ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[I Share Today] - ន៎ុះ រដ្ឋមន្ត្រីសាធារណការ ដកមន្ត្រីត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស៦នាក់ចោលដូចកូនស្ពៃ ដោយសារតែធ្វើផ្លូវគ្មានគុណភាព
2019-07-26
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង I Share Today
លោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន សម្រេចដកមន្ត្រីគម្រោង៦នាក់ ដែលកំពុងត្រួតពិនិត្យ និងគ្រប់គ្រងការងារស្ថាបនាលើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៧ ក្នុងខេត្តត្បូងឃ្មុំ ក្រោយរកឃើញថាផ្លូវដែលទើបសាងសង់រួចនេះ ចាប់ផ្ដើមខូចជាបណ្ដើៗទៅហើយ។ ការដកនេះធ្វើឡើងក្រោយ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានជិះកង់ត្រួតពិនិត្យលើកំណាត់ផ្លូវលេខ ៧នេះ កាលពីថ្ងៃទី២៤ ខែកក្កដា ម្សិលមិញ។ ហើយលោកបានរកឃើញថា ការសាងសង់មិនមានគុណភាព ព្រោះកន្លែងខ្លះបានប្រេះកៅស៊ូ ឡើងស្រកានាគ ដែលត្រូវប៉ះ និងជួសជុលជាច្រើនកន្លែង។ លោកក៏បានតម្រូវឲ្យក្រុមហ៊ុនសាងសងចិននោះ ជួសជុល និងកែលម្អឡើងវិញ ទើបលោកព្រមទទួលយក។ លោកបាននិយាយដូច្នេះថា៖«មន្ត្រីទាំងនេះ ដែលចូលរួមជាមួយគេ ក៏ត្រូវតែតាមដាន ធ្វើរបាយការណ៍ ឬបញ្ឈប់កុំឲ្យសាងសង់បន្ត ប្រសិនបើឃើញថាគាត់សាងសង់ខុសបច្ចេកទេស។ មន្ត្រីម្នាក់ប្រាប់ខ្ញុំថា បានប្រាប់គេដែរតែគេមិនព្រមឈប់ យើង ជាអ្នកត្រួតពិនិត្យ ប្រាប់មកក្រសួង យើងនឹងបញ្ជាឲ្យបញ្ឈប់ភ្លាម។ គាត់ប្រាប់ថា ប្រាប់គេដែរតែគេមិនព្រមឈប់ ហើយម៉េចទៅជាអ៊ីចឹង យើងមានសិទ្ធិ ផ្អាកកាដ្ឋានភ្លាម»។ លោក វ៉ាស៊ឹម សុរិយា អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ បានឲ្យដឹងថា អ្នកទាំង៦រូបនោះ ជាមន្ត្រីគម្រោងផ្នែកប្រឹក្សាយោបល់នៃក្រុមហ៊ុនកូរ៉េ ដែលទទួលបានសិទ្ធិក្នុងការត្រួតពិនិត្យលើគុណភាព។ មន្ត្រីគម្រោងដែលក្រសួងសម្រេចចិត្តដកនោះរួមមាន ប្រធានទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ១រូប អនុប្រធានទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស១រូប និង សមាជិកទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៤រូប ព្រោះអ្នកទាំងនោះមិនបានគោរពតួនាទីរបស់ខ្លួនក្នុងការត្រួតពិនិត្យលើក្រុមហ៊ុនសាងសង់ និងមិនរាយការណ៍ពីបញ្ហាទៅក្រសួង ដើម្បីចាត់វិធានការនោះទេ។ លោកបាននិយាយថា៖«កាលណាយើងមិនស្ដាប់បញ្ជា និងការណែនាំរបស់ក្រសួង ដូច្នេះយើងដកចោលទៅ ព្រោះនេះជាសិទ្ធិសម្រេចរបស់ក្រសួង។ ទី២ ពួកគាត់មិនបាននៅជាប់លាប់ជាមួយនឹងអ្នកម៉ៅការសំណង់។ ទី៣ គាត់តែងតែមានលេសដោះសារលើបញ្ហាសាងសង់»។ លោកបន្តថា ក្រសួងបានតម្រូវឲ្យក្រុមហ៊ុនសាងសង់ត្រូវតែជួសជុល និងកែលម្អផ្លូវឡើងវិញ ទៅតាមកិច្ចសន្យា ដែលក្រសួង និងក្រុមហ៊ុនបានចុះហត្ថលេខាជាមួយគ្នា។ ក្រុមហ៊ុនចិន ជាអ្នកទទួលបានសិទ្ធិក្នុងការសាងសង់ និងក្រុមហ៊ុនកូរ៉េ ជាអ្នកត្រួតពិនិត្យគុណភាព នៃការសាងសង់លើផ្លូវជាតិលេខ៧នោះ។ ផ្លូវជាតិលេខ៧នេះ មានប្រវែងជាង៤៦០គីឡូម៉ែត្រ ត្រូវបានសាងសង់ទៅជាប្រភេទបេតុងកៅស៊ូ (AC) ដែលគិតចាប់ពីស្គន់ ផ្លូវជាតិលេខ៦ (PK ៧៥+០០០) ដល់ត្រពាំងគ្រៀល (ព្រំដែនកម្ពុជា-ឡាវ) ដែលបានចំណាយថវិកាអន្តរជាតិជិត៧0លានដុល្លារ។ ត្រង់បង្គោលគីឡូម៉ែត្រលេខ PK136 – PK300 ជាគម្រោង RAMP II ក្រោមហិរញ្ញប្បទានពីធនាគារពិភពលោកក្នុងទឹកប្រាក់ជាង៣៦លានដុល្លារ និងចាប់ពីបង្គោលគីឡូម៉ែត្រលេខ PK332.125 – PK424.690 ជាជំនួយឥតសំណងរបស់រដ្ឋាភិបាលចិនក្នុងទឹកប្រាក់ជាង៣៣ លានដុល្លារអាមេរិក៕
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90