ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Construction & Property News] - គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-បាវិត ជាប់ក្នុងវគ្គប្រកួតផ្តាច់ព្រ័តពានរង្វាន់សាកល Going Digital Awards 2024
2024-08-31
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Construction & Property News
គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-បាវិត ត្រូវបានជ្រើសរើសប្រកួតវគ្គផ្តាត់ព្រ័តសម្រាប់ពានរង្វាន់ Going Digital Awards នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ឆ្នាំនៃហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធសាកល ២០២៤ ដែលប្រកាសដោយ ក្រុមហ៊ុន Bentley Systems កាលពីថ្ងៃទី ១៥ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២៤។ (អានបន្ថែម) ព្រឹត្តិការណ៍លំដាប់អន្តរជាតិនេះ ត្រូវបានប្រារព្ធឡើងដើម្បីបង្ហាញពីការប្រើប្រាស់ប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋនៃបច្ចេកវិទ្យា និងឧត្តមភាពវិស្វកម្ម ជាមួយការនាំមុខក្នុងវិស័យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធសកល។ ជារៀងរាល់ឆ្នាំ Year In Inrastructure តែងតែនាំមកនូវភាពអស្ចារ្យនៅក្នុងវិស័យសំណង់ និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដែលប្រើប្រាស់កម្មវិធី Bentley Systems ដើម្បីជំរុញព្រំដែននៃការរចនាឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយ ជាមួយប្រសិទ្ធភាព និងនិរន្តរភាព។ សម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍ក្នុងឆ្នាំ ២០២៤ នេះ ក្រុមហ៊ុន Bentley System នឹងរៀបចំនៅទីក្រុង Vancouver ប្រទេសកាណាដា ចាប់ពីថ្ងៃទី ៨-៩ ខែតុលា ដោយជ្រើសរើសគម្រោងចំនួន ៣៦ សម្រាប់ប្រកួតប្រជែងយកពានរង្វាន់ ១២ ប្រភេទ និងឆ្លងកាត់ការវាយតម្លៃពីចៅក្រមអន្តរជាតិចំនួន ៣៤រូប សម្រាប់ការប្រកួតជុំចុងក្រោយនៃការដណ្តើមពានរង្វាន់ Going Digital Awards។ គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-បាវិត ត្រូវបានជ្រើសរើសជាបេក្ខភាពមួយដ៏សំខាន់ក្នុងប្រភេទពានរង្វាន់គម្រោងផ្លូវថ្នល់ និងផ្លូវហាយវេ ល្អផ្តាច់គេក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ ដើម្បីបង្ហាញពីកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងប្រកបដោយកិច្ចសហការ និងការច្នៃប្រតិដ្ឋ ដែលការប្រកួតនេះនឹងដឹកនាំធ្វើបទបង្ហាញដោយសាជីវកម្មស្ពាននិងថ្នល់ចិន (CRBC) ប្រចាំកម្ពុជា។ គម្រោងនេះនឹងបង្ហាញពីភាពលេចធ្លោក្នុងចំណោមការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធសំខាន់ៗ ដោយសារគម្រោងពីកម្ពុជានេះនឹងត្រូវជួបប្រកួតជាមួយនឹងបេក្ខភាពមកពីក្រុមពីរផ្សេងទៀត គឺប្រទេសចិន និងហ្វីលីពីនក្នុងប្រភេទពានរង្វាន់ដូចគ្នានេះ ដែលក្នុងនោះ មាន៖គម្រោង Wuhan Gaoxin 4th Road Reconstruction នៅទីក្រុង Wuhan ខេត្ត Hubei ប្រទេសចិន ដឹកនាំដោយ WISDRI Engineering & Research និង គម្រោង NLEX-SLEX ផ្លូវតភ្ជាប់ពី Caloocan ទៅ Manila , Metro Manila ប្រទេសហ្វីលីពីន ដឹកនាំដោយ PT Hutama Karya (Persero) ។ការជ្រើសរើសនេះ មិនត្រឹមតែគូសបញ្ជាក់ពីសារៈសំខាន់របស់គម្រោងក្នុងការពង្រឹងបណ្តាញហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរវាងទីក្រុងភ្នំពេញ និងក្រុងបាវិតប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងជាការអបអរសាទរចំពោះការរីកចម្រើនផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា និងជំនាញវិស្វកម្ម ដែលបាននាំគម្រោងឱ្យឈានមុខគេក្នុងចំណោមគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ ២០២៤ថែមទៀតផង។ ការដាក់បញ្ចូលគម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនក្នុងបញ្ជីគម្រោងលេចធ្លោ គឺបានបង្ហាញពីសារៈសំខាន់កាន់តែខ្លាំងឡើងនៃដំណោះស្រាយហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធប្រកបដោយភាពច្នៃប្រតិដ្ឋក្នុងការជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងការតភ្ជាប់ប្រទេសកម្ពុជាទៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-បាវិត គឺជាផ្លូវល្បឿនលឿនទីពីរក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដែលមានប្រវែង១៣៨គីឡូម៉ែត្រ និងឆ្លងកាត់ខេត្តចំនួន៣។ សាជីវកម្មផ្លូវ និងស្ពានចិន (CRBC) ត្រូវបានទទួលភារកិច្ចជាអ្នកសាងសង់ផ្លូវល្បឿនលឿនដែលនឹងកាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរពីពីរម៉ោងមកនៅត្រឹម ២០នាទី។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ គម្រោងនេះស្ថិតនៅតំបន់ទំនាបលិចទឹក ដែលមានទឹកឡើងដល់អតិបរមាប្រាំមួយម៉ែត្រក្នុងរដូវវស្សា។ កិច្ចការលំបាកមួយចំនួន គឺក្រុមការងារត្រូវធ្វើការជុំវិញប្រាសាទជាទីសក្ការនៃពុទ្ធសាសនា និងតំបន់អភិរក្សវប្បធម៌ផងដែរ។ ដូច្នេះហើយ ក្រុមការងារបានជ្រើសរើស digital delivery workflows របស់ Bentley System។ គួរបញ្ជាក់បន្ថែមថា គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-បាវិតនេះ ត្រូវបានសម្ពោធបើកការដ្ឋានជាផ្លូវការក្រោអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់របស់ សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន កាលពីថ្ងៃទី ៧ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៣។ (អានបន្ថែម) CRBC បានបង្កើតបរិយាកាសទិន្នន័យតភ្ជាប់ដោយបើកចំហ (open connected data environment) ដោយប្រើ iTwin Platform ដើម្បីធានាថាក្រុមការងារអាចចូលប្រើព័ត៌មានទាន់ពេលនៅគ្រប់ពេលវេលា និងគ្រប់ទីកន្លែង។ តាមរយៈកម្មវិធី MicroStation, OpenRoads, OpenBridge, Bentley LumenRT, iTwin, iTwin Capture, ProjectWise និង ProStructures របស់ Bentley បានជួយបង្កើតគំរូដែលអាចចែករំលែកជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធ អ្នកគ្រប់គ្នានៅក្នុងគម្រោងបានធ្វើការរួមគ្នាក្នុងបរិយាកាសតែមួយ ដោយកាត់បន្ថយពេលវេលាសិក្សារចនាប្លង់លម្អិតបានរហូត ២០%។ ដោយឡែក ការគ្រប់គ្រង់គុណភាព គំរូដី និងទីតាំងភូមិសាស្ត្រ គឺបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការកាត់បន្ថយតម្រឹមកម្រិតកម្ពស់ដែលមិនចាំបាច់ និងបានសន្សំបរិមាណសម្រាប់ការងារដីចំនួន ២ លានម៉ែត្រគូប និងស្មើនឹង ២,៧៥ លានតោននៃការបំភាយឧស្ម័នកាបូនតាមរយៈការកាត់បន្ថយការដឹកជញ្ជូនដីដោយគ្រឿងចក្រ៕
ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-បាវិត
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90