ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - លោក ស៊ុន ចាន់ថុល ឃាត់រថយន្ត ៣២ គ្រឿង ដឹកលើសទម្ងន់នៅថ្ងៃអនុវត្តវិធានតឹងរ៉ឹងដំបូង
2020-11-19
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
កំពង់ចាមៈ យ៉ាងហោចណាស់រថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់ ៣២ គ្រឿង ដែលធ្វើចរាចរនៅលើបណ្ដោយផ្លូវជាតិលេខ ៦០ ក្នុងភូមិសាស្ត្រ ភូមិរំដួល ឃុំគរ ស្រុកព្រៃឈរ ខេត្តកំពង់ចាម ត្រូវបានឃាត់ផាកពិន័យ ព្រោះដឹកទំនិញលើសទម្ងន់កំណត់នៃច្បាប់ដែលតម្រូវឱ្យរថយន្តធុនធ្ងន់ដឹកត្រឹមតែ ៤០ តោនទាំងតួឡាន និងទំនិញ។ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនកាលពីថ្ងៃទី ១៦ ខែវិច្ឆិកា បានប្រកាសអនុវត្ត ពង្រឹងវិធានការយ៉ាងតឹងរ៉ឹងបន្ថែមដល់ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូន ម្ចាស់រថយន្តធុនធ្ងន់ និងអ្នកបើកបររថយន្តធុនធ្ងន់ទាំងអស់ដែលបានកំពុងធ្វើចរាចរណ៍នៅទូទាំងប្រទេស។ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានដឹកនាំក្រុមការងារចុះត្រួតពិនិត្យ និងឃាត់បានរថយន្តនៅថ្ងៃអនុវត្តដំបូងនៅខេត្តកំពង់ចាមដោយឃាត់រថយន្តធុនធ្ងន់ចំនួន ៣២ គ្រឿង ដែលបានដឹកទំនិញ ដូចជា ស្រូវ ដំឡូង ចំណីសត្វ ស្វាយ និងជ័រកៅស៊ូ ដែលបានផ្ទុកទំនិញលើសទម្ងន់កំណត់រហូតប្រមាណជា ១០ តោន។ លោក ចាន់ថុល ថ្លែងថា៖ «ក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ សហគ្រាស និងម្ចាស់រថយន្តដឹកជញ្ជូនទាំងអស់ត្រូវចូលរួមសហការអនុវត្តច្បាប់នេះឱ្យបានម៉ឺងម៉ាត់បំផុត ដើម្បីចៀសវាងមហន្តរាយដល់ផ្លូវជាតិ (ឆាប់ខូចមុនអាយុកាល) និងកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ផងដែរ»។ លោក ឯក រដ្ឋ អនុរដ្ឋលេខាធិការនៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានឱ្យដឹងកាលពីម្សិលមិញថា ច្បាប់អនុញ្ញាតទាំងតួឡាន និងទំនិញសរុបចំនួន ៤០ តោន ប៉ុន្តែសម្រាប់រថយន្តដែលលោកទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ឃាត់បានគឺដឹកលើសរហូតដល់ ៥០ តោនដែលមានន័យថា លើស ១០ តោន ដែលតម្រូវឱ្យរើទំនិញ ១០ តោនចេញដោយឱ្យយកឡានមកដឹកចេញទៅវិញ។ លោក រដ្ឋមន្ត្រី បញ្ជាក់ថា ក្នុងច្បាប់ស្តីពីចរាចរណ៍ផ្លូវគោកត្រូវពិន័យតែ ១០ តោនតែប៉ុណ្ណោះ បើលើសពី ៥-១០ ភាគរយ ត្រូវផាកពិន័យក្នុងមួយតោន ១០ ម៉ឺនរៀល ហើយលើសចាប់ពី ១០-២០ ភាគរយ ត្រូវផាកពិន័យ ២០ ម៉ឺនរៀលក្នុង ១ តោន។ បើលើសជាង ២០ ភាគរយគឺពិន័យ ១ តោន ៣០ ម៉ឺនរៀល និងដកបណ្ណបើកបរ ហើយឃាត់រថយន្តរក្សាទុក ១ ឆ្នាំ។ លោកថ្លែងថា៖ «ក្រសួងបានដាក់ចេញនូវការអនុវត្តចាប់តាំងពីយូរណាស់មកហើយ ប៉ុន្តែក្រសួងបានយោគយល់ ហើយនៅពេលដែលចាប់បានហើយធ្វើការផាកពិន័យ នៅតែមិនរាងចាល (ដោយ) មនុស្សខ្លះចាប់ផាកពិន័យហើយនៅតែមិនខ្លាច ឧទាហរណ៍ចាប់បាន ១ ជើងផាកប៉ុណ្ណេះឬ ប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែគេរត់បានច្រើនជើងទទួលបានផលចំណេញលើសហ្នឹងទៀត»។ លោក គង់ រតនៈ នាយកវិទ្យាស្ថានសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោកបានថ្លែងថា ស្ថានភាពនៃការដឹកជញ្ជូនទំនិញលើសទម្ងន់នៅក្នុងប្រទេសនៅតែមាន ដោយសារប្រសិទ្ធភាពនៃសេចក្តីប្រកាសរបស់ក្រសួង ឬការអនុវត្តច្បាប់នៅមានកម្រិតនៅឡើយ បើទោះបីកន្លងមកនេះក្រសួងបានចេញសេចក្តីប្រកាសឱ្យមានការគោរពច្បាប់ និងមិនឱ្យមានការផ្ទុកទំនិញលើសទម្ងន់មានកន្លែងថ្លឹងជញ្ជីង និងក្រុមមន្ត្រីជំនាញបន្តចុះឃាត់ ប៉ុន្តែប្រសិទ្ធភាពនៃការអនុវត្ត និងគោរពនៅតែមិនមានដដែល»។ លោក រតនៈ ថ្លែងថា៖ «ការដឹកទំនិញលើសទម្ងន់ទៀតសោត វាហាក់បីដូចជាគ្មានការថមថយនោះទេសម្រាប់ខ្ញុំ យល់ឃើញថា ប្រសិទ្ធភាពនៃការគោរពទៅលើបទដ្ឋាន គតិយុត្ត មិនត្រូវបានអនុវត្ត។ យើងគួរតែស្វែងរកឫសគល់នៃបញ្ហា តើកត្តាអ្វីខ្លះដែលពលរដ្ឋ និងម្ចាស់រថយន្ត មិនខ្លាច ឬមិនគោរពច្បាប់ហ្នឹងដោយសារមន្ត្រីត្រួតពិនិត្យ ត្រូវរ៉ូវគ្នាជាប្រព័ន្ធ ឬ ដោយសារប្រជាពលរដ្ឋ»។ ក្រសួងសាធារណការបានឱ្យដឹងថា ក្នុងរយៈពេល ៩ ខែឆ្នាំនេះ ក្រុមការងារជំនាញសហការជាមួយសមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋានបានធ្វើការត្រួតពិនិត្យយានយន្តធុនធ្ងន់សរុបចំនួនជាង ១ លាន ៥ សែនគ្រឿង ក្នុងនោះដឹកលើសទម្ងន់ចំនួន ៤១៥ ៩១៧ គ្រឿង ស្មើនឹង ២៦,៩៦ ភាគរយនៃចំនួនយានយន្តសរុបនៅកម្ពុជា៕
ទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់
ដឹកលើសទម្ងន់
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
រថយន្តធុនធំ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90