ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Sabay News] - អនាគតឡានអគ្គិសនីនឹងកាន់តែប្រសើរឡើងសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជាធ្វើដំណើរប្រចាំថ្ងៃ
2022-06-13
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Sabay News
រថយន្តអគ្គិសនី គឺជារថយន្តដែលដំណើរការលើម៉ូទ័រអេឡិចត្រូនិច ជំនួសឱ្យម៉ាស៊ីនចំហេះខាងក្នុងដែលបង្កើតថាមពលដោយការដុតចំហេះនៃប្រេងឥន្ធនៈ និងឧស្ម័ន។ រថយន្តអគ្គីសនីត្រូវបានបំពាក់ដោយថាមពលភ្លើង ហើយវាត្រូវបានចាត់ទុកថាជាដំណោះស្រាយបច្ចេកទេសនៃជម្រើសដ៏ល្អដើម្បីបំពេញតាមស្តង់ដារការបំភាយឧស្ម័នសម្រាប់ប្រទេសជាច្រើន។ ប្រទេសជាច្រើនកំពុងប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គីសនី និងមានភាពពេញនិយម ប៉ុន្តែនៅកម្ពុជាគឺកំពុងអភិវឌ្ឍនិងលើកទឹកចិត្ត។ រដ្ឋាភិបាលកំពុងជំរុញបន្ថែមទៀតដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងការប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គីសនី ព្រោះវាជួយដល់បរិស្ថាន និងកាត់បន្ថយពីការចំណាយថ្លៃប្រេងឥន្ធនៈ។ នៅអឺរ៉ុបពួកគេទើបតែបានប្រកាសថានឹងមានតែមានរថយន្តអគ្គិសនីប៉ុណ្ណោះចាប់ពីឆ្នាំ 2035 ដើម្បីប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ។ ចំនួនរថយន្តអគ្គីសនីមានការកើនឡើងនៅលើដងផ្លូវប្រទេសកម្ពុជារួចហើយ។ ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនបានបើកដំណើរការនូវអគារតាំងបង្ហាញរថយន្តក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ និងដាក់បង្ហាញនូវរថយន្តអគ្គីសនីជាង១០ប្រភេទផងដែរ។ ក្នុងអំឡុងពេលម៉ាករថយន្តជាច្រើនដែលនាំចូលរថយន្តអគ្គីសនីមកលក់ក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ពេលនេះ MG ក៏មានវត្តមានរថយន្តអគ្គីសនីដែលគឺរថយន្ត MG ZS EV ជាមួយនឹងការរចនាដ៏ល្អ និងពណ៌ដ៏ទាក់ទាញ បូករួមជាមួយមុខងារប្រើប្រាស់ដ៏ទំនើប។ រថយន្ត MG អគ្គីសនីនឹងមិនវាយលុកទីផ្សាដូចព្យុះនោះទេ ប៉ុន្តែវានឹងក្លាយជារថយន្តដែលកែសម្រួលដល់ការប្រើប្រាស់របស់ប្រជាជនកម្ពុជា និងមានភាពសន្សំសំចៃខ្ពស់។ ការប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គិសនីគឺមានន័យថា លោកអ្នកអាចរំលងការចំណាយខ្ពស់នៃប្រេងឥន្ធនៈដែលជាចំណុចមួយនៃបញ្ហាធំបំផុតរបស់មនុស្សនាពេលបច្ចុប្បន្ន។ សម្រាប់រថយន្តអគ្គីសនីការចំណាយថាមពលត្រូវបានវាស់ដោយថាតើថាមពលអគ្គីសនីប្រើប្រាស់ប៉ុន្មានគីឡូវ៉ាត់ម៉ោង (kWh) ដែលចំណាយក្នុង 100Km ។ ឧទាហរណ៍រថយន្ត MG ZS EV ដំណើរការប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយនឹងថាមពលអគ្គីសនីមួយពេញ 44.5kWh និង 15kWh/100Km ។ ការសាកថ្មលឿនរបស់ MG ZS EV ជាមួយនឹងថាមពលថ្ម១ពេញចំណាយពេលចន្លោះពី 1.5 ឬ 2 ម៉ោង ហើយវាអាចបើកបរបានចម្ងាយប្រហែល 340Km ។ បើតាមអ្នកបច្ចេកទេសរបស់ស្ថានីយ៍សាកអគ្គិសនីនៅ Caltex បាននិយាយអំពីថ្លៃសេវាក្នុងការសាករថយន្តអគ្គីសនីគឺតម្លៃ 0.35$ ក្នុង 1 kW/h។ ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកគណនាអំពីការចំណាយទឹកប្រាក់វិញ នោះអ្នកចំណាយប្រហែល 15.57 ដុល្លារ សម្រាប់ការសាកអគ្គីសនី១ពេញលើរថយន្ត MG ZS EV ហើយប្រៀបធៀបទៅនឹងសាំងវាពិតជាសន្សំសំចៃខ្លាំងណាស់។ ទន្ទឹមនឹងនេះការឡើងនូវថ្លៃប្រេងឥន្ធនៈនៅកម្ពុជា ដែលមានតម្លៃ ១,៤១ ដុល្លារក្នុងមួយលីត្រ។ ក្រឡេកទៅមើលការដំណើរការនៃការបញ្ចូលថាមពលអគ្គីសនីគឺមានភាពល្អប្រសើរខ្លាំងណាស់ក្នុងប្រទេសកម្ពុជា បណ្តាញសាកអគ្គីសនីសាធារណៈត្រូវបានពង្រីកដោយរដ្ឋាភិបាល ដូច្នេះវាជាការងាយស្រួលសម្រាប់ការសាកអគ្គីសនីលើរថយន្តរបស់អ្នកបានលឿន និងរហ័ស។ ម្ចាស់រថយន្តគ្រាន់តែបើករថយន្តទៅកាន់ស្ថានីយ៍សាកថ្ម ហើយបំពេញព័ត៌មានរថយន្តជាមួយបុគ្គលិក ហើយអាចគិតប្រាក់តាមរបៀបងាយស្រួល។ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណៈការ និងដឹកជញ្ជូន លោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានមានប្រសាសន៍ថា មានស្ថានីយ៍សាកថ្មចំនួន៤កន្លែងដែលឧបត្ថម្ភដោយកម្មវិធីអភិវឌ្ឍន៍អង្គការសហប្រជាជាតិ និងស្ថានីយ៍ចំនួន១០ផ្សេងទៀត នឹងត្រូវបានផ្តល់ដោយមូលនិធិវិនិយោក្រុមហ៊ុនឯកជនផ្សេងៗទៀត។ ដូច្នេះនេះជាការចាប់ផ្តើមដ៏ល្អមួយសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជាក្នុងការប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គីសនី។ ទោះបីពេលនេះមិនទាន់មានការប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គីសនីបានទូលំទូលាយនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាក៏ដោយ ប៉ុន្តែវានឹងត្រូវបានអភិវឌ្ឍ និងយល់ដឹងបន្ថែមអំពីអត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនរបស់រថយន្តអគ្គីសនីនាពេលអនាគត ដោយសារការរំពឹងទុកនៃតម្លៃរថយន្តអគ្គីសនីនឹងកាន់តែល្អសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជាអាចមានលទ្ធភាពទិញបាន៕
រថយន្តអគ្គិសនី
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90