ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Khmer times] - កម្ពុជាដើរលើមាគ៌ាអភិវឌ្ឍន៍ ដើម្បីក្លាយជាប្រទេសមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់
2022-08-25
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Khmer times
រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន នាពេលថ្មីៗនេះ បានលើកឡើងពីការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គមសំខាន់ៗ ដែលកម្ពុជាសម្រេចបានក្នុងរយៈពេល២០ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ហើយបានបង្ហាញនូវសុទិដ្ឋិនិយមយ៉ាងមុតមាំថា កម្ពុជាកំពុងដើរលើផ្លូវឆ្ពោះទៅរកប្រាក់ចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់នៅឆ្នាំ២០៥០។លោករដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល បានធ្វើបទបង្ហាញនៅក្នុងកម្មវិធីដាក់ឱ្យដំណើរការនៃកំពង់ផែ EDI អំពីសូចនាករ និង តួលេខសំខាន់ៗនៃការអភិវឌ្ឍនៅកម្ពុជាសម្រាប់រយៈពេលពីឆ្នាំ ១៩៩៨ ដល់ឆ្នាំ ២០២០ ដែលរួមមានការពន្យាអាយុ ផលិតផលក្នុងស្រុកសរុប ការចំណាយរបស់រដ្ឋាភិបាល អត្រានៃភាពក្រីក្រ ដើមទុនមនុស្ស ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ប្រាក់ឈ្នួលអប្បបរមា អាកាសចរណ៍ ភស្តុភារ យេនឌ័រ ការអប់រំ និងយានជំនិះ។ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល មានប្រសាសន៍ថា អាយុរបស់ប្រជាជនកម្ពុជាបានកើនឡើងពី១៤ ឆ្នាំដល់៧០ ឆ្នាំនៅឆ្នាំ២០២០ ពី៥៦ឆ្នាំក្នុងឆ្នាំ១៩៩៨ អត្រានៃភាពក្រីក្របានធ្លាក់ចុះមកនៅទាបជាង១០ ភាគរយមុនពេលមានការរាតត្បាតកូវីដ-១៩ ពី៥៣ ភាគរយក្នុងឆ្នាំ១៩៩៨ ហើយប្រាក់ឈ្នួលអប្បបរមាបានកើនឡើងដល់១៩២ ដុល្លារពី៤០ដុល្លារ ខណៈពេលដែលផលិតផលក្នុងស្រុកសរុបត្រូវបានសម្រេចបានប្រហែល៧ ភាគរយក្នុងមួយឆ្នាំជាមធ្យម។ លោកបន្តថា យើងបានធ្វើការងារជាច្រើនក្នុងរយៈពេល២០ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ប៉ុន្តែយើងមិនបានផ្សព្វផ្សាយសមិទ្ធិផលទាំងនេះឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ដល់ប្រជាជន និងសាធារណជនទូទាំងពិភពលោក ដើម្បីដឹងយ៉ាងច្បាស់អំពីការអភិវឌ្ឍដ៏ធំរបស់ប្រទេសយើងនៅក្នុងរយៈពេលដ៏ខ្លីនោះទេ។ ដូច្នេះ ខ្ញុំសូមឆ្លៀតឱកាសនេះដើម្បីចែករំលែកសមិទ្ធផលសំខាន់ៗជាមួយអ្នកទាំងអស់គ្នា និងពិភពលោក។ លោកថា រដ្ឋាភិបាលបានសាងសង់ផ្លូវប្រវែង ១.០០៨ គីឡូម៉ែត្រ និងស្ពានធំៗជាង២០ ឆ្លងកាត់ទន្លេមេគង្គ ទន្លេសាប និង ទន្លេបាសាក់ ខណៈចំនួនរថយន្តបានកើនឡើងដល់ជិត៥លានគ្រឿងពី៥០០០គ្រឿង និង ម៉ូតូដល់៥,៤លានគ្រឿងពី២០០០០គ្រឿង ពីឆ្នាំ១៩៩៩ ដល់២០២០។ លោកបន្ថែមថា កំពង់ផែស្វយ័តចំនួនពីរ មួយនៅភ្នំពេញ និងមួយទៀតនៅខេត្តព្រះសីហនុ ត្រូវបានពង្រីក និងអភិវឌ្ឍជាកំពង់ផែអន្តរជាតិ ដែលអាចឱ្យកប៉ាល់ដឹកជញ្ជូនទំនិញទៅកាន់សហរដ្ឋអាមេរិក និងអឺរ៉ុបដោយមិនចាំបាច់ឆ្លងកាត់នៅកំពង់ផែផ្សេងទៀតនៅក្នុងតំបន់ដូចជាកំពង់ផែសិង្ហបុរី ស្ថានីយអន្តរជាតិCai Mep កំពង់ផែ Vung Tau និង កំពង់ផែហុងកុង។ លោករដ្ឋមន្ត្រីមានប្រសាសន៍ថា ៦០ ភាគរយនៃការអភិវឌ្ឍកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុដែលបានចុះបញ្ជីជាសាធារណៈ មានការគាំទ្រពីប្រទេសជប៉ុនដែលបានផ្តល់ប្រាក់កម្ចីចំនួន ៣៨៣,២២ លានដុល្លារដល់កម្ពុជាដើម្បីពង្រីក និងធ្វើទំនើបកម្ម PAS តាមរយៈការផ្លាស់ប្តូរកំណត់ចំណាំដែលចុះហត្ថលេខាដោយលោកប្រាក់ សុខុន រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងការបរទេស និងលោក Hayashi Yoshimasa រដ្ឋមន្ត្រីការបរទេសជប៉ុន នៅដើមខែសីហាឆ្នាំនេះ។ កម្ពុជាបានពង្រីក និងអភិវឌ្ឍអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិចំនួន៣របស់ខ្លួននៅភ្នំពេញ សៀមរាប និងព្រះសីហនុ ដើម្បីឲ្យយន្តហោះធំៗដឹកអ្នកវិនិយោគ អ្នកជំនួញ ភ្ញៀវទេសចរ និងទំនិញអាចចុះចតនៅកម្ពុជា និងដឹកទំនិញទៅលក់នៅទីផ្សារក្រៅប្រទេស ខណៈព្រលានយន្តហោះចំនួន៣ទៀតនៅភ្នំពេញ សៀមរាប និងកោះកុង ត្រូវបានសាងសង់។ លោកបន្តថា កម្ពុជាបានសិក្សារៀបចំផែនការមេផ្នែកភស្តុភារដែលត្រូវការ ៥០ ពាន់លានដុល្លារ ដើម្បីអភិវឌ្ឍគម្រោងចំនួន ៣០០ ដែលរួមមានផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវដែក ផ្លូវល្បឿនលឿន ផ្លូវទឹក ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនតាមសមុទ្រ កំពង់ផែ អាកាសយានដ្ឋាន និងភស្តុភារ។ លោកក៏បានសម្តែងសុទិដ្ឋិនិយមថា កម្ពុជានឹងក្លាយជាប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់នៅឆ្នាំ ២០៥០។ រដ្ឋាភិបាលនៅក្នុងគោលនយោបាយរបស់ខ្លួនបានបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ថា វាអាចទៅរួចប្រសិនបើសេដ្ឋកិច្ចរបស់កម្ពុជាត្រូវបានអភិវឌ្ឍដោយមានការចូលរួមពីដៃគូអភិវឌ្ឍន៍ វិស័យឯកជន មន្ត្រី និងប្រជាជនកម្ពុជា។ លោកថា៖«រដ្ឋាភិបាលមិនអាចធ្វើការងារនេះតែម្នាក់ឯងបានទេ ដូច្នេះហើយ យើងត្រូវការការចូលរួមពីដៃគូអភិវឌ្ឍន៍ ដើម្បីរួមគ្នាអភិវឌ្ឍកម្រិតជីវភាពរបស់ប្រជាជន ហើយយើងសង្ឃឹមថា ប្រទេសជប៉ុននឹងបន្តជួយដល់កម្ពុជាសម្រេចបាននូវគោលដៅរបស់ខ្លួន ដើម្បីក្លាយជាប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់។ ខ្ញុំជឿជាក់យ៉ាងមុតមាំថា កម្ពុជានឹងក្លាយជាប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់»៕
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
ពិធីសម្ពោធ
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
Port EDI
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90