ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - ពេញ ១ ឆ្នាំ ក្រសួងរកឃើញរថយន្តដឹកលើសទម្ងន់ជាង ៥៨ ម៉ឺនគ្រឿង
2021-02-09
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានរកឃើញថា មានករណីរថយន្តដឹកលើសទម្ងន់ជាង ៥៨ ម៉ឺនគឿង ក្នុងឆ្នាំ ២០២០ ដែលមានការថយចុះបន្តិចបន្តួច បើប្រៀបធៀបឆ្នាំមុនហើយបានឃាត់ទុករយៈពេល ១ ឆ្នាំនូវរថយន្តចំនួន ១៧ គ្រឿង ដែលបានដឹកលើសទម្ងន់ច្បាប់កំណត់ផងដែរ។ នៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០ មានរថយន្តត្រួតពិនិត្យសរុបចំនួន ២ ១០៩ ៣៣០ គ្រឿង ក្នុងនោះរថយន្តលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់ចំនួន ៥៨៦ ១០៣ គ្រឿង ស្មើនឹង ២៧,៧៩ ភាគរយ ដែលថយចុះ ០,៩៧ ភាគរយ បើធៀបនឹងឆ្នាំ ២០១៩ ដែលមាន ២៨,៧៦ ភាគរយ។ នេះបើតាមរបាយការណ៍របស់គណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលអចិន្រៃ្តយ៍នៃគណៈកម្មាធិការដឹកនាំការត្រួតពិនិត្យយានយន្តដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់នៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ដែលត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយក្នុងកិច្ចប្រជុំបូកសរុបលទ្ធផលការងារប្រចាំឆ្នាំ ២០២០ និងលើកទិសដៅឆ្នាំ ២០២១ កាលពីសប្តាហ៍មុន។ រដ្ឋលេខាធិការ និងជាអ្នកក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ប៉ាល់ ចន្ទតារា ប្រាប់ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ បន្ថែមថា ការថយចុះចំនួនរថយន្តដឹកលើសទម្ងន់នេះ ដោយសារមានការអនុវត្តច្បាប់តឹងរ៉ឹងពីមន្ត្រីមានសមត្ថកិច្ចដោយមិនលើកលែង។ ថា៖ «យើងអនុវត្តវិធានការតាមច្បាប់ មិនគិតអ្នកតូចអ្នកធំទេ តែចាប់បានត្រូវពិន័យហើយនិងឃាត់ទុករថយន្ត ១ ឆ្នាំហ្មង ដូច្នេះហើយធ្វើឱ្យអ្នកដឹកលើសទម្ងន់គាត់ខ្លាចរអា ទើបថយសកម្មភាពដឹកលើសទម្ងន់របស់គាត់...រថយន្តដែលឃាត់ទុក ១ ឆ្នាំដោយសារយើងមិនអាចអត់ឱនឱ្យបាន ព្រោះតាមច្បាប់ ដឹកលើសទម្ងន់ត្រឹម ៥ តោន យើងណែនាំជូនគាត់ តែបើលើសពី ៥ តោន យើងអត់យោគយល់ទេ ត្រូវពិន័យពេញហើយឃាត់ទុករថយន្តទៀត»។ បានបញ្ជាក់ថា៖ «មិនថា រថយន្តដឹកទំនិញ ឬដឹកខ្សាច់ទេ ឱ្យតែគាត់មានឱកាស ដឹកលើសរហូត ហើយយើងធ្វើតាមស្តង់ដា ឧទាហរណ៍ដាក់បាន ៣០ តោន តែគាត់ដឹកដល់ ៨០ តោន វាធ្វើឱ្យខ្ទេចខ្ទីអស់ហើយ ដូច្នេះបានឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រីតែងតែអំពាវនាវដល់អ្នកដឹកទំនិញ គិតគូរពីថ្នល់ គោរពច្បាប់ទាំងអស់គ្នា ដើម្បីប្រើប្រាស់បានយូរយើងធ្វើតម្រូវស្តង់ដា អត់ធ្វើតាមទម្ងន់ដឹកនោះទេ»។ អ្នកជំនាញសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍គោក គង់ រតនៈ ប្រាប់ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ ថា ថ្វីដ្បិតតែរថយន្តដឹកលើសទម្ងន់ថយចុះតិចតួចក្ដី ប៉ុន្តែបង្ហាញពីការខិតខំប្រឹងប្រែង អនុវត្តច្បាប់របស់មន្ត្រីបានប្រសើរជាងមុន។ ថា៖ «នេះបង្ហាញថាក្រសួងអត់នៅស្ងៀម គឺគាត់បានធ្វើកិច្ចការងារនេះ ប៉ុន្តែយើងមិនអាចវាស់ត្រឹមកម្រិតរបាយការណ៍នេះទេ ដោយសារចំនួនយានយន្តបានកើនឡើងជាប្រចាំក្នុង ១ ឆ្នាំៗ សម្រាប់ខ្ញុំការដឹកលើសចំណុះជាប្រការមួយដែលយើងត្រូវតែទប់ស្កាត់ដើម្បីបង្ការការថ្នល់ បង្ការកុំឱ្យមានគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍»។ យ៉ាងណាក្ដី បានបន្តជំរុញដល់សមត្ថកិច្ចខិតខំអនុវត្តច្បាប់ឱ្យមានប្រសិទ្ធភាពបន្ថែមទៀត និងលុបបំបាត់ការកិបកេងពីមន្ត្រីមួយចំនួនដែលធ្វើឱ្យប្រយោជន៍សាធារណៈ។ ថា៖ «ខ្ញុំនៅតែបន្តលើកទឹកចិត្តឱ្យក្រសួងសាធារណការខិតខំបន្ថែមទៀតដើម្បីការពារយើងឱ្យបានល្អ ទប់ស្កាត់គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍កើតឡើងដែលបណ្តាលមកពីការលើសទម្ងន់»។ គង់ រតនៈ បានបន្ថែមថា តាមលទ្ធផលជាក់ស្តែងឃើញថា នៅឆ្នាំកន្លងទៅចំនួនអ្នកស្លាប់មានការថយចុះ ឯគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ក៏ថយចុះ ដែលនេះបង្ហាញពីប្រសិទ្ធភាព ទោះបីមិនដូចការរំពឹងទុក ១០០ ភាគរយក៏បង្ហាញពីផលវិជ្ជមានដែរ។ ក្រសួងមិនបានប្រាប់ឱ្យដាក់ទំនិញលើសទេ ប៉ុន្តែអាជីវករឆ្លៀតឱកាស ដោយសារមន្ត្រីមួយចំនួនទទួលសំណូក និងការរឹតបន្តឹងគោលការណ៍ច្បាប់នៅមានកម្រិតដែលធ្វើឱ្យពួកគាត់អត់រាងចាលជាដើម។ បើតាមរបាយការណ៍ដដែលរថយន្តផ្ទុកលើសទម្ងន់ក្រោម ៥ ភាគរយ មាន ៥៨២ ៨១៤ គ្រឿង រថយន្តផ្ទុកលើសទម្ងន់ពី ៥ ទៅ ១០ ភាគរយ មាន ៧៩ គ្រឿង រថយន្តផ្ទុកលើសទម្ងន់ពី ១០ ទៅ ២០ ភាគរយមាន ២ ១៦៦ គ្រឿង និងរថយន្តផ្ទុកលើសទម្ងន់លើសពី ២០ ភាគរយមានចំនួន ១ ០៤៤ គ្រឿង។ ទន្ទឹមនឹងនេះគណៈកម្មាធិការសម្របសម្រួលអចិន្រៃ្តយ៍នឹងដាក់ឱ្យប្រើស្ថានីយជញ្ជីងថ្មី ២ បន្ថែមទៀតនៅក្រវាត់ក្រុងទី២ និងនៅខេត្តក្រចេះ ព្រមទាំងគ្រោងសាងសង់ស្ថានីយជញ្ជីង ២ បន្ថែមទៀតនៅតាមខេត្តដែលមានតម្រូវការចាំបាច់៕
ដឹកលើសទម្ងន់
រថយន្តធុនធំ
វិស័យដឹកជញ្ជូន
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90