• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Fresh News] - ទស្សនៈ៖ វិធានការចាំបាច់អ្វីខ្លះ ដែលត្រូវអនុវត្តន៍ដើម្បីបញ្ចៀសការជន់លិចក្រុងព្រះសីហនុ?

2019-08-10 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Fresh News
(ភ្នំពេញ)៖ ភ្លៀងមួយមេដ៏ធំនៅយប់ថ្ងៃទី០៨ ដល់ថ្ងៃទី០៩ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ បង្កជាទឹកជំនន់លិចលង់យ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរមិនធ្លាប់មានក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រនៅទីក្រុងព្រះសីហនុ ដែលជាទីក្រុងប៉ូលសេដ្ឋកិច្ចលំដាប់ទី២បន្ទាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ។ ផ្ទះសម្បែង ទ្រព្បសម្បត្តិប្រជាពលរដ្ឋ ប្រព័ន្ធហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធក្នុងក្រុងជាច្រើនរងការខូចខាត និងត្រូវបំផ្លេចបំផ្លាញយ៉ាងដំណំ។ ការជន់លិចក្រុងព្រះសីហនុ បានក្លាយទៅជាសម្ពាធថ្មីមួយទៀតសម្រាប់អាជ្ញាធរខេត្ត និងរាជរដ្ឋាភិបាល ពាក់ព័ន្ធគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ដ៏ច្រើនសន្ធាប់ដែលភាគច្រើនជាការវិនិយោគរបស់អ្នកវិនិយោគចិននោះ។ មិនត្រឹមតែប្រជាពលរដ្ឋក្នុងក្រុងព្រះសីហនុប៉ុណ្ណោះទេ ដែលបានសម្តែងការថ្នាំងថ្នាក់ដោយសារតែការរងផលប៉ះពាល់ពីជំនន់ទឹកភ្លៀងនេះ សូម្បីក្រុមអង្គការសង្គមស៊ីវិលមាននិន្នាការប្រឆាំងគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ចិននៅកម្ពុជា ក៏បានចាប់យកធ្វើជាចំណាប់បញ្ហាវាយប្រហារលើកិច្ចសហប្រតិបត្តិការវាងកម្ពុជា និងចិន ក្រោមគម្រោងខ្សែក្រវាត់ និងផ្លូវផងដែរ។ សំណួរជាច្រើនត្រូវបានផុសឡើងជាបន្តបន្ទាប់ថា តើជំនន់ទឹកភ្លៀងនេះបណ្តាលមកពីមូលហេតុអ្វី? កំហុសមកពីការចូលមកវិនិយោគរបស់អ្នកវិនិយោគចិន? បណ្តាលមកពីកម្រិតទឹកភ្លៀងខ្ពស់? បណ្តាលមកពីការលុបបឹងព្រែកទប់ ឬបណ្តាលមកពីប្រព័ន្ធហូររំដោះទឹកភ្លៀងត្រូវបានគេរំលោភយក? កំណើនសំណង់ ការលុបបឹងព្រែកទប់ធ្វើឱ្យបាត់បង់ផ្ទៃរងទឹកភ្លៀង និងកម្រិតទឹកភ្លៀងខ្លាំងជាមូលហេតុមួយនាំឱ្យមានការជន់លិចនេះ។ ប៉ុន្តែបញ្ហាធំមួយដែលគេរកឃើញថា នាំឱ្យមានការជន់លិចខ្លាំងបែបនេះ គឺប្រព័ន្ធបង្ហូររំដោះទឹកភ្លៀងដូចជាប្រឡាយ និងអូរត្រូវបានរាំងខ្ទប់ដោយសារការចាក់ដីរំលោភយក ដើម្បីធ្វើជាសំណង់លំនៅឋាន និងសំណង់ផ្សេងៗទៀត។ មន្ត្រីជំនាញបានលួចបង្ហើបឱ្យដឹងថា ប្រឡាយ និងអូរ ដែលជាប្រព័ន្ធសម្រាប់ហូររំដោះទឹកភ្លៀងនៅក្នុងក្រុងព្រះសីហនុ ត្រូវបានគេរំលោភយកដោយចាក់ដីធ្វើជាសំណង់លំនៅឋាន អគារពាណិជ្ជកម្ម និងសណ្ឋាគារជាដើមរហូតដល់ទៅប្រមាណ ៥០ភាគរយ។ ក្នុងនោះប្រឡាយ និងអូរកន្លែងខ្លះដែលមានទទឹងរហូតដល់ទៅ១០ម៉ែត្រ ត្រូវបានគេចាក់ដីលុបយកទៅធ្វើសំណង់អស់រហូតដល់ទៅ ៨ម៉ែត្រទៅហើយ។ ដូច្នេះតើអ្វីទៅជាវិធានការដែលត្រូវអនុវត្តន៍ជាចាំបាច់ ដើម្បីរំដោះការជន់លិចដោយសារទឹកភ្លៀងនៅក្រុងព្រះសីហនុ? ការជន់លិចក្រុងព្រះសីហនុ ជាចំណោទបញ្ហាថ្មីមួយទៀត ក្នុងចំណោមបញ្ហាជាច្រើនផ្សេងទៀត ដែលទាមទារឱ្យអាជ្ញាធរខេត្ត ក៏ដូចជារាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាទាំងមូលតែម្តងត្រូវរិះរកវិធីសាស្ត្រ និងយន្តការដ៏មានប្រសិទ្ធភាពដើម្បីដោះស្រាយ។ ការរំដោះយកប្រឡាយទឹក និងអូរត្រឡប់វិញ គឺជារឿងត្រូវតែអនុវត្តន៍ជាចាំបាច់បំផុត។ សំណង់ទាំងឡាយរួមទាំងលំនៅឋានរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ និងសំណង់អគារតូចធំផ្សេងៗចាក់ដីសង់រំលោភលើប្រឡាយ និងអូរ ត្រូវតែរុះរើដោយគ្មានការអនុគ្រោះនោះឡើយ។ បន្ទាប់មកការស្តារប្រឡាយឡើងវិញឱ្យកាន់តែជ្រៅ និងពង្រីកឱ្យកាន់តែធំ ជាមួយការរៀបចំហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅតាមដងប្រឡាយ និងអូរឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ក៏ជារឿងត្រូវយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់ផងដែរ។ រឿងមួយទៀតនោះ ការរៀបចំឱ្យមានកន្លែងសម្រាប់ផ្ទៃរងទឹកភ្លៀងនៅក្នុងខេត្តព្រះសីហនុ ក៏ជារឿងសំខាន់ និងចាំបាច់ណាស់ផងដែរ។ គេមិនអាចទុកឱ្យទឹកភ្លៀងហូរចាក់ចូលសមុទ្រភ្លាមៗនោះឡើយ ព្រោះវានឹងបង្កឱ្យទឹកសមុទ្រឆាប់ល្អកកករជាក់ជាមិនខាន។ នៅព្រឹកថ្ងៃទី១០ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩នេះ បន្ទាប់ពីការជន់លិចយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរហើយនោះ គេបានឃើញឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី ជា សុផារ៉ា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងរៀបចំដែនដី នគរូបនីយកម្ម និងសំណង់ លោកទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ព្រមទាំងលោក គួច ចំរើន អភិបាលខេត្តព្រះសីហនុ និងមន្ត្រីជំនាញជាច្រើនរូបទៀត បានចុះពិនិត្យទីតាំងក្នុងក្រុងរិះរកវិធីដោះស្រាយបញ្ហាជន់លិចនេះ។ សកម្មភាពបានបង្ហាញពីស្មារតី និងឆន្ទៈរួមគ្នារបស់មន្ត្រីថ្នាក់ជាតិ និងមូលដ្ឋានក្នុងការស្តារស្ថានការក្រុងព្រះសីហនុពីការជន់លិច។ គ្រឿងចក្រប្រមាណ២១គ្រឿង ដែលជារបស់ក្រសួងធនធានទឹក ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងជារបស់ក្រុមហ៊ុនធ្វើផ្លូវរបស់ចិន ត្រូវបានបញ្ជូនទៅកាន់ក្រុងព្រះសីហនុផងដែរ ដើម្បីចេញប្រតិបត្តិការស្តារប្រឡាយ និងអូរ សម្រាប់បើកផ្លូវរំដោះទឹក។ ផែនការរំដោះក្រុងព្រះសីហនុពីការជន់លិចដោយទឹកភ្លៀងមិនអាចសម្រេចទៅបានឡើយ ប្រសិនបើប្រជាពលរដ្ឋជាម្ចាស់លំនៅដ្ឋាន និងម្ចាស់សំណង់ផ្សេងៗដែលសង់រំលោភយកប្រឡាយ និងអូរ មិនចូលរួមទេនោះ។ ដូច្នេះការចូលរួមសហការពីម្ចាស់សំណង់ចាក់ដីសង់រំលោភយកប្រឡាយ និងអូរ ជារឿងដ៏សំខាន់និងចាំបាច់មួយទៀត ដើម្បីឈានទៅសម្រេចផែនការស្រោចស្រង់ក្រុងព្រះសីហនុពីការជន់លិច៕ ដោយ៖ វ៉ាន់ សារាយ
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល មន្ទីរ​សាធារណការ​ និង​ដឹកជញ្ជូន​ខេត្ត​ព្រះសីហនុ​

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[Fresh News] - សូមពាក់មួកសុវត្ថិភាពជានិច្ច ពេលបើកបរម៉ូតូ! ស្លាប់៣នាក់ និងរបួស៩នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី៨ ខែមិថុនាម្សិលមិញ
តើផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ ខាងក្រោមនេះមានអត្ថន័យដូចម្តេច?
ឆៀកចល័តតាមខេត្ត នឹងដំណើរការ នៅខេត្តពោធិ៍សាត់ ព្រៃវែង កោះកុង ត្បូងឃ្មុំ (ពីថ្ងៃទី៩ - ១៣ មិថុនា ២០២៥)
សិក្ខាសាលាពិគ្រោះយោបល់ស្តីពី ផែនការសកម្មភាពជាតិស្តីពីការគ្រប់គ្រងទឹកកខ្វក់នៅប្រទេសកម្ពុជា ឆ្នាំ២០២៥-២០៣៥
ផ្លូវជាតិលេខ៤១(ថ្នល់ទទឹង-ខេត្តកំពត) តភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ៥១ ផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវជាតិលេខ៣ និងតភ្ជាប់ជាមួយខ្សែផ្លូវផ្សេងៗនៅក្នុងតំបន់នេះក្នុងទិសដៅឆ្ពោះទៅកាន់ខេត្តកំពត
កិច្ចប្រជុំផ្ទៃក្នុងពិនិត្យលើសេចក្ដីព្រាងច្បាប់ ស្ដីពីការគ្រប់គ្រង និងការអភិវឌ្ឍវិស័យភស្តុភាកម្មនៅកម្ពុជា
ក្រុមការងារអន្តរក្រសួងបន្តចុះកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២
ជំនួបពិភាក្សាអំពីគម្រោងរៀបចំកិច្ចប្រជុំទូទៅលើកទី៤ នៃភាពជាដៃគូលើការគ្រប់គ្រងទឹកកខ្វក់ក្នុងតំបន់អាស៊ី (AWaP)

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90