• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​និង​យូ​អ៊ិន​ឌី​ភី ប្រកាស​ផ្សព្វផ្សាយ របាយការណ៍​ថ្មី​មួយ​ស្ដីពី​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​នៅ​កម្ពុជា​និង​ការខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច​

2021-06-23 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
​ភ្នំពេញ​៖ នៅថ្ងៃនេះ គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍ ផ្លូវគោក​និង​កម្មវិធី​អភិវឌ្ឍន៍​សហប្រជាជាតិ​(UNDP)​បានប្រកាស​ផ្សព្វផ្សាយ​របាយការណ៍​ថ្មី​មួយ​ស្ដីពី​គ្រោះ ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​នៅ​កម្ពុជា​និង​ការខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច ដែល​បង្កឡើង​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ទាំងនេះ​ដោយ​ប្រើប្រាស់​ទិន្នន័យ​ឆ្នាំ​២០១៩​ដែល​បាន​ពី​ប្រព័ន្ធ​ព័ត៌មាន​ជនរងគ្រោះ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​។​ ​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៩ នៅ​កម្ពុជា​មានការ​រងរបួស​ជិត ១៣.៧០០ ករណី និង​ការបាត់បង់ ជីវិត​ជាង ២.០០០ ករណី​ដោយសារតែ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ដោយ​ជា​មធ្យម​មាន​មនុស្ស ៤ ឬ​៥ នាក់​បាត់បង់​ជីវិត​រៀងរាល់​ថ្ងៃ​។ កត្តា​នេះ​ធ្វើឱ្យ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ក្លាយ ជា​មូលហេតុ​នាំមុខគេ នៃ​ការបាត់​បង់ជីវិត និង​ការរង​របួស​នៅក្នុង ព្រះរាជាណាចក្រ​នេះ​។ ចំនួន​ករណី​បាត់​បង់ជីវិត​ដែល​បង្កឡើង​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​មានការ​កើនឡើង​ជិត ២៥​ភាគរយ នៅក្នុង​រយៈពេល​១១ ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយនេះ (២០០០-២០១៩) ពោលគឺ​ខ្ពស់ជាង​អត្រាកំណើន​ប្រជាជន ដែល​ស្មើនឹង ១៧​ភាគរយ​សម្រាប់​រយៈពេល​ដូចគ្នា​។​ ​របាយការណ៍​នេះ​បង្ហាញថា អ្នក​បាត់​បង់ជីវិត ៣ ភាគ ៤ គឺជា​អ្នកបើក​ទោចក្រយានយន្ត បន្ទាប់មក​ថ្មើរជើង អ្នកប្រើប្រាស់​រថយន្ត​គ្រួសារ និង​អ្នកប្រើប្រាស់​យានយន្ត​ដឹកទំនិញ​។ ក្នុងចំណោម​យានយន្ត​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​គ្រោះថ្នាក់ ចរាចរណ៍​ទាំងអស់​ដែល​បាន​ចុះបញ្ជី​មាន​ជាង ៨០​ភាគរយ គឺជា​ទោចក្រយានយន្ត​។ ករណី​បាត់​បង់ជីវិត​ភាគ ច្រើន​កើតឡើង​នៅតាម​ផ្លូវជាតិ និង​នៅក្នុង​រាជធានី​។​ ​នៅពេលដែល​គេ​ធ្វើការ​វាយតម្លៃ​លើ​ករណី​បាត់​បង់ជីវិត​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ឥរិយាបថ​របស់​អ្នកប្រើប្រាស់​ផ្លូវ​គឺជា​កត្តា​ចម្បង​។ ក្នុង​របាយការណ៍​នេះ​បង្ហាញថា នៅពេលដែល​យើង​ត្រួតពិនិត្យ​កត្តា​ដទៃទៀត​អថេរ​ធំជាងគេ​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការបាត់​បង់ជីវិត​នៅពេល​មាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​កើតឡើង​បង្កឡើង​ដោយសារ «​កត្តា​ចំនួន​៤ ដែលនាំឱ្យ​មានការ​បាត់​បង់ជីវិត​» រួមមាន ការប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង និង​គ្រឿងញៀន ការបើកបរ​ល្បឿន​លឿន ការមិន​គោរព​ច្បាប់​ចរាចរណ៍ និង​ការប្រើប្រាស់​ទូរស័ព្ទ ពេល​កំពុង​បើកបរ​។ កំហុស​របស់​មនុស្ស​រួមចំណែក​នាំឱ្យមាន​គ្រោះថ្នាក់​ប្រមាណ ៩៨​ភាគរយ ហើយ​គ្រោះថ្នាក់​១៦​ភាគរយ នាំឱ្យមាន​ការបាត់បង់​ជីវិត​។ ​របាយការណ៍​នេះ​រំលេច​ឲ្យ​ឃើញ​ពី​ភាពចាំបាច់​ក្នុងការ​ឆ្លើយតប​ជាបន្ទាន់​។ ករណី បាត់បង់​ជីវិត​ជាង ៨០​ភាគរយ កើតឡើង​ភ្លាមៗ​នៅនឹងកន្លែង​កើតហេតុ​តែម្ដង​។ ជនរងគ្រោះ​ត្រឹមតែ ៣៥​ភាគរយ តែប៉ុណ្ណោះ​ដែល​បានទទួល​សេវា​សង្គ្រោះ​បឋម ដែល​ថយចុះ ២៤​ភាគរយ ធៀប​នឹង​ឆ្នាំ ២០១៨​។ លើសពីនេះ​មាន​ជនរងគ្រោះ​ត្រឹមតែ ១០​ភាគរយ តែប៉ុណ្ណោះ​ដែល បាន​ទៅដល់​មន្ទីរពេទ្យ​ក្រោម ៣០ នាទី ខណៈពេល ដែល​ជនរងគ្រោះ​ភាគច្រើន ត្រូវបាន​បញ្ជូនទៅ​មន្ទីរពេទ្យ​យ៉ាងហោចណាស់ ១ ម៉ោង​ក្រោយពេល​រងគ្រោះថ្នាក់​។​ ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បង្ក​ជា​បន្ទុក​សេដ្ឋកិច្ច​ក្នុង​កម្រិត​មួយ​ដ៏​ខ្ពស់​។​UNDP​និង​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​បានធ្វើការ​ប៉ាន់ប្រមាណ​ឡើងវិញ​ពី​ការខាតបង់​ដោយសារ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​នៅ​កម្ពុជា​ជា​លើកទីមួយ​ក្នុង​រយៈពេល ១០ ឆ្នាំនេះ និង​បាន​រកឃើញថា មានការ​ខាតបង់​ចំនួន ៤៦៦,៨​លាន​ដុល្លារ សម្រាប់​ឆ្នាំ​២០១៩ ស្មើនឹង ១,៧​ភាគរយ នៃ​ផលិតផល​សរុប (​ផ​.​ស​.​ស​) ប្រចាំឆ្នាំ​។ ក្នុងចំណោម​ការខាតបង់​សរុប​៨៨,៨​ភាគរយ ជាការ​ខាតបង់​ដោយសារ​ការបាត់បង់ ជីវិត​និង​ការបាត់បង់​ប្រាក់ចំណូល​ដែល​ជនរងគ្រោះ​អាច​រកបាន​ពេញ​មួយជីវិត​។​ក្នុងនាម​ជា​ប្រទេស​ដែលមាន​ចំណូល​មធ្យម​កម្រិត​ទាប​បច្ចុប្បន្ន​បញ្ហា​ស្លាប់ និង​ឈឺ​ថ្កាត់ ដែល​កម្ពុជា​ជួបប្រទះ គឺជា​អ្វីដែល​កើតមាន​ទន្ទឹមគ្នា​នឹង​ការកើនឡើង​នៃ​កម្រិត​អភិវឌ្ឍន៍ របស់​ប្រទេស​។ ​របាយការណ៍​នេះ​ផ្តល់​ជា​អនុសាសន៍​ឱ្យមាន​ការឆ្លើយតប​ក្នុង​ទម្រង់​ជា​គោលនយោបាយ​ជាច្រើន​ដូចជា​ការ​ព​ន្លឿ​ន​ការរៀបចំ​គោលនយោបាយ និង​ការពង្រឹង​ការប្រមូល ទិន្នន័យ​ការកែលម្អ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​និង​លិខិតបទដ្ឋាន​គតិយុត្ត​នានា​ការពង្រឹង​ការអនុវត្ត​ច្បាប់​ចរាចរណ៍ ជាពិសេស​ផ្តោតលើ​កត្តា​ទាំង ៤​ដែលនាំឱ្យ​មានការ​បាត់​បង់ជីវិត ដូច​រៀបរាប់​ខាងលើ ការបង្កើន​ការយល់ដឹង និង​ការផ្លាស់ប្តូរ​ឥរិយាបថ​របស់​អ្នកបើកបរ និង​ការអនុវត្ត​វិធានការ​ដើម្បី​ឆ្លើយតប​ចំពោះ​ស្ថានភាព​បន្ទាន់​។​ ​លោក និក បេ​រ៉េ​សហ្វ​ត (Nick Beresford) នាយក UNDP ប្រចាំ​កម្ពុជា​បាន​លើក ឡើង​ថា នេះ​ជា​លើក​ទី ១ ដែល​ការវិភាគ​ស៊ីជម្រៅ​បែបនេះ​ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង ដោយ​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ទិន្នន័យ គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​ដែលមាន​ទំហំ​ធំ បែបនេះ ហើយ​ការវិភាគ​នេះ​បាន​ផ្តល់ឱ្យ យើង​នូវ​ការយល់ដឹង​ស៊ីជម្រៅ​ពាក់ព័ន្ធ នឹង​ករណី​បាត់​បង់ជីវិត​នៅតាម​ដងផ្លូវ​។ លោក​បាន គូសបញ្ជាក់ថា “​វា​មិនមែន​ពាក់ព័ន្ធ នឹង​ថា​តើ​ជនរងគ្រោះ​ជា​ជន​វ័យក្មេង ឬ​ជា​បុរស​នោះ ឡើយ​ប៉ុន្តែ​វា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ ប្រើប្រាស់​គ្រឿង​ស្រវឹង គ្រឿងញៀន ការមិន​គោរព​ច្បាប់ ចរាចរណ៍​និង​ការប្រើប្រាស់ ទូរស័ព្ទ​ពេល​បើកបរ​។ ជារួម​វា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ឥរិយាបថ របស់​អ្នក​ដែលជា​កត្តា​កំណត់ ពី​ការបាត់​បង់ជីវិត​នៅក្នុង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​”​។​ ​លោកស្រី មឹន មាណវី រដ្ឋលេខាធិការ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន និង​ជា​អគ្គ លេខាធិការ នៃ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក បាន​មានប្រសាសន៍ ថា គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍ មាន​ជំនឿ​យ៉ាង​មុតមាំ​ថា ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ ក្នុង​របាយការណ៍ រួមជាមួយ​លទ្ធផល​នៃ​ការសិក្សា​អំពី​ការខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច គឺជា​ធាតុ​ចូល យ៉ាងសំខាន់​សម្រាប់​ការដាក់ចេញ​នូវ​វិធានការ​ស័ក្តិសិទ្ធិ និង​តម្រង់ ទិស​គោលនយោបាយ របស់​រដ្ឋ និង​របស់​អង្គការ​ជាតិ អន្តរជាតិ វិស័យ​ឯកជន ដែលមាន​សមានចិត្ត​ក្នុង​ការជួយ លើកកម្ពស់​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​នៅ​កម្ពុជា កាន់​តែមាន​មូលដ្ឋាន​រឹងមាំ​បន្ថែម​ដើម្បី​សហការ រួមចំណែក​ទប់ស្កាត់​កាត់បន្ថយ គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ ចំនួន​អ្នកស្លាប់ និង​អ្នករបួស​។ លោកជំទាវ​បាន​បន្ដថា ការសហការ​រួមចំណែក​ទប់ស្កាត់​កាត់បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់ ចរាចរណ៍ នេះ គឺ​ឆ្លើយតប សមស្រប​ទៅនឹង​មូលហេតុ ទីតាំង ពេលវេលា និង​ការខាតបង់​សេដ្ឋកិច្ច​ដោយ​គ្រោះ ថ្នាក់​ចរាចរណ៍ តាមរយៈ​សកម្មភាព​និង​បេសកកម្ម​ពាក់ព័ន្ធ រួមទាំង​ការបន្ត​រឹត បន្តឹង​ការអនុវត្ត​ច្បាប់ ការកែលម្អ​លក្ខខណ្ឌ​បច្ចេកទេស​ផ្លូវ​ស្ពាន ពិសេស​ការអប់រំ​ផ្សព្វ ផ្សាយ​ជាដើម៕
UNDP គណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

::: សិទ្ធិអាទិភាពនៅលើផ្លូវប្រសព្វ មានផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ " ឈប់ " ប្រសិនជួបស្ថានភាពចរាចរណ៍ដូចមានក្នុងរូបតំណាងខាងក្រោម តើអ្នកបើកបរត្រូវផ្តល់សិទ្ធិឲ្យយានយន្តណាមួយទៅមុន?
::: ផ្លាកសញ្ញាគ្រោះថ្នាក់ ៖ “ ផ្លូវបត់ស្តាំមានផ្លូវរថភ្លើងឆ្លងកាត់ ” | “ ផ្លូវបត់ឆ្វេងមានផ្លុវរថភ្លើងឆ្លងកាត់ ” | " មានផ្លូវរថភ្លើងឆ្លងកាត់ (មានរបាំង) "
[cpp-mpwt] - កិច្ចប្រជុំពេញអង្គនៃគណៈកម្មាធិការគណបក្សក្រសួង ដើម្បីពិភាក្សាលើលទ្ធផលនៃការអនុវត្តកម្មវិធីនយោបាយចំពោះវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនពីឆ្នាំ២០១៨ ដល់ឆ្នាំ២០២២ និងគោលនយោបាយ សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍបន្តឆ្នាំ២០២៣ ដល់ឆ្នាំ២០២៨
[Fresh News] - បើកបរសូមកុំល្មើសល្បឿនកំណត់ ! ស្លាប់១នាក់ និងរបួស៦នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី១២ ខែសីហាម្សិលមិញ
[Phnom Penh Reporter] - ក្រុមហ៊ុន Ave Arup Limited របស់អង់គ្លេស ចង់សហការជាមួយកម្ពុជា សាងសង់ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ ដូចប្រព័ន្ធរថភ្លើង MRT នៅប្រទេសសិង្ហបុរី
[Fresh News] - បើកបរសូមពាក់ខ្សែក្រវាត់សុវត្តិភាពជានិច្ច ! ស្លាប់៣នាក់ និង៩នាក់រងរបួស ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេស ថ្ងៃទី១១ ខែសីហាម្សិលមិញ
[Rasmei Kampuchea Daily News] - គយ​ចល័ត​ក្រសួង​និង​សមត្ថកិច្ច​នៅ​បន្ទាយមានជ័យ​រឹបអូស​រថយន្ត​ចង្កូត​ស្ដាំ​អត់​ទាន់​មាន​ពន្ធគយ​១៩​គ្រឿង​
[Khmer Press] - ក្រុមហ៊ុនអង់គ្លេសមួយ ចង់សហការជាមួយកម្ពុជា សាងសង់ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ ដូចប្រព័ន្ធរថភ្លើង MRT នៅប្រទេសសិង្ហបុរី

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2022 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90