• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - សសរស្ពាន​កោះកុង​ដែល​ចាស់​ទ្រុឌទ្រោម ផ្តើម​ជួសជុល​ជាបឋម​

2019-02-12 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ដោយ​: សុ​ផានី​តា / កោះកុង​: ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជ​ញ្ចូ​ន ផ្តើម​ជួសជុល​កែលម្អ​អោយ​ល្អប្រសើរ​ឡើងវិញ​សសរស្ពាន​កោះកុង​ចំនួន​២៣​ដើម ​ដែលមាន​ភាព​ចាស់​ទ្រុឌទ្រោម​ខ្លាំង​ជា​យូរ​ឆ្នាំ​មកហើយ​។ គម្រោង​អនុវត្ត​ធ្វើអោយ​ល្អប្រសើរ ឡើង​គុណភាព​ស្ពាន​កោះកុង​នេះ ធ្វើឡើង​បន្ទាប់​មាន​ពី​ក្រុម​អ្នកជំនាញ​ការចុះពិនិត្យ​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​ទៅរក កាលពីដើមឆ្នាំ​២០១៨​។​ ជាង​១​ខែ​ទៅហើយ​ដែលមាន​ក្រុមការងារ​ជំនាញ​របស់​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជ​ញ្ចូ​ន ចុះ​បំពេញ​ការជួសជុល​កែលម្អ​តួ​សសរ​ខាងក្រោម​ស្ពាន​កោះកុង​ដែលមាន​សភាព​ចាស់​ទ្រុឌទ្រោម​ខ្លាំង​ជាច្រើន​ឆ្នាំ​មកហើយ​យ៉ាង​មមាញឹក ដើម្បី​ទាន់​គម្រោង​របស់ខ្លួន​។​ ប្រាប់​កាសែត​រស្មី​កម្ពុជា នៅ​ថ្ងៃទី​១២ កុម្ភៈ ប្រធានការិយាល័យ​គ្រប់គ្រង​ប្រតិបត្តិការ និង​ស្ពាន​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន បានឱ្យដឹងថា ការងារ​កែលម្អ​ជួសជុល គឺ​នឹង​អនុវត្ត​រយៈពេល​១​ឆ្នាំ ចាប់ពី​ខែមករា តទៅ ដោយ​ផ្តោត​សំខាន់​ទៅលើ​សសរស្ពាន​ចំនួន​២៣​ជា​បណ្តោះអាសន្ន​ជាមុនសិន​។ ជៀសវាង​ទទួលរង​ផល​ខូចខាត​បន្តទៀត​។ បើតាម​មន្ត្រី​ដដែល ក្រោយពី​គម្រោង​អនុវត្ត​ជួសជុល​ផ្នែក​ខាងក្រោម​ស្ពាន​កោះកុង​នេះ​រួចរាល់ ក្រុមការងារ​ជំនាញ​នឹងសិក្សា​លម្អិត​បន្ថែម​ពី​គុណភាព​ស្ពាន ឬ​ចំណុច​ប្រេះស្រាំ​ទៀត ដើម្បី​ធ្វើ​រាយការណ៍​ជាក់លាក់​មួយ​ដាក់ជូន​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជ​ញ្ចូ​ន ពិនិត្យ​សម្រេច​បន្ត​។ ថា​ត្រូវមាន​វិធានការ​ដោះស្រាយ​យ៉ាងណា​ទៀត ខណៈ​ស្ពាន​កោះកុង​មា​នស​ក្ខា​នុព​លប​ម្រើ​ប្រជាពលរដ្ឋ​ពុំ​អាច​ខ្វះ​បាន​។​ ​ដោយឡែក លោក មីង ប៊ុនថន និង​លោក លាង គុន​ថា​ន ជា​ប្រជាពលរដ្ឋ​រស់នៅក្នុង​ក្រុង​ខេមរភូមិន្ទ ខេត្តកោះកុង​គាំទ្រ​យ៉ាង​ពេញទំហឹង​តែម្តង​ចំពោះ​គម្រោង​អនុវត្ត​គាំពារ​ស្ពាន​កោះកុង​កាន់តែ​រឹងមាំ​យូរ​ឆ្នាំ ពីព្រោះ​ស្ពាន​នេះ​មាន​អាយុ​ចាស់​ណាស់​ទៅហើយ​។ ត្បិត​កាលពីមុន ស្ពាន​នេះ​ជា​កម្មសិទ្ធិឯកជន ប៉ុន្តែ​ឥឡូវ​វា​ជា​សម្បត្តិ​រដ្ឋ​។ ដូច្នេះ​ជួសជុល​ថែទាំ​ស្ពាន​ឱ្យ​ល្អប្រសើរ​កត្តាចាំបាច់​ត្រូវអនុវត្ត ដើម្បី​សុវត្ថិភាព​ធ្វើដំណើរ និង​ដឹក​ជ​ញ្ចូ​ន​ទំនិញ​ពាណិជ្ជកម្ម​ឆ្លងកាត់​ទៅ​អនាគត​។​ ​ដើម្បីអោយ​ស្ពាន​មាន​គុណភាព​យូរអង្វែង​ទៅមុខ ប្រជាពលរដ្ឋ​ក៏​ជាថ្មី​ដល់​ក្រសួង​សាធារណការ មន្ទីរជំនាញ និង​អាជ្ញាធរ​សមត្ថកិច្ច​ពាក់​ព័ន្ធ បង្កើន​ការពិនិត្យ​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​យានយន្ត​ធុន​ធំ​ដែល​តែង​ដឹកទំនិញ​លើស ទម្ងន់​កំណត់​ឆ្លងកាត់​ស្ពាន​ជាប្រចាំ​។ ប្រសិនបើ​គ្មាន​វិធានការ​ច្បាប់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បាន​ត្រឹមត្រូវ​ទេនោះ ស្ពាន​កោះកុង​ច្បាស់លាស់​កាន់តែ​ចាស់​ទ្រុឌទ្រោម​ទៅៗ​ហើយ​។​ ​គួរ​ជម្រាប​ថា នេះ​លើកដំបូង​ហើយ ដែល​ក្រសួង​សាធារណការ បា​នប​ញ្ចូ​ន​ក្រុមមន្ត្រី​ជំនាញ និង​មន្ត្រី​មន្ទីរ​សាធារណការ​ខេត្ត ផ្តើម​ចុះមក​ពិនិត្យមើល​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​នៃ​គុណភាព​ស្ពាន​ខេត្តកោះកុង បន្ទាប់ពី​ពិនិត្យ​ស្រាវជ្រាវ​កាលពី​ខែមករា ឆ្នាំ​២០១៨​រកឃើញថា សសរស្ពាន​មួយចំនួន​ប្រេះស្រាំ ទាមទារ​ឱ្យមាន​ការជួសជុល​បន្ទា​ន់​។​ ស្ពាន​កោះកុង មាន​ប្រវែង​១៩០០​ម៉ែត្រ ដោយ​សាងសង់ឡើង​ឆ្លងកាត់​ដៃសមុទ្រ​ពី​ក្រុង​ខេមរភូមិន្ទ ខេត្តកោះកុង ឆ្ពោះទៅ​ស្រុក​មណ្ឌល​សី​ម៉ា ជាប់​ព្រំដែន​អន្តរជាតិ​ចាំ​យាម​។​ ​ស្ពាន​ខេត្តកោះកុង ជា​គម្រោង​វិនិយោគទុន​ក្រុមហ៊ុន LYP Group របស់​អ្នកឧកញ៉ា លី យ៉ុង​ផាត់ ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ​២០០២​មកម្ល៉េះ​។ ប៉ុន្តែ​គិត​ត្រឹម​ថ្ងៃទី​២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ​២០១៧ ប្រមុខ​រដ្ឋាភិបាល​កម្ពុ​ជា សម្តេច​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន ក៏បាន​ប្រកាស​ទិ​យញ​យក​ស្ពាន​កោះកុង​យកមក​គ្រប់គ្រង​ជា​ទ្រព្យសម្បត្តិ​រដ្ឋ​វិញ ដោយ​អនុ​ញ្ញ​ត​ឱ្យ​ប្រជាពលរដ្ឋ​ទូទៅ​ធ្វើដំណើរ​ទៅមក​លើ​ស្ពាន មិនចាំបាច់​បង់ប្រាក់​ដូន​មុន​៕ ល​
ស្ពានកោះកុង

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[Khmer times] - PP-Sihanoukville Expressway crashes mostly luxury vehicles
[Phnom Penh Post] - Chinese state-owned firm picked for study on Siem Reap expressway
[Fresh News] - មិនត្រូវបើកបរល្មើសល្បឿនកំណត់ ជាដាច់ខាត! ស្លាប់៤នាក់ និងរបួស១១នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី២៩ ខែមីនាម្សិលមិញ
[Phnom Penh Reporter] - ស្ពានបេតុងខ្សែកាបឆ្លងកាត់ទន្លេសាប ទៅតំបន់ អភិវឌ្ឍន៍ជ្រោយចង្វារ ឈានដល់ការអ៊ុតកៅស៊ូលើតួស្ពានគ្រោងនឹងបញ្ចប់នៅក្នុងខែមេសានេះ
[Business Cambodia] - ស្ពានថ្មីភ្ជាប់កោះពេជ្រ-កោះនរា ធ្វើដល់ណាហើយ? ខណៈតាមគម្រោងនឹងបញ្ចប់នៅឆ្នាំ២០២៣នេះ
[Nokor Wat News] - គម្រោងសង់ផ្លូវបេតុងថ្មីពីផ្លូវ៥៩៨ទៅផ្លូវមុខក្រសួងដែនដីអនុវត្តដោយមន្ទីរសាធារណការរាជធានីភ្នំពេញកំពុងដំណើរការ
[DAP] - ស្ពានខ្សែកាប ឫស្សីកែវ​ ឆ្លងទន្លេសាប នឹងបញ្ចប់ក្នុងខែមេសា
[CNC] - អ្នកធ្វេីការងារពាក់ព័ន្ធសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍​ ជំរុញឱ្យមានការបណ្តុះបណ្តាល​ និងអប់រំបន្តពីសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ដល់កម្មករនៅតាមរោងចក្រកាត់ដេរ

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2023 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90