ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Kampucheathmey] - យានយន្តដើរដោយថាមពលអគ្គិសនីនៅកម្ពុជា ផ្ដើមកើនឡើងច្រើន ខណៈរដ្ឋបន្ធូរបន្ថយពន្ធនាំចូល និងជំរុញការដំឡើងស្ថានីយសាកថ្ម
2022-05-02
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Kampucheathmey
និន្នាការប្រើប្រាស់យានយន្តអគ្គិសនីនៅកម្ពុជាចាប់ផ្ដើមមានការកើនឡើងច្រើន ខណៈរដ្ឋបានបន្ធូរបន្ថយពន្ធនាំចូលរថយន្ត និងម៉ូតូអគ្គិសនី ៥០ ភាគរយ ព្រមទាំងលើកទឹកចិត្តតាមរយៈការបំពាក់នូវស្ថានីយសម្រាប់បញ្ចូលអគ្គិសនី ដោយជំរុញឱ្យវិស័យឯកជនតម្លើងស្ថានីយសាកថ្មយានយន្តអគ្គិសនីឱ្យបានច្រើន។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ ប្រាប់កម្ពុជាថ្មី នៅថ្ងៃទី ០២ ខែឧសភា នេះថា កន្លងមកថ្នាក់ដឹកនាំបានរាយការណ៍ជូនថា មានការកើនឡើងនូវការប្រើប្រាស់យានយន្តដើរដោយថាមពលអគ្គិសនីរហូតទៅដល់ ៧០០ ភាគរយក្នុងរយៈពេល៣ ខែដើមឆ្នាំ ២០២២ ប្រៀបធៀបរយៈពេលដូចគ្នាឆ្នាំ ២០២១។ លោកថា ការកើនឡើងនេះដោយសារការជំរុញ លើកទឹកចិត្ត ការបន្ធូរបន្ថយពន្ធនាំចូលតាមរយៈការបំពាក់នូវស្ថានីយសម្រាប់បញ្ចូលអគ្គិសនីដោយក្រសួង ព្រមទាំងការជំរុញឱ្យវិស័យឯកជនបំពាក់ស្ថានីយបញ្ចូលអគ្គិសនីផងដែរធ្វើឱ្យបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋអ្នកប្រើប្រាស់យានយន្តអគ្គិសនីនេះ កាន់តែមានទំនុកចិត្ត ព្រោះការប្រើយានយន្តអគ្គិសនីនេះ កាត់បន្ថយទាំងជាតិពុលនៅក្នុងបរិយាកាស និងកាត់បន្ថយការចំណាយរបស់ពួកគាត់ផងដែរ។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ បន្ថែមថា បច្ចុប្បន្នទីតាំងបញ្ចូលអគ្គិសនីមិនទាន់មានគ្រប់គ្រាន់នៅឡើយទេ ប៉ុន្តែក្រសួងនៅតែខិតខំជំរុញ។ ម្យ៉ាងទៀត ការបញ្ចូលអគ្គិសនីដើរដោយពីរវិធី ទី១ គឺរថយន្តអគ្គិសនីនីមួយៗ មានដុំសាកថ្មមកដោយខ្លួនឯង ទី២ សាកតាមស្ថានីយ ដែលក្រសួងបានបំពាក់ជូន ក៏ដូចជាតាមស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈមួយចំនួន គឺគេបានចាប់ផ្ដើមដាក់បំពាក់បណ្ដើរៗ ដូចជានៅផ្សារអ៊ីអន ស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈកាល់តិច និងស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈ តូតាល់ជាដើម។ បើតាមលោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុតិ្ត នេះជាគោលនយោបាយរួម មិនគ្រាន់តែសម្រាប់កម្ពុជាទេ គឺសម្រាប់ពិភពលោកទាំងមូលកំពុងតែខិតខំធ្វើម៉េចឱ្យការប្រើប្រាស់យានយន្តអគ្គិសនីនេះ មានចំនួនកាន់តែច្រើនហើយឈានទៅរកការបិទបញ្ចប់ការប្រើយានយន្តដោយឥន្ធនៈ ដែលធ្វើឱ្យមានការប៉ះពាល់ទៅដល់បរិស្ថាន។ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល កាលពីពេលថ្មីៗនេះ មានប្រសាសន៍ថា ការប្រើប្រាស់យានយន្ដ ម៉ូតូ និងម៉ូតូកង់បីដើរដោយថាមពលអគ្គិសនី នឹងមានការកើនឡើងច្រើននៅក្នុងពេលអនាគតនៅពេលដែលហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបញ្ចូលថាមពលអគ្គិសនី ត្រូវបានដំឡើងយ៉ាងទូលំទូលាយនៅទូទាំងប្រទេស ហើយប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាមានការយល់ដឹងច្រើនអំពីអត្ថប្រយោជន៍ផ្ទាល់ខ្លួនលើការប្រើប្រាស់យានយន្ដអគ្គិសនី។ ក្រសួងសាធារណការកំពុងធ្វើគោលនយោបាយជំរុញការប្រើយានយន្តអគ្គិសនី ខណៈនេះ ក្រសួងបានធ្វើការជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច ពិភាក្សាដើម្បីបន្ថយពន្ធនាំចូលនូវយានយន្តទាំងឡាយណា ដែលដើរដោយថាមពលអគ្គិសនី។ ការជំរុញបំពាក់ហេដ្ឋរចនាសម្ព័ន្ធស្ថានីយបញ្ចូលថាមពលអគ្គិសនី នៅកន្លែងដែលគ្រប់គ្រងដោយរដ្ឋ ទាំងកន្លែងដែលគ្រប់គ្រងដោយឯកជន។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុតិ្ត បន្ថែមថា “វិស័យឯកជននៅតាមស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈមួយចំនួន ក៏ចាប់ផ្ដើមដើរទាំងពីរហើយ កាលពីមុនគាត់ដើរតែប្រេងឥន្ធនៈទេ ប៉ុន្តែឥឡូវ គាត់ដើរជាមួយនឹងការបញ្ចូលថាមពលអគ្គិសនីដែរ។ មិនត្រឹមតែរដ្ឋទេ ឯកជនក៏ចូលរួម ដែលមានសារៈសំខាន់ណាស់ ដែលជាអ្វីដែលក្រសួងបានធ្វើ និងជំរុញបន្ថែមទៀតឱ្យកាន់តែល្អប្រសើរ”។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុតិ្ត បញ្ជាក់ថា ក្រសួងក៏ជជែកជាមួយក្រុមហ៊ុន ដឹកជញ្ជូនលើកទឹកចិត្តឱ្យពួកគាត់ប្រើមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនដើរដោយថាមពលអគ្គិសនី ជាពិសេសក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនតូចៗ ដូចជាម៉ូតូ ម៉ូតូកង់បី រថយន្តជាដើម។ ការប្រើម៉ូតូអគ្គិសនីនៅក្នុងក្រុងក៏មានច្រើន ដូច្នេះក្រសួងលើកទឹកចិត្តចាប់ពីចំណុចតូចរហូតដល់ចំណុចធំ។ បើតាមរបាយការណ៍ របស់ក្រសួងសាធារណការបង្ហាញថា ចំនួនយានយន្តអគ្គិសនី ដែលបានចុះបញ្ជីកាលពីឆ្នាំ២០២០ មានចំនួនតែ០២គ្រឿងប៉ុណ្ណោះ ខណៈឆ្នាំ២០២១ យានយន្តអគ្គិសនីកើនដល់ ៦២ គ្រឿង ដោយឡែកនៅឆ្នាំ ២០២២ រយៈពេលតែ៣ខែប៉ុណ្ណោះ ការចុះបញ្ជីយានយន្តអគ្គិសនី មានរហូតដល់៤៧គ្រឿង កើនឡើង៦៧១% បើធៀបនឹងក្នុងរយៈពេលដូចគ្នា កាលពីឆ្នាំ២០២១៕
ស្ថានីយបញ្ចូលថាមពលសម្រាប់យានយន្តអគ្គិសនី
រថយន្តអគ្គិសនី
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90