• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - ឧបករណ៍​សម្រាប់​ពិន័យ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​ ៣០០​ គ្រឿង​ ត្រូវ​បានផ្តល់​ទៅ​រាជធានី​-ខេត្ត​ទាំង​ ២៥

2022-04-06 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​បាន​ផ្តល់​ឧបករណ៍​បច្ចេកទេស​ពិន័យ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​ចំនួន ៣០០ គ្រឿង​ជូន​ដល់​ស្នងការដ្ឋាន​នគរបាល​ទូទាំង ២៥ ​រាជធានី-​ខេត្ត សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​ក្នុង​ការដក​ពិន្ទុ​បណ្ណ​បើកបរ និង​ផាក​ពិន័យ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​។ ឧបករណ៍​ទាំងនេះ​ត្រូវបាន​ផ្តល់​តាមរយៈ​លោក ហ៊ឹម យ៉ាន អគ្គស្នងការរង​នគរបាលជាតិ និង​ជា​អនុប្រធាន​អចិន្រៃ្តយ៍​នៃ​អនុគណៈកម្មការ​ទី​ ២ នៃ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​កាលពី​ថ្ងៃទី​ ៤ ខែមេសា ក្នុងពេល​រៀបចំ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្សព្វផ្សាយ​សេចក្តី​ណែនាំ​ស្តីពី​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បង់ប្រាក់​ផាកពិន័យ​អន្តរការណ៍ ចំពោះ​អំពើ​ល្មើសច្បាប់​ស្តីពី​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក និង​ការដក​ពិន្ទុ និង​បំពេញ​ពិន្ទុ​ឡើងវិញ​សម្រាប់​បណ្ណ​បើកបរ​។ លោក​បាន​ថ្លែងថា៖ «​គោលបំណង​នៃ​កិច្ចប្រជុំ​នេះ គឺ​ដើម្បី​បែងចែក​ឧបករណ៍​បច្ចេកទេស​ពិន័យ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍ និង​ជាការ​បណ្តុះបណ្តាល​ដល់​មន្ត្រី​នគរបាល​ចរាចរណ៍​ទៅលើ​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា​ថ្មី ទាក់ទង​នឹង​ការគ្រប់គ្រង​ទិន្នន័យ ពិន័យ​អំពើ​ល្មើសច្បាប់​ស្តីពី​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក នីតិវិធី​ប្រតិបត្តិការ​ប្រព័ន្ធ ការប្រើប្រាស់​ឧបករណ៍​ពិន័យ​អំពើ​ល្មើសច្បាប់​ស្តីពី​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក និង​វិធី​គ្រប់គ្រង​ព័ត៌មាន និង​ការ​រក្សាទុក​ទិន្នន័យ​នៃ​ការពិន័យ​»​។ ក្នុង​កិច្ចប្រជុំ​នោះដែរ លោក​បាន​ជំរុញ​ដល់​មន្ត្រី​នគរបាល​ត្រូវធ្វើ​ការងារ​ជាក់ស្តែង​លើ​ប្រតិបត្តិការ​គ្រប់គ្រង​ការផាកពិន័យ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​លើ​ដងផ្លូវ ជាពិសេស​គឺ​ការងារ​នគរបាល​ចរាចរណ៍​ដែលមាន​ការកែទម្រង់កា​រងារ​ថ្មី​មួយ​ និង​ការទទួល​ភារកិច្ច​សំខាន់​មួយទៀត​នៅលើ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន ដែលជា​ការកែទម្រង់​ពិន័យ​អន្តរការណ៍ ចំពោះ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​។ លោក​បាន​សង្កត់ធ្ងន់ថា ដើម្បី​ទប់ស្កាត់​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ គឺ​ត្រូវអនុវត្ត​វិធានការ រឹតបន្តឹង និង​ការដាក់ពិន័យ​ចំពោះ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​ឱ្យមាន​ប្រសិទ្ធភាព ត្រូវ​ចាប់​មុខសញ្ញា​ដែល​គេចខ្លួន​ឱ្យបាន​ និង​មាន​វិធានការ​ផ្សព្វផ្សាយ​អប់រំ​ឱ្យបាន​ទូលំទូលាយ​។ ប្រធាន​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា​ និង​ទំនាក់ទំនង​សាធារណៈ​នៃ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​លោក​ ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ បាន​ប្រាប់​ភ្នំពេញ​ប៉ុស្តិ៍​ថា ការផ្តល់​ឧបករណ៍​នេះ ដើម្បី​បែងចែក​ពី​ថ្នាក់ជាតិ​ជូនទៅ​ដល់​ស្នងការដ្ឋាន​នគរបាល​ទាំង​ ២៥ រាជធានី​-​ខេត្ត ពោលគឺ​ការចែក​នេះ​ដល់​កម្រិត​ស្រុក​តែម្តង​សម្រាប់​យកទៅ​អនុវត្ត​បន្ត​នៅ​តាម​គោលដៅ​។ លោក​បន្តថា សម្រាប់​ឧបករណ៍​នេះ ក្រសួង​សាធារណការ​ជាមួយ​នឹង​ក្រសួង​មហាផ្ទៃ​ដែលមាន​អង្គភាព​ជំនាញ អគ្គស្នងការដ្ឋាន​នគរបាលជាតិ​បាន​រួមគ្នា​ធ្វើ និង​បាន​សិក្សា​យ៉ាង​ល្អិតល្អន់ ដើម្បី​រៀបចំ​នូវ​ប្រព័ន្ធ​ឧបករណ៍​ដ៏​មាន​សារៈសំខាន់​នេះ​ឡើង​។ លោក​ថា​៖ «​ឧបករណ៍​នេះ​ស្រួល​ណាស់ ស្កេន​តែ​កាត​ហើយនឹង​ដឹង​ប្រវត្តិ​នៃ​បណ្ណ​បើកបរ និង​ពិន្ទុ​នៅសល់​ប៉ុន្មាន ហើយ​ឈានទៅរក​ការជ្រើសរើស​បទល្មើស​ដើម្បី​ផាកពិន័យ​ទឹកប្រាក់​ប៉ុន្មាន ហើយ​និង​ត្រូវ​ដក​ពិន្ទុ​ប៉ុន្មាន​ដោយយោង​តាមច្បាប់​ស្តីពី​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក និង​អនុក្រឹត្យ​ស្តីពី​ផាកពិន័យ​អន្តរការណ៍​ចំពោះ​បទល្មើស​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​»​។ នៅពេល​អ្នកបើកបរ​ត្រូវបាន​រកឃើញ​ថា មាន​បទល្មើស​ចរាចរណ៍ នគរបាល​អាចមក​ឧបករណ៍​មក​ស្កេន​ហើយ​វា​នឹង​ព្រីន​ចេញ​ជា​វិក្កយបត្រ​មួយ​បញ្ជាក់ថា គាត់​មាន​បទល្មើស​អី ដក​ពិន្ទុ​ប៉ុន្មាន​ និង​ត្រូវឱ្យ​គាត់​បង់ប្រាក់ ហើយ​ការបង់ប្រាក់​នោះ​ធ្វើឡើង​នៅ​តាមរយៈ​គ្រឹះស្ថាន​ហិរញ្ញវត្ថុ ដែល​សហការ​ជាមួយ​អគ្គស្នងការដ្ឋាន​នគរបាល​ជាតិ ឬ​បង់ប្រាក់​តាម Mobile App ជាដើម​ដើម្បី​បង្កលក្ខណៈ​ងាយស្រួល​។ លោក​ សុទ្ធាយុត្តិ មានការ​ជឿជាក់ថា សម្រាប់​កម្មវិធី​ដក​ពិន្ទុ គួបផ្សំ​ជាមួយ​ការផាក​ពិន័យ​ជា​អន្តរការណ៍​នឹង​រួមចំណែក​កាត់បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​បន្ថែមទៀត​។ លោក​ថា​៖ «​យើង​មានការ​ជឿជាក់​ខ្ពស់ ព្រោះ​ការផាកពិន័យ​តែមួយ​មុខ មិន​គ្រប់គ្រាន់​ទេ ឧទាហរណ៍​ថា​ផាកពិន័យ ១០ ​ម៉ឺន​រៀល ក្នុងករណី​មួយ អ្នក​ដែលមាន​ជីវភាព​មាន​កម្រិត គាត់​អាច​រាងចាល​ហើយ​ ប៉ុន្តែ​ចំពោះ​អ្នក​ដែលមាន​រថយន្ត​ទំនើប កម្រិតជីវភាព​ធូរធារ គាត់​គិតថា ផាក​ ១​ ថ្ងៃ ១០ ​ម៉ឺន​រៀល​ ១០​ ដង​ក៏​មិនមាន​បញ្ហា​ដែរ អ៊ីចឹង​បាន​មាន​យន្តការ​មួយទៀត គឺ​ផាកពិន័យ​ជា​លុយ​ផង និង​ធ្វើការ​កាត់​ពិន្ទុ​បណ្ណ​បើកបរ​ផង​»​។ លោក​បន្តថា​៖ «​អ៊ីចឹង​ពិន្ទុ​មាន​ ១២ បើ​កាត់​អស់ ១២ ​ពិន្ទុ ដក​បណ្ណ​បើកបរ អ៊ីចឹង​មិន​ថា​កម្រិត​ជីវភាព​មាន​លទ្ធភាព​ប្រើ​រថយន្ត​ទំនើប​ប៉ុនណា បើ​អត់​បណ្ណ​បើកបរ​ហើយ ប៉ូលិស​ហៅ​ម្តងទៀត ច្បាស់​ជា​ប្រឈម​ទោសទណ្ឌ​ទៅតាម​អ្វីដែល​មានចែង​នៅក្នុង​ច្បាប់​។ អ៊ីចឹង​យើង​អាច​ទាញ​ជារួម​មកវិញ​បាន​ថា យើង​មាន​ជំនឿ​ចិត្ត ការអនុវត្ត​ដក​ពិន្ទុ​នេះ​គឺ​ចូលរួម​កាត់បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​»​។ លោក​បានឱ្យដឹង​ដែរ នាពេល​បច្ចុប្បន្ននេះ​មន្ត្រីនគរបាល​នឹង​យក​ឧបករណ៍​នោះ​ទៅ​អនុវត្ត​ជាក់ស្តែង​សាកល្បង ខណៈ​ការដាក់​ឱ្យ​អនុវត្ត​ជា​ផ្លូវការ​នឹង​ប្រកាស​នៅពេល​ក្រោយ​។ លោក​ថា​៖ «​មកដល់​ម៉ោង​នេះ យើង​បានធ្វើ​រួចរាល់​អស់ហើយ ប៉ុន្តែ​យើង​ដឹង​ហើយ ការងារ​ផាកពិន័យ ការងារ​ដក​ពិន្ទុ គឺជា​បញ្ហា​ក្តៅ​ណាស់ យើង​ត្រូវ​មើល​ឱ្យ​សព្វគ្រប់​ជ្រុងជ្រោយ ដើម្បី​ធានាថា ការអនុវត្ត​ដំណើរការ​ល្អ​ក្នុង​កម្រិត​បច្ចេកវិទ្យា និង​ត្រៀមលក្ខណៈ​ក្នុងការ​តវ៉ា​ ឬ​មាន​តម្រូវការ​ក្នុងការ​ដោះស្រាយ គឺ​មន្ត្រី​ជំនាញ​គាត់​អាចមាន​ការយល់ដឹង​ និង​ត្រៀមលក្ខណៈ​ជាស្រេច​»​។ លោកស្រី លឹម សុខជា ទីប្រឹក្សា​ជាន់ខ្ពស់ អង្គការ​សម្ព័ន្ធ ដើម្បី​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក (CRY) ធ្លាប់​ថ្លែងថា ការដាក់ឱ្យ​ដំណើរការ​កម្មវិធី​ដក​ពិន្ទុ​បណ្ណ​បើកបរ​នឹង​រួមចំណែក​កាត់បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ និង​ជួយ​ពង្រឹងស្មារតី​ដល់​អ្នកបើកបរ​នៅតាម​ដងផ្លូវ​សាធារណៈ​។ លោកស្រី​ថា​៖ «​វា​ជា​ផ្នែក ១ ជំរុញឱ្យមាន​សុវត្ថិភាព​អ្នកបើកបរ ព្រោះ​អ្នកបើកបរ​នឹង​ចាប់ផ្តើម​យកចិត្ត​ទុកដាក់ ក្នុង​ការបើកបរ ដោយ​ប្រយ័ត្នប្រយែង ពីព្រោះ​បើ​គាត់​មាន​កំហុស គាត់​នឹង​ប្រឈម​ការដក​ពិន្ទុ ឬ​អស់​ពិន្ទុ​ហើយ​គាត់​ត្រូវ​ចំណាយពេល​ច្រើន ដើម្បី​រៀនសូត្រ​ឡើងវិញ ហើយ​អ្នកខ្លះ​នឹង​អាច​អស់​ពិន្ទុ​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ អ្នក​ដែល​មាន​កំហុស​ធំដុំ​»៕
កម្មវិធីដកពិន្ទុបណ្ណបើកបរ ច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក ក្រសួងសាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[Fresh News] - បើកបរសូមប្រុងប្រយ័ត្នគ្រប់វិនាទី! ស្លាប់២នាក់ និងរបួស៤នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី២៤ ខែមិថុនាម្សិលមិញ
តើអ្នកមានដឹងទេថាផ្លាកសញ្ញាដែលមានរាងមូល​ ផ្ទៃខាងក្នុងមានពណ៌ខៀវ និងមានឆ្នូតក្រហមកាត់បញ្ឆិតពីស្ដាំឡើងទៅឆ្វេង មានអត្ថន័យបែបណា?
[Fresh News] - រយៈពេល៥ថ្ងៃ អគ្គនាយកដ្ឋានគយ និងរដ្ឋាករកម្ពុជា ចាប់រថយន្តគ្មានពន្ធបាន២៣គ្រឿង ខណៈថ្ងៃឱសានវាទចូលបង់ពន្ធនៅតែ១សប្តាហ៍ទៀតប៉ុណ្ណោះ !
[HNA News] - ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ដឹកនាំកិច្ចពិភាក្សាពីលទ្ធផលសិក្សាបឋម លើការរៀបចំប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ ផ្លូវរថភ្លើងក្រោមដី ឬលើអាកាស
ឯកឧត្តមអគ្គាធិការ ស្រេង ស្រស់ បាន ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំអធិការកិច្ចសម្រាប់ការិយបរិច្ឆេទ២០២១ និងបណ្តាឆ្នាំពាក់ព័ន្ធ នៅនាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
ឯកឧត្តមអគ្គនាយក សួន ភារិទ្ធ ដឹកនាំមន្ត្រីបច្ចេកទេសចំណុះឱ្យអគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់ បន្តចុះពិនិត្យការងារពាក់ព័ន្ធនឹងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់ និងប្រព័ន្ធលូ
[Business Cambodia] - ផ្លូវរថភ្លើងក្រោមដី និងផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាស នឹងមានផ្លូវរថភ្លើង ១ ត្រូវរដ្ឋជ្រើសរើសសង់នៅភ្នំពេញ
[TV 5] - គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ១០ ប្រវែង១៩៧,៣៦ គីឡូម៉ែត្រ តភ្ជាប់ពីសំឡូត- វាលវែង-អូរសោម ដល់កោះកុង គិតមកទល់ពេលនេះ សម្រេចបាន ៦៤,៣៣ %ហើយ(នាទីទី១៩:២៥)

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2022 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90