ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Khmer times] - ក្រសួងសាធារណការរកឃើញយានយន្តកែច្នៃខុសបច្ចេកទេសជាង ៩ ០០០គ្រឿងនៅឆ្នាំមុន
2023-02-16
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Khmer times
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបាននិយាយថា ពួកគេបានរកឃើញយានយន្តកែច្នៃមិនត្រឹមត្រូវតាមលក្ខណ:បច្ចេកទេសចំនួន ៩ ០០២គ្រឿង។ ចំនួននេះមានការថយចុះ ១០ភាគរយធៀបនឹងឆ្នាំ២០២១។ ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន បានបង្ហាញរបាយការណ៍ពីម្សិលមិញថា ក្នុងឆ្នាំ២០២២ មានយានយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណបច្ចេកទេសចំនួន ៥២ ៤៩៤គ្រឿងត្រូវបានកំណត់អត្តសញ្ញាណ ហើយនៅក្នុងចំណោមនោះបានរកឃើញចំនួន ៩ ០០២គ្រឿង ជាយានយន្តកែច្នៃមិនត្រឹមត្រូវតាមលក្ខណៈបច្ចេកទេស។ របាយការណ៍បន្តថា ចំនួនយានយន្តកែច្នៃមិនត្រឹមត្រូវតាមលក្ខណៈបច្ចេកទេសនៅក្នុងឆ្នាំ២០២២ មានការថយចុះ១០ភាគរយបើធៀបនឹងឆ្នាំ២០២១។ ប៉ុន្តែរបាយការណ៍នោះមិនបានបញ្ជាក់ពីប្រភេទយានយន្តនិងចំណាត់ការមកលើម្ចាស់យានយន្តកែច្នៃមិនត្រឹមត្រូវតាមលក្ខណៈបច្ចេកទេសនោះទេ។ ខ្មែរថាមស៍មិនអាចទាក់ទងអ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនលោក គង់ វិមាន ដើម្បីធ្វើអត្ថាធិប្បាយលើករណីនេះបានទេពីម្សិលមិញ។ ទោះយ៉ាងណាក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនបានយកចិត្តទុកដាក់លើបញ្ហានេះជាខ្លាំង។ នៅខែមេសា ឆ្នាំ២០២២ ក្រសួងបានដាក់ចេញវិធានការក្ដៅមកលើយានយន្តកែច្នៃមិនត្រឹមត្រូវតាមលក្ខណៈបច្ចេកទេសនិងគ្មានការអនុញ្ញាតពីក្រសួង ដែលធ្វើឲ្យប៉ះពាល់ដល់ផ្នែកសុវត្ថិភាពរបស់យាន និងបានធ្វើឲ្យប្រែប្រួលអត្តសញ្ញាណសម្គាល់របស់រថយន្ត។ ក្រសួងបន្តថា សកម្មភាពនេះបានផ្ទុយពីមាត្រា១៩ ស្តីពីការគ្រប់គ្រងយានដ្ឋានជួសជុលនិងយានដ្ឋានកែច្នៃ ដំឡើងយានយន្ត។ ក្រសួងបញ្ជាក់ថា ការកែច្នៃយានយន្តប៉ះពាល់ដល់ផ្នែកសុវត្ថិភាពរបស់យាន ដូចជាប្រព័ន្ធចង្កូត ប្រព័ន្ធទ្រសាក់ស៊ីនិងគ្រោងតួ ហើយក្រសួងមិនបានអនុញ្ញាតឲ្យចូលត្រួតពិនិត្យលក្ខណៈបច្ចេកទេស ឬចុះបញ្ជីផ្តល់បណ្ណសម្គាល់ និងបំពាក់ផ្លាកលេខសម្គាល់យានជំនិះឡើយ។ ការធ្វើបែបនេះ ដើម្បីធានានូវសន្តិសុខសណ្តាប់ធ្នាប់ សុវត្ថិភាព និងការគ្រប់គ្រងយានយន្តធ្វើចរាចរណ៍នៅលើផ្លូវថ្នល់។ ចំណែកយានដ្ឋានកែច្នៃរថយន្ត ដែលធ្វើសកម្មភាពកែច្នៃដំឡើងម៉ូឌែលរថយន្តដែលប៉ះពាល់ដល់ផ្នែកសុវត្ថិភាពរបស់យាន និងមិនបានស្នើសុំការអនុញ្ញាតកែច្នៃដំឡើង ក្រសួងនឹងចាត់វិធានការចុះបិទផ្អាកសកម្មភាពធ្វើអាជីវកម្មនៅទីតាំងយានដ្ឋាននោះ។នាយកអង្គការមូលនិធិបង្ការរបួសអាស៊ីប្រចាំនៅកម្ពុជា (AIP) លោក គឹម បញ្ញា បានសម្ដែងសាទរចំពោះយានយន្តកែច្នៃខុសបច្ចេកទេសមានការថយចុះសម្រាប់ឆ្នាំ២០២២ ដែលនេះជាយកចិត្តទុកដាក់របស់ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនក្នុងយុទ្ធនាការទប់ស្កាត់និងលុបបំបាត់ការកែច្នៃយានយន្តដែលគ្មានការអនុញ្ញាតដោយច្បាប់។ លោកបន្តថា ការទប់ស្កាត់នេះដើម្បីធ្វឲ្យដងផ្លូវមានសុវត្ថិភាពសម្រាប់ការធ្វើដំណើរ និងដើម្បីបញ្ចៀសគ្រោះថ្នាក់ដល់ខ្លួនឯងដែលជាបញ្ជាយានយន្ត ក៏ដូចជាអ្នករួមដំណើរលើដងផ្លូវជាមួយគ្នា។ ទោះបែបនេះក្ដី លោក គឹម បញ្ញា ជំរុញឲ្យក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនកាន់តែរឹតបន្តឹងបន្ថែមទៀតលើករណីការកែច្នៃយានយន្តនេះ ព្រោះភាគីពាក់ព័ន្ធបានខិតខំធ្វើកិច្ចការនេះអស់រយៈជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ ប៉ុន្តែយានយន្តកែច្នៃខុសច្បាប់នៅតែកើតមានច្រើន។ លោកនិយាយថា៖ «ប្រសិនបើក្នុងចំណោមប្រជាពលរដ្ឋរបស់យើងប្រើប្រាស់យានយន្តកែច្នៃខុសច្បាប់សម្រាប់ដឹកជញ្ជូនទិន្នផលកសិកម្ម គឺដោយសារតែគាត់ខ្វះការយល់ដឹង។ ដូច្នេះយើងគួរតែមានការសហការជាមួយនឹងអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន ជាពិសេសនៅតំបន់ដែលយើងកត់សម្គល់ឃើញមានករណីកែច្នៃយានយន្តច្រើន ដោយអប់រំនិងណែនាំពួកគាត់»។ លោកបន្តថា៖ «ប្រសិនបើយានយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណៈបច្ចេកទេសដែលធ្វើឡើងដោយក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូន នោះក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនគួរតែមានវិធានការធ្ងន់ធ្ងរលើក្រុមហ៊ុនទាំងនោះ ដោយយើងមានការផ្សព្វផ្សាយជាមុនក្នុងរយៈពេលមួយខែឬពីរខែ បន្ទាប់មកយើងប្រើប្រាស់វិធានការក្ដៅដូចជាការដកអាជ្ញាបណ្ណបន្ថែមពីលើវិធានការច្បាប់ចំពោះយានដ្ឋានកែច្នៃយានយន្តដែលគ្មានច្បាប់ទាំងនោះ»៕
សន្និបាតបូកសរុបលទ្ធផលការងារប្រចាំឆ្នាំ ២០២២
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90