ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Kampucheathmey] - ស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់ ផ្លូវ ៦០ ម៉ែត្រ ចាប់ផ្ដើមដំណើរការខួងគ្រឹះហើយ នឹងក្លាយជាស្ពានអាកាសដំបូងមានរង្វង់មូលលើអាកាស
2022-12-28
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Kampucheathmey
ស្ពានអាកាសផ្លូវ ៦០ ម៉ែត្រ ក្បាលថ្នល់ ដែលមានទីតាំងប្រសព្វរវាងមហាវិថីសម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស និងវិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ (ផ្លូវលេខ ២៧១) បានចាប់ផ្ដើមដំណើរការខួងគ្រឹះហើយ នឹងក្លាយជាស្ពានអាកាសដំបូងមានរង្វង់មូលលើអាកាស។ មន្ត្រី នៃមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានីភ្នំពេញ បានឲ្យដឹងនៅព្រឹកថ្ងៃទី ២៨ ធ្នូនេះថា ៖ ស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់ថ្មីមួយទៀតនៅចំណុចប្រសព្វមហាវិថី សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស និងវិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌចំការមន និងខណ្ឌមានជ័យនេះ បានចាប់ផ្ដើមការដ្ឋានហើយ តែនៅក្រោយចូលឆ្នាំថ្មីសកលឆ្នាំ ២០២៣ ទើបគ្រឿងចក្រច្រើនគ្រឿងសម្រុកចូលក្នុងការដ្ឋានតែម្ដង។ ស្ពានអាកាសថ្មីមួយទៀតនេះ ត្រូវបានអភិបាល នៃគណៈអភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ លោក ឃួង ស្រេង និងលោកស្រី រួមជាមួយនឹងមន្ត្រី អាជ្ញាធរដែនដី អញ្ជើញជាអធិបតី ក្រុងពាលីបញ្ចុះបឋមសិលា សុំម្ចាស់ទឹកម្ចាស់ដី កាលពីរសៀលថ្ងៃទី ៣០ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២២ ហើយនៅព្រឹកថ្ងៃទី ៣១ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២២ សម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានអញ្ជើញជាអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ បើកការដ្ឋានស្ថាបនាស្ពានអាកាសថ្មីនេះផងដែរ។គម្រោងសាងសង់ស្ពានអាកាសនៅចំណុចប្រសព្វមហាវិថី សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស និងវិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌចំការមន និងខណ្ឌមានជ័យ រាជធានីភ្នំពេញនេះ ជាគម្រោងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា តាមរយៈរដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញ សាងសង់ដោយក្រុមហ៊ុនវិនិយោគទុនអាណិកជនកម្ពុជា OCIC ដោយគ្រោងចំណាយថវិកាចំនួន ៣៦.៧៧៥.០០០ ដុល្លារអាមេរិក ប្រើប្រាស់រយៈពេលសាងសង់ ៣៦ ខែ។លក្ខណៈបច្ចេកទេស នៃផ្លូវថ្នល់ផ្ទាល់ដី ស្ពានអាកាសជាន់ទី ១ និងជាន់ទី ២ ៖ ១.ផ្លូវថ្នល់ផ្ទាល់ដី ៖ មានរង្វង់មូល នៅត្រង់ចំណុចប្រសព្វ ដែលបំបែកខ្នែងជាបួនទិសផ្សេងគ្នា។ ១.១ រង្វង់មូល ៖ (មានបរិមាត្រ ១៧៨ ម៉ែត្រ x ទទឹង ១១.៨៥ ម៉ែត្រ)។ កាំរង្វង់ក្នុង ២០.០០ ម៉ែត្រ និងកាំរង្វង់ក្រៅ ៣៣.០០ ម៉ែត្រ ដែលមានតួនាទីជារង្វង់មូលដើម្បីបែងចែកទិសដៅចរាចរណ៍។ គន្លងចរាចរណ៍មាន ៣ គន្លងផ្លូវ (សម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៩៥ ម៉ែត្រ ក្នុងមួយគន្លង)។ កម្ពស់សុវត្ថិភាព ៥.០០ ម៉ែត្រ ផ្នែកឆ្លងកាត់ក្រោមស្ពានអាកាសជាន់ទី ១។ ១.២ ផ្លូវថ្នល់ផ្ទាល់ដី ៖ តាមបណ្ដោយស្ពាន និងក្រោមស្ពានដែលតភ្ជាប់ទៅនឹងរង្វង់មូល (មានទទឹង ៧ ម៉ែត្រ)។ ទិសដៅចរាចរណ៍ ៖ ផ្លូវឯកទិស មានទិសដៅទៅ និងមកពីមហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស វិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ ស្ពានព្រះមុនីវង្ស និងផ្លូវជាតិលេខ ២។ គន្លងចរាចរណ៍ ៖ ២ គន្លងផ្លូវ (១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ)។ ២.ស្ពានអាកាសជាន់ទី ១ ៖ ជាស្ពានរង្វង់មូល នៅត្រង់ចំណុចប្រសព្វ ដែលបំបែកខ្នែងជាបួនទិសផ្សេងគ្នា នៃមហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន ស្ពានព្រះមុនីវង្ស មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស និងវិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ។ ២.១ ស្ពានអាកាសរង្វង់មូល ៖ (មានបរិមាត្រ ១៧៨ ម៉ែត្រ x ទទឹង ១២.៨៥ ម៉ែត្រ)។ កាំរង្វង់ក្នុង ២០.០០ ម៉ែត្រ និងកាំរង្វង់ក្រៅ ៣៣.០០ ម៉ែត្រ ដែលមានតួនាទីជារង្វង់មូលដើម្បីបែងចែកទិសដៅចរាចរណ៍។ គន្លងចរាចរណ៍ មាន ៣ គន្លងផ្លូវ (សម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៩៥ ម៉ែត្រ ក្នុងមួយគន្លង)។ កម្ពស់សុវត្ថិភាព : ៥.០០ ម៉ែត្រ ផ្នែកឆ្លងកាត់ក្រោមស្ពានអាកាសជាន់ទី ២។ ២.២ ស្ពានអាកាសខ្នែងA ៖ ឆ្ពោះទៅស្ពានព្រះមុនីវង្ស (មានប្រវែង ២០០ ម៉ែត្រ x ទទឹង ១១.៥០ ម៉ែត្រ) ទិសដៅចរាចរណ៍ : ផ្លូវទ្វេទិស មានទិសដៅទៅមកពីស្ពានព្រះមុនីវង្ស គន្លងចរាចរណ៍ : ៤ គន្លងផ្លូវទៅមក (២ គន្លងទៅ និង ២ គន្លងមក ដែលម្ខាងមាន ១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ + ១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់ទោចក្រយានយន្ត មានទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ)។ ២.៣ ស្ពានអាកាសខ្នែងB ៖ វិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ (មានប្រវែង ២០០ ម៉ែត្រ x ទទឹង ៦.០០ ម៉ែត្រ) ទិសដៅចរាចរណ៍ ផ្លូវឯកទិស មានទិសដៅឆ្ពោះទៅវិថីកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ។ គន្លងចរាចរណ៍ ២ គន្លងផ្លូវ (១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ + ១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់ទោចក្រយានយន្ត មានទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ) ២.៤ ស្ពានអាកាសខ្នែងC ៖ មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស (មានប្រវែង ១៤៤ ម៉ែត្រ x ទទឹង ៦.០០ ម៉ែត្រ)។ ទិសដៅចរាចរណ៍ ផ្លូវឯកទិស មានទិសដៅមកពីមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស គន្លងចរាចរណ៍ ២ គន្លងផ្លូវ (១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ + ១ គន្លងផ្លូវ សម្រាប់ទោចក្រយានយន្តមានទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ) ២.៥ ស្ពានអាកាសខ្នែងD ៖ មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស (មានប្រវែង ១៦១ ម៉ែត្រ x ទទឹង ៦.០០ ម៉ែត្រ) ទិសដៅចរាចរណ៍ ផ្លូវឯកទិស មានទិសដៅឆ្ពោះទៅមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស គន្លងចរាចរណ៍ : ២ គន្លងផ្លូវ (១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ + ១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់ទោចក្រយានយន្តមានទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ)។ ២.៦ ស្ពានអាកាសខ្នែងE ៖ មហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន (មានប្រវែង ១៥១ ម៉ែត្រ x ទទឹង ៦.០០ ម៉ែត្រ) ទិសដៅចរាចរណ៍ ផ្លូវឯកទិស មានទិសដៅមកពីមហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន គន្លងចរាចរណ៍ :២គន្លងផ្លូវ (១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ + ១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់ទោចក្រយានយន្ត មានទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ)។ ២.៧ ស្ពានអាកាសខ្នែងF ៖ មហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន (មានប្រវែង ១៣១ ម៉ែត្រ x ទទឹង ៦.០០ ម៉ែត្រ) ទិសដៅចរាចរណ៍ : ផ្លូវឯកទិស មានទិសដៅឆ្ពោះទៅមហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន – គន្លងចរាចរណ៍ : ២ គន្លងផ្លូវ (១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.៥០ ម៉ែត្រ + ១ គន្លងផ្លូវសម្រាប់ទោចក្រយានយន្តមានទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ)។ ៣.ស្ពានអាកាសជាន់ទី ២ ៖ (មានប្រវែង ១,២០០ ម៉ែត្រ x ទទឹងពី ១៤.០០ ម៉ែត្រ ទៅ ១៥.៨០ ម៉ែត្រ) ទិសដៅចរាចរណ៍ ផ្លូវទ្វេទិស មានទិសដៅទៅមករវាង មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស និងមហាវិថីសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន គន្លងចរាចរណ៍ : ៤ គន្លងផ្លូវ (២ គន្លងទៅ និង ២ គន្លងមក ដែលម្ខាងមាន ២ គន្លងផ្លូវសម្រាប់រថយន្តមានទំហំ ៣.២៥ ម៉ែត្រ ទៅ ៣.៧០ ម៉ែត្រ) ធ្នឹមប្រអប់ជាបេតុងអាមេ ដែលមានកម្ពស់ ១.៥០ ម៉ែត្រ សសរស្ពាននីមួយៗប្រើបេតុង ជាមួយនឹងជើងតាំងកម្ពស់ ១.៥០ ម៉ែត្រ • ប្រភេទគ្រឹះខួង (Bored pile) មានអង្កត់ផ្ចិតទំហំ ១.៥០ ម៉ែត្រ ទៅ ១.២០ ម៉ែត្រ និងមានជម្រៅប្រមាណ ៥០ ម៉ែត្រ ជម្រាលទទឹងស្ពាន: ២% ជម្រាលបណ្ដោយស្ពាន: ៥% បង្កាន់ដៃស្ពានមានកម្ពស់ ១.១០ ម៉ែត្រ ល្បឿនសុវត្ថិភាព: ២០ គ.ម/ម៉ោង ទៅ ៤០ គ.ម/ម៉ោង ទម្ងន់ផ្ទុកអនុញ្ញាត ៣០ តោន កម្ពស់អនុញ្ញាត: ៥.០០ ម៉ែត្រ • អ៊ុតកៅស៊ូ AC កម្រាស់ ០.១០ ម៉ែត្រ ដាក់ស្លាកសញ្ញាចរាចរ និងអ៊ុតគំនូសចរាចរដោយប្រើថ្នាំទែរម៉ូប្លាស្ទឹក រៀបចំប្រព័ន្ធបង្ហូរទឹក និងបណ្ដាញលូ និងកែសម្រួលចិញ្ចើមផ្លូវអមសងខាង បំពាក់ភ្លើងបំភ្លឺផ្លូវ និងបំភ្លឺស្ពាន រៀបចំសួនច្បារ។ គួរបញ្ជាក់ថា បច្ចុប្បន្ននៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញមានស្ពានអាកាសចំនួន ៧ កន្លែង នោះគឺស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់ ស្ពានអាកាសស្ទឹងមានជ័យ ស្ពានអាកាស ៧ មករា ស្ពានអាកាស ៥ មករា ស្ពានអាកាសស្តុបផ្សារដីហុយ ស្ពានអាកាសចោមចៅ ស្ពានអាកាសផ្លូវជាតិលេខ ៥ គីឡូម៉ែត្រលេខ ៦ ដែលកំពុងមមាញឹកក្នុងការសាងសង់ ហើយពេលស្ពានអាកាសនេះ និងស្ពានអាកាសស៊ីនជូរីផ្លាហ្សារួចរាល់ រាជធានីភ្នំពេញ នឹងមានស្ពានអាកាសចំនួន ០៩ ដើម្បីសម្រួលការកកស្ទះចរាចរជូនប្រជាពលរដ្ឋ៕
ស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90