• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[RFA Khmer] - សហគមន៍​​ផ្លូវ​​រថភ្លើង​ស្នើ​សុំ​​អាជ្ញាធរ​​ផ្ដល់​ទីតាំង​​រស់​​នៅ​​ថ្មី​ក្នុង​​ក្រុង​​ភ្នំពេញ

2021-10-11 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង RFA Khmer
ក្រុមប្រជា​ពលរដ្ឋ​ ៣០ ​គ្រួសារ​ រស់​នៅ​តាម​បណ្ដោយ​ផ្លូវ​រថភ្លើង ​ក្នុង​សង្កាត់​ទឹក​ល្អក់​១ និង​សង្កាត់​បឹង​កក​២ ស្វែង​រក​ដំណោះស្រាយ​ពី​អាជ្ញាធរ​ខណ្ឌ​ទួល​គោក​ជា​ថ្មី​ ក្រោយ​ពី​មាន​ការ​ដោះដូរ​តំណែង​អភិបាល​ខណ្ឌ​ កាល​ពី​ពេល​ថ្មី​ៗ​នេះ។ ពលរដ្ឋ​ដែល​នឹង​រង​ការ​បណ្ដេញ​ចេញ​នៅ​ពេល​ខាង​មុខ​ ដោយ​សារ​គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​ផ្លូវ​បេតុង​​របស់​រដ្ឋ​ ស្នើ​សុំ​អាជ្ញាធរ​ដោះ​ដូរ​ដី​​ឲ្យ​ពួកគាត់​ទៅ​រស់នៅ​ទីតាំង​ថ្មី នៅ​ម្ដុំ​ក្រោយ​វត្ត​ទួល​សន្តិវ័ន ក្នុង​ខណ្ឌ​ឫស្សីកែវ ដើម្បី​អាច​ប្រកប​របរ​ចិញ្ចឹម​ជីវិត​បាន​ដូច​សព្វថ្ងៃ​។ តំណាង​ពលរដ្ឋ​ម្នាក់​ក្នុង​ចំណោម ​៥​នាក់ គឺលោកស្រី ហ៊ុយ សាឃឿន ប្រាប់​វិទ្យុ​អាស៊ី​សេរី​ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១១ ខែតុលាថា​ ខាង​អាជ្ញាធរ​ខណ្ឌ​ទួល​គោក​នៅ​តែ​ប្រកាន់​ដំណោះស្រាយ​ដដែល​ជូន​ពលរដ្ឋ គឺ​ឲ្យ​ពួកគាត់​ផ្លាស់​​ទៅ​រស់​នៅ​តាំង​ថ្មី​ ដែល​មាន​ចម្ងាយ​ប្រមាណ​ពី ​២០​ ទៅ​ ៣០​គីឡូម៉ែត្រ ​ពី​ទី​ក្រុង​ភ្នំពេញ ដោយ​សារ​មិន​មាន​ដី​នៅ​ទី​តាំង​ផ្សេង​ក្នុង​ទី​ក្រុង​ភ្នំពេញ ដោះដូរ​ឲ្យ​ពលរដ្ឋ​ទេ។ លោក​ស្រីឲ្យ​ដឹង​ថា ទីតាំង​ថ្មី​​២​កន្លែង​ដែល​អាជ្ញាធរ​ផ្ដល់​ឲ្យ​ពលរដ្ឋ​ ជំនួស​ការ​បាត់​បង​ផ្ទះ​សម្បែង​នោះ មាន​១​កន្លែង គឺ​នៅ​សង្កាត់​គោក​ខ្សាច់ ក្នុង​ខណ្ឌ​កំបូល និង​១​កន្លែង​ទៀត​នៅ​តំបន់ សេវិន.អ៊ែន.ជី (7NG) ​ក្នុង​ស្រុក​វិហារ​សួគ៌ ខេត្ត​កណ្ដាល។ លោកស្រីបន្ត​ថា ការ​រុញ​ឲ្យ​ពលរដ្ឋ​ទៅ​នៅទី​តាំង​នោះ ហាក់​ដូច​ជា​សម្លាប់​ពួក​គាត់​ទាំង​រស់ ព្រោះ​ថា​សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ អ្នក​ភូមិ​ភាគ​ច្រើន​ប្រកប​របរ​ចិញ្ចឹម​ជីវិត​មួយថ្ងៃ​គឺ​សម្រាប់​មួយ​ថ្ងៃ ដោយ​មាន​អ្នក​ខ្លះ​​ដើរ​រើស​អេតចាយ​ រុញ​រទេះ​លក់​លៀស​ហាល រត់​ម៉ូតូឌុប និង​ដើរ​លក់​នំ​ជា​ដើម។ តំណាង​ពលរដ្ឋ​ដែល​រស់​នៅ​តំបន់​នេះជាង​ ៣០​ឆ្នាំបញ្ជាក់​ថា អ្នក​ភូមិ​មិន​បដិសេធ​នឹង​ការ​អភិវឌ្ឍ​របស់​រដ្ឋាភិបាល​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ពួកគាត់​ស្នើ​សុំ​អាជ្ញាធរ​ជួយ​សម្រួល​​ផ្ដល់​ទីតាំង​ថ្មី​នៅ​ក្នុង​ទី​ក្រុង​ ដើម្បី​ឲ្យ​ពួកគាត់​អាច​ប្រកប​របរ​ចិញ្ចឹម​ជីវិត​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​បាន​ដូច​ដើម ហើយ​ងាយ​ស្រួល​ដល់​ការ​សិក្សា​របស់​ក្មេង​ៗ​៖ «គោល​ដៅ​ ដោយសារ​ប្រជាពលរដ្ឋ​គាត់​ដឹង​ថា នៅ​ក្រោយ​ទួល​អស់​លោក​ហ្នឹង មាន​ដី​ទូលាយ​ធំ ដី​ដល់​៤​គីឡូ​កន្លះ។ នៅ​ដូច​ជា​ជាង​១​ពាន់​គ្រួសារ​ជាង។ ហើយ​ដី​ក៏​នៅ​ទំនេរ​ដែរ ហើយ​ប្រជាពលរដ្ឋ​ទទូច​ចង់បាន​នៅ​ទី​ហ្នឹង ច្រើន​ជាង​គេ។ កាល​ណា​គាត់​បាន​ទី​ហ្នឹង​ហើយ គាត់​ពេញ​ចិត្ត​ហើយ ព្រោះ​បង​ប្អូន​មួយ​ណា អ្នក​ភូមិ​១៧ និង​១៦​ អ្នក​ណា​ក៏​ចង់​បាន​អ៊ីចឹង​ដែរ។ គាត់​អត់​អត់​ចង់​ចេញ​ឆ្ងាយ​ពី​កន្លែង​ដែល​គាត់​ធ្លាប់​រស់​នៅ​រក​ស៊ី​អ៊ីចឹង»។ វិទ្យុ​អាស៊ី​សេរី​មិន​អាច​សុំ​ការ​បំភ្លឺ​រឿង​នេះ​ ពី​អភិបាល​ខណ្ឌ​ទួលគោកលោក ជា​ ពិសី បាន​ទេ ដោយ​លោក​ប្រាប់​ថា​ ជាប់​រវល់​ប្រជុំ​។ ទាក់​ទង​នឹង​រឿង​នេះ អ្នក​សម្រប​សម្រួល​គម្រោង​ធុរកិច្ច និង​សិទ្ធិ​មនុស្សរបស់​មជ្ឈមណ្ឌល​សិទ្ធិ​មនុស្ស​កម្ពុជាលោក វណ្ណ សូផាត សង្កេត​ឃើញ​ថា អាជ្ញាធរ​ ហាក់​មិន​សូវ​យក​ចិត្ត​ទុកដាក់​អំពី​ផល​ប៉ះពាល់​ដល់​ផ្ទះ​សម្បែង​ និង​មុខ​របរ​ចិញ្ចឹម​គ្រួសារ​របស់​ពលរដ្ឋ​ ក្រៅ​ពី​ផ្ដល់​ជម្រើស​ឲ្យ​ទៅ​រស់​នៅ​ទីតាំង​ថ្មី ឬ​ផ្ដល់​ជា​សំណង​សាច់​ប្រាក់​ជា​ថ្នូរ​នឹង​ការ​ចាកចេញ។ លោក​បន្ត​ថា ការ​ផ្ដល់​ដំណោះស្រាយ​របស់​អាជ្ញាធរ​ខណ្ឌ​ឲ្យ​ពលរដ្ឋ​នៅ​ម្ដុំ​ផ្លូវ​រត់​ភ្លើង​ ទៅ​រស់​នៅ​ទីតាំង​ថ្មី​ គឺ​ស្រដៀង​គ្នា​ទៅ​នឹង​ពលរដ្ឋ​រស់នៅ​តំបន់​ដីក្រហម បុរី​កីឡា ​និង​បឹង​កក់​ ដែល​ត្រូវ​បាន​អាជ្ញាធរ​បណ្ដេញ​ចេញ​ឲ្យ​ទៅ​នៅ​តំបន់​ជាយ​ក្រុង។ លោក​យល់​ថា អាជ្ញាធរ​រដ្ឋ​គួរ​ផ្ដល់​គោលនយោបាយ​ដោះស្រាយ​ជូន​ពលរដ្ឋ​ឲ្យ​ល្អ​ប្រសើរ​ជាង​នេះ ដើម្បី​លើកកម្ពស់​ជីវភាព​ និង​សិទ្ធិ​រស់នៅ​ជា​មូលដ្ឋាន​របស់​ពលរដ្ឋ ​ដូច​ដែល​មាន​ចែង​ក្នុង​រដ្ឋធម្មនុញ្ញ និង​កតិកាសញ្ញា​អន្តរ​ជាតិ​ស្ដីពី​សិទ្ធិ​មនុស្ស​​៖​ «ភាគ​ច្រើន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ហ្នឹង គាត់​ស៊ាំ​នឹង​ការងារ​ធ្វើ​ការ​នៅ​ភ្នំពេញ ហើយ​បើ​ទៅ​ គាត់​ក៏​គ្មាន​ស្រែ​ចម្ការ​ធ្វើ​អី​ដែរ។ ជា​តំបន់​ដែល​ពុំ​មាន​សេដ្ឋកិច្ច​លូតលាស់ ទប់​នឹង​ជីវភាព​គ្រួសារ​គាត់​បាន​ទេ ហើយ​ពេល​កូវីដ​១៩​នេះ​ទៀតមិន​គួរ​ធ្វើការ​រុះរើ​ឲ្យ​គាត់​ទៅ​រខេករខាក​នៅ​តាម​ទី​ជនបទ​ ឬ​មួយ​ធ្វើ​ឲ្យ​ប៉ះពាល់​ផ្ទះ​សម្បែង​របស់​គាត់ ដែល​ប្រឈម​នឹង​ការ​ចម្លង​កូវីដ​១៩​ទេ»។ សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​អភិវឌ្ឍ​ផ្លូវ​បេតុង​មួយ​ខ្សែ​តាម​បណ្ដោយ​ផ្លូវ​រថ​ភ្លើង ដែល​មាន​ទទឹង​១២​ម៉ែត្រ និង​មាន​ដាក់​​ប្រព័ន្ធ​​លូ។ ការ​អភិវឌ្ឍ​នេះ ធ្វើ​ឲ្យ​ប៉ះពាល់​ប្រជា​ពល​រដ្ឋ​ជា​ច្រើន​គ្រួសារ​ដែល​រស់​នៅ​តាម​បណ្ដោយ​ផ្លូវ​រថភ្លើង ចាប់ពី​ខណ្ឌ​ទួលគោក​រហូតដល់​ខណ្ឌ​ដូនពេញ និង​​ខណ្ឌ​ឫស្សីកែវ។ កាល​ពី​ឆ្នាំ២០២០ របាយការណ៍​មួយ​របស់​អង្គការ​សមាគម​ធាង​ត្នោត ស្ដីពី​ការ​បណ្ដេញ​ចេញ និងការ​ដោះដូរ​ទីតាំង បង្ហាញ​ថា​ ចាប់​តាំង​ពី​ឆ្នាំ​១៩៨០មក​មាន​សហគមន៍​​ជាង​​៥០​ ឬ​ស្មើ​នឹង​ប្រជា​ពល​រដ្ឋ​ជាង​៤ម៉ឺន​នាក់ (៤០.០០០) ​រង​ការ​បណ្ដេញ​ចេញពី​លំនៅឋាន​ ដែល​ភាគច្រើន​មិន​ទទួល​បាន​សំណង​ណាមួយ​សមរម្យ​នោះឡើយ។ អង្គការ​សង្គម​ស៊ីវិល ដែល​ឃ្លាំ​មើល​សិទ្ធិ​មនុស្ស​ និង​សិទ្ធិ​លំនៅឋាន ស្នើ​រដ្ឋាភិបាលឱ្យ​ធ្វើការ​អភិវឌ្ឍ ដោយ​ឈរ​លើ​គោលការណ៍​គោរព​សិទ្ធិមនុស្ស​ដូច​មាន​ចែង​ក្នុង​ច្បាប់​ជាតិ​និង​អន្តរជាតិ ហើយផ្ដល់​ដំណោះ​ស្រាយ​ប្រកប​ដោយ​តម្លាភាព យុត្តិធម៌ និង​សំណង​ដែល​អាច​ទទួល​យក​បាន​ដល់​ប្រជា​ពលរដ្ឋ​ដែល​រង​ផល​ប៉ះពាល់​ពី​​ការ​អភិវឌ្ឍ​នោះ​៕
ផ្លូវរថភ្លើង

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
កិច្ចប្រជុំពិនិត្យ និងពិភាក្សា (Steering Committee) និងក្រុមការងារបច្ចេកទេស (Technical Working Group) លើសេចក្តីព្រាងការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពបទដ្ឋានបច្ចេកទេសសម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងវិស័យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់ ជាមួយក្រុមការងារបច្ចេកទេស P4I & Austroads នៃប្រទេសអូស្រ្តាលី
សម្តេចមហារដ្ឋសភាធិការធិបតី ឃួន សុដារី ប្រធានរដ្ឋសភា នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ផ្ញើលិខិតថ្លែងអំណរគុណជូនចំពោះ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ឆ្លើយតបនឹងសារលិខិតជូនសព្ទសាធុការពរជ័យ របស់ឯកឧត្តម ក្នុងឱកាសដ៏មហានក្ខត្តឫក្សនៃខួបកំណើតគម្រប់៧៣ឆ្នាំ ឈានចូល៧៤ឆ្នាំ របស់សម្តេច កាលថ្ងៃទី១៨ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៥ កន្លងទៅ។
សូមទស្សនាវីដេអូពិធីបើកជាផ្លូវការ នៃកិច្ចប្រជុំរដ្ឋមន្ត្រីដឹកជញ្ជូនអាស៊ានលើកទី៣១ (31st ATM) និងកិច្ចប្រជុំពាក់ព័ន្ធ នៅប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា នាថ្ងៃទី២០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៥
ដើម្បីការពារសុវត្ថិភាពក្នុងការធ្វើដំណើរនៅលើផ្លូវល្បឿនលឿន បងប្អូនត្រូវយល់ដឹងបន្ថែមអំពីបម្រាមមួយចំនួន
សារលិខិតចូលរួមរំលែកទុក្ខពី ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការ គោរពជូន លោកជំទាវ ទិត្យ ខាំដារ៉ា និងក្រុមគ្រួសារ ចំពោះមរណភាពរបស់ ឯកឧត្តម នុត សាអាន ប្រធានគណៈកម្មាធិការជាតិប្រឆាំងទារុណកម្ម ត្រូវជាស្វាមីរបស់លោកជំទាវ បានទទួលមរណភាព កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ១៥រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ព.ស.២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៥ វេលាម៉ោង ១១:៣០ នាទីថ្ងៃត្រង់ ក្នុងជន្មាយុ ៨៣ឆ្នាំ ដោយរោគាពាធ។
កិច្ចប្រជុំពិនិត្យពិភាក្សាលើលទ្ធផល នៃការសិក្សាស្រាវជ្រាវកែលម្អ និងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញវិស័យផ្លូវដែកនៅកម្ពុជា
កិច្ចប្រជុំគណៈកម្មាធិការដឹកនាំ (Steering Committee) លើកទី៦ នៃគម្រោងការពន្លឿនការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យ (WASAC) និងលើកទី២ នៃគម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យ (WaSSIP) ក្រោមឥណទានសម្បទានរបស់ធនាគារពិភពលោក(WB)

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90