ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការនិងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
ក្រុមការងារឆ្លើយតបសំណួរ និងសំណូមពរប្រជាពលរដ្ឋ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
FAQ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការនិងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
ក្រុមការងារឆ្លើយតបសំណួរ និងសំណូមពរប្រជាពលរដ្ឋ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
FAQ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលនិងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការនិងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
ក្រុមការងារឆ្លើយតបសំណួរ និងសំណូមពរប្រជាពលរដ្ឋ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
FAQ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Post khmer] - ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ៤ នឹងចាប់ផ្តើមឆ្នាំ ២០១៩
2018-07-17
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Post khmer
ភ្នំពេញៈ គម្រោងកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ៤ ដែលជាច្រកសេដ្ឋកិច្ចដ៏សំខាន់របស់ប្រទេសកម្ពុជាអាចនឹងចាប់ផ្តើមនៅដើមឆ្នាំ ២០១៩ បន្ទាប់ពីបានកម្ចីជាង ១០០ លានដុល្លារពីគ្រឹះស្ថានផ្តល់កម្ចីពិភពលោក។ នេះបើយោងតាមមន្ត្រី ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។ រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានទទួលកម្ចីហិរញ្ញប្បទានពីធនាគារពិភពលោកនូវទឹកប្រាក់ ១១០ លានដុល្លារ ដើម្បីកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ៤ ប្រវែង ២០០ គីឡូម៉ែត្រពីភ្នំពេញទៅកំពង់ផែអន្តរជាតិរបស់កម្ពុជាដែលនឹងត្រូវចំណាយពេល ១៨ ខែ។ កិច្ចព្រមព្រៀងកម្ចីនេះត្រូវបានចុះហត្ថលេខាកាលពីថ្ងៃទី ១២ ខែកក្កដា ឆ្នាំ ២០១៨ ដោយរដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុលោក អូន ព័ន្ធមុនីរ័ត្ន។ លោក វ៉ា ស៊ឹមសុរិយា អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានប្រាប់ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍កាលពីថ្ងៃម្សិលមិញថា ការកែលម្អនេះរួមមានការរៀបចំកែលម្អចិញ្ចើមសងខាងផ្លូវដាក់លូបង្ហូរទឹក និងធ្វើស្ពាន និងការផ្តោតទៅលើការបង្កើនគុណភាពស្ថានីយថ្លឹងរថយន្តដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃការដឹកលើសទម្ងន់ ដំឡើងស្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ប្រព័ន្ធភ្លើងបំភ្លឺដោយប្រើថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យ និងកាមេរ៉ាចាប់ល្បឿនបើកបរជាដើម។ ផ្លូវជាតិលេខ ៤ ដែលបច្ចុប្បន្នមានទទឹង ៧ ម៉ែត្រ និងចិញ្ចើមសងខាងផ្លូវប្រវែងពី ០,៥ - ១ ម៉ែត្រ។ លោក វ៉ា ស៊ឹមសុរិយា បានឲ្យដឹងថាបន្ទាប់ពីទទួលបានហិរញ្ញប្បទានពីធនាគារពិភពលោកបច្ចុប្បន្នក្រុមការងាររបស់ក្រសួងកំពុងរៀបចំធ្វើកិច្ចការផ្សេងៗមុននឹងឈានទៅប្រកាសឲ្យក្រុមហ៊ុនចូលរួមប្រកួតប្រជែងដេញថ្លៃធ្វើផ្លូវនេះ។ លោកបានថ្លែងថា៖ «ផ្លូវជាតិលេខ ៤ អាចនឹងចាប់ផ្តើមពង្រឹងឡើងវិញនៅដើមឆ្នាំក្រោយ។ ផ្លូវនេះយើងនឹងពង្រឹងទៅលើខឿនផ្លូវដែលមានស្រាប់ និងចាក់កៅស៊ូបន្ថែមនៅលើចិញ្ចើមផ្លូវ។ ពោលគឺមិនមែនជាការពង្រីកផ្លូវបន្ថែមនោះទេ»។ លោកបន្តថាសម្រាប់ផ្លូវជាតិលេខ ៤ នឹងមិនមានការពង្រីកបន្ថែមទៀត ខណៈកម្ពុជាក៏គ្រោងនឹងមានផ្លូវល្បឿនលឿនវិនិយោគដោយក្រុមហ៊ុនចិន ដែលនឹងចាប់ផ្តើមនៅខែវិច្ឆិកាឆ្នាំនេះ។ លោកថ្លែងថា៖ «តាមពិតទៅយើងត្រូវពង្រីកផ្លូវជាតិលេខ ៤ ប៉ុន្តែដោយសារយើងនឹងសាងសង់ផ្លូវល្បឿនលឿនហើយខាងក្រុមហ៊ុនក៏បានសំណូមពរមិនឲ្យមានពង្រីកផងដែរ»។ លោកបន្ថែមថា ការចំណាយលើផលប៉ះពាល់ប្រជាពលរដ្ឋក៏ជាកត្តាសំខាន់ផងដែរ។ លោក ស៊ិន ចន្ធី ប្រធានសមាគមភ្នាក់ងារបញ្ជូនទំនិញកម្ពុជាបាននិយាយថា ការពង្រឹងគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ ៤ ឡើងវិញគឺជារឿងដ៏ល្អសម្រាប់វិស័យដឹកជញ្ជូននៅកម្ពុជា ព្រោះផ្លូវជាតិនេះកំពុងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់នៅក្នុងការជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ចរបស់កម្ពុជា។ បច្ចុប្បន្នផ្លូវនេះមានចំណុចខ្លះបានខូចខាត និងស្រុតចុះ ពិសេសតំបន់ក្បែរជ្រោះពេជ្រនិល។ លោកបញ្ជាក់ថា៖ «ទោះបីនៅពេលខាងមុខកម្ពុជានឹងមានផ្លូវល្បឿនលឿនចេញពីភ្នំពេញ ឆ្ពោះទៅកាន់ខេត្តព្រះសីហនុក៏ដោយ ក៏ការធ្វើឲ្យផ្លូវនេះមានភាពល្អប្រសើរពិតជាមានសារៈសំខាន់ណាស់ ព្រោះការធ្វើដំណើរនឹងនៅតែមានសកម្មភាពច្រើនសម្រាប់ផ្លូវមួយនេះ»។ ទោះយ៉ាងណាលោកនិយាយថា៖ «ប្រសិនបើផ្លូវជាតិលេខ ៤ អាចពង្រីកបន្ថែមនោះគឺជាការល្អណាស់តែអ្វីៗវាក៏អាស្រ័យទៅលើថវិកាផងដែរ»៕
ផ្លូវជាតិលេខ ៤
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90