ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Post khmer] - មន្ត្រីជំនាញបានអូសសាឡង់បូមខ្សាច់ដែលលិច ចេញពីសសរស្ពានព្រែកតាមាក់
2019-10-01
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Post khmer
ភ្នំពេញៈ មន្ត្រីជំនាញរាជធានីភ្នំពេញកាលពីថ្ងៃម្សិលមិញបានស្ទូចសាឡង់ដឹកខ្សាច់ ដែលកឿងជាប់នឹងសសរស្ពានព្រែកតាមាក់កាលពីដើមខែកញ្ញាចេញបានហើយ បន្ទាប់ពីផ្អាកប្រតិបត្តិការមួយរយៈក្រោយចំណាយពេលជិត ១ សប្តាហ៍ នៅតែមិនអាចទាញសាឡង់ចេញបាន ព្រោះតែសម្ពាធទឹកបុកខ្លាំង។ ជាមួយនឹងការទទួលបានជោគជ័យក្នុងការស្ទូចសាឡង់នេះចេញបានលោក គង់ វិមាន អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ពីម្សិលមិញថា ក្រុមការងារបានដំណើរការយកសាឡង់នេះបន្តតាំងពីថ្ងៃអាទិត្យរហូតដល់ថ្ងៃត្រង់ម្សិលមិញដោយបានបូមខ្សាច់ និងទឹកដែលនៅសេលសល់ក្នុងសាឡង់ ហើយក្រុមជំនាញក៏បានប្រើប្រាស់សាឡង់ផ្សេងទៀត ដើម្បីអូសចេញដោយជោគជ័យស្របពេលដែលទឹកទន្លេមិនសូវហូរខ្លាំង។ លោកបន្តថា៖ «ពិនិត្យទៅលើទិដ្ឋភាពជាក់ស្តែង យើងបានធ្វើការងារនេះយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ ដោយសារតែបេសកកម្មនៃការយកសាឡង់ដែលជាប់គាំងតាំងពីថ្ងៃទី ៨ ខែកញ្ញាកន្លងមកនេះគឺដោយសារតែយើងយករយៈពេល ៥ ទៅ ៦ ថ្ងៃគឺស្ទះដោយសារទំហំទឹកច្រើន បុកខ្លាំងមិនអាចយកបាន។ ប៉ុន្តែឥឡូវនេះដោយសារទឹកទន្លេបានស្រកច្រើនដែលអំណោយផលដល់ក្រុមការងារបំពេញបេសកកម្មបន្តនេះ»។ លោក គង់ វិមាន ក៏បានឲ្យដឹងដែរថា ក្រុមជំនាញដែលជាអ្នកបច្ចេកទេសរួមមានកម្ពុជា និងចិនបានពិនិត្យហើយថា ការជាប់គាំងសាឡង់ក្នុងមួយរយៈពេលកន្លងមកនេះគឺមិនបណ្តាលឲ្យប៉ះពាល់ដល់សសរស្ពាននោះទេ ព្រោះតែបានធ្វើការបូមខ្សាច់ចេញខ្លះពីសាឡង់ ដើម្បីសម្រាលបន្ទុក និងបានដាក់ពោងជាច្រើនសម្រាប់ទប់កម្លាំងទឹករុញ។ លោកបញ្ជាក់បន្តថា៖ «សម្រាប់ក្រសួងសាធារណការ គឺដោយសារតែភាពជាក់ស្តែងសាឡង់ដែលជាប់គាំងក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានថ្ងៃកន្លងមកនេះ មិនមានផលប៉ះពាល់ផ្នែកណាមួយដល់ស្ពាននោះទេ។ ដូច្នេះចំពោះវិធានការផ្សេងៗទៅម្ចាស់សាឡង់ហ្នឹង គឺផ្អែកទៅលើសមត្ថកិច្ចអាជ្ញាធរមូលដ្ឋានយើង»។ យ៉ាងណាក៏ដោយអ្នកនាំពាក្យរូបនេះ អំពាវនាវឲ្យនាវាចរ និងក្រុមហ៊ុនសាឡង់ដែលកំពុងចរាចរក្នុងតំបន់ គួរបង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នបន្ថែម ខណៈចំពោះមុខក្រសួងនឹងបង្កើនការផ្សព្វផ្សាយ និងចេញលិខិតណែនាំជាបន្តបន្ទាប់បន្ថែមទៀតក្នុងនោះក៏បានដាក់ពោងបណ្តែតនៅលើផ្ទៃទឹក និងដាក់សញ្ញាសម្គាល់នៅកន្លែងមួយចំនួន ដើម្បីងាយស្រួលឲ្យនាវា និងសាឡង់នានា បង្កើនការយកចិត្តទុកដាក់ និងបញ្ចៀសនូវការគ្រោះថ្នាក់។ កាលពីដើមខែកញ្ញា សាឡង់បូមខ្សាច់មួយនេះដែលមានទម្ងន់ទាំងខ្សាច់ និងសាឡង់ជាង ៤០០ ម៉ែត្រគុប បានជួបឧបទ្ទវហេតុរលត់ម៉ាស៊ីន ខណៈកំពុងធ្វើដំណើរស្របតាមបណ្ដោយខ្សែទឹក [ទឹកទន្លេមេគង្គ] មកប្រកៀកនឹងស្ពានព្រែកតាមាក់ ហើយត្រូវបានទឹកហូរកួចទៅប៉ះទង្គិចសសរស្ពានបណ្ដាលឲ្យកឿងជាប់លើខឿនសសរស្ពាន។ ប៉ុន្តែក្នុងហេតុការណ៍នោះមិនបង្កឲ្យនាវិកណាម្នាក់នៅក្នុងសាឡង់នោះរងរបួស ឬគ្រោះថ្នាក់ដល់ជីវិតនោះឡើយ។ លោក ចាន់ ណា ម្ចាស់សាឡង់ដឹកខ្សាច់ខាងលើបានប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ពីម្សិលមិញថា លោកពិតជាមានការសោកស្តាយចំពោះឧបទ្ទវហេតុនេះដែលលោកអះអាងបន្តថានឹងបង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នបន្ថែមទៀតចំពោះការចរាចរសាឡង់របស់លោក។ លោក ចាន់ ណា បានថ្លែងឲ្យដឹងថា៖ «ជួបឧបទ្ទវហេតុបែបនេះមិនដែលចំណេញទេបាទ ប៉ុន្តែវាខូចខាតតិច សាងឡង់ហ្នឹងគ្រាន់តែវៀចបន្តិចទេ ព្រោះវាប៉ះបន្តិចបន្តួចទេ ហើយយើងបានអូសមកច្រាំងហើយ អូសយកមកដាក់នៅកំពង់ផែហើយ។ គេអត់មាននិយាយអី អត់មានពិន័យអីទេ ព្រោះគេបានពិនិត្យមើលហើយ អត់មានប៉ះពាល់ស្ពានអីទេ»។ លោក អ៊ឹង ឌីប៉ូឡា អគ្គនាយករងនៃអគ្គនាយកដ្ឋានធនធានរ៉ែនៃក្រសួងរ៉ែ និងថាមពលបានប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ពីម្សិលមិញដែរថា ក្នុងប្រតិបត្តិការនេះក្រសួងជំនាញបានសហការគ្នាយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ក្នុងនោះក៏មានក្រសួងរ៉ែ និងថាមពលផងដែរ។ លោកបញ្ជាក់ថា៖ «លោក ចាន់ណា ជាអាជីវករដឹកជញ្ជូន និងចែកចាយខ្សាច់ តែមិនមែនជាអ្នកធ្វើប្រតិបត្តិការរ៉ែខ្សាច់ទេ។ គាត់ទិញខ្សាច់ពីអ្នកមានអាជ្ញាប័ណ្ណបូមដាក់ឲ្យគាត់ដឹកជញ្ជូនយកទៅលក់បន្ត។ តែទោះជាយ៉ាងនេះក្តី ក្រសួងរ៉ែបានចូលរួមជួយជាបច្ចេកទេស និងសហប្រតិបត្តិការពីអ្នកជំនាញបូមខ្សាច់ដើម្បីយកខ្សាច់ចេញពីសាឡង់ដឹកនេះ។ ក្រោយពីឧបទ្ទវហេតុនេះក្រសួងរ៉ែ និងថាមពលបានណែនាំឱ្យអាជីវករទាំងអស់គោរពច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវទឹកឲ្យបានខ្ជាប់ខ្ជួន»៕
ស្ពានព្រែកតាមាក់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90