• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Koh Santepheap] - កត្តា​ដែល​​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា​ភាគច្រើន​ប្រើ​គ្រឿង​ស្រវឹង គ្រឿងញៀន មិន​គោរ​ព​ច្បាប់ និង​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​​កំពុង​បើកបរ

2021-06-23 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap
រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់​របស់​កម្មវិធី​អភិវឌ្ឍន៍​សហប្រជាជាតិ (UNDP)​បាន​បញ្ជាក់​ថា កត្តា​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា​ភាគច្រើន​បណ្តាល​មក​ពី​ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង ការ​ប្រើ​គ្រឿងញៀន ការ​មិន​គោរព​ច្បាប់ និង​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​នៅ​ពេល​កំពុង​បើកបរ ។ការ​បញ្ជាក់​នេះ​ខណៈ​ដែល​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក និង​កម្មវិធី​អភិវឌ្ឍន៍​សហប្រជាជាតិ (UNDP) បាន​ប្រកាស​ផ្សព្វផ្សាយ​របាយការណ៍​ថ្មី​មួយ​ស្ដី​ពី​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក នៅ​កម្ពុជា និង​ការ​ខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច​ដែល​បង្ក​ឡើង​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ទាំងនេះ​ដោយ​ប្រើប្រាស់​ទិន្នន័យ​ឆ្នាំ​២០១៩ ដែល​បាន​ពី​ប្រព័ន្ធ​ព័ត៌មាន​ជន​រង​គ្រោះ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២៣ ខែមិថុនា ឆ្នាំ​២០២១ ។លោក Nick Beresford នាយក UNDP ប្រចាំ​កម្ពុជា​បាន​លើក​ឡើង​ថា នេះ​ជា​លើក​ទី​១ ដែល​ការ​វិភាគ​ស៊ីជម្រៅ​បែប​នេះ ត្រូវ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​ដោយ​ការ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ទិន្នន័យ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​ដែល​មាន​ទំហំ​ធំ​បែប​នេះ ហើយ​ការ​វិភាគ​នេះ​បាន​ផ្តល់​ឱ្យ​យើង​នូវ​ការ​យល់​ដឹង​ស៊ីជម្រៅ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ករណី​បាត់បង់​ជីវិត​នៅ​តាម​ដងផ្លូវ ។ លោក​បាន​គូសបញ្ជាក់​ថា «​វា​មិនមែន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ថា តើ​ជន​រង​គ្រោះជា​ជន​វ័យក្មេង ឬ​ជា​បុរស​នោះ​ឡើយ ប៉ុន្តែ​វា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង គ្រឿងញៀន ការ​មិន​គោរព​ច្បាប់ ចរាចរណ៍ និង​ការ​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​ពេល​បើកបរ ។ ជា​រួម​វា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ឥរិយាបថ​របស់​អ្នក​ដែល​ជា​កត្តា​កំណត់​ពី​ការ​បាត់​បង់ជីវិត​នៅ​ក្នុង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​»​។លោក​ជំទាវ មឹន មាណវី រដ្ឋលេខាធិការ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន និង​ជា​អគ្គលេខាធិការ​នៃ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បាន​លើក​ឡើង​ថា គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​មាន​ជំនឿ​យ៉ាង​មុតមាំ​ថា ព័ត៌មាន​ផ្សេង​ៗ ក្នុង​របាយ ការណ៍ រួម​ជាមួយ​លទ្ធផល​នៃ​ការ​សិក្សា​អំពី​ការ​ខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច គឺជា​ធាតុ​ចូល​យ៉ាង​សំខាន់ សម្រាប់​ការ​ដាក់​ចេញ​នូវ​វិធានការ​ស័ក្តិសិទ្ធិ និង​តម្រង់​ទិស​គោលនយោបាយ​របស់​រដ្ឋ និង​របស់​អង្គការ​ជាតិ អន្តរជាតិ វិស័យ​ឯកជន ដែល​មាន​សមានចិត្ត​ក្នុង​ការ​ជួយ លើកកម្ពស់​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា កាន់តែ​មាន​មូលដ្ឋាន​រឹង​មាំ​បន្ថែម ដើម្បី​សហការ រួមចំណែក​ទប់ស្កាត់​កាត់​បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ចំនួន​អ្នក​ស្លាប់ និង​អ្នក​របួស ។យោង​តាម​របាយការណ៍​ស្តី​ពី​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៩ នៅ​កម្ពុជា មានការ​រង​របួស​ជិត ១៣៧០០ ករណី និង​ការ​បាត់​បង់ជីវិត​ជាង ២ ០០០ ករណី​ដោយសារ​តែ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ ដោយ​ជា​មធ្យម​មាន​មនុស្ស ៤ ឬ​៥ នាក់​បាត់​បង់ជីវិត​រៀងរាល់ថ្ងៃ ។ កត្តា​នេះ​ធ្វើ​ឱ្យ​គ្រោះ ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ក្លាយជា​មូលហេតុ​នាំមុខ​គេ នៃ​ការ​បាត់​បង់ជីវិត និង​ការ​រង​របួស​នៅ​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​នេះ​។ ចំនួន​ករណី​បាត់បង់​ជីវិត​ដែល​បង្ក​ឡើង​ដោយសារ​គ្រោះ ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​មានការ​កើនឡើង​ជិត ២៥​ភាគរយ នៅ​ក្នុង​រយៈពេល​១១ ឆ្នាំ​ចុង ក្រោយ​នេះ (២០០០-២០១៩) ពោល គឺ​ខ្ពស់​ជាង​អត្រា កំណើនប្រជាជន ដែល​ស្មើនឹង ១៧​ភាគរយ សម្រាប់​រយៈពេល​ដូច​គ្នា​។ របាយការណ៍​នេះ​បង្ហាញ​ថា អ្នក​បាត់បង់​ជីវិត ៣​ភាគ ៤ គឺជា​អ្នក​បើក​ទោចក្រយានយន្ត បន្ទាប់​មក​ថ្មើរជើង អ្នក​ប្រើប្រាស់​រថយន្ត​គ្រួសារ និង​អ្នក​ប្រើប្រាស់​យានយន្ត​ដឹក​ទំនិញ ។ ក្នុង​ចំណោម​យានយន្ត​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ទាំងអស់​ដែល​បាន​ចុះបញ្ជី​មាន​ជាង ៨០​ភាគរយ គឺជា​ទោចក្រយានយន្ត ។ ករណី​បាត់បង់​ជីវិត​ភាគ ច្រើន​កើតឡើង​នៅ​តាម​ផ្លូវជាតិ និង​នៅ​ក្នុង​រាជធានី ។ ក្នុង​របាយការណ៍​នេះ​បង្ហាញ​ថា នៅ​ពេល​ដែល​យើង​ត្រួតពិនិត្យ​កត្តា​ដទៃ​ទៀត អថេរ​ធំ​ជាងគេ​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​បាត់​បង់ជីវិត​នៅ​ពេល​មាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​កើតឡើង​បង្ក​ឡើង​ដោយសារ «​កត្តា​ចំនួន​៤ ដែល​នាំ​ឱ្យ​មានការ​បាត់បង់​ជីវិត​» រួម​មាន ការ​ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង និង​គ្រឿងញៀន ការ​បើកបរ​ល្បឿន​លឿន ការ​មិន​គោរព​ច្បាប់ ចរាចរណ៍ និង​ការ​ប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ​ពេល​កំពុង​បើកបរ ។ របា​ការណ៍​បាន​លើក​ឡើង​ទៀត​ថា UNDP និង​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បាន​ធ្វើការ​ប៉ាន់​ប្រមាណ​ឡើង​វិញ​ពី​ការ​ខាតបង់​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​នៅ​កម្ពុជា​ជា​លើក​ទី​មួយ​ក្នុង​រយៈពេល​១០ ឆ្នាំ​នេះ និង​បាន​រក​ឃើញ​ថា មានការ​ខាតបង់​ចំនួន ៤៦៦,៨ លាន​ដុល្លា រ​សម្រាប់​ឆ្នាំ​២០១៩ ស្មើនឹង ១,៧​ភាគរយ នៃ​ផលិតផល​សរុប (​ផ​.​ស​.​ស​) ប្រចាំឆ្នាំ​។ ក្នុង​ចំណោម​ការ​ខាតបង់​សរុប​៨៨,៨​ភាគរយ ជា​ការ​ខាតបង់ ដោយសារ​ការ បាត់បង់​ជីវិត និង​ការ​បាត់បង់​ប្រាក់​ចំណូល ដែល​ជន​រង​គ្រោះ​អាច​រកបាន​ពេញ​មួយ​ជីវិត​៕
UNDP គណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
ចំណុចគួរយល់ដឹងបន្ថែមទាក់ទងនឹងសុវត្ថិភាពក្នុងការធ្វើដំណើរលើផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ - ក្រុងព្រះសីហនុ
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី៣១ តុលា - ២ វិច្ឆិកា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[AMS Central] - ដំណឹងរីករាយ៖ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន មេគង្គក្រចេះ នឹងបើកឱ្យចរាចរមុនបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរឆ្នាំ២០២៦
[ព្រឹត្តិបត្រសកល News] - ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេមេគង្គខេត្តក្រចេះគ្រោងបើកឱ្យពលរដ្ឋឆ្លងកាត់នៅដើមខែមេសា ឆ្នាំ២០២៦
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - គណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក អំពាវនាវអ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវ ចូលរួមទប់ស្កាត់គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ក្នុងឱកាសឈប់សម្រាកបុណ្យអុំទូក
[CNC] - ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន មេគង្គក្រចេះ នឹងបើកជូនប្រជាពលរដ្ឋឆ្លងកាត់ ចាប់ពីថ្ងៃទី១ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២៦តទៅ
[kampucheathmey Daily] - គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ នឹងសាងសង់ស្ពានចំនួន ៨កន្លែង ក្នុងនោះរួមមាន ៖

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90