ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[RFI] - GMAC ស្នើ លោក ហ៊ុន សែន ពិចារណាឡើងវិញ ករណីចាប់រថយន្តតទ្រុងធំៗ
2018-02-14
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង RFI
សមាគមរោងចក្រកាត់ដេរនៅកម្ពុជាហៅកាត់ថា GMAC ស្នើឲ្យលោកនាយករដ្ឋមន្រ្តី ហ៊ុន សែន ពិចារណាឡើងវិញ ចំពោះវិធានការចាប់ឃាត់ទុក រថយន្តដឹកទំនិញធំៗ និងមានសណ្តោងវែងៗ ដែលជាយុទ្ធនាការទ្រង់ទ្រាយធំនាពេលថ្មីៗនេះ។ ការសុំអន្តរាគមន៍របស់GMAC នៅពេលនេះគឺធ្វើឡើងតែប៉ុន្មានថ្ងៃ ប៉ុណ្ណោះ ក្រោយពីលោកនាយករដ្ឋមន្រ្តីប្រកាសដាក់ចេញវិធានការកណ្តាប់ដៃដែក និងព្រមានដកអភិបាលខេត្តនិងអភិបាលស្រុកណា ដែលបណ្តោយឲ្យមានរថយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណៈបច្ចេកទេសធ្វើចរាចរណ៍តាមផ្លូវសាធារណៈ។ នៅក្នុងលិខិតសុំអន្តរាគមន៍ចុះថ្ងៃ១៣ខែកុម្ភៈ សមាគមរោងចក្រកាត់ដេរនៅកម្ពុជា បានអះអាងថា GMAC បានទទួលនូវសេចក្តីរាយការណ៍ពីសំណាក់សមាជិកជាច្រើនអមដោយក្តីកង្វល់យ៉ាងខ្លាំងពាក់ព័ន្ធនឹងបញ្ហារថយន្តដឹកជញ្ជួនដែលមានប្រវែងលើសពី១៦ម៉ែត្រនិងកុងតឺន័រប្រវែង៤៥ហ្វីត។ កង្វក់ដោយសារតែមានរថយន្តកុងតឺន័រជាច្រើនត្រូវបានឃាត់ទុកដោយអាជ្ញាធរ នាំទៅដល់ការរាំងស្ទះនៃសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់វត្ថុធាតុដើម សម្រាប់ផលិត ក៏ដូចជាការនាំចេញ។ នេះជាការគូសបញ្ជាក់របស់GMAC។ បើតាម GMAC វិធានការរបស់រដ្ឋាភិបាលនៅពេលនេះបង្កជាការគំរាមកំហែងថ្មីមួយទៀតដល់វិស័យកាត់ដេរសំលៀកបំពាក់ ស្បែកជើង និងកាបូប ដែលកំពុងប្រឈមនឹងការប្រកួតប្រជែងខ្លាំងលើទីផ្សារពិភពលោក និងពេលវេលាផលិតដែលអ្នកបញ្ជាទិញដាក់ឲ្យដែលកាន់តែខ្លីទៅៗ។ ហើយថាវិធានការតឹងរឹងរបស់រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាប៉ុន្មានថ្ងៃមកនេះអាចធ្វើឲ្យប៉ះពាល់ដល់៥០%នៃសកម្មភាពនាំចេញ-នាំចូលរបស់រោងចក្រ បើសិនមិនមានជម្រើសណាបណ្តោះអាសន្ន។ ផ្អែកលើហេតុផលទាំងនេះ GMAC ស្នើឲ្យលោកនាយករដ្ឋមន្រ្តី ហ៊ុន សែន អនុញ្ញាតជាបណ្តោះអាសន្នឲ្យរថយន្តដឹកជញ្ជួនកុងតឺន័រ៤០ហ្វីត និង៤៥ហ្វីត ដែលសណ្តោងវែងបំផុត១៧ម៉ែត្រ និងរថយន្តសណ្តោងរ៉ឺម៉ក់ដឹកកុងតឺន័រ៤៥ហ្វីត មានកម្ពស់៤,៥ម៉ែត្រអាចធ្វើចរាចរណ៍តាមផ្លូវសាធារណៈដល់កាលកំណត់ណាមួយ។ ជាមួយគ្នានោះ GMAC ក៏ស្នើឲ្យមានការកែសម្រួលប្រកាសលេខ១៨១៦ កាលពីឆ្នាំ២០១០ ឲ្យមានលក្ខណៈកាន់តែសមស្របតាមនិយាមអន្តរជាតិដែលអាចឲ្យរថយន្តសណ្តោងរ៉ឺម៉កសម្រាប់កុងតឺន័រប្រវែង៤០ហ្វីត និង៤៥ហ្វីតអាចធ្វើចរាចរណ៍បាន។ ជាការឆ្លើយតប អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណៈការ និងដឹកជញ្ជួន លោក វ៉ាសឹម សូរិយា ប្រាប់វិទ្យុបារាំងRFIថា អ្វីដែលមន្រ្តីជំនាញធ្វើគឺអនុវត្តទៅតាមច្បាប់និងបទបញ្ជារបស់ប្រមុខរដ្ឋាភិបាលដែលមានន័យអាចមិនមានការកែប្រែនោះឡើយ។ បើតាមអ្នកនាំពាក្យដដែល ការឃាត់ទុករថយន្តនៅប៉ុន្មានថ្ងៃមកនេះ គឺធ្វើតែចំពោះរថយន្តដែលកែច្នៃខុសបច្ចេកទេសប៉ុណ្ណោះ។ ចំណែករថយន្តកុងតឺន័រ លោកថា ប៉ះពាល់តែ៥%ប៉ុណ្ណោះ ពោលមិនប៉ះពាល់រហូតដល់៥០%ដូចGMAC លើកឡើងនោះទេ។ លោក វ៉ាសឹម សូរិយា បញ្ជាក់បន្ថែមថា ក្រសួងនឹងធ្វើការពន្យល់តបទៅGMACវិញនៅពេលឆាប់ៗនេះ។ ទោះជាយ៉ាងណា មកទល់ពេលនេះ នៅពុំទាន់មានកិច្ចអន្តរាគមន៍ណាមួយនៅឡើយទេពីសំណាក់លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីហ៊ុន សែន ខណៈGMAC ស្នើសុំឲ្យលោកដែលជាអ្នកដាក់បទបញ្ជា ពិចារណាឡើងវិញ៕
យានយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណៈបច្ចេកទេស
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90