ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - ក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន តម្រូវឱ្យសាលាបង្រៀនបើកបរធុនធ្ងន់ មានទីលានបើកបរ និងសមដៃចង្កូត
2020-11-30
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញ: ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានដាក់កំហិត ១ ឆ្នាំឱ្យសាលាបង្រៀនបើកបររថយន្តធុនធំបង្កើតឱ្យមានទីលានបើកបរ និងសមដៃចង្កូតដោយខ្លួនឯង ដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពនៃការបើកបរក្នុងគោលបំណងកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ដែលបង្កឡើងដោយរថយន្តធុនធ្ងន់។ លោក ឈួន វន់ អគ្គនាយកដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោកនៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍កាលពីម្សិលមិញថាការស្នើសុំអាជីវកម្មបើកសាលាបង្រៀនបើកបររថយន្តធុនធំតម្រូវឱ្យមានទីលានបង្រៀនបើកបរដោយខ្លួនឯង លើកលែងតែរថយន្តធុនតូច។ ប៉ុន្តែ បើមិនមានទីលានបើកបរនោះទេ ក្រសួងនឹងបញ្ចុះកម្រិត និងអនុវត្តទៅតាមច្បាប់កំណត់ដោយអនុញ្ញាតឱ្យបង្រៀនតែរថយន្តធុនតូចប៉ុណ្ណោះ។ សម្រាប់រថយន្តធុនស្រាល លក្ខណៈគ្រួសារគឺមិនតម្រូវឱ្យមានទីលាននោះទេ ដោយអាចបង្រៀននៅទីធ្លាទូលាយណាមួយក៏បានដែរ។ លោកបញ្ជាក់ទៀតថា បន្ទាប់ពីក្រុមការងារក្រសួងចុះត្រួតពិនិត្យនៅតាមសាលាមួយចំនួន ម្ចាស់អាជីវកម្មបានស្នើសុំទុកពេល ១ ឆ្នាំ ដើម្បីបង្កើត ឬសហការគ្នាក្នុងការបង្កើតទីលាននេះដោយជួលដីគេ ឬទិញដីកន្លែងណាមួយដើម្បីបង្កើត។ លោកបានបញ្ជាក់ទៀតថា បន្ទាប់ពី ១ ឆ្នាំនេះក្រុមការងារក្រសួងនឹងចុះទៅត្រួតពិនិត្យមើល ដើម្បីមានវិធានការ និងមើលការបង្រៀនត្រឹមត្រូវ ឬមិនត្រឹមត្រូវ។ លោក ឈួន វន់ បញ្ជាក់ថាកន្លងមកនេះបន្ទាប់ពីក្រុមការងាររបស់ក្រសួងចុះពិនិត្យនៅតាមសាលាក៏បានប្រកាសបិទសាលាចំនួនជាង ១០ ដែរ បន្ទាប់ពីពិនិត្យឃើញមិនមានទីលាននេះ និងមិនមានលក្ខណៈគ្រប់គ្រាន់ ប៉ុន្តែយ៉ាងណាក៏ដោយលោកមិនបានដឹងពីតួលេខជាក់លាក់មានចំនួនសាលាបង្រៀនបើកប៉ុន្មាននៅទូទាំងប្រទេសនោះទេ។ លោក ឆឹម ចំណាន ប្រធានសមាគមដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរផ្លូវគោកកម្ពុជា (CAMBA) បានថ្លែងថាកន្លងមកមិនមានសាលាណាមួយមានទីលាននោះទេ។ លោកបន្តថា៖ «ពីមុនមក ខ្ញុំបានសាកសួរអ្នកបើកបរដែរថា ធ្លាប់រៀនបើកបរនៅឯណា? គាត់ឆ្លើយថា គាត់ជួលឡានគេមកបើក និងនៅក្បែរគេ»។ លោក ចំណាន ថ្លែងថា សាលាបង្រៀនបើកបរទាំងអស់ត្រូវតែបង្កើតទីលានដោយខ្លួនឯង សម្រាប់បង្រៀនបើកបររថយន្តធុនធ្ងន់ និងមានរថយន្តគ្រប់គ្រាន់ និងគ្រប់លក្ខណៈបច្ចេកទេស និងស្តង់ដាអន្តរជាតិ ដើម្បីចូលរួមកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នៅលើដងផ្លូវ។ លោក គង់ រតនៈ នាយកវិទ្យាស្ថានសុវតិ្ថភាពចរាចរណ៍បានថ្លែងថា បើពេលរៀនមិនមានទីលានសម្រាប់អនុវត្តឱ្យកូនសិស្ស ហើយរៀនតែទ្រឹស្តីនេះ វាហានិភ័យ សម្រាប់សិស្សដែលទៅរៀនមិនអាចអនុវត្តបានល្អនោះទេ។ លោក ធូ ឃីម ប្រធានគ្រប់គ្រងគ្រូបង្រៀននៃសាលាបង្រៀនបើកបរ ២៣ តុលាបានឯកភាពចំពោះចំណាត់ការរបស់ក្រសួងក្នុងការតម្រូវឱ្យសាលាបង្រៀនបើកបររថយន្តធុនធ្ងន់ទាំងអស់ ឱ្យមានទីលានសម្រាប់បង្រៀន និងសមដៃចង្កូតដោយខ្លួនឯង។ លោកថ្លែងថា៖ «សម្រាប់ខ្ញុំនឹងឯកភាពតាមសាលាបង្រៀន ដែលទទួលបានអាជ្ញាប័ណ្ណបង្រៀនទាំងនោះ»៕
រថយន្តធុនធំ
មជ្ឈមណ្ឌលបណ្តុះបណ្តាលអ្នកបើកបររថយន្តធុនធ្ងន់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90