ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[CNC] - ផ្លូវជាតិលេខ ៤៨ ខេត្តកោះកុង កំពុងពន្លឿនការអ៊ុតកៅស៊ូ ដើម្បីសម្រួលការធ្វើដំណើរនាឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំថ្មីប្រពៃណីជាតិខាងមុខនេះ
2024-02-28
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង CNC
កោះកុង៖ ប្រជាពលរដ្ឋកំពុងទន្ទឹងរង់ចាំ សមិទ្ធផលថ្មីលើការស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ៤៨ ក្នុងខេត្តកោះកុង ដែលក្រុមការងារបច្ចេកទេសកំពុងពន្លឿនការអ៊ុតកៅស៊ូ ដើម្បីសម្រួលដល់អ្នកធ្វើដំណើរ ក៏ដូចជាភ្ញៀវទេសចរ ដែលមានបំណងមកលេងកម្សាន្តក្នុងខេត្តជាប់សមុទ្រមួយនេះ នាពិធីបុណ្យចូលឆ្នាំប្រពៃណីជាតិខ្មែរខាងមុខ។ គិតត្រឹមចុងខែ កុម្ភៈ ២០២៣ ការសាងសង់បានជិត ៤៣% ខណៈក្រុមការងារស្ថាបនាផ្លូវជួបផលលំបាកខ្លាំង លើបច្ចេកទេសសាងសង់ និងខិតខំពន្លឿនការសាងសាង់បន្ថែមឲ្យបាន ៦០% នៅមុនពិធីបុណ្យចូលឆ្នាំថ្មីខាងមុខនេះ។ គេតែងនិយាយថា ផ្លូវជាតិលេខ៤៨ ក្នុងខេត្តកោះកុង មានចំណោតខ្ពស់ ជ្រោះជ្រៅ ផ្លូវកោងបត់បែនដូចអន្ទង់ ប្រឈមជួបគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ និងពិបាកក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញជាដើម។ ប៉ុន្តែអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងនឹងមានភាពល្អប្រសើរឡើងវិញក្រោយបញ្ចប់ការស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ៤៨ ហើយរួចរាល់ជាស្ថាពរ នៅឆ្នាំ ២០២៥ខាងមុខ អ្នកធ្វើដំណើរលើដងផ្លូវនេះ នឹងទទួលបានភាពកក់ក្តៅខ្លាំងច្រើនជាងពេលកន្លងមក។ បើតាម លោក ហុក ស៊ីណាត អនុប្រធាន ទីប្រឹក្សាក្រុមការងារបច្ចេកទេស អះអាងថា កត្តាដែលធ្វើឲ្យអ្នកដំណើរ មានហានិភ័យបែបនេះ គឺដោយហេតុថា ដើមឡើយផ្លូវជាតិលេខ៤៨ ជាផ្លូវចាស់មានប្រវែង ១៥០គីឡូម៉ែត្រ តែក្រោយសាងសង់រួចផ្លូវនេះនឹងនៅសល់ប្រវែងសរុបត្រឹម ១៤៨គីឡូម៉ែត្រ ព្រោះថា ផ្លូវនេះមានចំណុចកោង ៣១២ទីតាំង ក្នុងនោះផ្លូវកោងអន្ទង់ អាំងខុសបច្ចេកទេស ៦៧ទីតាំង ដែលតម្រូវឲ្យកែសម្រួលតាមបច្ចេកទេសឡើងវិញឲ្យនៅសល់ត្រឹម ៧% ងាយស្រួលក្នុងធ្វើដំណើរពុំមានហានិភ័យ។ ដោយមានការសហការគ្នាយ៉ាងល្អ លោក អន ដាវុធ ប្រធានមន្ទីរសាធារណៈការ និងដឹកជញ្ជូន ខេត្តកោះកុង បានបង្ហាញសុទិដ្ឋិនិយមថា សម្រាប់ពេលនេះក្រសួងសារធារណៈការ បានបញ្ជូនក្រុមវិស្វករ ជំនាញៗ ចុះត្រួតពិនិត្យជាបន្តបន្ទាប់ ចំណែកឯក្រុមហ៊ុនទទួលបានសិទ្ធិសាងសង់ ក៏ដូចគ្នាដែរ ពោលគឺក្រុមការងារបច្ចទេសរបស់គេ កំពុងបន្ថែមគ្រឿងចក្រពុះបំបែកថ្ម ស្តារសម្រុតគ្រប់ចំណតទីតាំងដែលចោទខ្លាំង ចំនួនបីកន្លែង រួមមាន៖ ចំណោតអន្ទង់អាំងអន្តូងទឹក ត្រពាំងរូង និងតាតៃ ដើម្បីសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរទៅមកជាប្រចាំ។ ប្រជាពលរដ្ឋខេត្តកោះកុង ក៏ដូចជា អ្នកដំណើរធ្លាប់បានឆ្លងកាត់ផ្លូវជាតិលេខ ៤៨នេះ រីករាយសាទរយ៉ាងខ្លាំង និងបានថ្លែងអំណរគុណដល់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា បានផ្តល់នូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវជាតិមួយខ្សែនេះដែលជាផ្លូវដង្ហើមសេដ្ឋកិច្ច នៃភាគនិរតីរបស់ប្រទេស៕
ផ្លូវជាតិលេខ៤៨
ឯកឧត្តម សូរ វុិចទ័រ
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90