• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[CEN] - សម្តេច​តេ​ជោ និង លោក ប្រា​យុទ្ធ ចាន់​អូ​ចា អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី ក្នុង​កម្មវិធី​៣​ផ្សេងគ្នា នៅលើ​ទឹកដី​ក្រុង​ប៉ោយប៉ែត

2019-04-22 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង CEN
កម្មវិធី​ទាំង​៣​នោះ​រួមមាន​៖ ១)​ចាក់​បេតុង​ត​ភ្ជាប់​មុខតំណ​ស្ពាន​មិត្តភាព កម្ពុជា​-​ថៃ (​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន​), ២) បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​អគារ​ច្រកទ្វារព្រំដែន​អន្តរជាតិ​ស្ទឹង​បត់ និង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ និង ៣) ពិធី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ប្រតិបត្តិការ​រួមគ្នា​លើ​ការដឹកជញ្ជូន​ផ្លូវដែក​ឆ្លងកាត់​ព្រំដែន និង ពិធី​ប្រគល់​-​ទទួល​ក្បាលរថភ្លើង (DMU)​។​ កម្មវិធី​ការចាក់​បេតុង​ត​ភ្ជាប់​មុខតំណ​ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ថៃ (​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន​) និង​ធី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ប្រតិបត្តិការ​រួមគ្នា​លើ​ការដឹកជញ្ជូន​ផ្លូវដែក​ឆ្លងកាត់​ព្រំដែន និង​ពិធី​ប្រគល់​-​ទទួល​ក្បាលរថភ្លើង (DMU) នឹងមាន​ការអញ្ជើញ​ជា​អធិបតីភាព​ពី​សំណាក់​នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ថៃ លោក ប្រា​យុទ្ធ ចាន់​អូ​ចា​ផងដែរ​។​ ​តាម​តារាង​របៀបវារៈ សម្តេច​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន និង​លោក ប្រា​យុទ្ធ ចាន់​អូ​ចា នឹង​មានការ​ថ្លែង​សុន្ទរកថា​រួមគ្នា​ចំនួន​ពីរ គឺ​ថ្លែង​សុន្ទរកថា​នៅក្នុង​កម្មវិធី​ចាក់​បេតុង​ត​ភ្ជាប់​មុខតំណ​ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ថៃ (​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន​) និង​ធី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​កិច្ចព្រមព្រៀង​ប្រតិបត្តិការ​រួមគ្នា​លើ​ការដឹកជញ្ជូន​ផ្លូវដែក​ឆ្លងកាត់​ព្រំដែន និង​ពិធី​ប្រគល់​-​ទទួល​ក្បាលរថភ្លើង (DMU)​។​ ​បន្ទាប់ពីនោះ​សម្តេច​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន និង​លោក ប្រា​យុទ្ធ ចាន់​អូ​ចា នឹងធ្វើ​ដំណើរ​រួមគ្នា​តាម​រថភ្លើង​ចេញពី​ស្ថានីយ​បាន​ក្លង​លឹក​របស់​ថៃ ឆ្ពោះ​មកកាន់​ស្ថានីយ​រថភ្លើង​របស់​កម្ពុជា​នៅក្នុង​ក្រុង​ប៉ោយប៉ែត​ផងដែរ​។ ក្រោយ​បញ្ចប់​កម្មវិធី​នេះ​ទៅ សម្តេច​តេ​ជោ និង​លោក​ប្រា​យុទ្ធ នឹង​អញ្ជើញពិសារ​អាហារ​ពេល​ថ្ងៃ​រួមគ្នា​ផងដែរ​។​ ​សូមបញ្ជាក់ថា ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ថៃ (​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន​) ដែល​ចាក់​បេតុង​ត​ភ្ជាប់​នៅ​ថ្ងៃស្អែក​នេះ បាន​សាងសង់​ដោយ​កងវិស្វកម្ម​នៃ​កងទ័ព​ភូមិន្ទរ​ថៃ ហើយ​សិក្សា និង​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស​ដោយ​នាយកដ្ឋាន​ហាយវ៉េ (DOH) ក្រសួង​ដឹកជញ្ជូន​ថៃ ក្រោម​ជំនួយឥតសំណង​ពី​រាជរដ្ឋាភិបាល​ថៃ​ជាង ១៩​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។ ក្រៅពី​ជំនួយ ឥត​សំណង​ពី​រាជរដ្ឋាភិបាល​ថៃ​លើ​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​ខាងលើ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា បាន​ចូលរួម​ថវិកាបដិភាគ​សម្រាប់​ការដោះស្រាយ​ផលប៉ះពាល់ ការ​បោសសម្អាត​មីន យុទ្ធ​ភ័​ណ្ឌ​មិនទាន់​ផ្ទុះ និង​ពន្ធអាករ​ផ្សេងៗ​។​ ​លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន បានឱ្យដឹងថា ស្ពាន​នេះ​ជា​ស្ពាន​ធំ​ទីមួយ​ដែល​បាន​សាងសង់​លើ​ខ្សែបន្ទាត់​ព្រំដែន​កម្ពុជា​-​ថៃ នៅ​ចន្លោះ​បង្គោល​ខណ្ឌ​ព្រំសីមា​លេខ​៥០ និង​លេខ​៥១​។ ស្ពាន​នេះ​មាន​ប្រវែង ៦២០​ម៉ែត្រ ទទឹង ១៧​ម៉ែត្រ ដោយនៅ​ផ្នែក​កម្ពុ​ជាមាន​ប្រវែង ២១៥​ម៉ែត្រ នៅ​ផ្នែក​ខាង​ថៃ មាន​ប្រវែង ៤០៥​ម៉ែត្រ​។ ការសាងសង់​ស្ពាន​នេះ គឺជា​ការបើក​ឡើង​នូវ​ទំព័រ​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ថ្មី​មួយ​រវាង​ប្រទេស​ទាំងពីរ​សំដៅ​ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង​ការធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​ឆ្លងកាត់​ព្រំដែន​រវាង​កម្ពុជា​-​ថៃ​។​ ​ដោយឡែក​ការសាងសង់​អគារ​ច្រកទ្វារព្រំដែន​អន្តរជាតិ​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន និង​សាងសង់​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥​វិញ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា ទទួលបាន​ហិរញ្ញប្បទាន​សម្បទាន​ពី​រាជរដ្ឋាភិបាល​ថៃ​ប្រមាណ ២៦,៤២​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក សម្រាប់​សាងសង់​អគារ​ច្រកទ្វារ​ត្រួតពិនិត្យ​ព្រំដែន និង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់ សំណង់​អគារ​អន្តេវាសិកដ្ឋាន ចំណត​សម្រាប់​ផ្ទេរ​ទំនិញ​ឆ្លងកាត់ ឃ្លាំង និង​ទីលាន​កុង​តែ​ន័​រ ការជួសជុល​កែលម្អ​ផ្លូវ​ចាស់ និង​សំណង់​កាត់បន្ថយ​គ្រោះទឹកជំនន់​។​ ​លោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានឱ្យដឹងថា ដំណើរការ​សាងសង់​អគារ​នៅ​ច្រកព្រំដែន​ថ្មី​នេះ គ្រោង​ប្រើប្រាស់​រយៈពេល​សាងសង់​ចំនួន ២៤​ខែ ដោយ​គិត​ចាប់ពី​ខែមេសា ឆ្នាំ​២០១៩ នេះ​តទៅ​។ ការបើក​ច្រកទ្វារព្រំដែន​អន្តរជាតិ​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន​ថ្មី​នេះ គឺជា​ការបើក​ឡើង​នូវ​ទំព័រ​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ថ្មី​មួយ​សម្រាប់​សម្រួល​ដល់​ការធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​ឆ្លងកាត់​ព្រំដែន​រវាង​កម្ពុជា​-​ថៃ និង​ដើម្បី ជំរុញ​លើកកម្ពស់​ប្រព័ន្ធ​ភស្តុភា​រកម្ម​នៅ​កម្ពុជា​ផងដែរ​។​ គម្រោង​សាងសង់​ច្រកទ្វារព្រំដែន​អន្តរជាតិ​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន និង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ ធ្វើឡើង​ខណៈដែល​ច្រកព្រំដែន​ប៉ោយប៉ែត​-​អរញ្ញ​ប្រ​ថេត មានការ​ឆ្លងកាត់​ទំនិញ និង​ទេសចរណ៍​កាន់តែ​មមាញឹក​យ៉ាងខ្លាំង ហើយ​ពេលខ្លះ​មានការ​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍​អស់​ជាច្រើន​ម៉ោង​ទៀតផង​។ ការកកស្ទះ​នៅ​ច្រក​នាំចេញ នាំចូល​ទំនិញ​ជា​កត្តា​អវិជ្ជមាន​ដល់​កំណើនសេដ្ឋកិច្ច​នៃ​ប្រទេស​ទាំងពីរ​។ គម្រោង​នេះ​ជាការ​ឆ្លើយតប​យ៉ាង​ប្រាកដ​ទៅនឹង​ភាព​មមាញឹក​នៃ​ចរាចរណ៍​ដឹកជញ្ជូន ដែល​មិន​ត្រឹមតែ​ផ្តល់​ផលប្រយោជន៍​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​កម្ពុជា​នោះឡើយ តែ​ថែមទាំង​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុងប្រទេស​នៃ​មហា​អនុតំបន់​មេគង្គ​ផងដែរ​។​ ​បន្ទាប់ពី​គម្រោង​សាងសង់​អគារ​ច្រកទ្វារព្រំដែន​អន្តរជាតិ​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន និង​ការតភ្ជាប់​ផ្លូវ​ភ្ជាប់​ទៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥ ដាក់ឱ្យ​ដំណើរការ​តំបន់​ប៉ោយប៉ែត​នឹង​ប្រែក្លាយជា​តំបន់​អភិវឌ្ឍ​មួយ​យ៉ាងខ្លាំង ជា​មជ្ឈមណ្ឌល​ស្តុក និង​ចែកចាយ​ទំនិញ និង​ជា​តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស ដែល​បង្កើតជា​សក្តានុពល​រូបវ័ន្ត​ដ៏​រឹងមាំ​សម្រាប់ទ្រទ្រង់​ដល់​គម្រោង​វិនិយោគ​នានា​ក្នុងស្រុក និង​ក្នុងប្រទេស​នៃ​មហា​អនុតំបន់​ទន្លេមេគង្គ​។​ ​ពាក់ព័ន្ធ​ការដឹកជញ្ជូន​ផ្លូវដែក​ឆ្លងកាត់​ប្រទេស​ទាំងពីរ​វិញ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​កម្ពុជា និង​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ដឹកជញ្ជូន​ថៃ នឹង​ចុះហត្ថលេខា​ជាមួយគ្នា ក្រោម​អធិបតីភាព​នាយករដ្ឋមន្ត្រី​នៃ​ប្រទេស​ទាំងពីរ​។ ជាមួយនឹង​ការចុះហត្ថលេខា​បើក​ឱ្យមាន​ការដឹកជញ្ជូន​តា​ម​ផ្លូវដែក​ឆ្លងកាត់​ប្រទេស​ទាំងពីរ​ជា​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ទៅ ក៏មាន​ពិធី​ប្រគល់​ក្បាលរថភ្លើង​ចំនួន​មួយគ្រឿង ដោយមាន​ទូ​ចំនួន​៤ ដល់​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា ពី​សំណាក់​នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ថៃ​ផងដែរ​។​ ​រថភ្លើង​ដែលជា​អំណោយ​របស់​ថៃ​នេះ ជាប់​ជាមួយ​ទូ​អ្នកដំណើរ​ចំនួន​៤ ដែល​អាច​ផ្ទុក​អ្នកដំណើរ​បាន​ដល់ ៨០​នាក់​ក្នុង​ទូ​នីមួយៗ​។ រថភ្លើង​ដឹក​អ្នកដំណើរ DMU (Diesel Multiple Unit) ផលិត​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន Hitachi របស់​ជប៉ុន​។​ ​ផ្លូវដែក​ភ្នំពេញ​-​ប៉ោយប៉ែត​ព្រំដែន​កម្ពុជា​-​ថៃ មាន​ប្រវែង ៣៨៦​គីឡូម៉ែត្រ ត្រូវបាន​សាងសង់ឡើង​នៅ​អំឡុង​ឆ្នាំ​១៩២៩ ដល់​១៩៤២ ក្នុងសម័យ​អាណានិគម​បារាំង​។ កំណាត់​ផ្លូវដែក​មកកាន់​ក្រុង​ប៉ោយប៉ែត​ត្រូវបាន​កាត់ផ្តាច់​ក្នុងពេល​កម្ពុជា​ធ្លាក់​ក្នុង​អន្លង់​ភ្លើងសង្គ្រាម​នា​ឆ្នាំ​១៩៧៣​។ ផ្លូវដែក​មួយ​ខ្សែ​នេះ​ត្រូវបាន​ស្តារឡើងវិញ​ជា​បន្តបន្ទាប់​រហូត​រួចរាល់​ជា​ស្ថាពរ និង​ដាក់ឱ្យ​ដំណើរការ​ឡើងវិញ​កាលពី​ខែមេសា ឆ្នាំ​២០១៨​មុនពេល​ចូលឆ្នាំថ្មី ដោយ​ចំណាយ​ថវិកា​ជិត ៨៤​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​៕​ ដោយ​៖​កូ​ឡាប​
បើកច្រកទ្វារព្រំដែន

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

កិច្ចប្រជុំលើកទី៤ របស់គណៈកម្មាធិការបច្ចេកទេសអន្តរក្រសួង ដើម្បីតាក់តែងលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្ត គោលនយោបាយ និងយុទ្ធសាស្ត្រជាតិសម្រាប់គ្រប់គ្រង និងអភិវឌ្ឍយានយន្តអគ្គិសនី (គ.ល.គ.យ.អ.)
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី២៣ - ២៤ មិថុនា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
គម្រោងលើកកម្រិតគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៤៨ ប្រវែង ១៤៨ គីឡូម៉ែត្រ ត្រូវបានធ្វើការប្រគល់-ទទួល បន្ទាប់ពីក្រុមការងារបច្ចេកទេសក្រសួងចុះត្រួតពិនិត្យរួចរាល់
[Khmer Note] - បណ្ណបើកបរដែលហួសសុពលភាពអាចបន្តបាន គ្រាន់តែភ្ជាប់ឯកសារមួយចំនួននេះ
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ខេត្តមណ្ឌលគិរី គឺជាខេត្តមួយស្ថិតនៅភូមិភាគឦសាននៃប្រទេសកម្ពុជា ដែលសម្បូរដោយព្រៃភ្នំ និងជនជាតិដើមភាគតិច ព្រមទាំងតំបន់ទេសចរណ៍វប្បធម៌ ប្រវត្តិសាស្ត្រ និងធម្មជាតិដ៏សម្បូរបែប ដែលទទួលបានកំណើនភ្ញៀវទេសចរកាន់តែច្រើនពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ ហើយអ្វីដែលកាន់តែពិសេសនៅក្នុងខេត្តនេះ គឺមានអាកាសធាតុល្អ និងផ្លូវស្អាតៗ អមដោយព្រៃឈើដែលអមសងខាងផ្លូវ គួរជាទីទាក់ទាញសម្រាប់អ្នកធ្វើដំណើរ។
:::តើបណ្ណបើកបរដែលហួសសុពលភាពអាចបន្តបានដែរ ឬទេ? ឯកសារអ្វីខ្លះ? តម្លៃប៉ុន្មាន?
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - យានយន្តដឹកលើសទម្ងន់ចំនួន ៥គ្រឿងត្រូវបានពិន័យ
[Kampucheathmey] - ផ្លូវប្រវត្តិសាស្រ្តថ្មីតភ្ជាប់ពីស្រុកកោះធំដល់ស្រុកលើកដែក សម្រេចសាងសង់បានជាង ៩៥% គ្រោងបញ្ចប់នៅខែក្រោយនេះ

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90