ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[DAP] - ជំហានដំបូង! គម្រោងសាងសង់ ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់ នៅព្រះសីហនុ នឹងចំណាយ ១៧០លានដុល្លារ
2019-08-23
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង DAP
ភ្នំពេញ ៖ ដោយមានការរីកចម្រើន យ៉ាងឆាប់រហ័ស នូវផ្ទះសំណាក់ សណ្ឋាគារ និងខុនដូ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន នឹងមានគម្រោង ចំណាយថវិកា ជាង១៧០លានដុល្លារ ដើម្បីសាងសង់ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកចម្រោះទឹកកខ្វក់នៅខេត្តព្រះសីហនុ ខណៈប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់សព្វថ្ងៃមិនអាចប្រើប្រាស់ គ្រប់គ្រាន់ឡើយ ។ ក្រោយបញ្ចប់សិក្ខា សាលាស្តីពីការសិក្សាផែនការមេ និងសមិទ្ធលទ្ធភាពគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ ប្រព័ន្ធទឹកកខ្វក់នៅក្រុងព្រះសីហនុ នាថ្ងៃទី២៣ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល ប្រាប់ក្រុមអ្នកសារព័ត៌មានថា គម្រោងចម្រោះទឹកកខ្វក់នៅព្រះសីហនុជំហានដំបូង ត្រូវទុកទឹក៤ម៉ឺនម៉ែគូបក្នុង១ថ្ងៃ ត្រូវចំណាយថវិកា៥០លានដុល្លារ ដូច្នេះខេត្តព្រះសីហនុ ត្រូវសាងសង់ប្រព័ន្ធលូមេ៤០គីឡូម៉ែត្របន្ថែមទៀត ត្រូវចំណាយថវិកា៤០លានដុល្លារ និងសាងសង់លូតូចៗ៤៧គីឡូម៉ែត្រ ចំណាយថវិកា៨លានដុល្លារ ជាពិសេសសាងសង់កន្លែងបូមទឹកកខ្វក់ ត្រូវចំណាយថវិការ១៥លានដុល្លារ។ លោកមានប្រសាសន៍ថា “ចឹងបូកសរុបមកប្រហែលជា១៤០លានដុល្លារជាងហ្នឹង ចម្រោះទឹកកខ្វក់។ ប្រព័ន្ធលូទឹកភ្លៀង យើងត្រូវសាងសង់លូ២០គីឡូម៉ែត្រ ចឹងត្រូវប្រើថវិកា២៥លានដុល្លារបន្ថែមទៀត។ចឹងបូកសរុបទាំងអស់ប្រហែលជា១៧០លានដុល្លារសហរដ្ឋអាមេរិក ដើម្បីដោះស្រាយប្រព័ន្ធទឹកស្អុយ ដំណាក់កាលទី១ និងប្រព័ន្ធរំដោះទឹកភ្លៀងដំណាក់កាលទី១” ។ លោកបន្ដថា នាពេលអនាគតខេត្តព្រះសីហនុមានពលរដ្ឋ និងសណ្ឋាគារច្រើនបន្ថែមទៀត ដូច្នេះនឹងពង្រីកអាងទឹកកខ្វក់បន្ថែមទៀតឲ្យបាន១៦ម៉ឺនម៉ែតគូបក្នុង១ថ្ងៃ។ លោកថា ថវិកា១៧០លានដុល្លារ ដើម្បីយកមកសាងសង់ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់នេះ អាចជាប្រាក់កម្ចី ឬជំនួយឥតសំណាង។ លោកបន្ថែមថា ចំពោះការសាងសង់ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកនេះ ក្រសួងនៅរង់ចាំធាតុមួយចំនួន និងពិនិត្យប្លងមេ ដើម្បីរាយការណ៍ទៅគណៈកម្មាធិការគ្រប់គ្រងអភិវឌ្ឍន៍ឆ្នេរ រួចរាយការណ៍ជូនគណៈកម្មាធិការ គោលនយោបាយសេដ្ឋកិច្ចប់សព្វគ្រប់ ទើបសម្រេចសាងសង់។ យ៉ាងណាក៏ដោយក្រសួងនឹងជំរុញការងារនេះ ឲ្យបានឆាប់បំផុត។ ចំណែក លោក គួច ចំរើន អភិបាលខេត្តព្រះសីហនុ បានថ្លែងថា អ្នកសាងសង់អាគារពាណិជ្ជកម្មចាំបាច់ត្រូវសាងសង់អាងចម្រោះទឹកកខ្វក់មួយ ដើម្បីសំអាតទឹកកខ្វក់ដោយខ្លួនឯង។ ពាក់ព័ន្ធការលុបបឹងវិញលោកថា “ការលុបបឹងនៅកន្លែងខ្លះ គឺជាដីកម្មសិទ្ធិ ប៉ុន្ដែកន្លែងខ្លះ វាជាការរំលោភ។ ជួញកាលលុបមាន២ផ្នែកដោយឡែកពីគ្នា អ្នកកាន់កាប់នៅទីនោះ គេបានកាន់កាប់ដោយស្របច្បាប់ដីធ្លីរបស់ពួកគេ នៅពេលការអភិវឌ្ឍគេចាំបាច់ត្រូវការអភិវឌ្ឍ។ ប៉ុន្ដែកាន់កាប់ខ្លះ ដែលរំលោភទៅលើផ្ទៃអូ ឬប្រឡាយ ដែលយើងបានកាត់ទុកសម្រាប់ធ្វើការរំដោះទឹក អានោះគឺជាការរំលោភ”។ អភិបាលខេត្តបញ្ជាក់ថា គណៈកម្មាធិការឆ្នេរ ក្រសួងសាធារណការ និងមន្ដ្រីជំនាញ បានធ្វើការចុះពិនិត្យនៅស្ថានភាពជាក់ស្ដែងបានរកឃើញកន្លែងមួយចំនួនបានរំលោភផ្ទៃអូ ឬប្រឡាយ ដែលបានកាត់ទុកសម្រាប់រំដោះទឹក ដូច្នេះក្រុមការងារខេត្តកំពុងដំណើរការស្ដារឡើយវិញ កន្លែងចាក់ដីលុបប្រឡាយទាំងនេះ៕
ផែនការមេគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធទឹកកខ្វក់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90