• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨ ប្រវែង​១៤៨ គីឡូម៉ែត្រ​នៅ ខេត្តកោះកុង នឹង​ចំណាយ​ជាង​៧៨​លាន​ដុល្លារ

2021-08-23 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
​ភ្នំពេញៈ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន នៅ​ថ្ងៃទី​២៣ ខែសីហា ឆ្នាំ​២០២១ នៅ​ទីស្តីការក្រសួង​បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ក្នុង​ពិធី​ចុះហត្ថលេខា​លើ​កិច្ចសន្យា​គម្រោង​សាងសង់ និង​លើក​កម្រិត​គុណភាព​ផ្លូវ ជាតិ​លេខ​៤៨ ​ក្រោម​ហិរញ្ញប្បទាន​សម្បទាន​ពី​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ​ដោយមាន​ការចូលរួម​ដោយផ្ទាល់​និង​តាមរយៈ​ប្រព័ន្ធ​វីដេអូ​ពី​ចម្ងាយ​ពី​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង​ទទួលបន្ទុក ​តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់ តំណាង ក្រុមហ៊ុន​ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស និង​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ​ផងដែរ​។​ ផ្លូវ​នេះ​មាន​ប្រវែង​សរុប​១៤៨ គីឡូម៉ែត្រ ចាប់ពី​ចំការ​ហ្លួង ស្រុកស្រែ​អំបិល ដល់ ក្រុង​ខេ​មរ ភូមិន្ទ ខេត្ត កោះកុង ក្នុងនោះ​ប្រវែង​១២២,៩ គីឡូម៉ែត្រ​មាន​ចំនួន​ពីរ​គន្លង ​ប្រវែង​២៥,១​គីឡូម៉ែត្រ​មាន ចំនួន ០៤ គន្លង​លើ​ទីតាំង​ចំនួន​បួន​គឺ​៖ ១). ប្រវែង​១២​គីឡូម៉ែត្រ (​គ​.​ម ០+០០០- គ​.​ម ១២+០០០), ២). ប្រវែង​៣,៤ គីឡូម៉ែត្រ (​គ​.​ម ៥៧+៧០០ – គ​.​ម ៦១+១០០) ចំណុច​អន្ទង់អាំង និង​ជា​កន្លែង​ប្តូរ​ខ្សែ ផ្លូវ​ថ្មី​ទី​១(Realignment), ៣). ប្រវែង​៤,២​គីឡូម៉ែត្រ (​គ​.​ម ១២៤+៤០០ – គ​.​ម ១២៨+៦០០)​ចំណុច ចំណោត​តា​តៃ និង​ជា​កន្លែង ប្តូរ ខ្សែ​ផ្លូវ​ថ្មី​ទី​២(Realignment) និង​៤). ប្រវែង​៥,៥ គីឡូម៉ែត្រ​(​គ​.​ម ១៤២+៥០០ – គ​.​ម ១៤៨+០៣៨) ទទឹងផ្លូវ​១១​ម៉ែត្រ (​ពីរ​គន្លង​) ១៨,៥​ម៉ែត្រ​ដល់ ២១,៥​ម៉ែត្រ​(​បួន​គន្លង​) ក្រាល​បេតុង កៅស៊ូ​(AC) (​កម្រាស់ ០៧​សង់ទីម៉ែត្រ ) បេតុង​សរសៃដែក​(២៥​សង់ទីម៉ែត្រ​) ត្រង់​ផ្លូវ​ប្រសព្វ​។​ ​ជាងនេះទៅទៀត ផ្លូវ​នេះ​មានការ​កែសម្រួល​ចំណុច​ផ្លូវ​ប្រសព្វ​ចំនួន​០៥​កន្លែង ១). ចំការ​ហ្លួង​, ២). ស្រែអំបិល​, ៣). ផ្លូវបំបែក​ចូលទៅ​គី​រី​សាគរ​, ៤). ផ្លូវបំបែក​ចូលទៅ​ទំនប់​វា​រី​អគ្គីសនី​, ៥).​ផ្លូវបំបែក​ចូលទៅ​ព្រលាន​យន្ត​ហោះ សាងសង់​ស្ពាន​ថ្មី​ចំនួន​០៤​កន្លែង (​ប្រវែង​១១៣​ម​) ប្រព័ន្ធ​បង្ហូរ​រំដោះ​ទឹក លូ​មូល​បេតុង ១៤០​​​កន្លែង (​ថ្មី​១៥​កន្លែង និង​ពង្រីក​១២៥​កន្លែង​) លូ​ប្រអប់ ១៥​កន្លែង​(​ថ្មី ៣​កន្លែង និង​ពង្រីក ១២​កន្លែង​) បំពាក់​គ្រឿង​បរិក្ខារ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍ ការកំណត់​ល្បឿន​៨០​គីឡូម៉ែត្រ​/​ម៉ោង (​តំបន់​ទំនាប ឬ​ផ្លូវត្រង់​) ៦០​គីឡូម៉ែត្រ​/​ម៉ោង (​តំបន់​ខ្ពង់រាប ឬ​ផ្លូវ​កោង​) រយៈពេល​សាងសង់​ចំនួន​៣២​ខែ គ្រោង​ចាប់ផ្តើម​សាងសង់​នៅ​ថ្ងៃទី​០១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ​២០២១​។​ គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ គ្រោង​ចំណាយ​ទឹកប្រាក់​សរុប​ប្រមាណ ៧៨.៣៩៨.៧៤១,៥៣ ដុល្លារ​អាមេរិក ក្នុងនោះ​៖ តម្លៃ​គម្រោង​សាងសង់​ចំនួន ៥៩.១៤៦.៧៤១,៥៣ ​ដុល្លារ​អាមេរិក តម្លៃ​សិក្សា​និង​ត្រួតពិនិត្យ គម្រោង​ចំនួន​៦.០០០.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្រោម​មូលនិធិ​នៃ​កិច្ច​សហ​ប្រតិ​ប​តិ្ត​ការអភិវឌ្ឍន៍​សេដ្ឋកិច្ច (The Economic Development Cooperation Fund-EDCF) នៃ​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ ថវិកាបដិភាគ របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​ចំនួន ១៣ .២៥២.០០០ ដុល្លារ​អាមេរិក សម្រាប់​ការងារ​ដោះស្រាយ​ផល ប៉ះពាល់ ដោះមីន និង​គ្រឿង​យុទ្ធភណ្ឌ​មិនទាន់​ផ្ទុះ ការគ្រប់គ្រង​គម្រោង និង​ពន្ធអាករ សាងសង់​ដោយ ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​កូរ៉េ ILSUNG & HANIL Joint Venture និង​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស​ក្រុមហ៊ុន ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស KCI & KECC Joint Venture​។​ ​ផ្លូវ​នេះ​គឺជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ផ្លូវ​ហាយវ៉េ​អាស៊ាន​១២៣ (ASEAN Highway 123) ដែលភ្ជាប់ប្រទេសកម្ពុជា ទៅប្រទេសថៃ និងប្រទេសភូមា ត្រង់ក្រុងដាវ៉េ(Dawai)​។ តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨​នេះ​មាន​តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច ពិសេស​(SEZ) ចំនួន​០៤​កន្លែង​៖ ១). តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​កោះកុង​(Koh Kong SEZ), ២). តំបន់ សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​ស៊ួ​យ ឆេង (Suoy Chheng SEZ), ៣). តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​គិរីសាគរ​កោះកុង (Kirisakor Koh Kong SEZ) និង​៤). តំបន់​សេដ្ឋកិច្ច​ពិសេស​រតនា​(Ratana SEZ) ព្រមទាំង​មាន​តំបន់ ទេសចរណ៍​គិរីសាគរ​ផងដែរ​។ ​ថ្លែង​ទៅកាន់​អង្គពិធី​នាឱកាស​នោះ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី បាន​ថ្លែងអំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាលជ្រៅ​ដល់ រដ្ឋាភិបាល​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ ដែល​បានផ្តល់​ប្រាក់កម្ចី​ដើម្បី​ស្តារ ​និង​លើកកម្ពស់​គុណភាព​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨ ក្រោម​ឥណទាន​ប្រាក់កម្ចី​របស់​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ​(EDCF) និង​បាន​សំណូមពរ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​អនុវត្ត ​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ​ប្រកបដោយ​គុណភាព​ខ្ពស់ ស្របតាម​លក្ខខណ្ឌ​នៃ​កិច្ចសន្យា​សាងសង់ និង​តាម បទ​ដ្ឋា​បច្ចេកទេស ជាពិសេស​ត្រូវ​តាមដាន និង​ត្រួតពិនិត្យ​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​នៃ​ការសាងសង់ ឱ្យបាន ខ្ជាប់ ខ្ជួន​ដើម្បី​ធានាថា​ផ្លូវ​នេះ​មានគុណ​ភាពរឹងមាំ និង​អាច​ប្រើប្រាស់​ជាប់​បានយូរ​អង្វែង​។​ ​ឆ្លៀត​ក្នុងឱកាស​នោះ​ផងដែរ លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ក៏បាន​ផ្ដាំ​ផ្ញើឱ្យ​ក្រុម​សាងសង់ និង​ក្រុមហ៊ុន​ត្រួតពិនិត្យ បច្ចេកទេស​សាងសង់ ​ត្រូវ​យកចិត្តទុកដាក់​សាងសង់​ដោយ​ឈរលើ​គោលការណ៍​គុណភាព​ជា​ចម្បង និង ត្រូវ​ស្រោច​ទឹក​ឱ្យបាន​ជាប្រចាំ​ដើម្បី​កុំឱ្យ​រំខាន និង​ប៉ះពាល់​ដល់​សុខភាព​អ្នកធ្វើដំណើរ ​និង​បង​ប្រជា​ពល រដ្ឋ​ដែល​រស់​នៅតាម​បណ្ដោយ​ផ្លូវ​នោះ និង​ត្រូវ​ធានាថា​គ្មាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅលើ​ដងផ្លូវ​នេះ តាមរយៈ ​ការបំពាក់​ផ្លាកសញ្ញា​ចរាចរណ៍​ឱ្យបាន​គ្រប់គ្រាន់ និង​មាន​ភ្លើង​បំភ្លឺ​នៅពេល​យប់​ផងដែរ​។​ ​គួរ​កត់សម្គាល់ថា​៖ គម្រោង​លើក​កម្រិត​គុណ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨​នេះ នឹង​ផ្តល់​អត្ថប្រយោជន៍​សំខាន់ៗ​ដូច តទៅ​៖ ១). ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង​នូវ​ចរាចរណ៍​របស់​អ្នកដំណើរ​តាមរយៈ​ការកាត់បន្ថយ​ពេលវេលា និង​ថ្លៃ​ធ្វើ ដំណើរ​និង​ដឹកជញ្ជូន ២). បង្កើន​ការធានា​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ក្នុងការ​ធ្វើដំណើរ​តាមរយៈ​បំពាក់​គ្រឿង បរិក្ខារ​សុវត្ថិភាព​គ្រប់គ្រាន់ និង​កែសម្រួល​កាំ​កំណោង និង​ចំណោត​ខ្លាំង​របស់​ផ្លូវ ៣). ជំរុញ​សក្តានុពល តំបន់​ទេសចរណ៍ ៤). បង្កើន​ការអភិវឌ្ឍន៍​សេដ្ឋកិច្ច​ក្នុង​តំបន់​ជាពិសេស​ជាមួយ​ប្រទេសជិតខាង​៕​
ផ្លូវជាតិលេខ ៤៨ វិស័យសាធារណការ ក្រសួងសាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

ផ្លូវខេត្តលេខ១៤៦B និងផ្លូវខេត្តលេខ១៤៨ បាន និងកំពុងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការជំរុញកំណើនសកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ច ពាណិជ្ជកម្ម ទេសចរណ៍ ក៏ដូចជាលើកកម្ពស់ការតភ្ជាប់ខេត្តភាគនិរតីនេះ ឱ្យកាន់តែមានភាពប្រទាក់ក្រឡាគ្នា និងកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញគ្រប់ប្រភេទ ឆ្ពោះទៅតំបន់ឧស្សាហកម្ម រោងចក្រ តំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេស កំពង់ផែស្ទឹងហាវ និងកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ ផងដែរ។
កិច្ចប្រជុំពិនិត្យពិភាក្សាការងារបច្ចេកទេសសិក្សាគម្រោងផ្លូវតភ្ជាប់ផ្នែកខាងកើត នៃគម្រោងសាងសង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់(ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា)
ក្រោយការស្ថាបនាឡើងវិញ ផ្លូវជាតិលេខ ៤៨ បានក្លាយជាទីទាក់ទាញទេសចរឱ្យមកកម្សាន្តនៅខេត្តកោះកុងដែលជាខេត្តប៉ែកនិរតីដែលមានទាំងឆ្នេរសមុទ្រ កោះ ឧទ្យានជាតិ និងអេកូទេសចរណ៍ រួមទាំងទិដ្ឋភាពដ៏ស្រស់ត្រកាលនូវធម្មជាតិតាមដងផ្លូវ។ ខេត្តកោះកុងសូមស្វាគមន៍!
កិច្ចប្រជុំទ្វេភាគីរវាងវិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងគណៈប្រតិភូគណៈកម្មការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋក្រុងឆុងឈីង ប្រទេសចិន ដើម្បីពង្រឹងការផ្លាស់ប្តូរ និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការក្នុងវិស័យដឹកជញ្ជូន និងអប់រំ
មន្ត្រីនគរបាលចរាចរណ៍ផ្លូវគោក មានសិទ្ធិដកបណ្ណបើកបរព្យួរទុកក្នុងរយៈពេលមិនលើសពី៧ថ្ងៃ
សកកម្មភាពចុះកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកំពត នៅថ្ងៃទី១៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥
កម្រងសកម្មភាពសមិទ្ឋផលការងារស្តារឡើងវិញនៅកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ខេត្តមណ្ឌលគិរី ឆ្នាំ២០២៥
ជំនួបសម្ដែងការគួរសម និងពិភាក្សាការងារជាមួយគណៈប្រតិភូគណៈកម្មការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋក្រុងឆុងឈីង ប្រទេសចិន(Chongqing State-owned Assets Supervision and Administration Commission)

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90