• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Post khmer] - រដ្ឋមន្ត្រី ដកមន្ត្រី ៦ នាក់​ ក្រោយ​ពិនិត្យ​ឃើញ​ការ​ជួសជុល​ផ្លូវ​ខ្វះ​គុណភាព

2019-07-26 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Post khmer
ភ្នំពេញ: មន្ត្រី​ត្រួត​ពិនិត្យ​បច្ចេក​ទេស ​៦ រូប​ត្រូវ​បាន​រដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួង​សា​ធារ​ណ​ការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន លោក ស៊ុន ចាន់ថុល ដកចេញ​ពី​តួនាទី​ជា​អ្នក​ត្រួត​ពិនិត្យ​និង​គ្រប់​គ្រង​ការងារស្ថាប​នា​កំណាត់​ផ្លូវជាតិ​លេខ ​៧ ឲ្យប្រសើរឡើងវិញ បន្ទា​ប់​ពី​​រកឃើញ​ចំណុច​ខ្វះ​ខាត​ក្នុងការងារ​ខណៈ​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ចំនួន​ត្រូវ​បា​ន​ព្រមាន​ដាក់​ក្នុង​បញ្ជី​ខ្មៅ​ប៉ុន្តែ​តម្រូវ​ឲ្យ​​ដោះ​ស្រាយ​គុណភាព​ផ្លូ​វបន្ទាន់។ លោក ​ហ៊ាង សុទ្ធា​យុត្ត អ្នកនាំ​ពាក្យ​ក្រសួង​នេះ​​ បាន​ថ្លែង​ថា ការផ្លាស់ប្ដូរ​មន្ត្រីទាំង ៦​ រូបនេះ​ ដោយសារពួក​គាត់​គ្រប់គ្រង​ ការស្ថាបនា​​ផ្លូវជា​តិលេខ​ ៧ មា​ន​ការ​ខ្វះ​ចន្លោះ​ធ្វើឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ធ្វើ​ការ​មិន​ប្រក្រតី​ច្រើន។ លោក​បន្តថា ក្នុង​អំឡុ​ងពេល​ជិះ​កង់​ត្រួត​ពិនិត្យ​ផ្លូវ​នោះ លោក​ទេសរ​ដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ​មិនបាន​ពេញ​ចិត្ត​ទេ​ នៅ​ពេល​លោក​ឃើញ​ផ្លូវ​ដែល​សាង​សង់​ក្នុង​កម្រិត​ AC ​មួយ​នេះរង​ការ​ខូច​ខាត​ច្រើន​កន្លែង​ទាំង​ដំណើរការ​សាងសង់​​មិន​ទាន់​ចប់។ លោកថា៖ «យើង​បានណែនាំ​ដល់​ក្រុម​ហ៊ុន​សាង​សង់ និងក្រុមហ៊ុន​ពិនិត្យ​បច្ចេក​ទេស ត្រូវ​តែ​កែលម្អ​ឡើង​វិញ​ត្រង់​ចំណុច​ដែល​រង​ការ​ខូច​ខាត​នោះ​ ហើយ​ឯក​ឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រីក៏​គាត់​លើក​ឡើង​ដែរ​ថា ការធ្វើ​ផ្លូវ​មិនបាន​ល្អ​ប្រសើរ​នេះ វា​ធ្វើ​ឲ្យ​ប៉ះ​ពាល់​ខ្លាំង​ដល់​កិត្តិ​យស​របស់​កម្ពុជា ក៏​ដូច​ជា​រដ្ឋាភិ​បាល​ចិន​ដែរ អ៊ីចឹង​ក្រុម​ហ៊ុន​ត្រូវ​ពង្រឹង​គុណភាព»។ បើតាម លោក​ សុទ្ធា​យុត្ត​ ​មន្ត្រី​គម្រោង ​៦ រូប​ ដែល​ក្រសួង​សម្រេច​ប្តូរនោះ​​រួមមាន៖ ​ប្រធាន​ក្រុម​ទីប្រឹ​ក្សា​បច្ចេ​ក​ទេ​ស​ម្នាក់ អនុ​ប្រធាន​ក្រុម​ទីប្រឹក្សា​បច្ចេកទេស​ម្នាក់ និង​សមា​ជិក​ក្រុម​ទីប្រឹក្សា​បច្ចេក​ទេស​ ៤ នាក់ ប៉ុន្ដែ​លោក​មិន​អា​ច​​បង្ហាញ​ឈ្មោះ ឬ​អត្តសញ្ញាណ​​បាន​ទេ។ ខណៈចុះ​ត្រួត​ពិនិត្យ​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​ ៧​ កាល​ថ្ងៃទី​ ២៤​ ខែ កក្ក​ដា លោក​ ស៊ុន ចាន់ថុល បាន​លើក​ឡើង​ថា បញ្ហា​ផ្លូវ​ខូច​នេះ​ គឺម​កពី​បច្ចេក​ទេស​ក្រុម​ហ៊ុន​សាងសង់​មិន​ត្រឹម​ត្រូវ​ដូច​ជា ចា​ក់​កៅ​ស៊ូ​កម្រិត ​AC មិន​ត្រូវ​តាម​​បច្ចេកទេ​ស។​ រីឯ​ការ​ប្រេះ​ស្រការ​នាគ​មកពី​ការ​លាយ​បេ​តុង​កៅស៊ូ​មិន​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ ឬ​អាច​ពេ​ល​​ចាក់​កៅស៊ូ​កម្តៅ​មិន​គ្រប់​គ្រាន់​តាម​បច្ចេកទេស។ លោក​ថា៖ «យើង​ពិនិត្យ​មើល​ថា តើ​គាត់ (ក្រុមហ៊ុន) ខុស​លក្ខណៈ​បច្ចេក​ទេសឬ​​គាត់​កេង​ប្រវ័ញ្ច។ នេះ​អាច​ឈា​ន​ទៅ​ដល់​ការ​ដាក់​ក្នុង​បញ្ជី​ខ្មៅ​មិន​ឲ្យ​ដេញ​ថ្លៃ​រាល់​គម្រោង​ក្រោយៗទៀ​ត​ ប៉ុន្តែ​ខូច​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស​អ៊ីចឹ​ង ​យើង​អាច​ពិភាក្សា​គ្នា​បាន ហើយ​ពិនិត្យ​ទៀត​បើគាត់​ចេះតែ​ខុស​ហើយខុស​ទៀត ​អាហ្នឹ​ង​គួរ​ពិចារណា​ពេល​ដាក់​ដេញ​ថ្លៃ​យើ​ង​​ប្រាប់​ទៅ​ធនាគា​រពិភព​លោក​ថា កុំ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុនហ្នឹង​ចូល​រួម​ដេញ​ថ្លៃ​បន្ត​សាង​សង់​ផ្លូវ​ក្នុង​ស្រុក​ខ្មែរ​ត​ទៅ​ទៀត»។ លោក​ ស៊ុន ​ចាន់ថុល បាន​ប្រកា​ស​ថា​ អាច​នឹងមាន​វិធាន​ការ​តឹងរ៉ឹង​ ចំពោះ​ក្រុម​ហ៊ុន​ណា​ដែល​សាង​សង់​ផ្លូវ​មិន​សូវ​មាន​គុណ​ភាព​ដោយ​ស្នើ​ទៅ​រដ្ឋាភិបាល​ចិន​ និង​ម្ចាស់​កម្ចី​ដទៃទៀត​មិន​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​ពួក​គេ​​ចូល​រួម​ដេញថ្លៃ​​ធ្វើ​ផ្លូវ​​ទៀត​ទេ។ មន្ត្រី​បច្ចេកទេ​ស​ម្នាក់​ សុំ​មិនបញ្ចេញ​ឈ្មោះក្នុ​ងចំណោ​ម ៦ នា​ក់​នៃ​ក្រុមហ៊ុន​ពិនិត្យ​ផ្លូវ​របស់​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ឈ្មោះ Korea Consultants International (KCI) បាន​ថ្លែង​ពី​ម្សិល​មិញ​ថា លោក​បាន​ត្រួត​ពិនិ​ត្យ និង​តាមដាន​ការស្ថា​បនា​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​ ៧ នេះ​ជា​ប្រចាំ​ ប៉ុន្ដែ​ពេល​ឃើញ​កំហុស​​របស់​ក្រុមហ៊ុ​ន​សាងស​ង់ លោ​ក​បាន​ប្រាប់​​មេការ​ ប៉ុន្ដែ​ពួក​គាត់​មិន​បាន​ស្ដាប់​តាម​ការ​ណែនាំ​ទេ។​ លោក​បញ្ជាក់​ថា៖ «ពេល​ខ្ញុំ​បាន​ឃើញ​ធ្វើ​ខុស​អ៊ី​ចឹង​ ដល់ពេល​ខ្ញុំ​ទៅ​ប្រាប់​ថា កុំ​ឲ្យ​គាត់ធ្វើអ៊ីចឹង​ទៀតគឺ​ធ្វើ​អ៊ីចឹង​ខុស​បច្ចេកទេស​ទេ ប៉ុន្ដែ​បុគ្គលិក​ក្រុមហ៊ុន​សាង​សង់​ហ្នឹង គាត់​អត់​ព្រម​បញ្ឈប់​ធ្វើ​ទេគឺ​គាត់​នៅតែ​បន្តធ្វើ​ទៀត ហើយ​ខ្ញុំ​ក៏​បណ្ដោយ​ឲ្យ​​គាត់​ធ្វើ​ត​ទៀត​ទៅ»។ តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​ ឈ្មោះ Sichuan Road and Bridge (Group) Corporation Ltd ដែលជា​អ្នក​ម៉ៅ​ការ​ធ្វើ​ឲ្យផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៧ ប្រសើ​រ​ឡើង​វិញ មិន​អាច​ទាក់​ទង​សុំ​អត្ថា​ធិប្បាយ​ពី​ករ​ណី​នេះ​​បាន​ទេ កាលពី​ថ្ងៃ​ម្សិលមិញ ។ លោក សន ជ័យ នា​យក​ប្រតិ​បត្តិ​នៃ​អង្គការ​សម្ព័ន្ធ​គណនេយ្យភាព​សង្គម​កម្ពុ​ជា (ANSA) បាន​ថ្លែង​ថា ការ​ផ្លា​ស់ប្ដូរឬ​បញ្ឈប់​មន្ត្រី​អ្នក​ទទួល​ខុសត្រូវ​ការ​ដ្ឋា​ន​នេះ​ គឺជា​ចំណុច​ចាប់ផ្ដើម​មួយ​ល្អ​ ប៉ុន្ដែ​ចំនួន​ផ្លូវ​មិន​ប្រក្រតី​មាន​ច្រើ​ន​​ខ្សែ​ទៀត ដែល​ការត្រួ​តពិនិ​ត្យ​របៀប​នេះ គួរមា​ន​វិសា​លភាព​ធំ​ទូលាយ​ថែម​ទៀត។ លោកប​ញ្ជាក់​ថា៖ «យើងបាន​ឃើញ​គំរូ​ផ្លូវ​មួយ​ចំនួន​ដែរ​ ដូចជា នៅ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ៦ ដែល​តម្រូវ​ឲ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​សាង​សង់​ជា​អ្នក​ទទួល​ខុស​ត្រូ​វឬ​សង​ជា​សំណង។​ទោះ​យ៉ាង​ណាការ​ចា​ប់ផ្ដើ​ម​​នេះ វា​ក៏​អាច​បន្លាច​ក្រុម​ហ៊ុន​ទទួល​ម៉ៅ​ការ​ផ្សេងៗ​ទៀត​ឲ្យ​ប្រុង​ប្រ​យ័ត្ន ប៉ុន្ដែ​ពាក្យ​ចាក់​ស្ដើង​ស៊ី​ក្រាស់​នេះ ក៏​នៅ​តែ​មាន​វិសាលភាព​នៅ​ឡើយ​ទេ»។ តាម​របាយ​ការណ៍​រប​ស់​ក្រសួង​សា​ធារ​ណ​កា​រ ​និង​ដឹក​ជញ្ជូន​បាន​បង្ហាញ​ថា គម្រោង​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រ​សើរឡើង​វិញ​នូវ​ផ្លូវ​ជាតិ​​លេខ ៧​ នេះត្រូវ​បាន​គេ​​ហៅ​ថា ​Ro​ad Asset Management Project II (RAMPII) មាន​ប្រវែង​សរុប ៤៦០​,៨​៣០ គី​ឡូម៉ែត្រជា​ប្រភេទ​បេតុង​កៅស៊ូ​ (AC) ចាប់ពី​ភូមិ​ស្គន់ផ្លូ​វជាតិ​​លេខ ៦ (P​K៧៥+​០០០) ឃុំសូ​ទិ​ប ​ស្រុក​​ជើង​ព្រៃ ខេត្ត​កំពង់ចាម​ឆ្លង​កា​ត់​​ខេត្ត​ត្បូង​ឃ្មុំ ក្រចេះ រហូត​ទៅ​ដល់​តំបន់​ត្រពាំង​ក្រៀល (ព្រំដែន​កម្ពុជា-ឡាវ) ក្នុង​ខេត្ត​ស្ទឹងត្រែង។ របាយ​ការ​ណ៍​​បន្តថា ក្នុងនោះ​ប្រវែង​ ២៧៥,​៥​៦០ គី​ឡូម៉ែ​ត្រ ត្រូវបាន​ជួសជុ​ល​ ដោយ​ក្រុម​ហ៊ុន​ចិន​ ឈ្មោះ Sichuan Road and Bridge (Group) Corporation Ltd និង​ត្រួតពិ​និត្យ​គុណ​ភាព​ដោយ​ក្រុម​ហ៊ុ​ន​​កូរ៉េខាង​ត្បូង​ឈ្មោះ Korea Consultants International (KCI) ចាប់ពី​បង្គោល​គីឡូ​ម៉ែត្រ​លេខ ១៣៦ ដោយ​ប្រើប្រាស់​ថវិកា​អន្តរជាតិ​សរុប​ចំនួន ៦៩,៨២ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​ពោល​គឺ​ចាប់ពី​បង្គោល​គីឡូម៉ែត្រ​លេខ PK136-PK300 ក្រោម​ហិរញ្ញប្បទាន​ពី​ធនា​គារពិភ​ពលោក​ក្នុង​ទឹក​ប្រាក់​ចំនួន ៣៦,៤៥ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិកនិង​ចាប់ពី​បង្គោ​ល​គីឡូម៉ែត្រ​លេខ PK332.125 ដល់ PK-424.690 គឺជា​ជំនួយឥ​តសំណង​​របស់​រដ្ឋាភិ​បាល​ចិន​ក្នុង​ទឹក​ប្រាក់​ចំនួន ​៣៣,៣៧ លានដុល្លារ​អាមេរិក៕
ផ្លូវជាតិលេខ ៧ វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[Fresh News] - ក្រសួងសាធារណការ ជូនដំណឹងស្តីពីឈប់សម្រាកចំនួន១ថ្ងៃ សម្រាប់មណ្ឌលផ្តល់សេវាសាធារណៈ នៅផ្សារទំនើបជីបម៉ុង ណូរ៉ូម៉ល ជាន់ទី៣
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន សូមជូនដំណឹងដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋមេត្តាជ្រាបថា មណ្ឌលផ្តល់សេវាសាធារណៈ នៅផ្សារទំនើបជីបម៉ុង ណូរ៉ូម៉ល ជាន់ទី៣ នឹងធ្វើការឈប់សម្រាកចំនួន១ថ្ងៃ គឺនៅថ្ងៃទី០៨​ ខែមីនា​ ឆ្នាំ២០២១​ ក្នុងឱកាសសិទ្ធិនារីអន្តរជាតិ​ ៨​ មីនា​ ឆ្នាំ២០២១។
អបអរសាទរទិវា​ #អន្តរជាតិនារី៨មីនា​ ខួបទី១១០ ២០២១
::: បង្កើនការយកចិត្តទុកដាក់ថែរក្សាលើផ្លូវជាតិ និងផ្លូវខេត្ត ដោយបន្តការស្ថាបនាថែទាំជួសជុល កំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ 7 , 8 , 73 , 76 , 78 , 78-5 ផ្លូវខេត្តលេខ 373C និងផ្លូវខេត្តលេខ 3789
::: ឆៀកចល័តតាមខេត្ត នឹងដំណើរការ នៅខេត្តកោះកុង | តាកែវ | ព្រៃវែង | បន្ទាយមានជ័យ (ពីថ្ងៃទី ០៨ - ១២ ខែ មីនា ឆ្នាំ ២០២១)
ផ្លាកសញ្ញានេះមានន័យដូចម្តេច? ចម្លើយត្រឹមត្រូវ៖ ២.ប្រយ័ត្នមានផ្លូវកោងទៅស្តាំ ហើយផ្លូវកោងទៅឆ្វេង នៅខាងមុខ
::: " សិទ្ធិអាទិភាពនៅត្រង់ផ្លូវបំបែកជា៣ មានផ្លាកសញ្ញាសម្គាល់សិទ្ធិអាទិភាព " អ្នកបើកបរត្រូវផ្តល់សិទ្ធិឲ្យយានយន្តណាមួយទៅមុនប្រសិនបានជួបស្ថានភាពដូចក្នុងរូប?
[CNC] - អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ បន្ទាប់ពីបានឃើញ ការផ្សាយផ្ទាល់ របស់CNC ឯកឧត្តមបានអោយដឹងថានឹងបញ្ជារអោយមន្ទីរសារធារណៈការក្រុង ចុះមកជួសជុល ផ្លូវស្រុតខាងលើ នាព្រឹកស្អែក ដើម្បីសុវត្ថិភាពប្រជាពលរដ្ឋ

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2021 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90