• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី​៖ ​ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ​ គឺ​ចាំបាច់​ដើម្បី​​បញ្ចៀស​ចរាចរណ៍

2022-02-01 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ​លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន ថ្លែង​នៅក្នុង​ពិធីបើកការដ្ឋាន​សាងសង់​ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ​នៅ​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​ ៣១ ខែមករា​ថា ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​នេះ គឺជា​រឿង​ចាំបាច់​ដើម្បី​បញ្ចៀស​ចរាចរណ៍ នៅពេល​ស្ពានបេតុង​អាមេ​ខ្សែកាប​ឆ្លងកាត់​ទន្លេសាប​ពី​ឫស្សីកែវ​ទៅ​ជ្រោយចង្វារ​ត្រូវបាន​តភ្ជាប់​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​នៅទីនេះ គឺជា​ការចាំបាច់​ដើម្បី​បញ្ចៀស​នូវ​ចរាចរណ៍​កកស្ទះ ព្រោះ​យើង​មិនអាច​ធ្វើ​ដំណើរ​កើត​ទេ នៅពេល​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ពី​ខាង​ឫស្សីកែវ​ទៅ​ម្ខាង​ទៀត​ជ្រោយចង្វារ​ត្រូវបាន​តភ្ជាប់ យើង​មិនអាច​ធ្វើទៅ​រួច​ទេ ដូច្នេះ​ជម្រើស​ដែល​ល្អ​បំផុត គឺ​ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​ដើម្បីឱ្យ​ផ្លូវ​នេះ​ចរាចរ​ធម្មតា ក៏ប៉ុន្តែ​ផ្លូវ​ឆ្លងទៅ​ម្ខាង​ទៀត​គឺ​ឆ្លង​ទៅតាម​ស្ពាន​អាកាស​នោះឯង​»​។ លោក​លើកឡើងថា ការធ្វើ​ដំណើរ​ក្នុងពេល​បច្ចុប្បន្ន គឺ​ឆ្លងកាត់​លើ​ស្ពានដែក​បណ្តោះអាសន្ន​ក៏ប៉ុន្តែ​ស្ពានបេតុង​ថ្មី​ដែល​កំពុង​ធ្វើ​នេះ​អាច​នឹងធ្វើ​រួចរាល់​ក្នុង​ខែមីនា ឆ្នាំ ២០២៣ ​ខាងមុខ ហើយ​ស្ពាន​នេះ​ក៏​ជា​ផ្នែក​មួយ​បម្រើឱ្យ​ការបើក​ស៊ីហ្គេម​នៅក្នុង​ខែឧសភា ឆ្នាំ​ ២០២៣ ​ផងដែរ​។ លោក​ ហ៊ុន សែន បាន​មានប្រសាសន៍​ថា ទៅ​ថ្ងៃ​អនាគត​នឹងមាន​ស្ពាន​អាកាស​ព្រែកព្នៅ និង​ព្រែក​ក្តាម​ជា​បន្តបន្ទាប់​ទៀត​។ កម្ពុជា​មាន​តម្រូវការ​នៃ​ការតភ្ជាប់​ទាំង​ការតភ្ជាប់​ផ្ទៃក្នុង​ខ្លួនឯង ជាពិសេស​និង​ការតភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​ប្រទេសជិតខាង​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ពាក្យ​ដែល​ហៅថា ការតភ្ជាប់​ទីនេះ​ក៏​អាច​និយាយ​បានថា​ជា​ការតភ្ជាប់​រវាង​ត្រើយម្ខាង​ខាងកើត និង​ត្រើយម្ខាង​ខាងលិច គឺជា​ការតភ្ជាប់​មួយ​ដែល​មុននេះ​យើង​និយម​ប្រើ​ទូកដ ឬ​ប្រើ​ស្រឡាង​ដើម្បី​ឆ្លង​កាត់​»​។ ជាមួយ​គ្នានេះ លោក ហ៊ុន សែន ​បានបង្ហាញ​ពី​មោទនភាព​អំពី​អាទិភាព​នៃ​គោលនយោបាយ​របស់លោក​បានដាក់​ចេញ​នៅ​ឆ្នាំ​ ១៩៨៧ ដែល​គិត​មកដល់​បច្ចុប្បន្ន​មាន​រយៈពេល​ជាង ៣០ ​ឆ្នាំ ប៉ុន្តែ​អាទិភាព​នៃ​គោលនយោបាយ​សម្រាប់​ការអភិវឌ្ឍ​របស់​កម្ពុជា​នៅតែ​ត្រឹមត្រូវ​។ លោក​បន្តថា​៖ «​វា​អាច​នឹង​ត្រឹមត្រូវ​រយៈពេល ២០ ឬ​ ៣០ ​ឆ្នាំ​ទៀត​ឯណោះ​នោះ​គឺ​ទឹក ផ្លូវ ភ្លើង មនុស្ស ឯ​ចុង​ក្រោយនេះ យើង​ដូរ​មុំ​របស់​វា​ទៅជា​មនុស្ស ទឹក ផ្លូវ ភ្លើង វិញ​»​។ លោក ឃួង ស្រេង អភិបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ​បានឱ្យដឹងថា ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ​មាន​ទីតាំង​ស្ថិតនៅតាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ​៥ ត្រង់ចំណុច​ប្រសព្វ​ផ្លូវ​លេខ​ ៣៦ និង​ស្ពាន​បេតុង​អាមេ​ខ្សែ​កាប្លិ៍​ឆ្លងកាត់​ទន្លេសាប​ក្នុង​ភូមិសាស្ត្រ​សង្កាត់​ឫស្សីកែវ ខណ្ឌឫស្សីកែវ រាជធានី​ភ្នំពេញ​។ ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ត្រូវអនុវត្ត​គម្រោង​គឺ​ក្រុមហ៊ុន​វិនិយោគទុន​អាណិកជន​កម្ពុជា OCIC ដោយ​គ្រោង​សាងសង់​រយៈពេល ១៥ ខែ និង​ចំណាយ​ថវិកា ៩ ៧១០ ៤៧៤ ​ដុល្លារ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដែលជា​កញ្ចប់​ថវិកា​បានមកពី​មូលនិធិ​កោះនរាហ៍​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ស្ពាន​នេះ​នឹង​ក្លាយជា​ស្ពាន​អាកាស​ទី​ ៦ ​ក្រោម​កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​រវាង​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​វិស័យ​ឯកជន ស្របតាម​អនុសាសន៍ និង​ចំណាត់ការ​ដ៏ម៉ឺងម៉ាត់​ក្នុងការ​ស្ថាបនា​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដែល​បាន​ដាក់ចេញ​ដោយ​សម្តេចតេជោ​នាយករដ្ឋមន្ត្រី គឺ​ការយក​ទីក្រុង​ចិញ្ចឹម​ទីក្រុង ឬ​យក​ស្លឹកត្នោត​ខ្ចប់​ស្ករត្នោត​»​។ លោក​បន្ថែមថា គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​ឫស្សីកែវ​នេះ និង​សាងសង់​ទួល​ស្ពាន​ទំហំ ១៥,៨ ​ម៉ែត្រ បណ្តោយ​ស្ពាន​ប្រមាណ​ជា ១៤៥ ​ម៉ែត្រ និង​ស្ថាបនា​ផ្លូវ​តភ្ជាប់​ក្បាលស្ពាន​ផ្នែក​ខាងជើង​ប្រវែង ១៥៧ ម៉ែត្រ និង​ផ្នែក​ខាងត្បូង​ប្រវែង ១៨១ ​ម៉ែត្រ សរុប​មាន​ប្រវែង ៤៨៣​ ម៉ែត្រ​។ គន្លង​ផ្លូវ​រត់​ទួល​ស្ពាន​មាន​ទទឹង ៣,២៥ ​ម៉ែត្រ បូក​នឹង ៣,៥០ ​ម៉ែត្រ សម្រាប់​ចរាចរ​ទ្វេទិស​បែងចែក​ជា ​២ ​គន្លង​រថយន្ត​ទៅ និង​ ២ ​គន្លង​រថយន្ត​មក ហើយ​នៅ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​ស្ពាន​អាកាស​ត្រូវ​ស្ថាបនា​ពង្រីក​ទួល​ផ្លូវ​មាន​ទទឹង​ទំហំ​លើសពី ៤,៥០ ម៉ែត្រ សងខាង​ផងដែរ​។ បច្ចេកទេស​នៃ​ការសាងសង់​ស្ពាន​គឺ​ត្រូវ​ខួង​គ្រឹះ​ជម្រៅ ៤៥ ម៉ែត្រ និង​មាន​អង្កត់ផ្ចិត​មុខកាត់​ចំនួន​ ១,២ ​ម៉ែត្រ​ទៅ​ ១,៤ ​ម៉ែត្រ គ្រោង​ធ្នឹម​ស្ពាន​ត្រូវ​ប្រើប្រាស់​ដែក​អក្សរ I ដែលមាន​កម្ពស់​ ១,៤ ​ម៉ែត្រ និង​សសរស្ពាន​​ត្រូវ​ប្រើ​បំពង់​ដែក​ដែលមាន​អង្កត់ផ្ចិត ទំហំ ១,៤ ​ម៉ែត្រ ចំនួន ២​ ដើម​រួម​នឹង​ជើងតាង​កម្ពស់ ១,៥ ​ម៉ែត្រ​។ ចំពោះ​លក្ខណៈ​រូបវន្ត​នៃ​ការសាងសង់​ស្ពាន​នេះ​មាន​ទម្រេល​ទទឹង​ស្ពាន​ ២ ​ភាគរយ ដែល​កំណត់​ល្បឿន​យានយន្ត​បើក​លើ​ស្ពាន​ ៤០ ​គីឡូម៉ែត្រ ក្នុង​ ១​ ម៉ោង និង​មាន​កម្ពស់​សុវត្ថិភាព ៥ ​ម៉ែត្រ សម្រាប់ធ្វើ​ផ្លូវ​ឆ្លង​ផ្នែក​ខាងក្រោម​ស្ពាន​អាកាស​។ លោក ឃួង ស្រេង បញ្ជាក់ថា ក្រៅពី​សំណង់​ទួល​ស្ពាន និង​ផ្លូវ​តភ្ជាប់​ក្បាលស្ពាន ក៏មាន​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​មួយចំនួន​ដែល​ត្រូវ​បំពាក់​ជាប់​ក្នុង​គម្រោង​នេះ រួមមាន ការបំពាក់​បង្គោលភ្លើង​បំភ្លឺ​ផ្លូវ ការបំពាក់​ស្លាកសញ្ញា​ចរាចរណ៍​ការលាប​គំនូស​ចរាចរណ៍ ការរៀបចំ​បណ្តាញ​លូ​អម​សងខាង​ផ្លូវ និង​ការកែ​សម្រួល​ចិញ្ចើមផ្លូវ​ក្នុង​តំបន់​ការដ្ឋាន​។ បើតាម​លោក ឃួង ស្រេង យុទ្ធសាស្ត្រ​នៃ​ការ​ស្ថាបនា​ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ គឺ​ទន្ទឹមគ្នា​ទៅនឹង​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​បេតុង​អាមេ​ខ្សែ​កាប្លិ៍​ឆ្លងកាត់​ទន្លេសាប ដែល​តភ្ជាប់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៥ ​ទៅមក​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៦ និង​ធ្វើឱ្យ​តំបន់​នេះ និង​ជាពិសេស​តំបន់​អភិវឌ្ឍន៍​ជ្រោយចង្វារ​កាន់តែ​មាន​សក្តានុពល​ក្នុងការ​អភិវឌ្ឍ​លើ​គ្រប់​វិស័យ​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ជាពិសេស​រួមចំណែក​យ៉ាងសំខាន់​ក្នុង​ការកែសម្រួល​ដល់​ការធ្វើដំណើរ​របស់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ឆ្លងកាត់​ទៅមក​ចេញចូល​រាជធានី​-​ភ្នំពេញ បញ្ចៀស​ការកកស្ទះ​ចរាចរណ៍​រយៈពេល​យូរ និង​ជា​សរសៃឈាម​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដ៏សំខាន់​ដែល​នាំមក​នូវ​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច និង​ការលើកកម្ពស់​វិស័យ​ទេសចរណ៍​ទាំង​នៅក្នុង​ក្របខ័ណ្ឌ​រាជធានី ក៏ដូចជា​ទូទាំង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​»៕
អមដំណើរសម្ដេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន វិស័យសាធារណការ ស្ពានអាកាស

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

ឆៀកចល័តនៅខេត្តស្ទឹងត្រែង ត្បូងឃ្មុំ កែប ពោធិ៍សាត់ បន្តផ្តល់សេវារហូតដល់ថ្ងៃទី១៨ កក្កដា ២០២៥
អញ្ជើញមកចូលរួមស្តាប់ការចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់និស្សិតវិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ដែលបាន Exchange Program ទៅសិក្សានៅប្រទេសចិន
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១១ - ១៣ កក្កដា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ព្រះអាទិត្យរៀបលិចក្នុងទឹកដីក្រុងសែនមនោរម្យ ខេត្តមណ្ឌលគិរី ពិតជាស្រស់ស្អាតណាស់!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ នារសៀលថ្ងៃចន្ទ ទី១៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានអញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំរបស់លេខាធិការដ្ឋាន នៃគណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញការអនុវត្តវិធានការគន្លឹះក្នុងការកែទម្រង់រដ្ឋបាលសាធារណៈរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលនីតិកាលទី៧ នៃរដ្ឋសភា (គ.វ.រ) ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងមុខងារសាធារណៈ និងជាអនុប្រធានប្រចាំការនៃ គណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញការអនុវត្តវិធានការគន្លឹះក្នុងការកែទម្រង់រដ្ឋបាលសាធារណៈ របស់រាជរដ្ឋាភិបាលនីតិកាលទី៧ ន
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - មណ្ឌលគិរី នាពេលព្រះអាទិត្យបញ្ចេញពន្លឺពណ៌មាស
ក្រុមការងារត្រួតពិនិត្យយានយន្តចល័តក្រសួងបានពិន័យយានយន្តដឹកខ្សាច់លើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់ចំនួន០៣គ្រឿង
ថ្នាក់ដឹកនាំក្រសួងចុះត្រួតពិនិត្យវឌ្ឍនភាពគម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យខេត្តសៀមរាប

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90