• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - ព្រឹកនេះសម្តេចធិបតីអញ្ជើញសម្ពោធដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់កំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ "ព្រែកក្តាម-បាត់ដំបង" និងបើកការដ្ឋានសាងសង់កំណាត់ផ្លូវ ជាតិលេខ៥"សិរីសោភ័ណ- ប៉ោយប៉ែត ”

2023-11-22 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ភ្នំពេញ៖នៅព្រឹកថ្ងៃ ទី២២ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ២០២៣នេះសម្តេ ចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នា យករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុ ជាអញ្ជើញជាអធិបតីសម្ពោធបើកឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ“កំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ចាប់ពីព្រែកក្ដាមទៅដល់បាត់ ដំបងប្រវែងសរុបជាង២៤៦គីឡូម៉ែ ត្រនិងបើកការដ្ឋានសាងសង់កំណា ត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ចាប់ពីសិរីសោភ័ណទៅដល់ប៉ោយប៉ែតប្រវែងជាង៣៥ គីឡូម៉ែត្រ”ក្រោមឥណទានសម្បទានពីរដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេសជប៉ុន ។ ពិធីប្រព្រឹត្តធ្វើនៅស្រុកសាមគ្គីមានជ័យខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ។ លោក ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង សាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនបានឲ្យ ដឹងថាគម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ គឺចាប់ផ្តើមពីស្ពានព្រែកក្ដាមខេត្តកណ្តាលរហូត ដល់ក្រុងសិរីសោភ័ណខេត្តបន្ទាយ មានជ័យបែងចែកជា៣កំណាត់រួម មាន៖កំណាត់ផ្លូវភាគខាងត្បូង(ព្រែកក្តាម-ធ្លាម្អម),កំណាត់ផ្លូវភាគកណ្តា ល(ធ្លាម្អម-បាត់ដំបង)និងកំណាត់ផ្លូវភាគខាងជើង(បាត់ដំបង- សិរីសោភ័ណ )ដោយបានប្រើប្រាស់រយៈពេលសាងសង់សរុបចំនួន៧ឆ្នាំ និងចំណាយថវិកាសរុបប្រមាណ៦៩១លានដុល្លារអាមេរិកដែលជាឥណទានសម្បទានពីរដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេសជប៉ុន។ ដោយឡែកកំណាត់ផ្លូវភាគខាងជើង (បាត់ដំបង-សិរីសោភ័ណ) បានស ម្ពោធបើកឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការកាល ពីថ្ងៃទី១០ខែមករាឆ្នាំ២០២២ ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន។ ដោយឡែកកំណាត់ផ្លូវចំនួន២ទៀតរួមមានកំណាត់ផ្លូវភាគខាងត្បូងនិងកំណាត់ផ្លូវភាគកណ្តាលបានបញ្ចប់ការសាងសង់ជាស្ថាពរនៅខែឧសភាឆ្នាំ២០២៣ និងសម្ពោធបើកឱ្យប្រើ ប្រាស់ជាផ្លូវការនាថ្ងៃនេះ។ •កំណាត់ផ្លូវភាគខាងត្បូង(ព្រែកក្តាម -ធ្លាម្អម)៖ប្រវែង១៣៥,២៥គីឡូម៉ែ ត្រមានចំណុចចាប់ផ្តើមពីស្ពានព្រែកក្ដាមឆ្លងកាត់ខេត្តកណ្តាល ខេត្តកំព ង់ឆ្នាំង និង ខេត្តពោធិ៍សាត់ ។ •កំណាត់ផ្លូវភាគកណ្តាល(ធ្លាម្អម- បាត់ដំបង)៖ប្រវែង ១១០,៩០គីឡូ ម៉ែត្រមានចំណុចចាប់ផ្តើមពីធ្លាម្អម ឆ្លងកាត់ខេត្តពោធិ៍សាត់និងខេត្តបា ត់ដំបង។ •កំណាត់ផ្លូវទាំងពីរនេះត្រូវបានស្ថា បនាស្របតាមបទដ្ឋានបច្ចេកទេសដូចគ្នារួមមាន៖ការលើកកម្រិតគុណ ភាពជាប្រភេទផ្លូវក្រាលបេតុងកៅស៊ូ (AC)មានកម្រាស់១៥សង់ទីម៉ែត្រ ពង្រីកទទឹងតួផ្លូវនៅក្នុងទីប្រជុំជន ប្រវែង២៩ម៉ែត្រនិងទទឹងតួផ្លូវក្រៅទីប្រជុំជនប្រវែង២៣ម៉ែត្រនិងមានគន្លងផ្លូវធ្វើចរាចរណ៍ចំនួន៤គន្លង (២គន្លងទៅ-២គន្លងមក)។ •កំណាត់ផ្លូវភាគខាងត្បូងបានបែង ចែកជា៣កញ្ចប់៖កញ្ចប់ទី១និងកញ្ច ប់ទី២អនុវត្តការសាងសង់ដោយសម្ព័ ន្ធក្រុមហ៊ុន Sumitomo Mitsui និងWorld Kaihatsu Kogyo និងកញ្ចប់ទី៣ អនុវត្តការសាងសង់ដោ យសម្ព័ន្ធក្រុមហ៊ុនHanshin Eng ineering & Construction។ • កំណាត់ផ្លូវភាគកណ្តាលបានបែង ចែកជា៣កញ្ចប់៖ កញ្ចប់ទី១ អនុវត្តការសាងសង់ដោយសម្ព័ន្ធក្រុមហ៊ុន ILSUNG-CIENCO1 JV, កញ្ចប់ទី២ អនុវត្តការសាងសង់ដោយក្រុមហ៊ុន Obayashi Corporation, និងកញ្ចប់ទី៣ អនុវត្តការសាងសង់ដោយសម្ព័ន្ធក្រុមហ៊ុន Tekken- IKEE JV។ • កំណាត់ផ្លូវទាំងពីរនេះត្រូវបានត្រួត ពិនិត្យលក្ខណៈបច្ចេកទេសដោយក្រុ មហ៊ុនទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសហព័ន្ធអាជីវកម្ម Katahira & Engineer International និង Oriental Consultant Global(KEI- OCG) ។ចំពោះថវិកាសាងសង់កំណាត់ផ្លូវទាំ ងពីរនេះបានចំណាយថវិកាសរុបចំ នួន ៤០៨,៤៣ លានដុល្លារអាម៉េរិក ក្នុងនោះកំណាត់ផ្លូវភាគខាងត្បូងចំ ណាយថវិកាចំនួន ២៤៦,៥៣លាន ដុល្លារអាម៉េរិកនិងកំណាត់ផ្លូវភាគកណ្ដាលចំណាយថវិកាចំនួន១៦១ ,៩០លានដុល្លារអាម៉េរិកដែលជាឥណទានសម្បទានពីរដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេសជប៉ុនតាមរយៈទីភ្នាក់ងារស ហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិនៃប្រទេសជប៉ុន (JICA) រួមទាំងថវិកាបដិភាគរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាសម្រាប់ការដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ការបោ សសម្អាតគ្រាប់មីនយុទ្ធភ័ណ្ឌមិនទា ន់ផ្ទុះនិងពន្ធអាករផ្សេងៗ។ ពិធីនាថ្ងៃនេះក៏បានរួមបញ្ចូលផងដែរនូវការបើកការដ្ឋានសាងសង់កំណាត់ ផ្លូវជាតិលេខ ៥ ពីសិរីសោភ័ណទៅប៉ោយប៉ែតប្រវែង ៣៥,១៤ គីឡូម៉ែ ត្រដែលជាការស្នើសុំបន្ថែមដើម្បីត ភ្ជាប់ផ្លូវជាតិលេខ៥ ឱ្យទៅដល់ក្រុងប៉ោយប៉ែតនិងព្រំដែនកម្ពុជា-ថៃ ( ប៉ោយប៉ែត-អារញ្ញប្រាថេត)។ គម្រោងនេះនឹងត្រូវស្ថាបនាជាប្រភេ ទផ្លូវក្រាលបេតុងកៅស៊ូAC មានកម្រាស់ ១៥ សង់ទីម៉ែត្រពង្រីកទទឹងតួផ្លូវនៅក្នុងទីប្រជុំជនប្រវែង ២៩ម៉ែត្រ និងទទឹងតួផ្លូវក្រៅទីប្រជុំជនប្រវែង ២៣ម៉ែត្រដែលមានស្តង់ដាររួមតែ មួយដូចគ្នាទៅនឹងកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ ផ្សេងទៀត។ គម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់រយៈពេលសាងសង់ចំនួន៣២ខែនិងបញ្ចប់នៅក្នុងអំឡុងខែមីនាឆ្នាំ២០២៥ ដោយនឹងប្រើប្រា ស់ថវិកាសាងសង់ចំនួន ៥២,៥៦ លានដុល្លារអាម៉េរិកបន្ថែមទៀតដែ លជាឥណទានសម្បទានពីរដ្ឋាភិ បាលនៃប្រទេសជប៉ុនរួមជាមួយនឹងថវិកាបដិភាគរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាមួយចំនួនផងដែរ។ ផ្លូវជាតិលេខ៥នេះគឺជាសមិទ្ធផលថ្មីមួយបន្ថែមទៀតនិងជាចំណងដៃដ៏ពិសិដ្ឋថ្លៃថ្លារបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុ ជាជូនបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋទូទាំងប្រ ទេសជាពិសេសប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅអមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ៥ ដើម្បីប្រើប្រាស់ជាប្រយោជន៍ទូទៅ និងយូរអង្វែង។ ផ្លូវជាតិលេខ៥គឺជាផ្លូវយុទ្ធសាស្ត្រដ៏សំខាន់មួយនិងជាផ្លូវសេដ្ឋកិច្ចជាតិដ៏មានសក្តានុពលដែលបានតភ្ជាប់ទំ នាក់ទំនងរូបវន្តរវាងស្ថាប័ននិងប្រជា ជនដោយរាប់ចាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ ខេត្តកណ្តាល កំពង់ឆ្នាំង ពោធិ៍សាត់ បាត់ដំបង និង ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងបណ្តាខេត្តជាប់ព្រំប្រទល់ផ្សេងៗដទៃទៀត។ ផ្លូវនេះក៏ជាខ្សែផ្លូវមេដែ លមានភាពប្រទាក់ក្រឡាជាមួយផ្លូវ ជាតិសំខាន់ៗ រួមមានដូចជា៖ តភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ៤៤ផ្លូវជាតិលេខ ៥១ និងផ្លូវជាតិលេខ៦១នៅក្នុងភូមិ សាស្ត្រខេត្តកណ្តាល,តភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ៥០C ផ្លូវជាតិលេខ៥២ ផ្លូវជាតិលេខ៥៣និងផ្លូវជាតិលេខ ៥៣ A នៅក្នុងភូមិសាស្ត្រខេត្តកំពង់ ឆ្នាំង,តភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ ៥៣ B ផ្លូវជាតិលេខ៥៤ និងផ្លូវជាតិលេខ ៥៥នៅក្នុងភូមិសាស្ត្រខេត្តពោធិ៍សា ត់, តភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ៥៧ និងផ្លូវជាតិលេខ ៥៧B នៅក្នុងភូមិ សាស្ត្រខេត្តបាត់ដំបង,តភ្ជាប់ជាមួយ ផ្លូវជាតិលេខ៦ផ្លូវជាតិលេខ៥៦ ផ្លូវ ជាតិលេខ៥៦D ផ្លូវជាតិលេខ៥៨ និងផ្លូវជាតិលេខ៥៩នៅក្នុងភូមិសា ស្ត្រខេត្តបន្ទាយមានជ័យនិងតភ្ជាប់ទៅកាន់ព្រំដែនអន្តរជាតិកម្ពុជា-ថៃ (ប៉ោយប៉ែត- អារញ្ញប្រាថេត)។
សម្តេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត សម្ពោធដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ ផ្លូវជាតិលេខ៥​

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

៦ ថ្ងៃទៀត! ពិធីសម្ពោធលេខពិសេសផ្ទាល់ខ្លួន និងមណ្ឌលផ្តល់សេវា ព្រមទាំងទស្សនាពិពរណ៍ និងមានឱកាសទទួលបានរង្វាន់ជាច្រើន នាថ្ងៃទី២៧-២៨ មិថុនា ឆ្នាំ២០២៥ ខាងមុខនេះ នៅផ្សារទំនើបអូឡាំព្យា!
[VIDEO]៖ សកម្មភាពជូសជុលផ្លូវជាតិលេខ៧៦ និងផ្លូវខេត្ត ព្រមទាំងការងារថែទាំប្រចាំ ដោយមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ខេត្តមណ្ឌលគិរី
តើផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ ខាងក្រោមនេះមានអត្ថន័យដូចម្តេច?
ឆៀកចល័តតាមខេត្ត នឹងដំណើរការ នៅខេត្តពោធិ៍សាត់ ព្រៃវែង ត្បូងឃ្មុំ ប៉ៃលិន (ពីថ្ងៃទី២៣ - ២៧ មិថុនា ២០២៥)
សិក្ខាសាលាផ្សព្វផ្សាយ និងការបណ្តុះបណ្តាលធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពអំពីបែបបទ នីតិវិធីនៃការគ្រប់គ្រង និងការផ្តល់សេវារដ្ឋបាលក្នុងវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ដល់មន្រ្តីអនុវត្តមុខងារនៅរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ លើកទី១ ឆ្នាំ២០២៥
ផ្លូវជាតិលេខ១០ ផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ក្នុងការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ និងជាផ្នែកមួយទាក់ទាញអ្នកទេសចរដែលចូលចិត្តធ្វើដំណើរកម្សាន្ត អាចគយគន់ធម្មជាតិដ៏ស្រស់ត្រកាល ដោយសារផ្លូវនេះមានតំបន់ធម្មជាតិជាច្រើន ជាពិសេសព្រៃឈើក្រាស់ៗយ៉ាងស្រស់ស្អាត។
កិច្ចប្រជុំពិគ្រោះយោបល់ជាមួយដៃគូអភិវឌ្ឍន៍ ស្តីពីការចូលរួមគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយជាតិស្តីពីការអភិវឌ្ឍវិស័យយានយន្តអគ្គិសនី ២០២៤-២០៣០ ឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព
កិច្ចប្រជុំបើកឯកសារគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង ក្រោមក្របខណ្ឌហិរញ្ញប្បទានធនាគារវិនិយោគហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធអាស៊ី

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90