ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Koh Santepheap Daily] - គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ អាចឲ្យកម្ពុជាចំណេញមហាសាល
2023-05-28
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap Daily
ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ តម្លៃ១.៧០០លានដុល្លារ ចម្ងាយ១៨០គីឡូម៉ែត្រចេញពីភ្នំពេញឆ្លងកាត់ខេត្តកណ្តាល ខេត្តតាកែវ ខេត្តកែប និងខេត្តកំពត ជាគម្រោងថ្មីមិនដែលមាននៅក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រកម្ពុជា។ វានឹងផ្តល់ផលចំណេញមហាសាលទាំងសេដ្ឋកិច្ច សង្គម បរិស្ថាន និងកិត្យានុភាពជាតិ ។ គម្រោងនេះ នៅមិនទាន់អនុវត្តទេ ប៉ុន្តែវាបានចេញដំណើរហើយ ក្រោយពេលដែលរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានអនុម័តយល់ព្រម ដោយគណៈរដ្ឋមន្ត្រីនៅសម័យប្រជុំកាលពីថ្ងៃទី១៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៣ ថ្មីៗកន្លងទៅនេះ ។ លោក ផៃ ស៊ីផាន អ្នកនាំពាក្យរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា បានថ្លែងក្រោយកិច្ចប្រជុំគណៈរដ្ឋមន្ត្រីថា គណៈរដ្ឋមន្ត្រីបានឯកភាពលើគម្រោងនេះ ហើយក៏បានផ្ដល់អនុសាសន៍ណែនាំឲ្យធ្វើការសិក្សាឱ្យកាន់តែស៊ីជម្រៅបន្ថែមទៀត ។ ក្រោយគណៈរដ្ឋមន្ត្រីអនុម័ត នៅពេលនេះគណៈកម្មាធិការជាតិទន្លេមេគង្គកម្ពុជា កំពុងតែរៀបចំជូនដំណឹងទៅបណ្តាប្រទេសដែលជាសមាជិកគណៈកម្មការធិការទន្លេមេគង្គ ពីព្រោះ កម្ពុជាគឺជាប្រទេសហត្ថលេខីមួយនៃកិច្ចព្រមព្រៀងស្តីពីកិច្ចសហប្រតិបត្តិការសម្រាប់ការអភិវឌ្ឈន៍ប្រកបដោយចីរភាព នៃតំបន់អាងទន្លេមេគង្គ ពីព្រោះគម្រោងនេះ ត្រូវតភ្ជាប់រវាងទន្លេបាសាក់ដែលជាប្រព័ន្ធនៅក្នុងអាងទន្លេមេគង្គចុះទៅសមុទ្រ ។ ហើយដោយឡែកក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុកំពុងតែសហការជាមួយនឹងក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនកំពុង រៀបចំគម្រោងវិនិយោគលំអិត ។ គម្រោងនេះ គឺជាគម្រោងថ្មីបំផុតមិនដែលមាននៅកម្ពុជាឡើយ ហើយដើម្បីអនុវត្តគម្រោងនេះ វាជៀសមិនរួចពីផលប៉ះពាល់ខ្លះ ជាពិសេសគឺបញ្ហាសង្គមជីវភាព ដីធ្លី អេកូឡូស៊ី និងធនធានធម្មជាតិខ្លះ ប៉ុន្តែបើតាមរបាយការណ៍ដែលក្រសួងសធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ផលប៉ះពាល់ទាំងនេះ គឺតិចបំផុតបើធៀបនឹងគម្រោងផ្សេងៗ ។ ប្រភពដដែលបានអះអាងថា គម្រោងនេះ ស្របតាមគោលនយោបាយ និងផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអភិវឌ្ឍន៍ជាតិ យុទ្ធសាស្ត្រចតុកោណ និងចក្ខុវិស័យវែងឆ្ងាយរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល។ មកដល់ពេលនេះ កម្ពុជាកំពុងតែអភិវឌ្ឈន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវគោក និងអាកាសយ៉ាងពេញទំហឹង ប៉ុន្តែកំពុងតែគិតគូរលើផ្លូវដែក និងផ្លូវទឹក។ ទន្លេមេគង្គជាផ្លូវទឹកកម្ពុជា មានសក្តានុពលខ្លាំងចាប់ពីព្រំប្រទល់ឡាវ ដល់វៀតណាម នៅចម្ងាយប្រមាណជា ៥០០ គីឡូម៉ែត្រកាត់ខេត្តស្ទឹងត្រែង ក្រចេះ កំពង់ចាម រាជធានីភ្នំពេញ កណ្តាល និងព្រៃវែង។ ទន្លេបាសាក់ ដែលមានប្រវែង ១៩០ គីឡូម៉ែត្រ កាត់រាជធានីភ្នំពេញ និង កណ្តាលចុះទៅវៀតណាម ទន្លេសាបមានប្រវែងជាង ១០០ គីឡូម៉ែត្រ ហូរចាក់ទៅកំពង់ឆ្នាំង និងបឹងទន្លេសាប ដែលរួមមាន ៖ កំពង់ឆ្នាំង ពោធិ៍សាត់ បាត់ដំបង សៀមរាប និងកំពង់ធំជាដើម។ ផ្លូវទឹកទាំងនេះ គឺបន្តគ្នា ហើយសុទ្ធតែឆ្លងកាត់រាជធានី ដែលជាមជ្ឈមណ្ឌលសេដ្ឋកិច្ចរបស់ ប្រទេសទាំងអស់ ដែលអាចនឹងសម្រួលការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក ប៉ុន្តែនៅពេលនេះ មិនទាន់សកម្មនៅឡើយ ដូច្នេះហើយទើបតម្លៃនៃការដឹកជញ្ជូនទំនិញនៅក្នុងស្រុកយើង ហាក់នៅថ្លៃ ពីព្រោះការដឹកជញ្ជូនប្រហែលជាលើស ៩០ ភាគរយ គឺតាមផ្លូវគោក ដែលមានតម្លៃខ្ពស់។ ម្យ៉ាងវិញទៀត កម្ពុជាក៏នៅមិនទាន់មានឯករាជភាពនៃវិស័យដឹកជញ្ជូនទំនិញចេញក្រៅ ប្រទេសតាមផ្លូវទឹកនៅឡើយ ដោយកម្ពុជាត្រូវពឹងដង្ហើមវៀតណាម ប៉ុន្តែប្រសិនបើគម្រោងនេះអនុវត្តនោះ ឯករាជ្យភាពនៃវិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹករបស់កម្ពុជា នឹងមានពេញទំហឹងតែម្តង។ ទោះមិនទាន់រីកចម្រើននៅពេលនេះ ប៉ុន្តែគេដឹងថា វិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក គឺជាវិស័យដ៏មានសារៈសំខាន់ និងមានសក្តានុពលធំធេងសម្រាប់ជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ តាមរយៈការកាត់បន្ថយថ្លៃដើមនៃការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងទេសចរណ៍ចុះកាន់តែទាប កាត់បន្ថយការបំភាយផ្សែងពុលក្នុងបរិស្ថាន និងងាយស្រួលតភ្ជាប់ជាមួយពហុមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនផ្សេងទៀតនៅកម្ពុជា។ តាមការសិក្សាព្រែកជីកហ្វូណនតេជោនេះ មានប្រវែងប្រមាណ ១៨០គីឡូម៉ែត្រ ចាប់ផ្តើមពីព្រែកតាកែវ នៃទន្លេមេគង្គ ឆ្លងកាត់តាមព្រែកតាឯក នៃទន្លេបាសាក់ រួចចូលតាមព្រែកតាហ៊ីង នៃទន្លេបាសាក់ ស្រុកកោះធំ និងបន្តរហូតដល់សមុទ្រខេត្តកែប ដោយឆ្លងកាត់ខេត្តចំនួន៤ រួមមាន ៖ ខេត្តកណ្តាល ខេត្តតាកែវ ខេត្តកំពត និងខេត្តកែប ដែលមានប្រជាជនសរុបប្រមាណ ១,៦លាននាក់ រស់នៅអមសងខាងផ្លូវទឹកនេះ។
គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90