• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Koh Santepheap] - កត្តា​ដែល​​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា​ភាគច្រើន​ប្រើ​គ្រឿង​ស្រវឹង គ្រឿងញៀន មិន​គោរ​ព​ច្បាប់ និង​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​​កំពុង​បើកបរ

2021-06-23 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap
រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់​របស់​កម្មវិធី​អភិវឌ្ឍន៍​សហប្រជាជាតិ (UNDP)​បាន​បញ្ជាក់​ថា កត្តា​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា​ភាគច្រើន​បណ្តាល​មក​ពី​ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង ការ​ប្រើ​គ្រឿងញៀន ការ​មិន​គោរព​ច្បាប់ និង​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​នៅ​ពេល​កំពុង​បើកបរ ។ការ​បញ្ជាក់​នេះ​ខណៈ​ដែល​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក និង​កម្មវិធី​អភិវឌ្ឍន៍​សហប្រជាជាតិ (UNDP) បាន​ប្រកាស​ផ្សព្វផ្សាយ​របាយការណ៍​ថ្មី​មួយ​ស្ដី​ពី​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក នៅ​កម្ពុជា និង​ការ​ខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច​ដែល​បង្ក​ឡើង​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ទាំងនេះ​ដោយ​ប្រើប្រាស់​ទិន្នន័យ​ឆ្នាំ​២០១៩ ដែល​បាន​ពី​ប្រព័ន្ធ​ព័ត៌មាន​ជន​រង​គ្រោះ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២៣ ខែមិថុនា ឆ្នាំ​២០២១ ។លោក Nick Beresford នាយក UNDP ប្រចាំ​កម្ពុជា​បាន​លើក​ឡើង​ថា នេះ​ជា​លើក​ទី​១ ដែល​ការ​វិភាគ​ស៊ីជម្រៅ​បែប​នេះ ត្រូវ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​ដោយ​ការ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ទិន្នន័យ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​ដែល​មាន​ទំហំ​ធំ​បែប​នេះ ហើយ​ការ​វិភាគ​នេះ​បាន​ផ្តល់​ឱ្យ​យើង​នូវ​ការ​យល់​ដឹង​ស៊ីជម្រៅ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ករណី​បាត់បង់​ជីវិត​នៅ​តាម​ដងផ្លូវ ។ លោក​បាន​គូសបញ្ជាក់​ថា «​វា​មិនមែន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ថា តើ​ជន​រង​គ្រោះជា​ជន​វ័យក្មេង ឬ​ជា​បុរស​នោះ​ឡើយ ប៉ុន្តែ​វា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង គ្រឿងញៀន ការ​មិន​គោរព​ច្បាប់ ចរាចរណ៍ និង​ការ​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​ពេល​បើកបរ ។ ជា​រួម​វា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ឥរិយាបថ​របស់​អ្នក​ដែល​ជា​កត្តា​កំណត់​ពី​ការ​បាត់​បង់ជីវិត​នៅ​ក្នុង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​»​។លោក​ជំទាវ មឹន មាណវី រដ្ឋលេខាធិការ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន និង​ជា​អគ្គលេខាធិការ​នៃ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បាន​លើក​ឡើង​ថា គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​មាន​ជំនឿ​យ៉ាង​មុតមាំ​ថា ព័ត៌មាន​ផ្សេង​ៗ ក្នុង​របាយ ការណ៍ រួម​ជាមួយ​លទ្ធផល​នៃ​ការ​សិក្សា​អំពី​ការ​ខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច គឺជា​ធាតុ​ចូល​យ៉ាង​សំខាន់ សម្រាប់​ការ​ដាក់​ចេញ​នូវ​វិធានការ​ស័ក្តិសិទ្ធិ និង​តម្រង់​ទិស​គោលនយោបាយ​របស់​រដ្ឋ និង​របស់​អង្គការ​ជាតិ អន្តរជាតិ វិស័យ​ឯកជន ដែល​មាន​សមានចិត្ត​ក្នុង​ការ​ជួយ លើកកម្ពស់​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា កាន់តែ​មាន​មូលដ្ឋាន​រឹង​មាំ​បន្ថែម ដើម្បី​សហការ រួមចំណែក​ទប់ស្កាត់​កាត់​បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ចំនួន​អ្នក​ស្លាប់ និង​អ្នក​របួស ។យោង​តាម​របាយការណ៍​ស្តី​ពី​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៩ នៅ​កម្ពុជា មានការ​រង​របួស​ជិត ១៣៧០០ ករណី និង​ការ​បាត់​បង់ជីវិត​ជាង ២ ០០០ ករណី​ដោយសារ​តែ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ ដោយ​ជា​មធ្យម​មាន​មនុស្ស ៤ ឬ​៥ នាក់​បាត់​បង់ជីវិត​រៀងរាល់ថ្ងៃ ។ កត្តា​នេះ​ធ្វើ​ឱ្យ​គ្រោះ ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ក្លាយជា​មូលហេតុ​នាំមុខ​គេ នៃ​ការ​បាត់​បង់ជីវិត និង​ការ​រង​របួស​នៅ​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​នេះ​។ ចំនួន​ករណី​បាត់បង់​ជីវិត​ដែល​បង្ក​ឡើង​ដោយសារ​គ្រោះ ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​មានការ​កើនឡើង​ជិត ២៥​ភាគរយ នៅ​ក្នុង​រយៈពេល​១១ ឆ្នាំ​ចុង ក្រោយ​នេះ (២០០០-២០១៩) ពោល គឺ​ខ្ពស់​ជាង​អត្រា កំណើនប្រជាជន ដែល​ស្មើនឹង ១៧​ភាគរយ សម្រាប់​រយៈពេល​ដូច​គ្នា​។ របាយការណ៍​នេះ​បង្ហាញ​ថា អ្នក​បាត់បង់​ជីវិត ៣​ភាគ ៤ គឺជា​អ្នក​បើក​ទោចក្រយានយន្ត បន្ទាប់​មក​ថ្មើរជើង អ្នក​ប្រើប្រាស់​រថយន្ត​គ្រួសារ និង​អ្នក​ប្រើប្រាស់​យានយន្ត​ដឹក​ទំនិញ ។ ក្នុង​ចំណោម​យានយន្ត​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ទាំងអស់​ដែល​បាន​ចុះបញ្ជី​មាន​ជាង ៨០​ភាគរយ គឺជា​ទោចក្រយានយន្ត ។ ករណី​បាត់បង់​ជីវិត​ភាគ ច្រើន​កើតឡើង​នៅ​តាម​ផ្លូវជាតិ និង​នៅ​ក្នុង​រាជធានី ។ ក្នុង​របាយការណ៍​នេះ​បង្ហាញ​ថា នៅ​ពេល​ដែល​យើង​ត្រួតពិនិត្យ​កត្តា​ដទៃ​ទៀត អថេរ​ធំ​ជាងគេ​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​បាត់​បង់ជីវិត​នៅ​ពេល​មាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​កើតឡើង​បង្ក​ឡើង​ដោយសារ «​កត្តា​ចំនួន​៤ ដែល​នាំ​ឱ្យ​មានការ​បាត់បង់​ជីវិត​» រួម​មាន ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង និង​គ្រឿងញៀន ការ​បើកបរ​ល្បឿន​លឿន ការ​មិន​គោរព​ច្បាប់ ចរាចរណ៍ និង​ការ​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​ពេល​កំពុង​បើកបរ ។ របា​ការណ៍​បាន​លើក​ឡើង​ទៀត​ថា UNDP និង​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បាន​ធ្វើការ​ប៉ាន់​ប្រមាណ​ឡើង​វិញ​ពី​ការ​ខាតបង់​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​នៅ​កម្ពុជា​ជា​លើក​ទី​មួយ​ក្នុង​រយៈពេល​១០ ឆ្នាំ​នេះ និង​បាន​រក​ឃើញ​ថា មានការ​ខាតបង់​ចំនួន ៤៦៦,៨ លាន​ដុល្លា រ​សម្រាប់​ឆ្នាំ​២០១៩ ស្មើនឹង ១,៧​ភាគរយ នៃ​ផលិតផល​សរុប (​ផ​.​ស​.​ស​) ប្រចាំឆ្នាំ​។ ក្នុង​ចំណោម​ការ​ខាតបង់​សរុប​៨៨,៨​ភាគរយ ជា​ការ​ខាតបង់ ដោយសារ​ការ បាត់បង់​ជីវិត និង​ការ​បាត់បង់​ប្រាក់​ចំណូល ដែល​ជន​រង​គ្រោះ​អាច​រកបាន​ពេញ​មួយ​ជីវិត​៕
UNDP គណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
កិច្ចប្រជុំគណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលអចិន្ត្រៃយ៍ នៃគណៈកម្មាធិការដឹកនាំការត្រួតពិនិត្យយានយន្តដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់ ដើម្បីពង្រឹងការអនុវត្តការងារឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព
[UYFC-PWT] - សហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា វិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន សូមប្រកាសគាំទ្រ រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ក្រោមការដឹកនាំរបស់សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែតក្នុងការស្នើសុំឱ្យប្រធានអាស៊ាន និងថ្នាក់ដឹកនាំពិភពលោក ដើម្បីជួយគាំទ្រ និងជំរុញការអនុវត្តបទឈប់បាញ់ និងរាល់កិច្ចព្រមព្រៀងរវាងកម្ពុជា និងថៃឱ្យបានពេញលេញ និងមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់
សារលិខិតចូលរួមរំលែកទុក្ខរបស់ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តី ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការក្រោមឱវាទ ជូនចំពោះលោកជំទាវ ម៉ម ណាវី ព្រមទាំងក្រុមគ្រួសារ ដែល ឯកឧត្តម នាយឧត្តមសេនីយ៍ ហេង បូរិន្ទ រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងការពារជាតិ បានទទួលមរណភាព កាលពីថ្ងៃទី១៦ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២៥ វេលាម៉ោង ១៤:២៥នាទី ក្នុងជន្មាយុ ៦៨ឆ្នាំ ដោយរោគាពាធ ។
:::តើបណ្ណបើកបរដែលហួសសុពលភាពមានការពិន័យដែរឬទេ? ហើយដើម្បីបន្តសុពលភាពបណ្ណបើកបរ ត្រូវការឯកសារអ្វីខ្លះ? តម្លៃប៉ុន្មាន?
ថ្មើរជើង និងអ្នកអូស ឬអ្នករុញរទេះដៃ ត្រូវគោរពភ្លើងសញ្ញាចរាចរណ៍ ផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ ឬសញ្ញាបញ្ជារបស់ភ្នាក់ងារចរាចរណ៍
ហាមឈប់បន្ទោរបង់ ឬថតរូបនៅលើផ្លូវល្បឿនលឿន
[DAP] - មន្ទីរសាធារណការខេត្តកណ្ដាល សហការជាមួយក្រុមការងារក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ ចុះពិនិត្យផ្លូវជាតិលេខ៧០B

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90