​ធុនធំនិងកុងទីន័រ ជាដើម​។​ ទន្ទឹមនឹង​​នេះ​ ​លោក​​ក៏បង្ហាញក្តីកង្វល់ដែរអំពីសំណងសម្រាប់ផលប៉ះពាល់អំឡុងពេលអនុវត្ត​​គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍នេះ ថាតើពលរដ្ឋដែលរស់នៅជាប់ផ្លូវជាតិ​នេះ​នឹងទទួលបានការទូរ​ទាត់​សំណងបែបណា។ ឆ្លើយតបរឿងនេះ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ មាន​ប្រសាសន៍ថា សំណងនឹងត្រូវផ្តល់ជូនគ្រួសារដែលរងផលប៉ះពាល់ នៅអំឡុងពេល​គម្រោង​​ពង្រីក​ផ្លូវត្រូវចាប់អនុវត្ត​​។ លោកអះអាងថា នេះជាការអនុវត្តតាមបែបបទនិង​ស្តង់​ដារហើយ ទាំង​គម្រោង​ដែល​ប្រើ​ថវិកា​របស់​រដ្ឋ និងកម្ចីដែលបាន​ម​​កពីហិរញ្ញប្បទាន។ យ៉ាងណាក៏ដោយ លោក ប៊ុន ធឿន ជាពលរដ្ឋម្នាក់ទៀត​រស់នៅក្នុងខេត្តកំពង់ស្ពឺ និយាយ​ថា ពីមុនមក លោក​ពុំ​ធ្លាប់​ទទួលបាន​​ព័ត៌មាន​​ស្តីពី​​ការ​​ពង្រីក​ផ្លូវជាតិលេខ៤​នេះទេ។ លោកបន្តថា៖ «ដូចអត់មានឃើញ​​គេចេញគម្រោងអីផង អត់ដែល​បាន​ឃើញព័ត៌មានអីទេ ហើយក៏អត់មានគេផ្សព្វផ្សាយ​​អីដែរ»។ ផ្លូវជាតិលេខ៤នេះ ត្រូវបានក្រុមហ៊ុន AZ របស់លោកឧកញ៉ា អ៊ឹង ប៊ុនហ៊ូវ កាន់កាប់​មួយ​រយៈ​ តាមរយៈការដាក់បញ្ជរបង់លុយពីអ្នកធ្វើដំណើរ តែមានការមើលថែទាំផ្លូវ​ជាប្រចាំ។ ​ក្រោយ​មក​​ លោក អ៊ឹង ប៊ុនហ៊ូវ សម្រេច​ប្រគល់​ជូន​រដ្ឋា​ភិ​បាលវិញកាលពីដើម​ឆ្នាំ២០១៦ ​បន្ទាប់​ពី​លោក​នាយករដ្ឋមន្រ្តី ហ៊ុន សែន ប្រកាស​លុបកិច្ចសន្យាជួលរវាងរដ្ឋាភិបាល និងក្រុមហ៊ុនម៉ៅ​ការ​ផ្លូវ​​មួយ​នេះ​។ ដោយឡែក លោក គង់ សុវណ្ណ អ្នកជំនាញសុខភាពសាធារណៈ និងសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ និង​ជា​​នាយ​កកម្មវិធីរបស់មូលនិធិសុវត្ថិភាពអន្តរជាតិ (ISF) ប្រចាំកម្ពុជា និងតំបន់​គោលដៅ​អាស៊ី មាន​​​​​ប្រសាសន៍ថា កន្លងមក ​ស្ថាប័នរបស់លោក ធ្លាប់​​បាន​ចូលរួម​​ផ្តល់​ការ​ប្រឹក្សា​យោបល់​​​​ជាហូរ​​ហែ​មក​ដែរនៅក្នុងកម្រិតបច្ចេកទេស សម្រាប់​​ការវិនិ​យោគ​​ផ្លូវ​​ជាតិ​លេខ៤ និង​ផ្លូវ​​ជាតិផ្សេងៗទៀតជា​​មួយ​ក្រសួង។ លោក​​មាន​​សុទិ​ដ្ឋិ​​និយមថា ប្រសិនបើផ្លូវជាតិនេះប្រសូតចេញមក ដោយអនុវត្ត​​តាមស្តង់ដារដូច​​​បាន​​គ្រោងទុក នោះ​នឹងនាំ​ផល​ចំណេញផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចខ្ពស់សម្រាប់កម្ពុជា។ លោកបន្ថែមថា ក្នុងមួយ​​ឆ្នាំ​​ៗ រដ្ឋាភិបាលត្រូវខាតបង់លុយប្រមាណជាង៤០០​លានដុល្លារ ព្រោះ​តែកែលម្អ​គុណភាពផ្លូវដែល​មិនល្អ និង​​ឈាន​​ទៅ​​ដល់​​ការបាត់បង់ជីវិតនិងពិការភាព​របស់​អ្នកដំណើរដែល​បណ្តាលមកគ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ផងដែរ។ លោក​បន្ត​ថា៖ «បើយើងសន្សំលុយបានពីផ្លូវជាតិលេខ៤ហ្នឹងមួយ ត្រឹមតែ១០០លានដុល្លារ​ចុះ​ក្នុង​មួយឆ្នាំ ដូច្នេះមួយឆ្នាំយើងចំណេញលុយបាន១០០លានដុល្លារបាត់ហើយ។ អ៊ីចឹង​អ្វី​ដែល​រដ្ឋាភិបាលចំណាយថវិកា១០០លានដុល្លារអាមេរិកនេះ ត្រឹមតែរយៈពេល១ឆ្នាំទេ អ៊ីចឹង​ចំណេញ​មក​វិញបាត់​ហើយ។ ​អ៊ីចឹងទេ បើ២០ឆ្នាំទៀត​ យើងនឹង​ចំណេញ១៩០លានដុល្លារទៀត​រត់មុខបាត់​ហើយ​​ដែល​ចំណេញ​។ ការដែលពង្រីកថវិកាសម្រាប់កិច្ចការងារ​សុវត្ថិភាព​ចរា​ចរណ៍ មិនមែនជាការចំណាយឥតប្រយោជន៍ទេ ប៉ុន្តែជាការវិនិយោគ​ដែលទទួល​បានផល​ចំណេញ​ដ៏ច្រើនលើសលប់»។ បើតាម​មន្រ្តីអ្នកនាំពាក្យ​ក្រសួង​សាធារណការ ក្រៅពីការ​​ពង្រីក​​ផ្លូវ​​ជាតិ​​​​លេខ​​៤នេះ រដ្ឋាភិបាល​នៅ​មាន​​ផ្លូវល្បឿនលឿនមួយខ្សែទៀតតភ្ជាប់ពីរាជធានី​ភ្នំពេញទៅខេត្ត​ព្រះសីហនុ​ ដែល​កំពុង​​​ដាក់​​ឱ្យ​សាងសង់។ របាយការណ៍សង្ខេបពីមន្ត្រីដដែលនេះឱ្យដឹងទៀតថា គិតត្រឹមសប្តាហ៍ទី២ ខែឧសភានេះ ផ្លូវល្បឿនលឿនសាងសង់បានប្រមាណ​៥០ភាគរយ (៤៩,៩១%) ហើយ ហើយ​គ្រោង​​នឹង​​បញ្ចប់​​ជាស្ថាពរ​​នៅខែ​មីនា ឆ្នាំ២០២៣៕
Heang Sotheayuth ផ្លូវជាតិលេខ៤ វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១៦ - ១៧ កក្កដា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីការចូលរួមទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួប លោក Lucius Daniels នាយកប្រចាំតំបន់អាស៊ី The Report Company
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ត្រួតពិនិត្យមើលហ្វ្រាំងយានជំនិះឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីធានាបានសុវត្ថិភាពពេលធ្វើដំណើរ
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ខ្យល់ត្រជាក់ គ្មានផ្សែង គ្មានក្លិនថ្នាំបំពុលសត្វល្អិត គឺជាបរិយាកាស ដែលផ្តល់ឱ្យទាំងមនុស្ស សត្វ រុក្ខជាតិមានសុខភាពល្អ ទាំងផ្លូវកាយ ផ្លូវអារម្មណ៍ នេះជាមូលដ្ឋាននៃការដាំដុះ
វិមានសន្តិភាព៖ នាព្រឹកថ្ងៃសុក្រ ទី១៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានអញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំពេញអង្គគណៈរដ្ឋមន្ត្រី ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្រ្តី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដែលពិភាក្សា និងឆ្លងលើរបៀបវារៈចំនួន៤៖
អតីតកាល និងបច្ចុប្បន្ន ផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្តពោធិ៍សាត់ និងខេត្តកោះកុង

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90