ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Cam Post] - គម្រោងកសាងផ្លូវ និងស្ពានឆ្លងកាត់ដៃព្រែកកំពត ក្នុងសង្កាត់ត្រើយកោះ និងសង្កាត់អណ្ដូងខ្មែរ នឹងចាប់ផ្ដើមកសាងថ្មីឡើងវិញ នៅដើមឆ្នាំ២០២០
2019-09-18
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Cam Post
កំពតៈ បន្ទាប់ពីបានមើលឃើញនូវការលំបាក ទាំងការធ្វើចរាចរដឹកជញ្ជូនទំនិញ ក៏ដូចជាការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ រួមនឹងការឆ្លើយតបនូវសំណូមពរជាចាំបាច់របស់ប្រជាពលរដ្ឋ អាជ្ញាធរខេត្តកំពត បានជំរុញការអនុវត្តនូវគម្រោង ការកសាងផ្លូវ និងស្ពានថ្មីដែលឆ្លងកាត់ដៃព្រែកកំពតស្ថិតក្នុងសង្កាត់ត្រើយកោះក្រុងកំពត ដែលអាចនឹងត្រូវចាប់ដំណើរការកសាងឡើងនៅចុងឆ្នាំ២០១៩ និងដើមឆ្នាំ ២០២០ខាងមុខនេះហើយ។ នេះបើផ្អែកតាមការអោយដឹងនៅក្នុងកិច្ចប្រជុំកាលពីរសៀលថ្ងៃទី១៧ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ដីពីកិច្ចពិភាក្សាផ្ដល់យោបល់ដោយចូលរួមពីសំណាក់ មន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធ មួយចំនួនក្នុងខេត្តនិងអាជ្ញាធរ ក្រុងសង្កាត់ទាំង៥នៃក្រុងកំពត ក្រោមកិច្ចដឹកនាំអង្គប្រជុំរបស់លោក ជាវ តាយ អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្ត។ ក្នុងកិច្ចប្រជុំនេះ បានផ្ដោតជាសំខាន់លើការចូលរួមពិភាក្សាផ្ដល់មតិយោបល់ពីមន្ទីរអង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធ អាជ្ញាធរ ក្រុងនិងសង្កាត់ ស្ដីអំពីផលប៉ះពាល់នៃការអនុវត្តគម្រោងកសាងស្ពាននិងផ្លូវ ពិសេសបញ្ហាលំនៅដ្ឋានប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅជាប់សង្ខាងផ្លូវនៃក្បាលស្ពានដែលត្រូវសាងសង់នេះ។ គម្រោងស្ពាននេះដែរ គឺធ្វើឡើងពីបេតុង ដែលមានទទឹង១០ម៉ែត្រ បណ្ដោយ៧៥ម៉ែត្រគឺជាគម្រោងប្រើប្រាស់ថវិកា របស់រាជរដ្ឋាភិបាលផ្ដល់តាមរយៈក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ដែលនឹងត្រូវចាប់ផ្ដើមកសាងនៅដើមឆ្នាំ២០២០ខាងមុខនេះ។ ដោយឡែកនៅក្នុងកិច្ចប្រជុំនេះដែរ ក៏នឹងបានពិភាក្សានូវបញ្ហាសំខាន់ៗមួយចំនួនរកនូវដំណោះស្រាយពីផលប៉ះពាល់ ដើម្បីចាប់ដំណើរការកសាងផ្លូវបេតុងថ្មីមួយខ្សែឡើងវិញបន្ថែមទៀត នៅចុងឆ្នាំ២០១៩នេះ ដែលផ្លូវនេះមានទទឹង១០ម៉ែត្រ ប្រវែង៧៦០ម៉ែត្រជាគម្រោងថវិការបស់រដ្ឋបាលខេត្តកំពតស្ថិតតាមបណ្ដោយស្ពានត្រើយកោះនេះ ដែលនឹងត្រូវកសាងថ្មីឡើងវិញផងដែរ។ មានប្រសាសន៍ ក្នុងកិច្ចប្រជុំនេះ លោក ជាវ តាយ អភិបាល ខេត្ត បានណែនាំជំរុញដល់មន្ទីរ អង្គភាព ពាក់ព័ន្ធ និងអាជ្ញាធរ ក្រុង សង្កាត់ សូមអោយរួមសហការគ្នាបានល្អ ដោយសិក្សាអោយបានច្បាស់លាស់ពីផលប៉ះពាល់ ដើម្បីធ្វើរបាយការណ៍ជាក់លាក់បញ្ជូនទៅថ្នាក់ជាតិអោយបានឆាប់រហ័ស នឹងដើម្បីបានដំណើរការកសាងស្ពានបេតុងនេះអោយបានហើយលឿនរហ័យដើម្បីសំរួលដល់ការធ្វើចរាចរជូនដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់នេះក៏ដូចជាការដឹកជញ្ជូននូវទំនិញផ្សេងៗឆ្លងកាត់ផងដែរ។ ជាមួយឱកាសនោះដែរ ដើម្បីធ្វើអោយសោភ័ណភាព អានាម័យ បរិស្ថាន ក្នុងក្រុងកំពតបានកាន់តែល្អប្រសើរត្រៀមលក្ខណៈអបអរពិធីបុណ្យសមុទ្រចុងឆ្នាំ ២០១៩ នេះ លោក ជាវ តាយ អភិបាលខេត្ត ក៏បានក្រើនរំលឹកដល់ អាជ្ញាធរក្រុង សង្កាត់ ទាំងអស់ត្រូវបន្តយកចិត្តទុកដាក់អោយបានសស្រាក់សស្រាំបន្ថែមទៀត ដោយត្រូវឈរលើស្មារតីទទួលខុសត្រូវខ្ពស់ក្នុងមូលដ្ឋានសង្កាត់នីមួយៗរបស់ខ្លួនផងដែរ។ បន្ទាប់ពីបញ្ចប់កិច្ចប្រជុំនៅក្នុងឱកាសនោះលោក ជាវ តាយ អភិបាលខេត្ត រួមសមាជិកកិច្ចប្រជុំក៏បានអញ្ជើញចុះទៅពិនិត្យស្វែងយល់ អំពី ស្ថានភាពផ្លូវ និងស្ពានដែលមានការខូចខាត ទ្រុឌទ្រោម ដើម្បីធ្វើយ៉ាងណានៅក្នុងដំណាក់កាលនៃដំណើរការកសាងនេះធ្វើអោយប្រជាពលរដ្ឋបានធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់អោយបានរលូនផងដែរ។ គួរបញ្ជាក់ថា ផ្លូវ និងស្ពានចាស់ដែលនឹងត្រូវដំណើរការជួសជុលកសាងថ្មីឡើងវិញនេះគឺជាស្ពានប្រភេទដែកបាឡេ និងផ្លូវបេតុង ដោយបានឆ្លងកាត់ក្នុងសង្កាត់អណ្ដូងខ្មែរ និងសង្កាត់ត្រើកោះក្រុងកំពត។ ហើយផ្លូវនិងស្ពាននេះមានសារៈសំខាន់ក្នុងការរួមចំណែកដល់ការធ្វើ ចរាចរ នូវរថយន្ត ធុន ធំ ដឹកទំនិញឆ្លងកាត់ក្នុងតំបន់នេះ។ ប៉ុន្តែបច្ចុប្បន្នផ្លូវនិងស្ពាននេះមានស្ថានភាព ដល់ ដំណាក់កាល ខូចខាតទ្រុឌទ្រោម យ៉ាងខ្លាំង ដែលមិនអាចអោយរថយន្តដឹកទំនិញប្រភេទធុនធំឆ្លងកាត់បានឡើយ។ ដោយមើលឃើញពីសារៈសំខាន់និងការលំបាករបស់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងការឆ្លងកាត់អាជ្ញាធរខេត្តកំបតបានខិតខំជំរុញដើម្បីអោយការកសាងស្ពាននិងផ្លូវនេះបានសម្រេចបានឆាប់ៗខាងមុខនេះផងដែរ៕
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90