• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Koh Santepheap Daily] - ផ្លូវដែកកម្ពុជាចេញពីភាពទ្រុឌទ្រោមឆ្ពោះទៅជាជន្ទល់សេដ្ឋកិច្ចដោយរបៀបណា?

2024-12-04 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap Daily
ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា បានបង្ហាញសញ្ញានៃវឌ្ឍនភាពក្នុងប៉ុន្មានខែចុងក្រោយនេះ ប៉ុន្តែទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយវានៅតែមានភាពយឺតយ៉ាវហើយនៅមិនទាន់អាចប្រៀបធៀបជាមួយនឹងប្រទេសនានាបានតែម្តង នៅក្នុងតំបន់អាស៊ាន ។ នៅក្នុងចំណោមបណ្តាប្រទេសនៅអាស៊ាន វិស័យផ្លូវដែកកម្ពុជាក្រៅពីចាស់ហើយ គឺវានៅតូច ហើយទន់ខ្សោយមែនទែន ខណៈដែលឡាវដែល១០ឆ្នាំមុនមិនមានផ្លូវដែកសោះនៅពេលនេះ គេមានរហូតដល់ផ្លូវដែកល្បឿនលឿនភ្ជាប់ទៅចិន និងទៅថៃយ៉ាងទូលំទូលាយតែកម្ពុជាត្រឹមតែតភ្ជាប់ទៅថៃ នៅមិនទាន់អាចធ្វើបាននៅឡើយទេ ។កាលពីពេលថ្មីៗកន្លងទៅនេះ សម្តេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រីកម្ពុជាបានព្រមានម្តងរួចមក ហើយឲ្យក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់រេលវេ បង្កើនសកម្មភាពអភិវឌ្ឍន៍សេវាកម្មដោយគំរាមដកអាជ្ញាប័ណ្ណផងដែរ ហើយនៅពេលនេះបានកំពុងតែដាក់ឲ្យសាកល្បងសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរតាមរថយន្តភ្លើងជជុះដែលនាំចូលពីជប៉ុន ។ នៅដើមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤នេះ ក្រុមហ៊ុនដែលទទួលបានសិទ្ធិគ្រប់គ្រងធ្វើសម្បទានលើសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវដែកនេះក៏បានប្រកាសថា ខ្លួនទើបតែទទួលសមាជិកថ្មីជាទូរថភ្លើងដឹកទំនិញចំនួន៦០គ្រឿងបន្ថែមពីប្រទេសចិន ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពសេវាកម្មដឹកទំនិញអោយកាន់តែល្អប្រសើរជាងមុន ។ ក្រុមហ៊ុនបានប្រកាសថា ទូរថភ្លើងទាំងនេះបានមកដល់នៅយប់ថ្ងៃអាទិត្យទី០១ និងបានលើកចុះពីនាវាបានដោយជោគជ័យ នៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទទី០២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤ ។ប្រភពដដែលបានអួតថា ទូរថភ្លើងដឹកទំនិញដែលនាំចូលមកនេះ គឺជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីធ្វើទំនើបកម្ម និងកែលម្អបន្ថែមគុណភាពសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ ។ រថភ្លើងដឹកទំនិញទាំងនេះមានប្រភពមកពីក្រុមហ៊ុនផលិតរថភ្លើងដ៏ល្បីឈ្មោះមួយនៃប្រទេសចិនត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីគ្រប់គ្រងទំនិញជាច្រើនប្រភេទធានាជូនបាននូវភាពបត់បែនតាមប្រភេទទំនិញគ្រប់ប្រភេទ និងប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការកាន់តែប្រសើរឡើង ។ ការនាំចូលបន្ថែមនៃទូរថភ្លើងដឹកទំនិញថ្មីនេះនឹងជួយជំរុញបន្ថែមនូវសមត្ថភាពសេវាកម្មរបស់រ៉ូយ៉ាល់រេលវេ ក្នុងការបំពេញតម្រូវការសេវាកម្មផ្នែកដឹកជញ្ជូនដែលកំពុងកើនឡើងក៏ដូចជា សម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញកាន់តែរលូន និងមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់អាជីវកម្មទូទាំងប្រទេស ។ សូមបញ្ជាក់ផងដែរថា ទូរថភ្លើងដឹកទំនិញដែលនាំចូលមកថ្មីនេះនឹងត្រូវដាក់ដំណើរការអាជីវកម្មភ្លាមនៅថ្ងៃដដែល បន្ទាប់ពីធ្វើការត្រួតពិនិត្យលើប្រព័ន្ធហ្វ្រាំង និងប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពរួច ។ នេះគីចាត់ទុកថា ជាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងមួយ ប៉ុន្តែប្រហែលជានៅមិនទាន់គ្រប់គ្រាន់នៅក្នុងការឆ្លើយតប នឹងតម្រូវការទំនើបកម្មរបស់កម្ពុជា និងសាធារណៈជនចង់បាននៅឡើយទេ ។ ជាការពិតការទទួលបាននូវទូរថភ្លើង៦០ពីប្រទេសចិន នាពេលថ្មីៗនេះ គឺជាជំហានឆ្ពោះទៅមុខសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដែលជានិមិត្តរូបនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន និងដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមផ្នែកដឹកជញ្ជូនមួយចំនួនរបស់ប្រទេស ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ល្បឿននៃការអភិវឌ្ឍយឺតយ៉ាវ ក្នុងវិស័យផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា កើតចេញពីការរួមបញ្ចូលគ្នានៃកត្តាប្រវត្តិសាស្ត្រហិរញ្ញវត្ថុ និងគោលនយោបាយជាច្រើនជំនាន់ ។ បណ្តាញផ្លូវដែករបស់ប្រទេសកម្ពុជាត្រូវបានខូចខាតយ៉ាងខ្លាំងក្នុងអំឡុងពេលជម្លោះ និងសង្គ្រាមជាច្រើនទសវត្សរ៍ ។ ការបំផ្លិចបំផ្លាញដោយសង្គ្រាម និងការទុកចោលដោយមិនមានការថែទាំត្រឹមត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រព័ន្ធផ្លូវដែកនេះ ស្ថិតក្នុងសភាពទ្រុឌទ្រោមដែលទាមទារឱ្យមានកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងកសាងឡើងវិញយ៉ាងច្រើន ។ ក្រោយពេលដែលទុកចោលរាប់សិបឆ្នាំ ប្រព័ន្ធផ្លូវដែកនៅកម្ពុជាបានជួសជុលក្រោមហិរញ្ញប្បទាន និងជំនួយបច្ចេកទេសពីធនាគារអភិវឌ្ឈន៍អាស៊ី និងអូស្ត្រាលីនៅក្នុងអំឡុងទស្សវត្យរ៍នៃឆ្នាំ២០១០មុន ពេលប្រគល់សម្បទានវិនិយោគសេវាកម្មនេះទៅក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់រេលវេ ។ តាំងពីពេលនោះមកដល់ឥឡូវសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក និងការកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវដែកនៅកម្ពុជា នៅតែដំណើរការក្រោមស្តង់ដារពិភពលោក និងតំបន់ ។ បញ្ហាដូចជា ប្រព័ន្ធសញ្ញាហួសសម័យ ល្បឿនទាប និងសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនមានកំណត់ មិនតែប៉ុណ្ណោះសុវត្ថិភាពក៏ជាបញ្ហារារាំងការប្រកួតប្រជែងផងដែរ ។ សរុបទៅការអភិវឌ្ឍផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា នៅតែជាការងារដែលកំពុងដំណើរការតែទាមទារការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ ។ ការខិតខំរបស់ក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់រេលវេ ជាបន្តបន្ទាប់តំណាងឱ្យជំហានវិជ្ជមានមួយ ប៉ុន្តែការកែទម្រង់ដ៏ទូលំទូលាយ ការវិនិយោគជាយុទ្ធសាស្ត្រ និងការសហការក្នុងតំបន់ គឺចាំបាច់ដើម្បីតាមឲ្យទាន់ប្រទេសអាស៊ានដទៃទៀត ។ ការខិតខំអភិវឌ្ឈន៍តាមរយៈការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមដែលមានស្រាប់ និងទទួលយកឱកាសថ្មីៗកម្ពុជាត្រូវតែខិតខំបន្ថែមទៀតដើម្បីប្រែក្លាយវិស័យផ្លូវដែករបស់ខ្លួនទៅជាកត្តាជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងការតភ្ជាប់ក្នុងតំបន់ ៕
ផ្លូវដែក វិស័យផ្លូវដែក

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
សារលិខិតចូលរួមរំលែកទុក្ខពី ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការ ជូនចំពោះ លោកជំទាវ គាត កុលណី ព្រមទាំងក្រុមគ្រួសារ ចំពោះមរណភាពរបស់ ឯកឧត្តម ឆាន់ សាផាន ទីប្រឹក្សា រាជរដ្ឋាភិបាល និងត្រូវជាស្វាមីរបស់ លោកជំទាវ ដែលបានទទួលមរណភាពនៅថ្ងៃសុក្រ ១១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ព.ស.២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី៣ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៥ វេលាម៉ោង ១៨:៣៦នាទី ក្នុងជន្មាយុ ៨១ឆ្នាំ ដោយរោគាពាធ។
តើផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ ខាងក្រោមនេះមានអត្ថន័យដូចម្តេច?
ឆៀកចល័តតាមខេត្ត នឹងដំណើរការ នៅខេត្តស្ទឹងត្រែង ត្បូងឃ្មុំ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ (ពីថ្ងៃទី៦ - ១០ តុលា ២០២៥)
[cpp-mpwt] - លោកជំទាវ ឥម នីថារ៉ា រដ្ឋលេខាធិការ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងជាប្រធានក្រុមការងារចលនាស្រ្តី នៃក្រុមការងារគណបក្សចុះមូលដ្ឋានស្រុកោះធំ ខេត្តកណ្ដាល ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារ បូកសរុបលទ្ធផលកាេងាររយះពេល៩ខែ និងលើកទិសដៅការងារអនុវត្តបន្ត សម្រាប់ការងារបណ្ដាញចលនាស្រ្តី ភូមិ ឃុំ នៃស្រុកកោះធំ
កិច្ចប្រជុំពិនិត្យ និងផ្តល់យោបល់លើរបាយការណ៍វាយតម្លៃហេតុប៉ះពាល់បរិស្ថានពេញលេញ សម្រាប់គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធប្រព័ន្ធប្រព្រឹត្តកម្មទឹកកខ្វក់ នៅក្រុងច្បារមន ខេត្តកំពង់ស្ពឺ
ថ្នាក់ដឹកនាំក្រសួងចុះពិនិត្យទីតាំងអនុវត្តគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង ក្នុងក្រុងកំពង់ឆ្នាំង
កិច្ចប្រជុំពិនិត្យ និងពិភាក្សាលើរបាយការណ៍ស្ដីពីការវាយតម្លៃបឋមនៃផលប៉ះពាល់លើសេចក្ដីព្រាងប្រកាសស្ដីពីការបង្កើតអង្គភាពគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់នៃមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តកំពង់ចាម ក្រចេះ និងស្ទឹងត្រែង

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90