ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Khmer Press] - ពលរដ្ឋសាទរមានផ្លូវបេតុងឡើងភ្នំគូលែន តែស្នើឱ្យពិចារណារឿងយកលុយពីសំណាក់ក្រុមហ៊ុននគរគោកធ្លក
2023-07-25
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Khmer Press
(សៀមរាប)៖ ភ្នំគូលែន ជាតំបន់ទេសចរណ៍ប្រវត្តិសាស្ត្រ និងធម្មជាតិដ៏ទាក់ទាញមួយសម្រាប់អ្នកទេសចរ។ ពីមុនការឡើងលើភ្នំគូលែន គឺអាចឡើងបានតែខាងបន្ទាយស្រីជាមួយផ្លូវដីគ្រួសក្រហម ដោយឡែកនៅបែកខាងស្វាយលើ គេមិនអាចធ្វើដំណើរឡើងលើភ្នំគូលែនបាននោះឡើយ។ នៅលើភ្នំគូលែន ក៏មានប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅជាច្រើនផងដែរ។ ប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅលើភ្នំគូលែននេះ គឺស្ថិតក្រោមរដ្ឋបាលគ្រប់គ្រងរបស់ស្រុកស្វាយលើ។ ក្រៅ តែពីមិនមានផ្លូវសម្រាប់ចុះមកខាងស្រុកស្វាយលើហើយនោះ នៅលើភ្នំនោះទៀតសោត ក៏ពួកគេមិនមានផ្លូវសម្រាប់ធ្វើដំណើរផងដែរ។ ប្រជាពលរដ្ឋនៅលើភ្នំនេះ បើមានការត្រូវចុះពីលើភ្នំ ដើម្បីរកសេវាផ្សេងៗពីអាជ្ញាធរស្រុកស្វាយលើ គឺតម្រូវឱ្យធ្វើដំណើរចុះទៅខាងស្រុកបន្ទាយស្រី ហើយធ្វើដំណើរទៅកាន់ស្រុកស្វាយលើ ដែលមានចម្ងាយជិត១០០គីឡូម៉ែត្រ។ បញ្ហាគ្មានផ្លូវនេះ បាននាំឱ្យប្រជាពលរដ្ឋជួបការលំបាកជាខ្លាំងក្នុងការរស់នៅ និងការប្រកបរបរចិញ្ចឹមជីវិតប្រចាំថ្ងៃ។ លោក សាត ពៅ អភិបាលរងស្រុកស្វាយលើ បានប្រាប់ Fresh News ថា ពីមុនប្រជាពលរដ្ឋនៅលើភ្នំគូលែន ជួបការលំបាកខ្លាំងនៅពេលគាត់ចង់ចុះមកស្រុកស្វាយលើ ដោយសារមិនមានផ្លូវចុះមកនោះឡើយ។ ការចុះមកអាចធ្វើដំណើរបានតាមថ្មើរជើងប៉ុណ្ណោះ បើជិះម៉ូតូ គឺត្រូវជិះទៅចុះខាងបន្ទាយស្រី ហើយជិះទៅស្វាយលើ ដែលមានចម្ងាយរហូតទៅជាង ៨០គីឡូម៉ែត្រ។ មិនត្រឹមតែប្រជាពលរដ្ឋនោះទេ មន្ត្រីដែលត្រូវឡើងទៅដោះស្រាយបញ្ហា ឬផ្តល់សេវាផ្សេងៗក៏លំបាក ព្រោះត្រូវជិះវាងឆ្ងាយ។ លោក ហន ហូន ពលរដ្ឋរស់នៅលើខ្នងភ្នំគូលែន បានរៀបរាប់ឱ្យដឹងថា តាំងពីលោកដឹងក្តីមកលើខ្នងភ្នំគូលែនមិនដែលមានផ្លូវសម្រាប់ធ្វើដំណើរ និងសម្រាប់ចុះទៅខាងស្រុកស្វាយលើនោះឡើយ។ ប្រជាពលរដ្ឋចង់ចុះទៅខាងស្រុកស្វាយលើ គឺអាចធ្វើដំណើរដោយថ្មើរជើង ដោយប្រើពេលយូរ។ បើមានទិញចំណីអាហារហូបចុក ឬរបស់ប្រើប្រាស់ផង គឺមានតែរែក ឬពុនតែប៉ុណ្ណោះ។ ដោយមើលឃើញការលំបាករបស់ប្រជាពលរដ្ឋនៅលើភ្នំគូលែនបែបនេះហើយទើបរាជរដ្ឋាភិបាល បានសម្រេចសាងសង់ផ្លូវបេតុងមួយខ្សែសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរ។ ការដ្ឋានសាងសង់ផ្លូវនេះ បានចាប់ផ្តើមកាលពីឆ្នាំ២០១៧។ ផ្លូវបេតុងនេះ សាងសង់ចាប់ពីទីប្រជុំជនស្រុកស្វាយលើឡើងទៅលើភ្នំ ហើយកាត់តាមភូមិរបស់ប្រជាពលរដ្ឋតែម្តង។ បច្ចុប្បន្នផ្លូវបេតុងនេះ បានសង់ទៅដល់ព្រះអង្គធំលើខ្នងភ្នំគូលែន ដែលមានប្រវែងប្រមាណជា ២៣គីឡូម៉ែត្រ។ តាមគម្រោងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលផ្លូវនេះ គ្រោងនឹងសាងសង់បន្តពីព្រះអង្គធំចុះទៅខាងស្រុកបន្ទាយស្រីផងដែរ។ បន្ទាប់ពីផ្លូវត្រូវបានសាងសង់រួចរាល់ ប្រជាពលរដ្ឋលែងជួបការលំបាកទៀតហើយ។ ក្រៅតែពីសាងសង់ផ្លូវបេតុងរួចរាល់ហើយនោះ អាជ្ញាធរក៏បានរត់បណ្តាញអគ្គិសនីជូនប្រជាពលរដ្ឋនៅលើភ្នំ បានប្រើប្រាស់ផងដែរ។ ប្រជាពលរដ្ឋលើភ្នំគូលែនដែលធ្លាប់តែជួបការលំបាកព្រោះគ្មានផ្លូវធ្វើដំណើរនោះ បានបង្ហាញការរីករាយសប្បាយចិត្តជាខ្លាំងក្រោយពេលមានផ្លូវសម្រាប់ធ្វើដំណើរឡើងចុះលើភ្នំបានលឿនរហ័ស។ ក្រោយពីមានផ្លូវបេតុងភ្ជាប់ពីទីរួមស្រុកស្វាយលើ ទៅកាន់លើភ្នំហើយនោះ ភ្នំគូលែនមិនមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់ដូចមុនទៀតនោះឡើយ។ ប្រជាពលរដ្ឋនៅជើងភ្នំ ក៏ដូចជាអ្នកទេសចរជិតឆ្ងាយតែងនាំគ្នាទៅលេងភ្នំគូលែន។ ទន្ទឹមនឹងការមានផ្លូវងាយស្រួលធ្វើដំណើរហើយនោះ ប្រជាពលរដ្ឋក៏បានសំណូមពរឱ្យរាជរដ្ឋាភិបាលពិនិត្យលើការយកលុយអ្នកឡើងទៅលេងភ្នំគូលែនពីសំណាក់ក្រុមហ៊ុននគរគោកធ្លករបស់អ្នកឧកញ៉ា សៀង ណាំ ផងដែរ។ ក្រុមហ៊ុននគរគោកធ្លករបស់អ្នកឧកញ៉ា សៀង ណាំ បានដាក់ប៉ុស្តិ៍យកលុយពីអ្នកឡើងទៅលេងលើភ្នំគូលែនយូរឆ្នាំមកហើយ។ កាលពីពេលមុនក្រុមហ៊ុនដាក់ប៉ុស្តិ៍តែនៅលើផ្លូវឡើងពីខាងស្រុកបន្ទាយស្រីប៉ុណ្ណោះ តែបច្ចុប្បន្នក្រុមហ៊ុនក៏បានដាក់ប៉ុស្តិ៍យកលុយលើផ្លូវបេតុងពីខាងស្រុកស្វាយលើផងដែរ។ មានអ្នកទេសចរឡើងលើភ្នំគូលែនជាច្រើន បានយល់ច្រឡំថា ថ្លៃសំបុត្រនោះ គេយកជាថ្នូរនឹងការសាងសង់ផ្លូវបេតុង។ លោក សាត ពៅ អភិបាលស្រុកស្វាយលើបានគូសបញ្ជាក់ថា ផ្លូវបេតុងនោះ ជាគម្រោងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលសាងសង់ជូនប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរ ដោយមិនតម្រូវឱ្យបង់លុយសម្រាប់ឆ្លងកាត់នោះឡើយ។ បើតាមបុគ្គលិកក្រុមហ៊ុននគរគោកធ្លក បានប្រាប់ Fresh News ថា លុយដែលក្រុមហ៊ុនយកនោះមិនមែនជាថ្លៃសម្រាប់ឆ្លងកាត់ផ្លូវនោះឡើយ ជាលុយសម្រាប់ការចូលទស្សនារមណីយដ្ឋានភ្នំគូលែន សម្រាប់ការថែទាំអនាម័យ និងការរៀបចំសណ្តាប់ធ្នាប់ និងសន្តិសុខ។ បើតាមបុគ្គលិករូបនេះ បានឱ្យដឹងថា ថ្លៃសំបុត្រសម្រាប់ការចូលទៅកម្សាន្តនៅរមណីយដ្ឋានភ្នំគូលែនសម្រាប់ជនបរទេសក្នុងមួយនាក់តម្លៃ ២០ដុល្លារ។ ដោយឡែកប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរក្នុងមួយរថយន្ត សម្រាប់រថយន្តធំ ៥ពាន់រៀល រថយន្តគ្រួសារ ៣ពាន់រៀល ហើយសម្រាប់ម៉ូតូមួយគ្រឿង ១,៥០០រៀល។ ប្រជាពលរដ្ឋហាក់មិនសូវជាសប្បាយចិត្តនោះឡើយចំពោះការយកលុយ និងសំណូមពរឱ្យរាជរដ្ឋាភិបាលមានការកែសម្រួលលើការយកលុយនេះ។ មិនសប្បាយចិត្តនោះ ព្រោះថា ក្រុមហ៊ុនបានដាក់ប៉ុស្តិ៍យកលុយនៅលើផ្លូវធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់តែម្តង ដូច្នេះអ្នកដំណើរខ្លះគ្រាន់តែធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់លើភ្នំ ក៏ត្រូវបង់លុយដែរ ទោះពួកគេមិនបានចូលលេងនៅរមណីយដ្ឋានភ្នំគូលែនក៏ដោយនោះ។ ប្រជាពលរដ្ឋចង់ឱ្យមានកែសម្រួលទីតាំងដាក់ប៉ុស្តិ៍យកលុយមិនគួរដាក់នៅលើផ្លូវឆ្លងកាត់នោះឡើយ គួរតែដាក់នៅទីតាំងដែលចូលទៅលេងកម្សាន្ត។ បើមិនដូច្នោះប្រជាពលរដ្ឋដែលឆ្លងកាត់លើផ្លូវ ត្រូវចំណាយលុយរាល់ពេលពួកគាត់ឆ្លងកាត់៕
ផ្លូវបេតុង
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90