ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[SBM News] - ពលរដ្ឋ ស្នើឱ្យមន្ត្រីជំនាញពន្លឿនការស្ថាបនា ផ្លូវជាតិលេខ៨ ខណៈ ផ្លូវនេះកាន់តែ ខូច ខ្លាំងឡើងៗ
2022-06-08
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង SBM News
(ខេត្តព្រៃវែង)៖ បន្ទាប់ពីមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ ក៏ដូចជាអ្នកម៉ៅការធ្វើផ្លូវជាតិលេខ៨ ដាក់គ្រឿងចក្របកកៅស៊ូ នៅលើផ្លូវអស់ រួចទុកចោលដោយមិនឃើញកិនបង្ហាប់ ឈូសឆាយឬចាក់ថ្មគ្រឹះ អ៊ុតកៅស៊ូឡើងវិញរួចមក ពលរដ្ឋដែលរស់នៅតាមបណ្ដោយផ្លូវនោះ ក្នុងខេត្តព្រៃវែង ស្នើឱ្យមន្ត្រីជំនាញពន្លឿនការស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ៨ ខណៈផ្លូវមួយខ្សែដែលកំពុងសាងសង់ឡើងវិញនេះ កាន់តែលំបាកខ្លាំងឡើងៗ ដោយក្លាយជង្ហុកជាច្រើនកន្លែង គួបផ្សំកម្ទេចថ្ម លាយឡំកម្ទេចដី ហុយទ្រលោម។ ពលរដ្ឋបានឱ្យដឹងថា កម្ទេចថ្មនិងកម្ទេចដី នៅលើដងផ្លូវ បង្កជាធូលីថ្ម លាយឡំនិងធូលីដី ហុយទ្រលោមបែកផ្សែងទាំងថ្ងៃទាំងយប់ ស្របពេលដែលម៉ូតូ រថយន្តរាប់សិបគ្រឿងបើកបរ គ្មានឈប់ឈរ។ ទន្ទឹមនឹងនោះ ពេលមេឃភ្លៀងម្ដងៗ ជង្ហុកនៅលើផ្លូវ បង្កគ្រោះថ្នាក់ជាញឹកញាប់ ព្រោះទឹកដក់មើលមិនដឹងថា ជង្ហុកជ្រៅ ឬរាក់ បណ្ដាលឱ្យអ្នកបើកម៉ូតូធ្លាក់ចូលជង្ហុកដួល នឹងខូចខាតរថយន្ត ម៉ូតូផងដែរ។ ពលរដ្ឋថា ផ្លូវជាតិលេខ៨ ដែលកំពុងផ្ដល់ការលំបាកខ្លាំងនោះ គឺចាប់ពីគល់ស្ពានព្រែកតាមាក់ ស្រុកខ្សាច់កណ្ដាល ខេត្តកណ្ដាល រហូតដល់ឃុំកំពង់ពពិល ស្រុកពារាំង ខេត្តព្រៃវែង ក្រៅពីនេះ លំបាកដែរ ប៉ុន្តែមិនធ្ងន់ធ្ងរនោះទេ។ ពលរដ្ឋទទួលស្គាល់ដែរថា ការដ្ឋានសាងសង់ផ្លូវ វាតែងតែមានផលលំបាកខ្លះ ប៉ុន្តែត្រូវគិតពីកន្លែងដែលមានអាទិភាពមុន។ ពាក់ព័ន្ធរឿងនេះ លោក អ៊ុន សុធា ប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តព្រៃវែង បានប្រាប់សារព័ត៌មានក្នុងស្រុកនៅថ្ងៃទី០៧ ខែឧសភា ឆ្នាំ ២០២២ ថា បច្ចុប្បន្នមេឃភ្លៀងខ្លាំងពេក ទើបគ្រឿងចក្រខ្លះ ត្រូវដកចេញសិន។ គ្រឿងចក្រដែលត្រូវស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ៨ មានចំនួន៤ក្រុម គឺក្រសួងសាធារណការ ២ក្រុម ខេត្តកណ្ដាល១ក្រុម និងព្រៃវែង១ក្រុម ហើយករណីនេះ មន្ត្រីជំនាញកំពុងពន្លឿនក្នុងការស្ថាបនា ព្រោះជាគម្រោងឆ្នាំ២០២២។ ផ្លូវជាតិលេខ៨ តភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៦ ត្រង់ចំណុចស្ពានព្រែកតាម៉ាក់ ទៅផ្លូវជាតិលេខ៧ ត្រង់ស្រុកពញាក្រែក ដោយឆ្លងកាត់ខេត្តកណ្ដាល និងព្រៃវែង មានប្រវែងសរុប ៩០គីឡូម៉ែត្រ។ ផ្លូវមួយខ្សែនេះក៏គ្រោងនឹងពង្រីកជា៤គន្លងនៅកន្លែងខ្លះដើម្បីសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរកាន់តែងាយស្រួល៕
ផ្លូវជាតិលេខ៨
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តព្រៃវែង
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90