ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Thmey Thmey] - កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ នឹងពង្រីកសមត្ថភាព ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការ
2023-04-30
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Thmey Thmey
កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ ជាច្រកទ្វារមួយដែលរួមចំណែកក្នុងការលើកកម្ពស់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ ព្រមទាំងទាក់ទាញអ្នកវិនិយោគទុនមកកម្ពុជាឱ្យកាន់តែច្រើន។ បើនៅទីនោះតូចចង្អៀត នាវា ឬកប៉ាល មិនអាចចូលចតបានទេ ហើយអ្នកវិនិយោគទុនក៏ប្រហែលពួកគេមិនចាប់អារម្មណ៍នោះដែរ។ នេះបើតាមលោក លូ គឹមឈន់ អគ្គនាយកកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ។ ក្នុងដំណើរទស្សនកិច្ចសារព័ត៌មាននៅខេត្តព្រះសីហនុ ដែលដឹកនាំដោយក្លិបអ្នកកាសែតកម្ពុជា កាលពីថ្ងៃទី២៥ មេសា លោក លូ គឹមឈន់ អគ្គនាយកកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ បានឱ្យដឹងថា បច្ចុប្បន្ន រដ្ឋបាលខេត្តព្រះសីហនុ កំពុងពង្រីកកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុបន្ថែមទៀត ដើម្បីអាចអនុញ្ញាតឱ្យនាវា និងកាប៉ាល់ធនធំ ចូលចតបាន។ កំពង់ផែដែលពង្រីកនោះ មាន ៣ទីតាំង ដោយទី១ មានជម្រៅទឹក ១៤,៥ម៉ែត្រ,ទី២ មានជម្រៅទឹក ១៦,៥ម៉ែត្រ និងទី៣ មានជម្រៅទឹក ១៧,៥ម៉ែត្រ។ បើតាមលោក លូ គឹមឈន់ នៅឆ្នាំ២០២៤ នឹងផ្លាស់ប្ដូរធ្វើកំពង់ផែទំនិញរាយ ទៅជាផែចំណត ដែលធ្វើឱ្យទំនិញកើនឡើង ៣៥ភាគរយ។ នៅឆ្នាំ២០២៦ កំពង់ផែទី១ ដែលមានជម្រៅ ទឹក ១៤,៥ម៉ែត្រ នឹងធ្វើរួចរាល់មានទីធ្លាទូលាយ ហើយអាចអនុញ្ញាតឱ្យនាវា ៩៣ភាគរយ នៅក្នុងតំបន់អាចចូលចតបាន ដែលធ្វើឱ្យសេវាផែ្នកដឹកជញ្ជូនតាមសមុទ្រជាមធ្យមចុះតម្លៃប្រហែល ២០០ដុល្លារ ក្នុងមួយកុងតឺន័រ។ នៅឆ្នាំ២០២៨ កំពង់ផែដែលមានជម្រៅទឹក ១៦,៥ម៉ែត្រ នឹងធ្វើផែនោះរួចរាល់ ហើយទំនិញដែលដឹកជញ្ជូនទៅមកនៅក្នុងពិភពលោក ជាពិសេសការដឹកជញ្ជូនទៅមកពីអាម៉េរិក អ៊ឺរ៉ុប និងអាស៊ី គឺអាចបើកបរបានដោយគ្មានឧបសគ្គពីរឿងជម្រៅទឹកទៀតនោះទេ។ លោក លូ គឹមឈន់ លើកឡើងបែបនេះ រួចបន្តថា ក្រោយពេលដែលពង្រីកធ្វើផែនោះរួចហើយ តម្លៃដឹកជញ្ជូននៅតាមផ្លូវសមុទ្រ នឹងមានការធ្លាក់ចុះ ហើយនឹងធ្វើឱ្យបង្កើនការប្រកួតប្រជែងកាន់តែខ្លាំងបន្ថែមទៀត។ នៅឆ្នាំ២០២៩ កំពង់ផែជម្រៅទឹក ១៧,៥ម៉ែត្រ នឹងធ្វើហើយមួយទៀត ពេលនោះកាប៉ាល់ក្នុងពិភពលោកអាចចូលចតបាននៅទីនោះទាំងអស់ផងដែរ។ អគ្គនាយកកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុរូបនេះ បានសង្កត់ធ្ងន់ថា ៖«កំពង់ផែសំខាន់ណាស់សម្រាប់ប្រទេសជាតិ និយាយឱ្យចំទៅកំពង់ផែបានផលចំណេញតិចតួច តែសេដ្ឋកិច្ចជាតិកើនឡើង ព្រមទាំងទាក់ទាញអ្នកវិនិយោគទុនដែរ! កំពង់ផែជាខ្លោងទ្វារសេដ្ឋកិច្ច ហើយវាដូចបំពង់ក ដូចស្រមុះអញ្ចឹង បើទីនោះស្ទះ ឬដុះសាច់ច្រមុះហើយទៅមិនរួចទេ»។ លោក លូ គឹមឈន់ បានបន្តថា ចាប់ពីឆ្នាំ២០២៦តទៅ កម្ពុជានឹងមានកំពង់ផែអាចឱ្យនាវាចូលចត ប្រហាក់ប្រហែលកំផែប្រទេសនៅជុំវិញ ហើយនៅឆ្នាំ២០២៨-២០២៩ កម្ពុជា នឹងមានកំពង់ផែធំដូចប្រទេសនៅជុំវិញកម្ពុជាផងដែរ។ ការធ្វើកំពង់ផែអ្វីដែលសំខាន់នោះ គឺត្រូវមានភាពទទួលខុសត្រូវច្បាស់លាស់ រៀបចំកាលបរិច្ឆទត្រឹមត្រូវ ធានាមិនឱ្យទំនិញរបស់ភ្ញៀវបាក់បែកនោះឡើយ៕
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
កំពង់ផែស្វយ័តព្រះសីហនុ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90