ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការនិងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
ក្រុមការងារឆ្លើយតបសំណួរ និងសំណូមពរប្រជាពលរដ្ឋ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
FAQ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការនិងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
ក្រុមការងារឆ្លើយតបសំណួរ និងសំណូមពរប្រជាពលរដ្ឋ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
FAQ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការនិងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
ក្រុមការងារឆ្លើយតបសំណួរ និងសំណូមពរប្រជាពលរដ្ឋ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
FAQ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Kroma News] - ដំណឹងល្អ!!! ផ្លូវឡើងកំណោងនៅស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់នឹងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ចាប់ពីថ្ងៃទី១ ខែឧសភាឆ្នាំ២០២០តទៅ
2020-04-30
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Kroma News
ស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់ ឡើងកំណោងពីទិសមហាវិថី ព្រះមុនីវង្សឆ្ពោះចុះទៅមហាវិថីព្រះនរោត្តមនឹងដាក់អោយប្រើប្រាស់ចាប់ពីថ្ងៃទី១ ខែឧសភាឆ្នាំ២០២០ វេលាម៉ោង ៨:០០ព្រឹកតទៅ។ នេះបេីតាមការឱ្យដឹងរបស់គេហទំព័រ https://swiftnewsdaily.com ពីលោក សាំ ពិសិដ្ឋ ប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន មុននេះបន្តិច។ យោងតាមប្រភពព័ត៌មានគេហទំព័រសាលារាជធានីភ្នំពេញ បានឱ្យដឹងថា៖ មូលហេតុដែលសាលារាជធានីភ្នំពេញពង្រាងគម្រោងប្លង់ស្ពានអាកាស និងផ្លូវក្រោមដីក្បាលថ្នល់ បន្ថែមលេីគម្រោងមានស្រាប់ គឺដោយហេតុថាកន្លងមក នៅដំណាក់កាលទី១ ការដោះស្រាយបញ្ហាចរាចរកកស្ទះនៅចំណុចក្បាលថ្នល់បានល្អមួយកម្រិតបន្ទាប់ពីសាលារាជធានីភ្នំពេញ បានសង់ស្ពានអាកាសនិងស្ពានព្រះមុនីវង្ស។ ជាបច្ចេកទេស ស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ន បានដោះស្រាយទិសចរាចរទៅមកត្រង់ចំនួន៤ទិស និងបត់ស្តាំចំនួន៤ទិស ប៉ុន្តែចរាចរបត់ឆ្វេងចំនួន៤ទិសមិនទាន់មាននៅឡេីយ។ ក្នុងដំណាក់កាលទី២ នេះ សាលារាជធានីភ្នំពេញ បានចាត់មន្ទីរសាធារណការនិងដឹកជព្ជាូន ធ្វេីការសិក្សាដោះស្រាយចរាចរអាចបត់ឆ្វេងទាំង ៤ទិសនៅទីតាំងនេះ ដោយនឹងសាងសង់ជាស្ពានអាកាសបត់ឆ្វេងកោងឯកទិសចំនួន២ និងផ្លូវក្រោមដីបត់ឆ្វេងកោងឯកទិសចំនួន២ បន្ថែមលេីស្ពានមានស្រាប់។ ការបកស្រាយផ្លូវបត់ឆ្វេងទាំង ៤ទិសដែលនឹងសាងសង់បន្ថែមដូចរូបប្លង់មានដូចខាងក្រោមៈ ១-ចរាចរពីពីមហាវិថីព្រះមុនីវង្សទៅមហាវិថីព្រះនរោត្តម ត្រូវធ្វេីដំណេីរដល់ក្រោមស្ពានចាស់ហួសបន្តិច បត់ឆ្វេងឡេីងស្ពានគម្រោងរាងកោងរួចភ្ជាប់ចូលគន្លងពង្រីកស្ពានចាស់។ ២-ចរាចរពីផ្លូវជាតិលេខ២ចាក់អង្រែមកមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស ត្រូវធ្វេីដំណេីរចូលផ្លូវក្រោមដីរួចបត់ឆ្វេងឡេីងមកមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស។ ៣-ចរាចរពីច្បារអំពៅមកផ្លូវជាតិលេខ២ចាក់អង្រែ ត្រូវធ្វេីចរាចរពីស្ពានព្រះមុនីវង្សចាស់ ដល់ក្រោមស្ពានចាស់ហួសបន្តិច បត់ឆ្វេងឡេីងស្ពានគម្រោងរាងកោង រួចភ្ជាប់ចូលគន្លងពង្រីកស្ពានចាស់។ ៤-ចរាចរពីមហាវិថីព្រះនរោត្តមមកច្បារអំពៅ ត្រូវធ្វេីចរាចរចូលផ្លូវក្រោមដីរួចបត់ឆ្វេងឡេីងមកស្ពានព្រះមុនីវង្សថ្មី។ គម្រោង ផែនការដំណាក់កាលទី២នេះ នឹងដោះស្រាយចរាចរបាន១០០% ដូចស្ពានអាកាសស្ទឹងមានជ័យ៕
ស្ពានអាកាសក្បាលថ្នល់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90