ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Amapapa] - ស្ពានឈើចាស់ទ្រុឌទ្រោមជាង៤០ឆ្នាំ ត្រូវប្រជាពលរដ្ឋរៃលុយគ្នា ធ្វើឡើងវិញសម្រាប់ឆ្លងកាត់
2018-06-10
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Amapapa
កំពង់ឆ្នាំងៈ ប្រជាពលរដ្ឋប្រមាណជា១១ភូមិ ក្នុងតំបន់ដីកោះឆ្លងកាត់ស្ពានឈើ១កន្លែង នៅក្នុងឃុំអំពិលទឹក ស្រុកកំពង់ត្រឡាច ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ដែលមានការបាក់ទ្រុឌទ្រោម និងបាក់មិនអាចធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ទៅមកលែងកើត មកដល់ពេលនេះនៅមិនទាន់មានមន្ត្រីជំនាញពាក់ព័ន្ធណាមួយ អើពើជួយធ្វើការសាងសង់ និងជួសជុលនៅឡើយ ក្រៅពីបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋធ្វើការរៃអង្គាសគ្នាធ្វើការជួសជុលប្រើប្រាស់ជាបណ្តោះអាសន្ន ខណៈដែលទឹកទន្លេ និងឡើងលិចផ្លូវវែងនៅពេលខាងមុខនេះហើយ។ ដោយមិនអាចទ្រាំនឹងការលំបាកឆ្លងទៅឆ្លងមក ខណៈដែលទឹកទន្លេឡើងលិចផ្លូវវៀងទើបបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋអាជ្ញាធរមូលដ្ឋានក្នុងតំបន់ខាងលើបានធ្វើការរៃអង្គាសគ្នាធ្វើការជួសជុលស្ពាននេះដោយខ្លួនឯងឡើងវិញជាបណ្តោះអាសន្នសម្រាប់អ្នកថ្មើជើងម៉ូតូកង់តែប៉ុណ្ណោះ។ ប្រជាពលរដ្ឋម្នាក់ដែលកំពុងធ្វើការជួសជុលស្ពានឲ្យដឹងថា ស្ពានឈើឆ្លងកាត់ព្រែកតាកំនេះ មានប្រវែងប្រមាណជា៣០ម៉ែត្រ ដែលស្ថិតនៅក្នុងភូមិខ្លាក្រហឹមត្រោយខាងលិច ឃុំអំពិលទឹក ស្រុកកំពង់ត្រឡាច ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ហើយស្ពានឈើនេះមានអាយុកាល៤០ឆ្នាំមកហើយ តែវាមានភាពចាស់ទ្រុឌទ្រោម និងបានបាក់បែកឆ្លងកាត់ទៅមកលែងរួច ទើបបានអាជ្ញាធរមូលដ្ឋានភូមិឃុំធ្វើផ្លូវវៀងបណ្តោះអាសន្ន។ ប្រភពបន្តថា ពាក់ព័ន្ធរឿងស្ពាននេះ ពួគគាត់ដែលជាប្រជាពលរដ្ឋបានធ្វើលិខិតស្នាមសំណូមពរជាច្រើនលើកច្រើនសារមកហើយ ដល់ក្រុមការងារនៅក្នុងវេទិការសារធារណៈថ្នាក់ជាតិ ថ្នាក់ខេត្ត តែមកដល់ពេលនេះ នៅតែមិនឃើញមានមន្ត្រីជំនាញខាងណាមួយចុះជួយពួកគាត់នោះឡើយ។ ក្នុងនោះដែរ ស្ពានបាឡេត្រូវបានខាងមន្ទីរសាធារណៈការខេត្តដឹកយកមកគរចោលរយៈពេលប្រមាណជា២ឆ្នាំមកហើយ នៅតែមិនឃើញលិចចេញនៅការសាងសង់នោះឡើយ។ ដោយមិនអាចទ្រាំនឹងការលំបាកក្នុងការធ្វើដំណើរទៅមកមិនបាននៅពេលដែលរដូវវស្សាទឹកទន្លេជន់លិចទៀតផងនោះ ហេតុនេះហើយទាំងអាជ្ញាធរមូលដ្ឋានភូមិឃុំ និងបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋត្រូវតែបង្ខំចិត្តធ្វើការសាងសង់ស្ពាននេះឲ្យបានឆ្លងកាត់បណ្តោះអាសន្ន ព្រោះវាជាតម្រូវការសម្រាប់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋឆ្លងកាត់ទៅមក និងអ្នកមកពីចម្ងាយជុំវិញដីកោះមួយនេះ ពិសេសប្អូនៗសិស្សានុសិស្សផងដែរ។ ពាក់ព័ន្ធករណីនេះ បងប្អូនដែលរស់នៅលើដីកោះខាងលើ បានធ្វើការសំណូមពរដល់មន្ទីរ ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធ ក្រុមការងារថ្នាក់ជាតិ ក្រុមការងារថ្នាក់ខេត្ត អភិបាលខេត្ត មេតា្តជួយស្ពានផ្លូវនោះលើដីកោះមួយនេះផង ព្រោះមានការលំបាកក្នុងការឆ្លងកាត់ទៅមកណាស់ ពិសេសប្អូនៗសិស្សានុសិស្ស៕
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90