ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - ផ្លូវអាកាសតម្លៃ $៤០០ លាន គ្រោងសាងសង់នៅឆ្នាំក្រោយ
2020-12-31
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ មន្ត្រីរដ្ឋាភិបាលបានអះអាងថា មិនទាន់ទទួលបានផែនការនៃគម្រោងសាងសង់ស្ពានអាកាសមួយចេញពីភ្នំពេញតភ្ជាប់ទៅកាន់ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិថ្មីក្រោមតម្លៃវិនិយោគប្រហែល ៤០០ លានដុល្លារនៅឡើយទេ បើទោះបីម្ចាស់គម្រោងបានបញ្ចេញអំពីផែនការនេះនឹងចាប់ផ្តើមសាងសង់នៅក្នុងឆ្នាំ ២០២១។ OCIC ដែលជាម្ចាស់គម្រោងសាងសង់ព្រលានយន្តហោះអន្តជាតិភ្នំពេញថ្មី បានប្រកាសថា ក្នុងឆ្នាំ ២០២១ ខាងមុខខ្លួននឹងចាប់ផ្តើមសាងសង់ស្ពានអាកាសមួយចេញពីភ្នំពេញតភ្ជាប់ទៅកាន់ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិថ្មី ក្រោមតម្លៃវិនិយោគប្រហែល ៤០០ លានដុល្លារ។ អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុន OCIC លោក ពុង ឃាវសែ កាលពីពេលថ្មីៗនេះបានប្រាប់ទស្សនាវដ្តី Construction & Property ថា ក្រុមហ៊ុន OCIC មានផែនការនឹងសាងសង់ស្ពានអាកាសមួយខ្សែប្រវែង ២១,៥ គីឡូម៉ែត្រចេញពីភ្នំពេញឆ្ពោះទៅព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មីក្នុងឆ្នាំ ២០២១ ដោយគ្រោងនឹងចំណាយប្រាក់ប្រហែល ៤០០ លានដុល្លារ។ លោកថ្លែងថា៖ «យើងនឹងធ្វើជាស្ពានអាកាស គឺមិនមែនធ្វើដូចផ្លូវហាវវេទៅកំពង់សោម (ខេត្តព្រះសីហនុ) ទេ»។ លោកប្រាប់ទៀតថា ការសាងសង់ផ្លូវអាកាសនេះនឹងធ្វើឡើងជា ២ ដំណាក់កាលដោយដំណាក់កាលទី១ មានប្រវែងជាង ១០ គីឡូម៉ែត្រចេញពីផ្លូវលេខ ២៧១ (ក្បែរក្បាលថ្នល់) ឆ្ពោះទៅផ្លូវជាតិលេខ ២ និងដំណាក់កាលទី២ មានប្រវែងជាង ១១ គីឡូម៉ែត្រ ចេញពីផ្លូវជាតិលេខ ២ ឆ្ពោះទៅដល់ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មី ដែលស្ថិតក្នុងស្រុកស្អាង ខេត្តកណ្តាល។ លោកបានបន្ថែមថា៖ «ការសាងសង់ដំណាក់កាលទី១ នឹងចាប់ផ្តើមក្នុងឆ្នាំ ២០២១ ហើយគ្រោងនឹងបញ្ចប់ក្រោយព្រលានយន្តហោះថ្មី (២០២៣) ដោយវាអាចអាស្រ័យទៅលើទុនវិនិយោគ»។ លោក ពុង ឃាវសែ ប្រាប់ទៀតថា ការសម្រេចសាងសង់ផ្លូវអាកាសនេះ ដោយសារនៅពេលព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មីបើកដំណើរការផ្លូវដែលមានបច្ចុប្បន្ននឹងមិនអាចរំដោះចរាចរណ៍បានល្អទេ។ លោកអះអាងថា៖ «នៅពេលស្ពានអាកាសនេះសាងសង់រួចការធ្វើដំណើរចេញពីផ្លូវ ២៧១ ទៅទីនោះ (ព្រលានយន្តហោះថ្មី) ចំណាយពេលប្រហែល ១៥ នាទីប៉ុណ្ណោះ»។ លោក ស៊ិន ចាន់សេរីវុត្ថា អ្នកនាំពាក្យរដ្ឋលេខាធិការអាកាសចរស៊ីវិលបានប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍កាលពីថ្ងៃពុធថា លោកមិនមានឯកសារផ្លូវការពីក្រុមហ៊ុនទាក់ទងនឹងគម្រោងសាងសង់ស្ពានអាកាសពីភ្នំពេញទៅកាន់ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មីទេ ព្រោះរដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរស៊ីវិលទទួលខុសត្រូវតែលើដំណើរការសាងសង់ព្រលានតែប៉ុណ្ណោះ។ ប៉ុន្តែកន្លងមកលោកដឹងថា ក្រុមហ៊ុន OCIC មានផែនការសង់ផ្លូវ Expressways ពីភ្នំពេញទៅអាកាសយានដ្ឋានថ្មីមែន គ្រាន់តែលោកមិនដឹងលម្អិតថា គេនឹងចាប់ផ្តើមសាងសង់ពេលណា ចប់ពេលណា ចំណាយប្រាក់ប៉ុន្មាន និងមានប្រវែងប៉ុន្មាន។ លោកបន្ថែមថា៖ «ខ្ញុំធ្លាប់ឮព័ត៌មាននេះនៅពេលកិច្ចប្រជុំពិគ្រោះយោបល់ជាមួយក្រុមហ៊ុនទាក់ទងដំណើរការសាងសង់ Airport ដោយខាងក្រុមហ៊ុនថា នឹងមានកសាងផ្លូវ Expressways ពីភ្នំពេញទៅអាកាសយានដ្ឋានថ្មី ហើយនឹងកសាងផ្លូវបន្ទាប់បន្សំមួយចំនួនទៀតដើម្បីតភ្ជាប់ទៅផ្លូវក្រវាត់ក្រុងផងដែរ»។ លោកបន្ថែមថា ជាលក្ខណៈសត្យានុម័នការកសាងព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិគឺត្រូវការជាចាំបាច់ផ្លូវតភ្ជាប់សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនភ្ញៀវ និងទំនិញ។ លោក វ៉ាស៊ឹម សុរិយា អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានស្វាគមន៍ចំពោះគម្រោងនេះ ប៉ុន្តែទោះយ៉ាងណានៅពេលនេះលោកមិនមានព័ត៌មានលម្អិតពីគម្រោងនេះឡើយ។ លោកនិយាយថា៖ «ខ្ញុំបានឃើញព័ត៌មាននៅតាមបណ្តាញផ្សព្វផ្សាយមួយចំនួន ប៉ុន្តែចំពោះព័ត៌មានពីក្រុមហ៊ុនសាងសង់គឺមិនមានទេ»។ ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មី គឺជាគម្រោងវិនិយោគខ្នាតយក្សរបស់ក្រុមហ៊ុន OCIC នៅលើផ្ទៃដី ២ ៦០០ ហិកតា ក្នុងខេត្តកណ្តាល និងតាកែវ។ គម្រោងនេះគ្រោងបញ្ចប់ការសាងសង់ដំណាក់កាលទី១ ក្នុងឆ្នាំ ២០២៣ ក្នុងតម្លៃជាង ១,៥ ពាន់លានដុល្លារ៕
ក្រុមហ៊ុន OCIC
ឯកឧត្តម វ៉ាស៊ឹម សូរិយា
ផ្លូវជាតិលេខ២
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90