• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨ ប្រវែង​១៤៨ គីឡូម៉ែត្រ​នៅ ខេត្តកោះកុង នឹង​ចំណាយ​ជាង​៧៨​លាន​ដុល្លារ

2021-08-23 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
​ភ្នំពេញៈ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន នៅ​ថ្ងៃទី​២៣ ខែសីហា ឆ្នាំ​២០២១ នៅ​ទីស្តីការក្រសួង​បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ក្នុង​ពិធី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​កិច្ចសន្យា​គម្រោង​សាងសង់ និង​លើក​កម្រិត​គុណភាព​ផ្លូវ ជាតិ​លេខ​៤៨ ​ក្រោម​ហិរញ្ញប្បទាន​សម្បទាន​ពី​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ​ដោយមាន​ការចូលរួម​ដោយផ្ទាល់​និង​តាមរយៈ​ប្រព័ន្ធ​វីដេអូ​ពី​ចម្ងាយ​ពី​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង​ទទួលបន្ទុក ​តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់ តំណាង ក្រុមហ៊ុន​ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស និង​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ​ផងដែរ​។​ ផ្លូវ​នេះ​មាន​ប្រវែង​សរុប​១៤៨ គីឡូម៉ែត្រ ចាប់ពី​ចំការ​ហ្លួង ស្រុកស្រែ​អំបិល ដល់ ក្រុង​ខេ​មរ ភូមិន្ទ ខេត្ត កោះកុង ក្នុងនោះ​ប្រវែង​១២២,៩ គីឡូម៉ែត្រ​មាន​ចំនួន​ពីរ​គន្លង ​ប្រវែង​២៥,១​គីឡូម៉ែត្រ​មាន ចំនួន ០៤ គន្លង​លើ​ទីតាំង​ចំនួន​បួន​គឺ​៖ ១). ប្រវែង​១២​គីឡូម៉ែត្រ (​គ​.​ម ០+០០០- គ​.​ម ១២+០០០), ២). ប្រវែង​៣,៤ គីឡូម៉ែត្រ (​គ​.​ម ៥៧+៧០០ – គ​.​ម ៦១+១០០) ចំណុច​អន្ទង់អាំង និង​ជា​កន្លែង​ប្តូរ​ខ្សែ ផ្លូវ​ថ្មី​ទី​១(Realignment), ៣). ប្រវែង​៤,២​គីឡូម៉ែត្រ (​គ​.​ម ១២៤+៤០០ – គ​.​ម ១២៨+៦០០)​ចំណុច ចំណោត​តា​តៃ និង​ជា​កន្លែង ប្តូរ ខ្សែ​ផ្លូវ​ថ្មី​ទី​២(Realignment) និង​៤). ប្រវែង​៥,៥ គីឡូម៉ែត្រ​(​គ​.​ម ១៤២+៥០០ – គ​.​ម ១៤៨+០៣៨) ទទឹងផ្លូវ​១១​ម៉ែត្រ (​ពីរ​គន្លង​) ១៨,៥​ម៉ែត្រ​ដល់ ២១,៥​ម៉ែត្រ​(​បួន​គន្លង​) ក្រាល​បេតុង កៅស៊ូ​(AC) (​កម្រាស់ ០៧​សង់ទីម៉ែត្រ ) បេតុង​សរសៃដែក​(២៥​សង់ទីម៉ែត្រ​) ត្រង់​ផ្លូវ​ប្រសព្វ​។​ ​ជាងនេះទៅទៀត ផ្លូវ​នេះ​មានការ​កែសម្រួល​ចំណុច​ផ្លូវ​ប្រសព្វ​ចំនួន​០៥​កន្លែង ១). ចំការ​ហ្លួង​, ២). ស្រែអំបិល​, ៣). ផ្លូវបំបែក​ចូលទៅ​គី​រី​សាគរ​, ៤). ផ្លូវបំបែក​ចូលទៅ​ទំនប់​វា​រី​អគ្គីសនី​, ៥).​ផ្លូវបំបែក​ចូលទៅ​ព្រលាន​យន្ត​ហោះ សាងសង់​ស្ពាន​ថ្មី​ចំនួន​០៤​កន្លែង (​ប្រវែង​១១៣​ម​) ប្រព័ន្ធ​បង្ហូរ​រំដោះ​ទឹក លូ​មូល​បេតុង ១៤០​​​កន្លែង (​ថ្មី​១៥​កន្លែង និង​ពង្រីក​១២៥​កន្លែង​) លូ​ប្រអប់ ១៥​កន្លែង​(​ថ្មី ៣​កន្លែង និង​ពង្រីក ១២​កន្លែង​) បំពាក់​គ្រឿង​បរិក្ខារ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍ ការកំណត់​ល្បឿន​៨០​គីឡូម៉ែត្រ​/​ម៉ោង (​តំបន់​ទំនាប ឬ​ផ្លូវត្រង់​) ៦០​គីឡូម៉ែត្រ​/​ម៉ោង (​តំបន់​ខ្ពង់រាប ឬ​ផ្លូវ​កោង​) រយៈពេល​សាងសង់​ចំនួន​៣២​ខែ គ្រោង​ចាប់ផ្តើម​សាងសង់​នៅ​ថ្ងៃទី​០១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ​២០២១​។​ គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ គ្រោង​ចំណាយ​ទឹកប្រាក់​សរុប​ប្រមាណ ៧៨.៣៩៨.៧៤១,៥៣ ដុល្លារ​អាមេរិក ក្នុងនោះ​៖ តម្លៃ​គម្រោង​សាងសង់​ចំនួន ៥៩.១៤៦.៧៤១,៥៣ ​ដុល្លារ​អាមេរិក តម្លៃ​សិក្សា​និង​ត្រួតពិនិត្យ គម្រោង​ចំនួន​៦.០០០.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្រោម​មូលនិធិ​នៃ​កិច្ច​សហ​ប្រតិ​ប​តិ្ត​ការអភិវឌ្ឍន៍​សេដ្ឋកិច្ច (The Economic Development Cooperation Fund-EDCF) នៃ​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ ថវិកាបដិភាគ របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​ចំនួន ១៣ .២៥២.០០០ ដុល្លារ​អាមេរិក សម្រាប់​ការងារ​ដោះស្រាយ​ផល ប៉ះពាល់ ដោះមីន និង​គ្រឿង​យុទ្ធភណ្ឌ​មិនទាន់​ផ្ទុះ ការគ្រប់គ្រង​គម្រោង និង​ពន្ធអាករ សាងសង់​ដោយ ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​កូរ៉េ ILSUNG & HANIL Joint Venture និង​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស​ក្រុមហ៊ុន ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស KCI & KECC Joint Venture​។​ ​ផ្លូវ​នេះ​គឺជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ផ្លូវ​ហាយវ៉េ​អាស៊ាន​១២៣ (ASEAN Highway 123) ដែលភ្ជាប់ប្រទេសកម្ពុជា ទៅប្រទេសថៃ និងប្រទេសភូមា ត្រង់ក្រុងដាវ៉េ(Dawai)​។ តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨​នេះ​មាន​តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច ពិសេស​(SEZ) ចំនួន​០៤​កន្លែង​៖ ១). តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​កោះកុង​(Koh Kong SEZ), ២). តំបន់ សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​ស៊ួ​យ ឆេង (Suoy Chheng SEZ), ៣). តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​គិរីសាគរ​កោះកុង (Kirisakor Koh Kong SEZ) និង​៤). តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​រតនា​(Ratana SEZ) ព្រមទាំង​មាន​តំបន់ ទេសចរណ៍​គិរីសាគរ​ផងដែរ​។ ​ថ្លែង​ទៅកាន់​អង្គពិធី​នាឱកាស​នោះ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី បាន​ថ្លែងអំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាលជ្រៅ​ដល់ រដ្ឋាភិបាល​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ ដែល​បានផ្តល់​ប្រាក់កម្ចី​ដើម្បី​ស្តារ ​និង​លើកកម្ពស់​គុណភាព​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨ ក្រោម​ឥណទាន​ប្រាក់កម្ចី​របស់​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ​(EDCF) និង​បាន​សំណូមពរ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​អនុវត្ត ​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ​ប្រកបដោយ​គុណភាព​ខ្ពស់ ស្របតាម​លក្ខខណ្ឌ​នៃ​កិច្ចសន្យា​សាងសង់ និង​តាម បទ​ដ្ឋា​បច្ចេកទេស ជាពិសេស​ត្រូវ​តាមដាន និង​ត្រួតពិនិត្យ​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​នៃ​ការសាងសង់ ឱ្យបាន ខ្ជាប់ ខ្ជួន​ដើម្បី​ធានាថា​ផ្លូវ​នេះ​មានគុណ​ភាពរឹងមាំ និង​អាច​ប្រើប្រាស់​ជាប់​បានយូរ​អង្វែង​។​ ​ឆ្លៀត​ក្នុងឱកាស​នោះ​ផងដែរ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ក៏បាន​ផ្ដាំ​ផ្ញើឱ្យ​ក្រុម​សាងសង់ និង​ក្រុមហ៊ុន​ត្រួតពិនិត្យ បច្ចេកទេស​សាងសង់ ​ត្រូវ​យកចិត្តទុកដាក់​សាងសង់​ដោយ​ឈរលើ​គោលការណ៍​គុណភាព​ជា​ចម្បង និង ត្រូវ​ស្រោច​ទឹក​ឱ្យបាន​ជាប្រចាំ​ដើម្បី​កុំឱ្យ​រំខាន និង​ប៉ះពាល់​ដល់​សុខភាព​អ្នកធ្វើដំណើរ ​និង​បង​ប្រជា​ពល រដ្ឋ​ដែល​រស់​នៅតាម​បណ្ដោយ​ផ្លូវ​នោះ និង​ត្រូវ​ធានាថា​គ្មាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅលើ​ដងផ្លូវ​នេះ តាមរយៈ ​ការបំពាក់​ផ្លាកសញ្ញា​ចរាចរណ៍​ឱ្យបាន​គ្រប់គ្រាន់ និង​មាន​ភ្លើង​បំភ្លឺ​នៅពេល​យប់​ផងដែរ​។​ ​គួរ​កត់សម្គាល់ថា​៖ គម្រោង​លើក​កម្រិត​គុណ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨​នេះ នឹង​ផ្តល់​អត្ថប្រយោជន៍​សំខាន់ៗ​ដូច តទៅ​៖ ១). ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង​នូវ​ចរាចរណ៍​របស់​អ្នកដំណើរ​តាមរយៈ​ការកាត់បន្ថយ​ពេលវេលា និង​ថ្លៃ​ធ្វើ ដំណើរ​និង​ដឹកជញ្ជូន ២). បង្កើន​ការធានា​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ក្នុងការ​ធ្វើដំណើរ​តាមរយៈ​បំពាក់​គ្រឿង បរិក្ខារ​សុវត្ថិភាព​គ្រប់គ្រាន់ និង​កែសម្រួល​កាំ​កំណោង និង​ចំណោត​ខ្លាំង​របស់​ផ្លូវ ៣). ជំរុញ​សក្តានុពល តំបន់​ទេសចរណ៍ ៤). បង្កើន​ការអភិវឌ្ឍន៍​សេដ្ឋកិច្ច​ក្នុង​តំបន់​ជាពិសេស​ជាមួយ​ប្រទេសជិតខាង​៕​
ផ្លូវជាតិលេខ ៤៨ វិស័យសាធារណការ ក្រសួងសាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
កិច្ចសម្ភាស ឯកឧត្តម ប៉ាល់ ចាន់តារា រដ្ឋលេខាធិការ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងជានាយកគម្រោងលើកកម្រិតគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ស្តីពីការចុះត្រួតពិនិត្យគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ ៣៣ ក្រោយពីបានដាក់ដំណើរការជិត ១ ឆ្នាំ
ផ្លូវជាតិលេខ៣១ (បែកគុស-កំពង់ត្រាច) គឺជាផ្លូវសេដ្ឋកិច្ចដ៏មានសក្តានុពល តភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៣ ទៅកាន់ផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ត្រង់ចំណុចប្រសព្វនៃស្រុកកំពង់ត្រាច និងតភ្ជាប់ទៅកាន់ច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិកម្ពុជា-វៀតណាម (ព្រែកចាក) ដែលដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរ របស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ ភ្ញៀវទេសចរ និងបម្រើដល់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញគ្រប់ប្រភេទ និងកសិផល ទៅកាន់ទីផ្សារក្នុងស្រុក និងទីផ្សារអន្តរជាតិ។
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួប ឯកឧត្តម TAKEUCHI KAZUHISA (តាកិអ៊ឹឈិ កាសឹហ៊ីសា) អភិបាលក្រុងគីតាខ្យឺសឺ (KITAKYUSHU) និងគណៈប្រតិភូការិយាល័យទឹកស្អាត និងទឹកកខ្វក់ ទីក្រុងគីតាខ្យឺសឺ (Kitakyushu Water and Sewer Bureau) និងសមាគមអាជីវកម្មទឹកក្រៅប្រទេស នៃទីក្រុងគីតាខ្យឺសឺ (Kitakyushu City Oversea Water Business Association--KOWBA) ប្រទេសជប៉ុន
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - គិតត្រឹមខែកញ្ញាឆ្នាំ២០២៥ យានយន្តអគ្គិសនីបានចុះបញ្ជីជាង១ម៉ឺនគ្រឿង
[Koh Santepheap Daily] - គ្រោះជំនន់ទឹកភ្លៀងលើផ្លូវលេខ៣១៤សេ ផ្អាកចរាចរណ៍ឡានដឹកទំនិញគ្រប់ប្រភេទជាបណ្ដោះអាសន្ន
[DAP] - បិទចរាចរយានយន្តគ្រប់ប្រភេទ ធ្វើដំណើរលើកំណាត់ផ្លូវ ខេត្តលេខ 3KRT24 ក្នុងឃុំគ្រញូងសែនជ័យ ស្រុកស្នួល បន្ទាប់ពីស្ពានអូរឆ្លូង បានបាក់ដោយសារ រថយន្តធុនធំ
[NKD News] - ផ្អាកចរាចរណ៍ផ្លូវ 3KRT24 ទាំងស្រុង ក្រោយបាក់ស្ពានអូរឆ្លូងដោយសាររថយន្តដឹកដំឡូងលើសទម្ងន់

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90