ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[People News] - មហាជន ហួសចិត្ត និងកូនចៅ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល ឆ្លើយឆ្កុយ ថា ការស្រុត ផុង កៅស៊ូ លើស្ពានអ្នកលឿង មកពី កំដៅថ្ងៃខ្លាំង មិនមែន មកពីដឹកលើសទម្ងន់ទេ
2018-04-22
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង People News
ភ្នំពេញ៖ បន្ទាប់ពីមានមហា ជន ជាច្រើននាំគ្នារិះគន់ ប្រធាន ស្ថានីយ៏ ថ្លឹងរថយន្ត នៅសងខាង ស្ពានអ្នកលឿង ដែលបាន បណ្តែតបណ្តោយឲ្យរថយន្តធន់ធំដឹកទំនិញលើសទម្ងន់ រហូតដល់ ស្រុតនិងប្រះ ផុង កៅស៊ូនៅលើស្ពាន អ្នកលឿង មន្ត្រីជំនាញ ដែលជា កូនចៅ លោកទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋ ន្ត្រីក្រសួងសាធារណះការ និងដឹកជញ្ជួន ចេញមកបដិសេដ្ឋថា ការស្រុត ផុង មិនមែនរថយន្ត ដឹកលើសចំណុះទេ មកពី កំដៅថ្ងៃ ធ្វើអោយកៅស៊ូទន់ជ្រាយប្រេះ កៅស៊ូ។នេះបើយោងតាមការបញ្ជាក់ ពីលោក ព្រំ សាន្ត នៅលើបណ្តាញសង្គម ។ ភ្នំពេញ៖ បន្ទាប់ពីមានមហា ជន ជាច្រើននាំគ្នារិះគន់ ប្រធាន ស្ថានីយ៏ ថ្លឹងរថយន្ត នៅសងខាង ស្ពានអ្នកលឿង ដែលបាន បណ្តែតបណ្តោយឲ្យរថយន្តធន់ធំដឹកទំនិញលើសទម្ងន់ រហូតដល់ ស្រុតនិងប្រះ ផុង កៅស៊ូនៅលើស្ពាន អ្នកលឿង មន្ត្រីជំនាញ ដែលជា កូនចៅ លោកទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋ ន្ត្រីក្រសួងសាធារណះការ និងដឹកជញ្ជួន ចេញមកបដិសេដ្ឋថា ការស្រុត ផុង មិនមែនរថយន្ត ដឹកលើសចំណុះទេ មកពី កំដៅថ្ងៃ ធ្វើអោយកៅស៊ូទន់ជ្រាយប្រេះ កៅស៊ូ។នេះបើយោងតាមការបញ្ជាក់ ពីលោក ព្រំ សាន្ត នៅលើបណ្តាញសង្គម ។ មិនអាចសុំការបំភ្លឺពី ដង្ខៅស្ថានីយ៏ទាំងពីបានទេ និងអ្នកពាក់ពន្ធ័ ខាងថ្នល់ស្ពាន របស់ ក្រសួងសាធារណះការនឹងដឹកជញ្ជួនបាន ទេ។ ។ សូមរំលឹកថា កាលពីម៉ោង១និង២០នាទី រសៀល ថ្ងៃទី២០ ខែមេសា ឆ្នាំ២០១៨ ស្ថិតក្នុងភូមិព្រែកខ្សាយ ឃុំព្រែកខ្សាយ(ក) ស្រុកពាមរក៍ ខេត្តព្រៃវែងមាន រថយន្តធុនធំ ដឹកស៊ីម៉ង់ត៍ ពាក់ស្លាក ៩(H C )ពេញមិនដឹងលើស ប៉ុន្មានសិបតោនទេ បាន បើកចុះចំណោត រ៉េចង្កូត កៀបជាប់នឹងចិញ្ចើមឃឿនស្ពាន ផុងដាច់ថ្នល់កៅស៊ូ តាមកងឡាន នៅលើ ស្ពាន “ត្សឹបាសា” អ្នកលឿង។ ការអនុញាតិឲ្យ រថយន្តធុនធំ ដឹកស៊ីម៉ង់ត៍ ពេញមិនដឹងលើស ប៉ុន្មានសិបតោនបើកឆ្លងស្ពាន អ្នកលឿង ដែលជាជំនួយ របស់រាជរដ្ឋាភិបាលជប៉ុននេះ ត្រូវបានមហាជនរិះគន់ទៅលើ ដង្ខៅ ស្ថានីយ៏ ថ្លឹងរថយន្ត ក្រោមការដឹកនាំ របស់ លោក ទេសរដ្ឋមន្ត្រីស៊ុន ចាន់ថុល សង្ស័យ ងាប់ ភ្នែកជញ្ជីញទេ ដឹង បានជា អនុញាតិឲ្យរថយន្ត ដឹកលើសទម្ងន់បំផ្លាញស្ពាន ដ៏ស្អាតមួយនេះ ម្តងជាពីដង ចំណែកមន្ត្រីជំនាញពាក់ពន្ធ័នៃការ បណ្តែតបណ្តោយនោះហាក់ មិនដែល ខ្វល់អ្វីឡើយសំខាន់ ឲ្យតែឲ្យលុយ គឺឆ្លងបានហើយ។មិនអាចសុំការបំភ្លឺពី ដង្ខៅស្ថានីយ៏ទាំងពីបានទេ ។ សមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋានបានអោយដឹងថា នៅមុនពេលកើតហេតុគេឃើញរថយន្តធុនធំ១គ្រឿងម៉ាកហ៊ិនដាយ ពណ៌ខៀវ ពាក់ស្លាកលេខ ព្រះសីហនុ 3A-1787 បើកបរដោយបុរសម្នាក់ ឈ្មោះ ង៉ែត សុភ័ក្រ អាយុ៣៣ឆ្នាំ រស់នៅភូមិពស់ពង ឃុំនរាយ ស្រុកឈូក ខេត្តកំពត ដែលបានបើកដឹកស៊ីម៉ង់ត៍ ក្នុងទិសដៅពី ភ្នំពេញ ទៅ ស្វាយរៀង។ លុះពេលបើកមកដល់ចំណុចខ្សែកាបខាងលើ ចុះចំណោត រថយន្តបានដាច់ទុយោខ្យល់បណ្តាលឲ្យរ៉េចង្កូត កៀបជាប់នឹងចិញ្ចើមឃឿនស្ពាន កូតដាច់ថ្នល់កៅស៊ូ ចំនួន២កន្លែង។ សមត្ថកិច្ចបានឲ្យដឹងថាក្រោយទទួលបានព៌តមានកម្លាំងនគរបាលស្រុកសហការជាមួយមន្ត្រីសាធារណៈការនិងដឹងជញ្ជូនខេត្តក៏បាន ចុះទៅពិនិត្យ ឃើញថា រថយន្តនេះ មិនបានបង្កឲ្យមានមនុស្សគ្រោះថ្នាក់ទេ គឺគ្រាន់តែកូចដាច់ថ្នល់កៅស៊ូ ដែលជាសម្បត្តិសាធារណៈ របស់រដ្ធ ទើបមន្ត្រីសាធារណៈការ ឲ្យសមត្ថកិច្ចអូសយកទៅរក្សាទុក នៅប៉ុស្តិ៍នគរបាលរដ្ឋបាល ព្រែកខ្សាយ(ក) ដើម្បីដោះស្រាយសងសំណង ដែលខូចខាតសម្បត្តិសាធារណៈ។ ជុំវិញករណីនេះមហាជនមានចម្ងល់ថា ស្ថានីយថ្លឹង រថយន្ត នៅសងខាង ស្ពាន អ្នលឿនលឿនមាន ពីទាំងទៅនិងមក ចុះហេតុ អ្វី ថ្លឹងមិនឃើញលើសទាល់តែ បើកគៀនិង ប៉ះ ផុងកៅស៊ូ ស្ពានទើបដឹងថា ដឹកលើសទម្ងន់ សង្ស័យ ជញ្ជីងទាំងពីងាប់បាត់ហើយក៏មិនដឹង បើចឹងទេ សុំណូមពរដល់លោក រដ្ឋមន្ត្រី ជួយ ជួសជុលស្ថានីយ៏ ទាំងពីនោះឡើងវិញផង កុំងាប់បែបនេះមិនល្អទេ ។ ប្រជាពលរដ្ឋសុំឲ្យមន្ត្រីជំនាញវាសផង ថាតើរថយន្តដឹកលើសចំណុះប្រភេទ នេះ លើសប្រវែង ដែល សម្តេច តេជោ បានហាម កន្លងមកទេ បើលើសមែន មានន័យថា ចៅហ្វាយ ខេត្តព្រៃវែងនិង កណ្តាលមិនស្តាប់បទបញ្ជាសម្តេចទេ មើលទៅព្រោះសម្តេច ធ្លាប់បានព្រមានហើយថាបើរកឃើញឡាន វែងលើសប្រវែងបើកនៅលើទឹកដីខេត្តណាខេត្តនោះទទួលខុសត្រូវ ។
ស្ពានត្សឹបាសា
រថយន្តដឹកលើសទម្ងន់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90