ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Harbor Property] - ស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា ជាច្រកទ្វារតភ្ជាប់ និងវឌ្ឍនភាពរបស់កម្ពុជា
2023-10-23
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Harbor Property
ដំណើរដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់របស់ប្រទេសកម្ពុជាក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ និងការពង្រីកហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធត្រូវបានបង្ហាញឡើងដោយគម្រោងស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា។ ស្ពាននេះនឹងបម្រើជាការតភ្ជាប់ដ៏សំខាន់រវាងកោះពេជ្រ និងកោះនរា ដែលជាតំបន់លេចធ្លោទាំងពីរក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ ស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា ដែលជាគម្រោងវិនិយោគរបស់ក្រុមហ៊ុន OCIC ជាជំហានដ៏សំខាន់មួយនៅក្នុងផែនការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរបស់កម្ពុជា។ ស្ពានដ៏ទំនើបនេះនឹងតភ្ជាប់តំបន់កោះពេជ្រដ៏ធំទូលាយជាមួយនឹងតំបន់កោះនរាដែលកំពុងរីកចម្រើន បង្កើតជាតំណផ្ទាល់ និងមានប្រសិទ្ធភាពដែលឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់។ ការតភ្ជាប់ និងភាពងាយស្រួល គោលបំណងចម្បងមួយនៃស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា គឺការពង្រឹងការតភ្ជាប់ក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ វាផ្តល់ជូនអ្នករស់នៅ និងអាជីវកម្មនូវផ្លូវងាយស្រួល និងសន្សំសំចៃពេលវេលារវាងតំបន់ទាំងពីរ កាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរ និងការកកស្ទះចរាចរណ៍។ ការតភ្ជាប់ដែលបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងឡើងនូវការធ្វើដំណើរ កាត់បន្ថយការកក់ស្ទះ និងការដឹកជញ្ជូននៅក្នុងទីប្រជុំជន។ ជាកាតាលីករសម្រាប់កំណើនសេដ្ឋកិច្ច ស្ពាននេះត្រូវបានកំណត់ដើម្បីដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់។ ការតភ្ជាប់ដែលប្រសើរឡើងគឺជាអត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់អាជីវកម្ម ដែលធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ចូលទៅកាន់ទីផ្សារ និងពង្រីកប្រតិបត្តិការ។ ទាំងនេះនឹងបង្កើតឱកាសការងារ ទាក់ទាញការវិនិយោគ និងរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់។ កាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ ការកកស្ទះចរាចរណ៍គឺជាក្តីកង្វល់ដែលកំពុងកើនឡើងនៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ដោយសារការពង្រីក និងកំណើនសេដ្ឋកិច្ចយ៉ាងឆាប់រហ័សរបស់ទីក្រុង។ ស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា នឹងផ្តល់ជាផ្លូវវៀងមួយសម្រាប់អ្នកដំណើរ ក្នុងការកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍លើផ្លូវដែលមានស្រាប់ និងកាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរ នឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងសកម្មភាពទូទៅសម្រាប់អ្នករស់នៅក្នុងតំបន់។ និរន្តរភាព និងវិស្វកម្មទំនើប គម្រោងស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរានេះត្រូវបានរចនាដោយនិរន្តរភាព ដែលបានរួមបញ្ចូលបច្ចេកទេសវិស្វកម្មទំនើប និងសម្រាប់ការពារបរិស្ថាន។ គម្រោងនេះមានគោលបំណងកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់បរិស្ថានអវិជ្ជមានណាមួយ និងលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍន៍ទីក្រុងប្រកបដោយនិរន្តរភាព។ ជាសញ្ញានៃវឌ្ឍនភាពរបស់កម្ពុជា ស្ពាននេះមិនត្រឹមតែជារចនាសម្ព័ន្ធមួយនោះទេ តែវាជាសញ្ញាបង្ហាញឲឃើញពីដំណើរឆ្ពោះទៅរកវឌ្ឍនភាព និងការអភិវឌ្ឍន៍របស់ប្រទេសកម្ពុជា។ វាតំណាងឱ្យការយកចិត្តទុកដាក់របស់ប្រទេសជាតិក្នុងការលើកកម្ពស់ជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ ជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងបង្កើតបរិយាកាសអំណោយផលសម្រាប់អាជីវកម្ម និងការវិនិយោគ។ ស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា ជាសក្ខីភាពបញ្ជាក់អំពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់កម្ពុជាក្នុងការឈានទៅមុខ និងទទួលយកការរីកចម្រើន និងវិបុលភាពនាពេលអនាគត។ វាបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ប្រទេសជាតិក្នុងការលើកកម្ពស់ជីវភាពសម្រាប់ប្រជាជនរបស់ខ្លួន និងបង្កើតបរិយាកាសទាក់ទាញសម្រាប់អាជីវកម្ម និងការវិនិយោគ។ សូមជម្រាបជូនថា ការសាងសង់ស្ពានខ្សែកាបនេះបានចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ២៦ ខែតុលា ឆ្នាំ ២០២០។ គិតត្រឹមថ្ងៃទី ១០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២៣ ស្ពានបានចាប់ផ្តើមតភ្ជាប់ហើយ នៅថ្ងៃទី ២០ ខែតុលា ឆ្នាំ ២០២៣ ស្ពានអាកាសកោះពេជ្រ ប្រើប្រាស់បណ្តោះអាសន្ន ។ ស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា បានចាប់ផ្តើមដំណើរការជាផ្លូវការហើយ យ៉ាងណាក៏ដោយ បើតាមគម្រោង ស្ពាននេះគ្រោងនឹងបញ្ចប់នៅពាក់កណ្តាលខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៣ មុនពេលពិធីបុណ្យអុំទូកខាងមុខនេះ។ ក្នុងបរិបទកាន់តែទូលំទូលាយនៃការអភិវឌ្ឍន៍របស់កម្ពុជា ស្ពានកោះពេជ្រ-កោះនរា មានតួនាទីសំខាន់។ ការបញ្ចប់គម្រោងស្ពាននេះគឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដ៏សំខាន់មួយរបស់ប្រទេសកម្ពុជាឆ្ពោះទៅកាន់អនាគតដ៏ត្រចះត្រចង់ និងកាន់តែមានទំនាក់ទំនងគ្នាក្នងតំបន់។ នៅពេលដែលក្នុងតំបន់បន្តអភិវឌ្ឍ ស្ពាននេះនឹងឈរជានិមិត្តរូបនៃការត្រៀមខ្លួនរបស់កម្ពុជាក្នុងការទទួលយកអនាគតដ៏រុងរឿង និងវឌ្ឍនភាព។
ស្ពានកោះពេជ្រទៅកោះនរា
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90