ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Post khmer] - រដ្ឋាភិបាល និងអង្គការសង្គមស៊ីវិលធ្វើវេទិកា ដើម្បីលើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍លើកម្មករ
2021-12-16
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Post khmer
ភ្នំពេញៈ តំណាងរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា និងអង្គការសង្គមស៊ីវិលរួមគ្នាធ្វើវេទិកាថ្នាក់និពន្ធនាយកសារព័ត៌មានស្តីពី “ការលើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ សម្រាប់កម្មករនិយោជិតនៅកម្ពុជា” ដើម្បីលើកពីបញ្ហាប្រឈម និងដាក់ចេញយុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍។ វេទិកានេះ ធ្វើឡើងកាលពីថ្ងៃទី ១៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២១ ក្នុងគោលបំណងបង្ហាញនូវព័ត៌មាន ភ័ស្តុតាង និងអនុសាសន៍ដើម្បីធ្វើឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើងនូវសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍សម្រាប់កម្មករនិយោជិតកម្ពុជាតាមរយៈការចូលរួមរបស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយក្នុងការផ្តល់ព័ត៌មានឱ្យដល់កម្មករបានទូលំទូលាយបន្ថែមទៀត។ រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងជាអគ្គលេខាធិការគណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោកលោកស្រី មឹន មាណវី បានថ្លែងថា ទោះបីជារាជរដ្ឋាភិបាលតាមរយៈស្ថាប័ននានា និងដៃគូពាក់ព័ន្ធដាក់ចេញយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ក្តី ប៉ុន្តែបញ្ហានេះនៅតែជាក្តីបារម្ភ។ លោកស្រីបានវាយតម្លៃខ្ពស់ ចំពោះវេទិកានេះដែលបង្ហាញឱ្យឃើញថា ភាគីពាក់ពន្ធនៅតែបន្តយកចិត្តទុកដាក់លើបញ្ហានេះហើយដោះស្រាយរួមគ្នា ដើម្បីសង្គ្រោះជីវិតពលរដ្ឋ ជាពិសេសកម្មករនិយោជិតដែលនៅបន្តរងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍។ លោកស្រីថា៖ «វេទិកាថ្ងៃនេះគឺជាពង្រឹងទំនាក់ទំនងសំដៅបន្តរួមគ្នាលើកកម្ពស់កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ ដើម្បីបង្កើនសកម្មភាពរួមរវាងអ្នកពាក់ព័ន្ធឈានទៅធ្វើឯកសារឡើងនូវសុវត្ថិភាពក្នុងការធ្វើដំណើរទៅមកបំពេញការងាររបស់កម្មករនិយោជិតវិស័យកាត់ដេរសម្លៀកបំពាក់ និងផលិតស្បែកជើង តាមរយៈការបង្ហាញ ពិភាក្សា ការផ្លាស់ប្តូរយោបល់ទៅវិញទៅមក»។ លោកស្រី សង្ឃឹមថា វេទិកានេះនឹងផ្តល់នូវគុណប្រយោជន៍ពាក់ព័ន្ធនឹងការកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ និងផលប៉ះពាល់អាក្រក់ក៏ដូចជា អាចជួយសង្គ្រោះអាយុជីវិត និងលើកកម្ពស់សុខុមាលភាពកម្មករនិយោជិតក្នុងការធ្វើដំណើរបំពេញការងារទៅមក។ នាយកអង្គការមូលនិធិបង្ការរបួសអាស៊ីប្រចាំកម្ពុជា លោក គឹម បញ្ញា បានថ្លែងថា តាមរយៈការសិក្សាស្រាវជ្រាវកន្លងមក បញ្ហាប្រឈមរបស់កម្មករអំឡុងពេលធ្វើដំណើរ ដោយសារកត្តាចំណេះដឹង ខ្វះប្រុងប្រយ័ត្ន ជាពិសេសកត្តាយានជំនិះដឹកកម្មករដែលខ្វះបច្ចេកទេស។ លោកបន្តថា ក្នុងន័យនេះលោកកំពុងសិក្សាស្រាវជ្រាវជាមួយស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធដើម្បីអនុវត្តគម្រោងលើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍របស់កម្មករដែលកម្មវិធីនេះមានរយៈពេល ៣ ឆ្នាំចាប់ពីខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០១៩ រហូតដល់ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២២ ។ លោកថា៖ «សកម្មភាពយើងផ្តោតសំខាន់គោលដៅទៅលើ ៣០ រោងចក្រនៅរាជធានីភ្នំពេញ និងខេត្តមួយចំនួនដោយធ្វើការវិវឌ្ឍការសិក្សាស្រាវជ្រាវ និងផ្សព្វផ្សាយ ជំរុញឱ្យមានកិច្ចសហប្រតិបត្តិការជាមួយដៃគូពាក់ព័ន្ធទាំងអ្នកបញ្ជាទិញ និងជួបផ្ទាល់ជាមួយរោងចក្រគោលដៅរបស់យើង»។ លោកក៏បានបញ្ជាក់ថា តាមរយៈគម្រោងនេះនឹងធ្វើការដោយផ្ទាល់ជាមួយរោងចក្រគោលដៅ ដើម្បីជំរុញឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូររថយន្តដឹកកម្មករឱ្យស្របទៅតាមលក្ខណៈបច្ចេកទេស និងកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធមួយចំនួន។ អនុរដ្ឋលេខាធិការក្រសួងព័ត៌មាន លោក មាស សុភ័ណ្ឌ បានថ្លែងថា ការអនុវត្តតួនាទីភារកិច្ចរបស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយក្នុងការចូលរួមចំណែកនៃការផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មាននូវបញ្ហានេះពិតជាដើរតួយ៉ាងសំខាន់ ដើម្បីបញ្ជ្រាបការយល់ដឹងបន្ថែមទៀត។ លោកថា៖ «យើងឃើញថាវិស័យព័ត៌មានបានដើរតួក្នុងការរួមចំណែកលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងរបស់ប្រជាពលរដ្ឋស្ទើរគ្រប់វិស័យ ក្នុងនោះលើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋនិយាយជារួម និងនិយាយដោយឡែកគឺក្នុងចំណោមកម្មករនិយោជិត»។ លោកបានបន្ថែមថា កន្លងមកក្រសួងព័ត៌មានដែលជាស្ថាប័នរដ្ឋបានខិតខំប្រឹងប្រែងផលិតស្ប៉ត និងផ្សព្វផ្សាយបញ្ហាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ហើយមានការចូលរួមពីស្ថាប័នសារព័ត៌មាន និងពីវិស័យឯកជនផងដែរ។ លោក នាក់ ហេង ប្រធានសមាគមដឹកជញ្ជូន និងការងារក្រៅប្រព័ន្ធបានថ្លែងថា មូលហេតុដែលកម្មករនៅតែជួបគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ដោយសាររថយន្តដឹកកម្មករមានការកែច្នៃខុសបច្ចេកទេស។ លោកថា៖ «កត្តាបញ្ហាធំផុតគឺការផ្លាស់ប្តូររថយន្តដឹកទំនិញទៅជារថយន្តដឹកកម្មករព្រោះម្ចាស់រថយន្តភាគច្រើនខ្ចីលុយធនាគារទិញរថយន្តដឹកទំនិញយកទៅកែច្នៃ ដូច្នេះឡានមានភាពប្រឈមច្រើន»។ យោងតាមការសិក្សាស្រាវជ្រាវរបស់អង្គការមូលនិធិបង្ការរបួសអាស៊ីចេញផ្សាយក្នុងខែមិថុនា ឆ្នាំនេះបានឱ្យដឹងថា ក្នុងឆ្នាំ ២០២០ គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍កើតឡើងចំពោះកម្មករនិយោជិតមានចំនួន ២ ២០៦ លើក ស្មើនឹង ១៨៣ លើកក្នុង ១ ខែ ក្នុងនោះកម្មករនិយោជិតចំនួន ៣០ នាក់បានស្លាប់ និង ៤៦៧ នាក់បានរងរបួសក្នុងករណីចរាចរណ៍។ របាយការណ៍បន្តថា «ការសិក្សាស្រាវជ្រាវមួយចំនួនបង្ហាញថា ៣០ ភាគរយនៃរថយន្តដែលប្រើប្រាស់សម្រាប់ដឹកជញ្ជូនកម្មករ មិនបានចុះបញ្ជីហើយ ៧៣ ភាគរយនៃអ្នកបើកបរដែលបានតបសម្ភាសបានលើកឡើងថា រថយន្តរបស់ពួកគេ ផ្ទុកកម្មករលើសចំណុះជាញឹកញាប់ អាចស្មើនឹង ២ ដងនៃសមត្ថភាពទម្ងន់ផ្ទុក»៕
សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90