ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Rasmei Kampuchea Daily News] - ការស្ថាបនាផ្លូវក្រវាត់ក្រុងទី៣ ចំណាយជាង ២៦៧ លានដុល្លារអាម៉េរិក ដើម្បីរំដោះចរាចរណ៍ នៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ
2022-05-27
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ដោយៈ រ៉ាម៉ន / ភ្នំពេញៈ ផ្លូវក្រវាត់ក្រុងទី៣ របស់រាជធានីភ្នំពេញ ដែលបាន និងកំពុងស្ថាបនា ពេលនេះ មានតម្លៃសាងសង់ ប្រមាណជាង ២៦៧ លានដុល្លារ អាម៉េរិក ហើយផ្លូវនេះ ពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ ក្នុងការសម្រួល ឬរំដោះចរាចរណ៍ មិនឱ្យមានការកកស្ទះ នៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ដោយសារតែ រថយន្ត ដែលត្រូវឆ្លងកាត់ ពីខេត្តមួយ ទៅខេត្តមួយ គឺមិនចាំបាច់ឆ្លងកាត់ រាជធានីភ្នំពេញនោះទេ។ សម្រាប់ផ្លូវក្រវាត់ក្រុងទី៣នេះ គិតមកដល់ចុងខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២នេះ ការដ្ឋានសាងសង់ សម្រេចលទ្ធផលបាន ៧៣,៧០% នៃគម្រោងហើយ ។ ផ្លូវនេះ ជាផ្លូវក្រវាត់ទីក្រុង ពីតំបន់ទិស ខាងលិច ខាងត្បូង ទៅភ្ជាប់តំបន់ខាងកើត រាជធានីភ្នំពេញ មានប្រវែង ៥៣ គីឡូម៉ែត្រ ទទឹង ២២ ម៉ែត្រ ចាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៤ ដល់ផ្លូវជាតិលេខ១ ជាប្រភេទផ្លូវបេតុងអារមេ កម្រាស់ ២២ សង់ទីម៉ែត្រ។ លោក សាំ ពិសិដ្ឋ ប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានីភ្នំពេញ បានឲ្យដឹងថាៈ ផ្លូវក្រវាត់ក្រុងទី៣ នេះ ពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ ក្នុងការសម្រួលចរាចរណ៍ មិនឱ្យមានការកកស្ទះចរាចរណ៍ នៅក្នុងរាជធានី ភ្នំពេញ ដោយសារតែរថយន្ត ដែលត្រូវឆ្លងកាត់ ពីខេត្តមួយ ទៅខេត្តមួយ គឺមិនបាច់ឆ្លងកាត់ រាជធានីភ្នំពេញ ដែលបង្កឲ្យស្ទះចរាចរណ៍ទៀត នោះទេ ពោលគឺ ពួកគាត់ អាចវាងរាជធានីភ្នំពេញ បានដោយស្រួល។ ទី២ ទៀត ការកកស្ទះ នៅក្នុងក្រុង យើងក៏អាចប្រើប្រាស់ផ្លូវខ្សែក្រវាត់ក្រុងនេះ បានផងដែរ។ រោងចក្រ សហគ្រាស និងឃ្លាំងមួយចំនួន ពួកគាត់ក៏អាចប្រើប្រាស់ ផ្លូវខ្សែក្រវាត់ក្រុងនេះ ដឹកទំនិញ បានផងដែរ ដោយមិនបង្កឱ្យមានការ កកស្ទះចរាចរណ៍ឡើយ។ លោក សាំ ពិសិដ្ឋ បានបញ្ជាក់ថាៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវក្រវាត់ក្រុង ខ្សែទី៣ (ផ្លូវជាតិលេខ៤-ផ្លូវជាតិលេខ១) ប្រវែងសរុប ៥២,៩៨៣ គីឡូម៉ែត្រ ផ្លូវមេ ៤៧,៦០៨ គីឡូម៉ែត្រ ក្រាលបេតុង ស៊ឺម៉ងត៍ សរសៃដែក ទទឹង ២២ សង់ទីម៉ែត្រ កម្រាស់បេតុងស៊ីម៉ងត៍សរសៃដែក ២២ សង់ទីម៉ែត្រ។ ផ្លូវខ្នែង ៥,៣៧៥ គីឡូម៉ែត្រ ក្រាលបេតុងកៅស៊ូ (AC) ទទឹង ១០ ម លើតួផ្លូវ ១២ម៉ែត្រ កម្រាស់ AC ៩ សង់ទីម៉ែត្រ ។ កំណាត់ផ្លូវមេ ក្នុងទីប្រជុំជន ២,៨០ គីឡូម៉ែត្រ មានទទឹងសរុប ២៧ ម៉ែត្រ។ កំណាត់ផ្លូវមេ ក្រៅទីប្រជុំជន ៤៤,៨០ គីឡូម៉ែត្រ មានទទឹងសរុប ២៥ ម៉ែត្រ ខ្សែផ្លូវកាត់ភូមិសាស្ដ្រ រាជធានីភ្នំពេញ ១៥,៤២ គីឡូម៉ែត្រ ខ្សែផ្លូវកាត់ភូមិសាស្ត្រ ខេត្តកណ្តាល ៣៧,៥៦ គីឡូម៉ែត្រ (ផ្លូវមេ ៣២,១៩ គីឡូម៉ែត្រ និងផ្លូវខ្នែង ៥, ៣៧ គីឡូម៉ែត្រ។ លោកបានបញ្ជាក់ទៀតថាៈ ចំពោះតម្លៃសាងសង់ ស្មើនឹង ២៦៧,៦៧ លានដុល្លា អាម៉េរិក (Shanghai Construction Group Co., Ltd.) ។ តម្លៃត្រួតពិនិត្យគម្រោង ៥,៣៨ លាន ដុល្លាអាមេរិក (Gangzhou Wanan Construction Supervision Co, Ltd.) ។ តភ្ជាប់ទៅនឹងផ្លូវ ទំនប់កប់ស្រូវ ផ្លូវជាតិលេខ៥ និងភ្ជាប់ទៅនឹងស្ពាន ឈ្នះឈ្នះ និងមហាវិថីឈ្នះឈ្នះ និងផ្លូវជាតិលេខ៦ ដែលនឹងប្រែក្លាយទៅជាផ្លូវ ក្រវាត់ក្រុងដ៍ធំ និងទំនើបមួយ បម្រើឲ្យជាផ្លូវ ដឹកជញ្ជួន វាងរាជធានីភ្នំពេញ តភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៦ ផ្លូវជាតិលេខ៥ ផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវជាតិ លេខ៣ ផ្លូវជាតិលេខ២ និងផ្លូវជាតិលេខ ២១ ឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ ព្រមទាំងកោះ អន្លង់ចិន និងតភ្ជាប់ទៅនឹងផ្លូវជាតិលេខ១ ពិសេស តភ្ជាប់ទៅចំណតផែកុង តេន័រថ្មី របស់កំពង់ផែ ស្វយ័តភ្នំពេញ នៅស្រុកកៀនស្វាយ ក៏ដូចជា ការបំពេញឱ្យការតភ្ជាប់ ផ្លូវអាស៊ានហាយវ៉េ (AH1 និងAH11) និងផ្លូវរបៀង សំខាន់ៗ (របៀងកណ្ដាល និងរបៀងសេដ្ឋកិច្ច ភាគខាងត្បូង) របស់ មហាអនុ តំបន់មេគង្គ។ ចំណុចចាប់ផ្ដើម : NR4 (PK:14+105) ស្ថិតក្នុងភូមិជម្ពូវ័ន្ត សង្កាត់ចោមចៅ៣ ខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ រាជធានីភ្នំពេញ៕/V-PC
ផ្លូវក្រវាត់ក្រុងទី៣
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
ចុះពិនិត្យវឌ្ឍនភាពនៃការស្ថាបនាផ្លូវ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90