ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[4 Cambodian People] - ទេសរដ្ឋមន្ដ្រី ស៊ុន ចាន់ថុល បញ្ជាក់ពីដំណើរការតភ្ជាប់ផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា និងបន្ដតភ្ជាប់ទៅកាន់ប្រទេសជិតខាងចំនួន៤ផ្សេងទៀត
2018-07-06
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង 4 Cambodian People
(ភ្នំពេញ)៖ បន្ទាប់ពីដាក់សម្ពោធឲ្យប្រើប្រាស់ជាបណ្ដោះអាសន្ន នូវផ្លូវដែកពីពោធិ៍សាត់ មកបាត់ដឹង និងបាត់ដឹង មករាជធានីភ្នំពេញ នៅថ្ងៃទី០៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៨ លោកទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ដ្រីក្រសួងសុខាភិបាល បានថ្លែងថា ផ្លូវដែកនៅកម្ពុជាយើង ភាគខាងជើងពីភ្នំពេញ-ប៉ោយប៉ែត ចំងាយ៣៨៦គីឡូម៉ែត្រ និងខាងត្បូង ពីភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ ចម្ងាយ២៦៦គីឡូម៉ែត្រ បានស្ដារឡើងវិញរួចរាល់ហើយ។ ទេសរដ្ឋមន្ដ្រីបន្ដថា «ឥលូវនេះ យើងបានស្ដាររួចរាល់ហើយនូវផ្លូវដែកខាងជើង ពីភ្នំពេញ-ប៉ោយប៉ែត ខេត្ដបន្ទាយមានជ័យ ចំណាយថវិកាសរុប៨៣.៦លានដុល្លារ ក្នុងនោះថវិកាជាតិយើង៧០លានដុល្លារ ថវិកា១៣លានដុល្លារ ជារបស់ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី ADB។ សម្រាប់ផ្លូវដែក ភាគខាងត្បូង ពីភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ ចំណាយថវិកាសរុប ១១០លានដុល្លារ ក្នុងនោះថវិកាជាតិយើងមានតែ៤លាន ក្រៅពីនោះមកពីធនាគារអភិវឌ្ឍអាស៊ី ADB និងដៃគូសផ្សេងៗទៀត។ ដូចនេះផ្លូវដែកយើងទាំងអស់នេះ នឹងអាចជួយសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរ និងដឹកជញ្ជូនរបស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋយើង កាន់តែប្រសើរមួយផ្នែកទៀត ពិសេសកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍»។ រដ្ឋមន្ដ្រីក្រសួងសាធារណការ បានថ្លែងទៀតថា ផ្លូវរថភ្លើងនៅប្រទេសកម្ពុជាយើង ភាគខាងជើងពីភ្នំពេញទៅប៉ោយប៉ែត ចំងាយ៣៨៦គីឡូម៉ែត្រ ត្រូវបានសាងសង់ឡើងអំឡុងឆ្នាំ១៩២៩ ដល់១៩៤២ ក្នុងសម័យអាណានិគមបារាំង តែផ្លូវដែកនេះ ត្រូវបានអាក់ខានប្រើប្រាស់ ក្នុងពេលកម្ពុជាជួបភ្លើងសង្គ្រាមទសវត្សរ៍ឆ្នាំ៧០។ ផ្លូវដែកខាងត្បូងនៃកម្ពុជា ពីភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ ចម្ងាយ២៦៦គីឡូម៉ែត្រ សាងសង់នៅឆ្នាំ១៩៦០-១៩៦៩ ដោយព្រះករុណា ព្រះបាទ សម្តេច ព្រះនរោត្តម សីហនុ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ។ លោកបន្ដថា «ឥលូវនេះ ក្រសួងសាធារណការ បានស្ដាររួចរាល់ហើយនូវផ្លូវដែកទាំងនេះ ដែលការងារនេះ យើងបានចាប់ផ្ដើមខិតខំប្រឹងប្រែងយ៉ាងខ្លាំងចាប់ពីឆ្នាំ២០០៩មកម្ល៉េះ ពិសេស៣ខែចុងក្រោយនេះ គឺធ្វើទាំងយប់ ទាំងថ្ងៃ ដើម្បីបញ្ចប់ឲ្យបានដូចថ្ងៃនេះ ដោយសារយើងខ្ញុំនៅក្រសួងសាធារណការ បានសន្យា និងរាយការណ៍ ជូនសម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន ថា យើងខ្ញុំនឹងបញ្ចប់ជាសា្ថពរនូវផ្លូវរថភ្លើងនេះ នៅថ្ងៃទី០៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៨ ហើយសម្ដេចតេជោ ក៏បានឯកភាពហើយ ទើបយើងខ្ញុំក៏បានផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មាននេះ ទៅកាន់ប្រជាពលរដ្ឋ ឲ្យលោកបានដឹងថាថ្ងៃ០៤ ខែកក្កដានេះ យើងនឹងដាក់ដំណើរបណ្ដោះអាសន្ននូវផ្លូវដែក ពីពោធិ៍សាត់-បាត់ដឹង និងបាត់ដឹង-មកភ្នំពេញ»។ ព្រមជាមួយគ្នានេះ បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ យើងអាចធ្វើដំណើរតាមរថភ្លើងបានពីភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ, ភ្នំពេញ ទៅប៉ោយប៉ែត និងតភ្ជាប់ទៅដល់បាងកកតែម្ដង បន្ទាប់ពីការចុះកិច្ចព្រមព្រៀងពីចុះរវាងរដ្ឋមន្ដ្រីកម្ពុជា-ថៃ នៅថ្ងៃទី០៦ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៨។ ក្រោយពេលដែលយើងធ្វើចប់សព្វគ្រប់នោះ យើងនឹងអញ្ជើញសម្ដេចតេជោហ៊ុន សែន និងនាយករដ្ឋមន្ដ្រីថៃ ជិះរថភ្លើងឆ្លងកាត់ព្រំដែនកម្ពុជាថៃ។ ក្នុងនោះទៀត ថៃក៏បានសន្យាថា នឹងផ្ដល់ក្បាលរថភ្លើងមួយ ទូរចំនួន៤ ជួយមកដល់កម្ពុជាយើង។ លើសពីនោះ ក្រសួងក៏បានការសិក្សាផ្លូវដែករួចរាល់ហើយ ដោយមិត្ដចិន ពីបាត់ដឹង ខេត្ដកំពង់ស្ពឺ ទៅកាន់វៀតណាម ចម្ងាយ២៥៥ គីឡូម៉ែត្រ ហើយបើយើងអាចតភ្ជាប់ផ្លូវដែកទៅព្រំដែនវៀតណាមបានមែននោះ យើងនឹងតភ្ជាប់ផ្លូវដែក ទៅដល់ផ្លូវដែកមិត្ដចិនតែម្ដង៕
រថភ្លើងពោធិ៍សាត់-ភ្នំពេញ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90